Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Elkito
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal

Madueke kloon maar is tweebenig. Een van de grootste talenten in de City jeugd dus als PSV hem daadwerkelijk weet te strikken ga ik er vanuit dat er een terugkoopoptie wordt bedongen door City.

Revolinho
Internationale topspeler

Mr.Unibet wrote: 15 Jun 2023, 21:42
Ittot wrote: 15 Jun 2023, 21:37 Ben geen fan van "de boy" Lang. Hij heeft een Nederlandse moeder en is hier gewoon opgegroeid, toch lukt het hem niet om 1 zin in normaal Nederlands te praten.
Daarnaast ben ik ook niet onder de indruk van zijn statistieken. Zijn eerste seizoen was top met 16 goals en 7 assists. Maar afgelopen seizoen 9 goals en 7 assist in 33 wedstrijden. Bakayoko had er 5 en 5 in 23 wedstrijden. En die komt tekort. Cerny had 14 en 13....

De enige reden waarom ik positief zou zijn is dat hij een enorme bewijsdrang heeft in Nederland. Net als Bosz. En misschien wel net als Veerman. Ze voelen zich allemaal tekort gedaan. Als ze dat weten om te zetten naar iets positiefs dan kan er natuurlijk wel iets moois ontstaan...
Hij geeft in dat interview wat al een paar keer voorbij gekomen is dat hij in Nederland, Frankrijk en Turkije opgegroeid is. Volgensmij rond zijn 12de weer teruggekomen naar Nederland, dacht ik. Mocht dat uitmaken voor je beeldvorming.

Zou sowieso eens dat interview bekijken, vind dat hij naarmate het interview vordert, best mooie inzichten geeft over hemzelf, zijn stempel en de persoon die hij nu is (huilend in zijn bed kijkend naar beelden van zijn kind als hij die een avond moet missen).
Ah joh laat gaan. Boeit hier niemand, want accentje…

Ik zie die jongen graag komen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat dat op basis van wat losse potjes hier en daar is. Frivole speler, avontuurlijk, heeft ‘schijt’ in de goede zin van het woord, prima passeeractie, snelheid, scorend vermogen. Soms doet ie iets geniaals heb ik gemerkt. Alles leuk en wel, maar ik weet bijv. niks over hoe consistent hij is. Kan hij een heel seizoen top presteren? Ik volg Brugge niet. Tegelijkertijd hebben we met Bosz ook wel een trainer die hem een slagje beter kan maken. Die jongen is pas 23 en er zit voldoende rek in, heb ik het idee.

Als Xavi blijft, heb je er wel een extra wapen bij en dat geeft de doorslag. Je moet zoveel mogelijk wapens hebben, van de rushes van Xavi, de passeeractie van een linksbuiten, overlap met Aanholt, tot de vroege voorzet op Luuk. Haal alle wapens binnen die je maar kunt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Pfoe, dat zou wat zijn. Hij geldt echt als absoluut toptalent, wordt al jaren genoemd. Denk nog een stapje hoger qua puur talent dan Madueke.
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 wrote: 15 Jun 2023, 21:34
Garnaal wrote: 15 Jun 2023, 21:19 Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.
Ihattaren-bij-Ajax-vibes krijg ik hier van. Noa Lang vertoont overal hetzelfde kutgedrag, het is wat mij betreft misplaatst om te denken dat wij dat hier onder controle kunnen krijgen
Noa Lang heeft wel stuk betere werkethos dan Ihattaren. Is in mijn ogen echt niet vergelijkbaar.
DeBruyne
Meervoudig international

Er is nu idd ook iemand die op dit berichtje heeft gereageerd met die opmerking van een terugkoopoptie.
Jwoeloe
Moderator

Menneke dat dat roept is 16..
Robson de Souza
Vedette

Garnaal wrote: 15 Jun 2023, 21:49
DeBruyne wrote: 15 Jun 2023, 21:46

Ik weet dat het een beetje een vaag twitterberichtje is. Maar deze man zegt scout te zijn en wordt oa gevolgd door Phil Foden, Manchester city scouts en analisten. Dus wie weet
PSV was in Augustus 2022 al geïnteresseerd volgens transfermarkt.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

DeBruyne wrote: 15 Jun 2023, 21:46

Ik weet dat het een beetje een vaag twitterberichtje is. Maar deze man zegt scout te zijn en wordt oa gevolgd door Phil Foden, Manchester city scouts en analisten. Dus wie weet
Hier zou ik heel erg blij mee zijn, Lang - Pepi - Mebude met Simons en Veerman erachter :lover:
En dat laatste zou ik er ook even bijzetten in het geruchtentopic
Standbeeld
Mister PSV

Jwoeloe wrote: 15 Jun 2023, 22:02 Menneke dat dat roept is 16..
Age is just a number, blijkt maar weer. Ziet er toch serieus uit met zijn volgers.
Revolinho
Internationale topspeler

Die Mebude ziet er leuk uit, absoluut, maar het is wel allemaal tegen jeugd-elftallen. Verwacht dit maar niet meteen in de Eredivisie, alhoewel het natuurlijk waanzinnig zou zijn als hij die stap echt weet te maken. Hij rechts, Lang links, Pepi centrum, Xavi Veerman en Wijnaldum/Spierings erachter, met een paar beustachtige slagers achterin.
Standbeeld
Mister PSV

:wonder:
DeBruyne
Meervoudig international

Nou Timpie, kom maar op met de DM 😁
Bram
Nationale topspeler

Ik geloof het niet, maar dat zal wel een stunt zijn zeg.
Madueke
Legende

Kijk eens naar zijn replies. Een uur geleden vraagt hij nog om een bron bij iemand die ook zegt dat Mebude naar PSV 'done' is.
kastoekast
Nationale topspeler

