Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
mateja
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Dat is goed nieuws. Hij wilt naar de mooiste club van de wereld. Dat helpt alleen maar in de onderhandelingen.
LucNilis87
Regelmatige invaller

Talentvolle spelers die heel graag voor de mooiste club ter wereld willen spelen: ik zie het helemaal zitten met Pepi!
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

Ja ik hoop ook dat hij komt, wordt wel enthousiast naar aanleiding van de videos en artikelen over hem. Luuk de Jong dan als pinchhitter daarachter, dan denk ik dat de spitspositie goed bezet is.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Mooi. Die gaat er 25 in rammen met Joey en Xavi als aangevers
Juancho
Mister PSV

8 miljoen, geen doorverkoop % of bonus en je hebt een prima deal. Tekenen en presenteren maar! :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Juancho wrote: 16 Jun 2023, 13:44 8 miljoen, geen doorverkoop % of bonus en je hebt een prima deal. Tekenen en presenteren maar! :)
Dat is vrijwel een illusie lijkt me…
El Sordo
Vedette

Juancho wrote: 16 Jun 2023, 13:44 8 miljoen, geen doorverkoop % of bonus en je hebt een prima deal. Tekenen en presenteren maar! :)
Tegen een lager aankoopbedrag gaat daar zeker een percentage inzitten. Lijkt me ook helemaal niet zo gek.
Johann Vogel
Vedette

Ik heb nog geen wauw gevoel bij deze Pepi. Maar desondanks is het mooi dat die jongen graag naar ons toe wil komen. Zou mooi zijn als de deal snel wordt afgerond, hopelijk het startsein enkele drukke weken. Zou mooi zijn als de selectie al grotendeels op orde is bij de eerste training.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

'Players's decision to give priority to PSV as next destination'🥰
Revolinho
Internationale topspeler

Johann Vogel wrote: 16 Jun 2023, 14:02 Zou mooi zijn als de selectie al grotendeels op orde is bij de eerste training.
Ik geef je nu al op een briefje dat dat niet gaat gebeuren. Bij deze jongen lopen de onderhandelingen al een tijdje en er is volgens mij ook wel een soort akkoord, dus hij zal denk ik wel kunnen aansluiten bij de eerste training als ie echt komt. Maar het echte spel gaat pas beginnen als we al lang en breed in de voorbereiding zitten. Dan gaan we zelf ook verkopen en word duidelijk wat er uitgegeven kan worden. Ik verwacht buiten Sangare sowieso nog een uitgaande die ons pijn gaat doen.
ComeOnPSV
Vedette

Pepi wil naar PSV
PSV wil Pepi
Augsburg wil van Pepi af.

Mooi.
Eerste deal binnen
alu.w
Regelmatige invaller

Ik vind 10 euro anders ook wel een mooi bedrag, wat zeg je me daar van?
ShovingNE2
Site Admin

Met 0,004 promille doorverkoop als onderhandelingsruimte. Anders krijgt het vertrouwen en Stewart al gelijk een deuk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thoresen
Nationale topspeler

Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld 🤮
fritske
Bankzitter

alu.w wrote: 16 Jun 2023, 14:28
Ik vind 10 euro anders ook wel een mooi bedrag, wat zeg je me daar van?
Kun je daarna wel met een goed gevoel op €15 uitkomen met een dvk-% van 0,5% wat ideaal is natuurlijk. Gewoon als onderdeel van de nog altijd durende wiedergutmachung.
:logoo:
DonyellMalen
Legende

Koenjo wrote: 16 Jun 2023, 10:15 Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar Lang zou een fantastische aankoop zijn, verschrikkelijke vent maar wel gewoon een ontzettend goede speler.
Ah joh, als het een buitenlandse jongen was geweest met zijn bravoure en uitstraling stonden we gelijk al op de banken.
Wilysimba
Lid van verdienste

Een zomervakantie plannen is altijd lastig. Zeker als je en geen wedstrijd en geen transfers wil missen. Toch is nu het moment. Drie weekjes niet spotten dus. Hopelijk zijn er bij terugkomst al wat kanonnen gepresenteerd.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje

