Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
dePinhodeSouza

Hatseflats wrote: 16 Jun 2023, 08:35
dePinhodeSouza wrote: 16 Jun 2023, 08:34die voorheen in de Jupiler League nooi is opgevallent
Want dan kan je je niet meer ontwikkelen? Dit is echt geen goed argument.
Hij heeft zich zeker ontwikkeld, en het is ook een prima speler. Maar hij (en voorheen van den Boomen) waren zowat heilig verklaard op dit forum. Terwijl de realiteit is dat ze spelen bij een lage middemoter in de Ligue 1, en voorheen in Nederland niemand ooit zijn opgevallen. Ik ben dan niet meteen overtuigd, ookal heeft van den Boomen geweldige “long cross shots from the final third x90” data omdat ie een aardige trap heeft, en pakt Spierings nogal wel is een balletje af (omdat hij, als cdm in de lagere regione van de ligue1 ook een grotere kans heeft om af en toe een bal af te pakken) betekend niet dat deze jongens PSV beter gaan maken.
Last edited by dePinhodeSouza on 16 Jun 2023, 08:44, edited 1 time in total.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 16 Jun 2023, 08:34 Weinig kans, maar je weet ooit nooit niet ;)

Zou echt een droomaankoop zijn.
alu.w
Regelmatige invaller

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 08:44
Hatseflats wrote: 16 Jun 2023, 08:34 Weinig kans, maar je weet ooit nooit niet ;)

Ben bang dat we zijn loon nooit kunnen betalen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Noa Lang is goedgekeurd door de EinTovenaar

Image
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39
Maar dat Spierings in Eindhoven gesproken heeft, is dus helemaal niet een optelsommetje dat even tot een overstap leidt; dat licht helemaal open.
Dat ligt zeker open. Niemand heeft een overstap bevestigt en je bent wel heel positief als je al had gedacht dat het allemaal in kannen en kruiken was. Dat is gevalletje verwachtingen bijstellen. Wat we weten is dat PSV serieus geïnteresseerd is en er concrete gesprekken zijn geweest. That's it. Maar hij is transfervrij en er zullen vast meer clubs zijn met wie dat is gebeurt. Dan moeten we maar hopen dat hij voor ons kiest. En anders jammer dan, zijn goed recht om uit al die opties en ander te kiezen.
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39 En ‘reeele kans’ dat Xavi blijft? Op basis van wat? Hoe langer de selectie van Conference League niveau blijft (en hoe kleiner de kans dat we de vCL doorkomen), hoe onzekerder zijn verblijf in Eindhoven wordt.
Jij vindt de kans dat Xavi blijft niet reëel? Ik vind dat best een verregaande uitspraak. Niet reëel betekent dus zeer onwaarschijnlijk, ondenkbaar cq we moeten er maar vanuit gaan dat hij weggaat he. Natuurlijk is het reëel. De kans dat ie weggaat is ook reëel op dit moment. En je hebt helemaal geen idee wat Xavi's beweegredenen zijn om te blijven of weggaan en wat ie van de selectie denkt. Die laatste zin is dus een flinke aanname.
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39 En ‘een van de opties?’ Ik heb nog geen andere gehoord die zo concreet is voor de linksbuiten, waarbij de kandidaat zelf nadrukkelijk solliciteert en er ook al gesprekken plaatsvinden.
Hoeveel transferwindows heb je in je leven gevolgd? Ik mag toch hopen dat je weet dat bovenstaande helemaal niks betekent? Het feit dat jij (of welke andere supporter ook) iets niet hebt gehoord is iets wat totaal niet relevant is. Bij PSV lekt weliswaar ietsjes meer dan vroeger, maar het blijft redelijk dicht. Om op basis daarvan conclusies te gaan trekken is dus weer gebruikmaken van een flinke aanname.

Geduld hebben en aan het einde de balans opmaken, dat is het enige wat we kunnen doen. Niet nu al obv een boel aannames een boel conclusies trekken.

