Shurandy Sambo
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als hij aanvallend niet veel toevoegt dan maken we er toch gewoon een CV van, zoals Schmidt dat met Teze deed.
- Dribble
- Bankzitter
Staat ook in de belangstelling van FC Twente, wat best een logische stap voor 'm zou zijn. Maar ik zou het ook voor PSV een logische zet vinden om 'm een seizoen fulltime mee te laten draaien en kijken hoe hij zich ontwikkeld. Heb het idee dat er nog veel rek in zit qua ontwikkeling.
-
Teze was in de jeugd al een CVLorenzo von Matterhorn wrote: ↑12 Jun 2023, 01:40 Als hij aanvallend niet veel toevoegt dan maken we er toch gewoon een CV van, zoals Schmidt dat met Teze deed.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Dit soort talentjes moet je gewoon laten rijpen elders en ervaring opdoen (fouten laten maken zonder er zelf direct onder te lijden).
En dan kun je afhankelijk van de ontwikkeling zo een speler na 1 a 2 jaar terughalen voor de basis. Ontwikkelt hij zich niet door dan kun je m altijs nog verkopen.
En dan kun je afhankelijk van de ontwikkeling zo een speler na 1 a 2 jaar terughalen voor de basis. Ontwikkelt hij zich niet door dan kun je m altijs nog verkopen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
-
- Moderator
Met alle verhalen over Twente en nu Ajax, lijkt het me geen overbodige luxe om dat contract gewoon zo snel mogelijk open te breken en duidelijkheid/rust rondom hemzelf te creëren. Al kan dit zomaar een laatste stuiptrekking zijn om het maximale uit het nieuwe contract te halen en PSV nog een beetje onder druk te zetten. Zijn interview na de laatste wedstrijd van Sparta leek in ieder geval duidelijk.
-
- Basisspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Kan je de bron erbij zetten? Anders voel ik mij genoodzaakt Ren Höek erbij te halen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jun 2023, 16:21 Ajax wil hem dus hebben. Steijn. 30 miljoen is het rond.
- hondjevandebakker
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- Standbeeld
- Mister PSV
Ajax heeft zich gemeld bij PSV. Ze pakken nog niet door met een bod maar zijn wel al in gesprek met Sambo.
Last edited by Standbeeld on 16 Jun 2023, 16:29, edited 1 time in total.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ajax heeft toch 2 rechtsbacks, welk perspectief heeft hij daar?
Maar wij gaan natuurlijk never nooit voor een appel en een ei aan Ajax verkopen voor een international van Jong Oranje . Als ze hem willen hebben dan gaan ze betalen wat wij voor v Ewijk moeten dokken.
Ik vind het overigens niet tof maar ik snap het wel. Sambo wordt hier geen basis rechtsback normaal gesproken en hij heeft nog 1 jaar contract. Hem een jaar bij Jong PSV stallen is de slechtste reclame voor onze Academy.
Maar wij gaan natuurlijk never nooit voor een appel en een ei aan Ajax verkopen voor een international van Jong Oranje . Als ze hem willen hebben dan gaan ze betalen wat wij voor v Ewijk moeten dokken.
Ik vind het overigens niet tof maar ik snap het wel. Sambo wordt hier geen basis rechtsback normaal gesproken en hij heeft nog 1 jaar contract. Hem een jaar bij Jong PSV stallen is de slechtste reclame voor onze Academy.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zou het niet erg vinden als PSV hem laat gaan. Voor 5 mln laten gaan en een andere topper ervoor terughalen. Ik heb namelijk sterke twijfels of Sambo aankomend seizoen al goed genoeg is, en anders loopt hij straks gratis de deur uit als hij niet wil verlengen.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Ik geef ze wel een grote kans (helaas). De trainer ziet het in hem zitten. Hij moet de concurrentiestrijd aangaan met Rensch en Sanchez. Bij PSV zijn ze ondertussen bezig met Van Ewijk (als de berichten kloppen).
Denken jullie niet dat Steijn en Ajax op de hoogte zijn van eventuele twijfels die Sambo heeft over zijn kansen bij ons?
Plus: hij gaat daar meer verdienen waarschijnlijk. Tenzij de optie die PSV heeft gelicht, betekent dat hij ook omhoog gaat in salaris.
Denken jullie niet dat Steijn en Ajax op de hoogte zijn van eventuele twijfels die Sambo heeft over zijn kansen bij ons?
Plus: hij gaat daar meer verdienen waarschijnlijk. Tenzij de optie die PSV heeft gelicht, betekent dat hij ook omhoog gaat in salaris.
-
- Vedette
Voor 5 miljoen wil je hem toch niet aan Ajax verkopen mag ik hopen?Standbeeld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:30 Ik zou het niet erg vinden als PSV hem laat gaan. Voor 5 mln laten gaan en een andere topper ervoor terughalen. Ik heb namelijk sterke twijfels of Sambo aankomend seizoen al goed genoeg is, en anders loopt hij straks gratis de deur uit als hij niet wil verlengen.
Minimaal het dubbele vragen, kunnen wij van die centen Van Ewijk oppikken.