Koenjo wrote: ↑16 Jun 2023, 10:15
Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar Lang zou een fantastische aankoop zijn, verschrikkelijke vent maar wel gewoon een ontzettend goede speler.
Ah joh, als het een buitenlandse jongen was geweest met zijn bravoure en uitstraling stonden we gelijk al op de banken.
Ah. Daar is ie weer. Had hem al een week niet gelezen.
Je verward verder bravoure en uitstraling met misplaatste arrogantie en zelfoverschatting. Noa Lang is niet zo goed als Noa Lang denkt dat Noa Lang is. Ik ben in elk geval geen voorstander van zijn komst. Deels om zijn ''bravoure'' maar ook omdat hij voetballend tekort komt voor het geld wat je ervoor betaald. Slechte prijs/kwaliteitsverhouding zeg maar.
Is dat wel zo? Kijk eens bijv. naar Anthony die je volgens mij aardig kan vergelijken. Ook zo'n idioot. En kijk dan hoe er over hem gesproken wordt hier. Ik vind het dus ook altijd een beetje een slap argument: als een speler een andere nationaliteit had was het wel goed geweest.
Wat een kul, zulke types en bovendien middelmatige spelers hoef ik niet in ons shirt. En al helemaal niet voor dat geld. Of het nu een Nederlander, Belg, Argentijn of Braziliaan is... Opzouten met die wannabee gangsters.
Oei oei, als dat maar goed komt met jou als PSV Lang presenteert als nieuwe aanwinst.
Met mij komt alles goed, dont worry De vraag is of het met PSV wel goed komt...
Thoresen wrote: ↑16 Jun 2023, 15:51
Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld
Stel je niet zo aan, hij zal PSV weer is wat flair geven. Ik heb juist schoon genoeg van spelers als Til, El Ghazi, Mwene, gasten van onbesproken gedrag, die helaas niet of in ieder geval niet zo goed kunnen voetballen. Spelers waar je als club nooit verder mee zal komen.
Ik zal blij zijn als PSV weer is spelers haalt die wel echte flair hebben, spelers die wel iets kunnen met een bal aan de voet, spelers waarvoor we( ik in ieder geval wel) naar voetbal kijken.
Het is dan aan Bosz om ervoor te zorgen dat die spelers gaan renderen en daar heb ik met Bosz echt wel vertrouwen in.
Want het een sluit het ander per se uit?
Xavi is ook een speler met enorm veel flair, maar kan zich ook gewoon normaal gedragen. Lang is een prima, maar geen geweldige voetballer die vooral denkt dat hij de nieuwe Neymar is.
Wilysimba wrote: ↑16 Jun 2023, 16:04
Een zomervakantie plannen is altijd lastig. Zeker als je en geen wedstrijd en geen transfers wil missen. Toch is nu het moment. Drie weekjes niet spotten dus. Hopelijk zijn er bij terugkomst al wat kanonnen gepresenteerd.
Kijk daar heeft PSV dus al die tijd op gewacht. De komende 3 weken dus ongestoord alle transfers erdoor drukken zonder de spiedende oogjes van de roemruchte Willysimba in de nek te voelen
Dan kennen ze bij ons PSV Sambawilly nog niet, die neemt het in de zomervakantie over vanuit een schuilbunker op de Herdgang
Ewa faka met Lang, waarom is deze broeder nog niet gepresenteerd, deze balliemang gaat sowieso boem kaki zijn. Herressss met Pepi, Lang, Xavi en Bakjeyoghurt als voorhoede. Jonge strijders op die dek je weet zelf. Gaat hayek veel floes opleveren nadat ze CL finale winnen.
Tyyne wrote: ↑16 Jun 2023, 16:42
Ewa faka met Lang, waarom is deze broeder nog niet gepresenteerd, deze balliemang gaat sowieso boem kaki zijn. Herressss met Pepi, Lang, Xavi en Bakjeyoghurt als voorhoede. Jonge strijders op die dek je weet zelf. Gaat hayek veel floes opleveren nadat ze CL finale winnen.
Serieuze vraag: hoe krijg je dit zo opgeschreven? Heeft Google een straattaal vertaler?