Oh en het boeit me weinig wat Brands tegen de media zegt. Zolang het binnen de club maar eindelijk weer goed gaat en de weg omhoog ingeslagen is. Dat is voor mij vele malen belangrijker. Maar dat ben ik.
mr.top
Internationale topspeler

dePinhodeSouza wrote: 16 Jun 2023, 08:42
Hatseflats wrote: 16 Jun 2023, 08:35

Want dan kan je je niet meer ontwikkelen? Dit is echt geen goed argument.
Hij heeft zich zeker ontwikkeld, en het is ook een prima speler. Maar hij (en voorheen van den Boomen) waren zowat heilig verklaard op dit forum. Terwijl de realiteit is dat ze spelen bij een lage middemoter in de Ligue 1, en voorheen in Nederland niemand ooit zijn opgevallen. Ik ben dan niet meteen overtuigd, ookal heeft van den Boomen geweldige “long cross shots from the final third x90” data omdat ie een aardige trap heeft, en pakt Spierings nogal wel is een balletje af (omdat hij, als cdm in de lagere regione van de ligue1 ook een grotere kans heeft om af en toe een bal af te pakken) betekend niet dat deze jongens PSV beter gaan maken.
Dat ze in Nederland niet zijn opgevallen kan natuurlijk ook het een en ander zeggen over de manier van scouting die hier wordt toegepast. Dat lijkt nog altijd dezelfde methode te zijn als in de afgelopen 70 jaar. Een man in een lange bruine jas die toevallig op het juiste moment aanwezig is.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

alu.w wrote: 16 Jun 2023, 08:56
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 08:44

Zit op 3,4 miljoen pond, 3,9 miljoen euro, bij Tottenham als de berichten kloppen. Dat is fors, maar wellicht nog wel haalbaar met een goede tekenbonus en andere bonussen. Inleveren zal hij hoe dan ook moeten.

Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk dat de kans echt minimaal is. Maar wat zou dit geweldig zijn zeg. Snelheid, kracht, uitstraling, bekend met Bosz, ervaring in de top van de Premier League, goede leeftijd.
grasveld
Internationale topspeler

Is het overigens niet logisch om te denken dat er de komende weken nog weinig te verwachten valt qua transfers? De laatste interlands zijn nog niet eens verwerkt. Veel spelers hebben net vakantie of moeten dit dus nog krijgen. Na een lang seizoen. Denk dat alles over een week of 3 pas echt op gang zal komen.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Persepolis wrote: 16 Jun 2023, 09:08
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39
Maar dat Spierings in Eindhoven gesproken heeft, is dus helemaal niet een optelsommetje dat even tot een overstap leidt; dat licht helemaal open.
Dat ligt zeker open. Niemand heeft een overstap bevestigt en je bent wel heel positief als je al had gedacht dat het allemaal in kannen en kruiken was. Dat is gevalletje verwachtingen bijstellen. Wat we weten is dat PSV serieus geïnteresseerd is en er concrete gesprekken zijn geweest. That's it. Maar hij is transfervrij en er zullen vast meer clubs zijn met wie dat is gebeurt. Dan moeten we maar hopen dat hij voor ons kiest. En anders jammer dan, zijn goed recht om uit al die opties en ander te kiezen.
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39 En ‘reeele kans’ dat Xavi blijft? Op basis van wat? Hoe langer de selectie van Conference League niveau blijft (en hoe kleiner de kans dat we de vCL doorkomen), hoe onzekerder zijn verblijf in Eindhoven wordt.
Jij vindt de kans dat Xavi blijft niet reëel? Ik vind dat best een verregaande uitspraak. Niet reëel betekent dus zeer onwaarschijnlijk, ondenkbaar cq we moeten er maar vanuit gaan dat hij weggaat he. Natuurlijk is het reëel. De kans dat ie weggaat is ook reëel op dit moment. En je hebt helemaal geen idee wat Xavi's beweegredenen zijn om te blijven of weggaan en wat ie van de selectie denkt. Die laatste zin is dus een flinke aanname.
O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 06:39 En ‘een van de opties?’ Ik heb nog geen andere gehoord die zo concreet is voor de linksbuiten, waarbij de kandidaat zelf nadrukkelijk solliciteert en er ook al gesprekken plaatsvinden.
Hoeveel transferwindows heb je in je leven gevolgd? Ik mag toch hopen dat je weet dat bovenstaande helemaal niks betekent? Het feit dat jij (of welke andere supporter ook) iets niet hebt gehoord is iets wat totaal niet relevant is. Bij PSV lekt weliswaar ietsjes meer dan vroeger, maar het blijft redelijk dicht. Om op basis daarvan conclusies te gaan trekken is dus weer gebruikmaken van een flinke aanname.