Rik zegt nee, maar deze man zegt ja. Ben benieuwd wie gelijk heeft.
De Realist
Internationale topspeler

Was die Mebude die jongen die t er volgens de verhalen ook met Madueke over had gehad? Ziet er wel echt heel erg goed uit hoor, ook al is het tegen jeugdelftallen. Die balbehandeling is niet ineens anders in de senioren
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

DeBruyne wrote: 15 Jun 2023, 22:11 Nou Timpie, kom maar op met de DM 😁
Ben in z'n DM geslide! Nog niets gehoord tot nu toe 🙌
Persepolis
Vedette

Raw85 wrote: 15 Jun 2023, 21:34
Garnaal wrote: 15 Jun 2023, 21:19 Even over het 'kutventje' Noa lang. Een jonge wildebras van 23 jaar die zich nog wel eens 'verspreekt'. Zo'n jongens gedrag is geen statische lijn. Persoonlijk hou ik er wel van, juist omdat de winst die je kan behalen enorm kan zijn. Hoe hij zich vaak manifesteert is stoer, schijt aan alles, beetje stoken, randje opzoeken en net er overheen. Zo'n jongen kost meer energie en heeft meer begeleiding nodig. Goede begeleiding, de rol van Professor Bosz gaat hier erg belangrijk in zijn. Je kunt als PSV zijnde je geld investeren in Noa Lang, je kunt ook als PSV zijnde de deuren open zetten voor de Persoon Lang. Zorg dat die jongen op een manier wordt begeleid waar je hem echt mee helpt, zodat hij niet altijd overal tegenaan hoeft te schoppen. Ik zie Noa en Mart al een bakkie drinken. Helpen die jongen volwassen te worden. Wat rustiger in zijn koppie, gelukkiger in het moment. Dat op dat moment alleen het sportieve aspect nog telt. Ik wil wel wat onderling haantjesgedrag zien met Xavi. Die twee kunnen de hele eredivisie kapot spelen als ze zich aan elkaar optrekken. We zijn toch zo'n warme club? Ik heb het wel wat jaartjes gemist hoor. Ik voel weer een klein beetje warmte met Marcel, Earnest en Peter aan het roer. Laat dit zo'n project worden waar iedereen jaloers op gaat zijn. Noa Lang een kans geven en er als PSV zijnde in slagen te doen wat je altijd roept te doen. Spelers beter maken, zorgen voor elkaar, eendracht maakt macht. Dat Noa Lang straks maar een dikke middelvinger naar Ajax mag opsteken in een volle arena wanneer hij er eentje in schiet. Dat zou schitterend zijn. Gefeliciteerd alvast Noa, dat je zaterdag op je verjaardag maar een mooi kaarsje uitblaast.
Ihattaren-bij-Ajax-vibes krijg ik hier van. Noa Lang vertoont overal hetzelfde kutgedrag, het is wat mij betreft misplaatst om te denken dat wij dat hier onder controle kunnen krijgen
Hoewel ik geen voorstander ben van zijn komst is Lang to-taal maar dan ook to-taal niet te vergelijken met Ihattaren. Sterker nog, dat is zo'n beetje geen enkele profvoetballer. Ihattaren had schijt aan zijn sport/beroep, schijt aan zijn werkgevers, schijt aan de wet en op een gegeven moment schijt aan (een deel van) zijn familie. Bij hem was het een combinatie van niet in staat zijn op niveau te voetballen, binnen de club/kleedkamer de boel saboteren en buiten de club betrokken raken met de verkeerde mensen en totaal de verkeerde pad op raken. Het is dan ook niet eerlijk om iedere moeilijke voetballer te vergelijken met zo'n uniek geval.
Last edited by Persepolis on 15 Jun 2023, 22:15, edited 1 time in total.
ComeOnPSV
Vedette

kastoekast wrote: 15 Jun 2023, 22:12 Rik zegt nee, maar deze man zegt ja. Ben benieuwd wie gelijk heeft.
Bericht van Rik was in augustus 2022
Standbeeld
Mister PSV

kastoekast wrote: 15 Jun 2023, 22:12 Rik zegt nee, maar deze man zegt ja. Ben benieuwd wie gelijk heeft.
Die tweet van Rik was van vorig jaar.
Elkito
Verbannen

Revolinho wrote: 15 Jun 2023, 22:04 Die Mebude ziet er leuk uit, absoluut, maar het is wel allemaal tegen jeugd-elftallen. Verwacht dit maar niet meteen in de Eredivisie, alhoewel het natuurlijk waanzinnig zou zijn als hij die stap echt weet te maken. Hij rechts, Lang links, Pepi centrum, Xavi Veerman en Wijnaldum/Spierings erachter, met een paar beustachtige slagers achterin.
Madueke kwam ook vanuit de jeugd van Tottenham dus dat hoeft niks te zeggen. Jongens uit de Britse jeugdacademies, zeker die van de grotere clubs zijn over het algemeen fysiek en atletisch zo enorm onderlegd dat ze zich zeker in een competitie als de Eredivisie vrij snel zullen aanpassen.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Dat bericht van Rik is een jaar oud
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Elkito
Verbannen

Overigens is dat ''menneke van 16'' die dat tweet een scout in dienst bij Middlesbrough dus hij zal wel eea weten qua inside informatie.
Standbeeld
Mister PSV

Misschien kan Rik het even uitzoeken. Dan heeft hij morgen misschien een mooie scoop in zijn krant.
Robson de Souza
Vedette

Die reactie van Rik was een jaar terug..
Post Reply