Serieuze vraag: hoe krijg je dit zo opgeschreven? Heeft Google een straattaal vertaler?
er is toch niks mooiers dan in de Arena met 0-3 winnen met Lang, Xavi en Luuk in 1 team? Dan worden ze helemaal gek in Amsterdam. Die fans ontploffen dan
Als je Lang kan halen voor een goede prijs, prima.
Maar nog steeds liever Summerville.
Ik win liever met deze cijfers zonder zo'n wannabe straatrat zonder zelfreflectie. Ik hoor mensen hier "geweldige speler" zeggen. Kom maar op met die uitleg. Op basis waarvan?
Thoresen wrote: ↑16 Jun 2023, 15:51
Lang is bij vlagen een prima voetballer, maar past totaal niet bij PSV. Dat gedrag in en buiten het veld
Stel je niet zo aan, hij zal PSV weer is wat flair geven. Ik heb juist schoon genoeg van spelers als Til, El Ghazi, Mwene, gasten van onbesproken gedrag, die helaas niet of in ieder geval niet zo goed kunnen voetballen. Spelers waar je als club nooit verder mee zal komen.
Ik zal blij zijn als PSV weer is spelers haalt die wel echte flair hebben, spelers die wel iets kunnen met een bal aan de voet, spelers waarvoor we( ik in ieder geval wel) naar voetbal kijken.
Het is dan aan Bosz om ervoor te zorgen dat die spelers gaan renderen en daar heb ik met Bosz echt wel vertrouwen in.
Ardbeg wrote: ↑16 Jun 2023, 17:28
Ik win liever met deze cijfers zonder zo'n wannabe straatrat zonder zelfreflectie. Ik hoor mensen hier "geweldige speler" zeggen. Kom maar op met die uitleg. Op basis waarvan?
Compilaties. 8 van de 10 keer loopt 'ie zichzelf vast. Daar ga je je na een paar maanden als supporter ook aan storen hoor.
Die interviews zijn eigenlijk nog niet eens het ergste. Hoe zo'n jongen over Feyenoord of De Toekomst praat: ik vind het wel lachen. Dat soort dingen geven kleur aan zijn karakter, zolang het niet over grenzen gaat zoals bij die rel rondom antisemitisme. Maar het probleem is dat dat scherpe randje ook binnen de lijnen te zien is. Lage frustratietolerantie, zeg maar. Het is nogal een risico om zoveel geld neer te leggen voor iemand die voetballend en mentaal zó weinig betrouwbaarheid biedt.
Maar goed: we kunnen hier hoog en laag springen, maar als 'ie komt sluit 90% van de mensen hem toch wel in de armen. Zo werkt dat als supporter.
Op basis van het Teze topic is opgeroepen worden door van Gaal teken dat je echt wel een topniveau hebt.
Compilaties. 8 van de 10 keer loopt 'ie zichzelf vast. Daar ga je je na een paar maanden als supporter ook aan storen hoor.
Die interviews zijn eigenlijk nog niet eens het ergste. Hoe zo'n jongen over Feyenoord of De Toekomst praat: ik vind het wel lachen. Dat soort dingen geven kleur aan zijn karakter, zolang het niet over grenzen gaat zoals bij die rel rondom antisemitisme. Maar het probleem is dat dat scherpe randje ook binnen de lijnen te zien is. Lage frustratietolerantie, zeg maar. Het is nogal een risico om zoveel geld neer te leggen voor iemand die voetballend en mentaal zó weinig betrouwbaarheid biedt.
Maar goed: we kunnen hier hoog en laag springen, maar als 'ie komt sluit 90% van de mensen hem toch wel in de armen. Zo werkt dat als supporter.
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik kan me nog herinneren als stadionbezoeker dat mensen na verloop van tijd zelfs bij de grote Robben zijn schwalbes en snelle vallen helemaal zat waren.
Rommedahl was ook zo'n typisch vastloper, of eenmaal bij de achterlijn de voortzetting gewoon over de achterlijn werken. Waren mensen ook snel zat. Maar goed, dat waren spelers met een prettig karakter. Als Lang dat hier gaat doen, dan begint de ergernis al eind september.
Ik erger me al aan zijn gebrek aan snelheid. Hoe vaak zie je hem weggestoken worden en dat ie wordt ingehaald? 75% van die videos