Geduld hebben en aan het einde de balans opmaken, dat is het enige wat we kunnen doen. Niet nu al obv een boel aannames een boel conclusies trekken.

Oh en het boeit me weinig wat Brands tegen de media zegt. Zolang het binnen de club maar eindelijk weer goed gaat en de weg omhoog ingeslagen is. Dat is voor mij vele malen belangrijker. Maar dat ben ik.
Jij vindt de kans dat Xavi blijft niet reëel?
Hoeveel transferwindows heb je in je leven gevolgd?
Het feit dat jij (of welke andere supporter ook) iets niet hebt gehoord is iets wat totaal niet relevant is.
Om op basis daarvan conclusies te gaan trekken is dus weer gebruikmaken van een flinke aanname.
dat is het enige wat we kunnen doen. Niet nu al obv een boel aannames een boel conclusies trekken.
Nou, het toontje van de ondervraging is wat onaangenaam. Maar toch een paar wijze lessen geleerd hier. Alleen reageren met feitelijke kennis en geduld hebben. :top:
mr.top
Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 09:22
alu.w wrote: 16 Jun 2023, 08:56
Zit op 3,4 miljoen pond, 3,9 miljoen euro, bij Tottenham als de berichten kloppen. Dat is fors, maar wellicht nog wel haalbaar met een goede tekenbonus en andere bonussen. Inleveren zal hij hoe dan ook moeten.

Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk dat de kans echt minimaal is. Maar wat zou dit geweldig zijn zeg. Snelheid, kracht, uitstraling, bekend met Bosz, ervaring in de top van de Premier League, goede leeftijd.
En die goede leeftijd is precies de reden waarom hij aangeeft dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Die jongen kan in Zuid Europa nog een keer een vet contract scoren en dan ga je niet naar Eindhoven.
dePinhodeSouza

mr.top wrote: 16 Jun 2023, 09:16
dePinhodeSouza wrote: 16 Jun 2023, 08:42

Dat ze in Nederland niet zijn opgevallen kan natuurlijk ook het een en ander zeggen over de manier van scouting die hier wordt toegepast. Dat lijkt nog altijd dezelfde methode te zijn als in de afgelopen 70 jaar. Een man in een lange bruine jas die toevallig op het juiste moment aanwezig is.

Volgesmij zijn Spierings en van de Boomen juist wel door de man met de lange Jas gescout, maar niet opgevallen onder de 2 miljoen ESPN kijkers. Hobbelden een beetje mee bij de Graafschap en RKC. Tuurlijk hebben die jongens zich ontwikkeld, en zeker in het geval van Spierings, een prima transfervrij alternatief van Guti en Sangare. Maar, als PSV supporter hoopt op het hoogst haalbare als nieuwe cdm, en ik denk dat, op de korte maar zeker lange termijn dat Spierings dat niet is (of hij moet het prima vinden om 2e viool te spelen).
mr.top
Internationale topspeler