Thoresen wrote: 16 Jun 2023, 15:51 Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld 🤮
Stel je niet zo aan, hij zal PSV weer is wat flair geven. Ik heb juist schoon genoeg van spelers als Til, El Ghazi, Mwene, gasten van onbesproken gedrag, die helaas niet of in ieder geval niet zo goed kunnen voetballen. Spelers waar je als club nooit verder mee zal komen.
Ik zal blij zijn als PSV weer is spelers haalt die wel echte flair hebben, spelers die wel iets kunnen met een bal aan de voet, spelers waarvoor we( ik in ieder geval wel) naar voetbal kijken.
Het is dan aan Bosz om ervoor te zorgen dat die spelers gaan renderen en daar heb ik met Bosz echt wel vertrouwen in.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

RemPSV wrote: 16 Jun 2023, 16:05
Thoresen wrote: 16 Jun 2023, 15:51 Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld 🤮
Stel je niet zo aan, hij zal PSV weer is wat flair geven. Ik heb juist schoon genoeg van spelers als Til, El Ghazi, Mwene, gasten van onbesproken gedrag, die helaas niet of in ieder geval niet zo goed kunnen voetballen. Spelers waar je als club nooit verder mee zal komen.
Ik zal blij zijn als PSV weer is spelers haalt die wel echte flair hebben, spelers die wel iets kunnen met een bal aan de voet, spelers waarvoor we( ik in ieder geval wel) naar voetbal kijken.
Het is dan aan Bosz om ervoor te zorgen dat die spelers gaan renderen en daar heb ik met Bosz echt wel vertrouwen in.
Maar Lang is toch ook helemaal niet super speciaal?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Wilysimba wrote: 16 Jun 2023, 16:04 Een zomervakantie plannen is altijd lastig. Zeker als je en geen wedstrijd en geen transfers wil missen. Toch is nu het moment. Drie weekjes niet spotten dus. Hopelijk zijn er bij terugkomst al wat kanonnen gepresenteerd.
Fijne vakantie Wilysamba! Dat je vol energie mag spotten na terugkomst😉
Juancho
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 16 Jun 2023, 16:01
Koenjo wrote: 16 Jun 2023, 10:15 Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar Lang zou een fantastische aankoop zijn, verschrikkelijke vent maar wel gewoon een ontzettend goede speler.
Ah joh, als het een buitenlandse jongen was geweest met zijn bravoure en uitstraling stonden we gelijk al op de banken.
Is dat wel zo? Kijk eens bijv. naar Anthony die je volgens mij aardig kan vergelijken. Ook zo'n idioot. En kijk dan hoe er over hem gesproken wordt hier. Ik vind het dus ook altijd een beetje een slap argument: als een speler een andere nationaliteit had was het wel goed geweest.

Wat een kul, zulke types en bovendien middelmatige spelers hoef ik niet in ons shirt. En al helemaal niet voor dat geld. Of het nu een Nederlander, Belg, Argentijn of Braziliaan is... Opzouten met die wannabee gangsters.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thoresen
Nationale topspeler

Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld 🤮
Standbeeld
Mister PSV

Juancho wrote: 16 Jun 2023, 16:08
DonyellMalen wrote: 16 Jun 2023, 16:01

Is dat wel zo? Kijk eens bijv. naar Anthony die je volgens mij aardig kan vergelijken. Ook zo'n idioot. En kijk dan hoe er over hem gesproken wordt hier. Ik vind het dus ook altijd een beetje een slap argument: als een speler een andere nationaliteit had was het wel goed geweest.

Wat een kul, zulke types en bovendien middelmatige spelers hoef ik niet in ons shirt. En al helemaal niet voor dat geld. Of het nu een Nederlander, Belg, Argentijn of Braziliaan is... Opzouten met die wannabee gangsters.
Oei oei, als dat maar goed komt met jou als PSV Lang presenteert als nieuwe aanwinst.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal

Wilysimba wrote: 16 Jun 2023, 16:04 Een zomervakantie plannen is altijd lastig. Zeker als je en geen wedstrijd en geen transfers wil missen. Toch is nu het moment. Drie weekjes niet spotten dus. Hopelijk zijn er bij terugkomst al wat kanonnen gepresenteerd.
Kijk daar heeft PSV dus al die tijd op gewacht. De komende 3 weken dus ongestoord alle transfers erdoor drukken zonder de spiedende oogjes van de roemruchte Willysimba in de nek te voelen :opzijnkop:
Post Reply