dePinhodeSouza wrote: 16 Jun 2023, 09:30
mr.top wrote: 16 Jun 2023, 09:16

Volgesmij zijn Spierings en van de Boomen juist wel door de man met de lange Jas gescout, maar niet opgevallen onder de 2 miljoen ESPN kijkers. Hobbelden een beetje mee bij de Graafschap en RKC. Tuurlijk hebben die jongens zich ontwikkeld, en zeker in het geval van Spierings, een prima transfervrij alternatief van Guti. Maar, als PSV supporter hoopt op het hoogst haalbare als nieuwe cdm, en ik denk dat, op de korte maar zeker lange termijn dat Spierings dat niet is (of hij moet het prima vinden om 2e viool te spelen).
En dat is nu net het punt. Toulouse heeft ze gepakt op basis van de data. En ze hebben het daar niet onverdienstelijk gedaan.

Een paar maanden geleden stond op voetbal International al een filmpje waarin je goed kon zien hoe je kijkt naar Branco van den Boomen wanneer je hem alleen beoordeeld op wat je zelf kunt zien. Dan is het inderdaad verleidelijk om te denken dat het gewoon een lange slungel is die heel veel moeite heeft om zich te handhaven als voetballer. De man met de bruine jas keurt hem op dat moment af.

Hetzelfde geldt natuurlijk voor Stijn Spierings. Op basis van het verleden is het verleidelijk om te denken dat PSV beter zou moeten kunnen krijgen. Maar stel je nu eens voor dat dat niet zo is?
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sanchez komt niet. Geen sprake van interesse. Fantastische CB natuurlijk.

Spierings op vakantie. Komt goed. Pepi ook.
ShovingNE2
Site Admin

Persepolis wrote: 16 Jun 2023, 09:08Hoeveel transferwindows heb je in je leven gevolgd? Ik mag toch hopen dat je weet dat bovenstaande helemaal niks betekent? Het feit dat jij (of welke andere supporter ook) iets niet hebt gehoord is iets wat totaal niet relevant is. Bij PSV lekt weliswaar ietsjes meer dan vroeger, maar het blijft redelijk dicht. Om op basis daarvan conclusies te gaan trekken is dus weer gebruikmaken van een flinke aanname.
Dat weten ze diep in hun hart natuurlijk wel. Maar straks komt een totaal andere linksbuiten dan ooit genoemd (het Benitez-effect) en dan gaan ze zeuren dat de defensie eerst had moeten worden aangepakt. Kopie van alle voorgaande zomerwindows.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Noosa
Meervoudig international

TheSyb wrote: 16 Jun 2023, 00:34
Noosa wrote: 16 Jun 2023, 00:27

Je hoort sowieso nog niks concreet over uitgaande transfers.
Niet heel gek toch, seizoen is net afgelopen en wij hebben een veel eerdere startdatum door de play-offs dan de meeste clubs waar onze spelers eventueel naartoe zouden kunnen. Ik verwacht dat zeker uitgaande transfers nog wel even op zich zullen wachten
Nee, klopt. Ik verwacht dat het pas gaat beginnen na de interlandperiode.
ShovingNE2
Site Admin

O Goleiro Grande wrote: 16 Jun 2023, 09:29Nou, het toontje van de ondervraging is wat onaangenaam. Maar toch een paar wijze lessen geleerd hier. Alleen reageren met feitelijke kennis en geduld hebben. :top:
Nee jouw posts zijn lekker rustgevend om door te nemen bij een bak koffie. :D
Madueke
Legende

Transfers van een miljoen of 10 en meer gaan altijd weken duren. Lang en Pepi hebben waarschijnlijk al lang aangegeven dat ze willen komen, dus nu is het aan de clubs. Dat gaat ook niet ineens in een stroomversnelling komen als de interlands voorbij zijn.
Massimo
Legende

grasveld wrote: 16 Jun 2023, 09:27 Is het overigens niet logisch om te denken dat er de komende weken nog weinig te verwachten valt qua transfers? De laatste interlands zijn nog niet eens verwerkt. Veel spelers hebben net vakantie of moeten dit dus nog krijgen. Na een lang seizoen. Denk dat alles over een week of 3 pas echt op gang zal komen.
Ik denk dat er eind juni en de eerste weken van juli wel veel transfers zullen gaan vallen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

mr.top wrote: 16 Jun 2023, 09:30
Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jun 2023, 09:22

En die goede leeftijd is precies de reden waarom hij aangeeft dat hij op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Die jongen kan in Zuid Europa nog een keer een vet contract scoren en dan ga je niet naar Eindhoven.
Dat zou logisch zijn, maar je weet het niet. Hij is slecht behandeld bij Tottenham een tijdje en is daar zeer ongelukkig. Een goed contract plus een zekere basisplaats als grote man en Europees voetbal is ook richting WK's en Copa's interessant. Maar goed, ook clubs als Roma, Milan, Sevilla etc zullen wel belangstelling hebben.
Breur
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 16 Jun 2023, 09:39
Persepolis wrote: 16 Jun 2023, 09:08Hoeveel transferwindows heb je in je leven gevolgd? Ik mag toch hopen dat je weet dat bovenstaande helemaal niks betekent? Het feit dat jij (of welke andere supporter ook) iets niet hebt gehoord is iets wat totaal niet relevant is. Bij PSV lekt weliswaar ietsjes meer dan vroeger, maar het blijft redelijk dicht. Om op basis daarvan conclusies te gaan trekken is dus weer gebruikmaken van een flinke aanname.
Dat weten ze diep in hun hart natuurlijk wel. Maar straks komt een totaal andere linksbuiten dan ooit genoemd (het Benitez-effect) en dan gaan ze zeuren dat de defensie eerst had moeten worden aangepakt. Kopie van alle voorgaande zomerwindows.
Ik vermoed soms dat dit alter-ego's zijn van de mods om een beetje discussie erin te houden. Ik hoop dat niemand in het echte leven zo pessimistisch is als sommigen soms op dit forum. Het zonnetje schijnt, bier is koud, de f5 knop onder de vinger en lekker genieten van hopelijk weer een heerlijke transferzomer.
robert_94
Lid 2e elftal

Een tijdje geleden was een aantal Belgische clubs geïnteresseerd in Vertessen, zou mooi zijn als Club Brugge ook in dit rijtje hoort en we hem kunnen betrekken in een deal met Lang om te prijs te drukken. Ik kan me bijna niet voorstellen dat PSV direct een miljoen of 12 neer gaat leggen voor Lang, zonder een of andere constructie. Ik hoop in ieder geval dat de club creatief aan de gang gaat en we geleerd hebben van de vorige keer dat we in 1 zomer dergelijke bedragen hebben neergelegd.
ShovingNE2
Site Admin

Als Lang komt moeten we een paar servers bij gaan plaatsen hoor. Dan komt er rook uit het forum zien we shirtverbrandingen op sociale.
Breur
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 16 Jun 2023, 09:56 Als Lang komt moeten we een paar servers bij gaan plaatsen hoor. Dan komt er rook uit het forum zien we shirtverbrandingen op sociale.
Van die taferelen zoals in het midden oosten zodra weer ergens een Koran verbrand wordt.
Op weg naar nr 26
Vedette

Alles zal wennen, maar Noa Lang in een PSV shirt krijg ik nu nog rillingen van hoor, mijn god.

Vond in de 1913 podcast dat (en ik weet echt nog steeds niet wie wie is) wel mooi uiteengezet werd dat PSV eigenlijk een beetje dezelfde transitie doormaakt als Jumbo/Visma de wielerploeg. En misschien moet je dan juist ook wel een paar van dit soort ettertjes erbij hebben.
Koenjo
Meervoudig international

Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar Lang zou een fantastische aankoop zijn, verschrikkelijke vent maar wel gewoon een ontzettend goede speler.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply