Shurandy Sambo
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Vedette
Ajax wil Sambo stond er in dat artikel van Rik toch? Er stond toch niet PSV verkoopt Sambo graag voor spotprijs aan Ajax? Want het lijkt er wel op dat dat in het artikel heeft gestaan, zoals ik hier bij de meesten lees.
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Van Ewijk is meer dan een jaar ouder dan Sambo. Ik denk dat Sambo zich over een jaar op hetzelfde niveau, en misschien zelfs beter is dan van Ewijk nu is. Waarom zou je hem verkopen?
-
- Meervoudig international
Moeilijke afweging dit, maar zonder dat Bosz hem aan het werk gezien heeft, verwacht ik niet dat ze hem al zullen laten gaan. Los van andere opties zul je ook in overweging moeten nemen dat hij al 2x een kruisbandblessure gehad heeft. Zijn medisch dossier kan er ook voor spreken om voor een betrouwbaardere optie te gaan, los van de kwaliteiten die iemand heeft.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als we toch op de ajax tour gaan, zou zo’n Mazraoui geen optie zijn voor op rechtsback? Ipv Sambo.
-
- Moderator
De naam Ajax voelt wel een beetje als een trucje van zijn zaakwaarnemer. Maar dat hij goed in de markt ligt lijkt mij duidelijk. Het is sowieso nog veel te vroeg om al een beslissing te nemen. Je moet eerst proberen te verlengen en de voorbereiding afwachten. Mocht je er dan niet uit zijn gekomen samen kan hij altijd in Augustus nog weg, al zou ik het zeker jammer vinden.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
Heb je nog meer tips voor me?Ardbeg wrote: ↑16 Jun 2023, 17:31Sterker nog: Vakantie is vakantie. Als je nog in je werk moet duiken heb je het niet goed achtergelaten.Den Bondskoots wrote: ↑16 Jun 2023, 17:28
Ik heb ook een eigen bedrijf. Heb nog nooit in mail gestuurd in mijn vakantie.
Maar even een berichtje sturen in je vakantie is sowieso wat anders dan 2 uur met een klant (of nieuwe trainer) om tafel.
-
- Regelmatige invaller
- Lorenzo von Matterhorn
- Standbeeld
- Mister PSV
Kijk als je PSV bent kan je Sambo niks garanderen. Hij zal de (zware) concurrentie aan moeten gaan met een andere back. Zo werkt dat bij een topclub. De vraag is dus vooral wat Sambo zelf wil en waar hij de kans op succes het grootst acht. Wellicht denkt hij de concurrentiestrijd in Amsterdam eenvoudiger te winnen dan in Eindhoven en wil hij vetrekken. Hij kan daar vast ook meer verdienen. We kunnen het niet veroorloven dat Sambo blijft en vervolgens niet verlengt. Dus of we verlengen of we verkopen voor een goede som met doorverkooppercentage. Voor mijn gevoel ligt de bal eerder bij Sambo zelf dan PSV. Van Ewijk komt op de fiets, maar wellicht heeft PSV nog andere backs in het vizier. Het is voor mij niet direct een uitgemaakte zaak dat Van Ewijk zijn opvolger zou moeten worden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Kunnen we hem niet ook gewoon behouden? Talentvolle back waar PSV nog heel veel plezier aan kan hebben.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Trixm
- Vedette
- mr.top
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee sorry, te laat. Meerderheid geeft aan dat hij voor het juiste bedrag weg mag. Is al afgehamerd en doorgefaxt naar Earnie. Over Guti moet nog een beslissing vallen, meld je even in dat topic a.u.b.
- mateja
Hij wil het liefst blijven volgens Elfrink. Het gaat er gewoon om dat hij een eerlijke kans krijgt en misschien wil hij niet dat PSV een flink bedrag betaalt voor een concurrent.
-
- Moderator
Als Mwene gaat en Teze als centrale wordt gezien (en mogelijk ook gaat), dan komt er gewoon alsnog iemand bij. Concurrentie heb je overal, dat zal hij ook begrijpen. Perspectief genoeg als je 1 van de 2 bent. Dat zal bij die andere clubs niet anders zijn.
- mateja
Klopt, al zal een flinke transfersom voor een concurrent wel van weinig vertrouwen richting hem spreken.
-
- Lid scoutingsteam
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ervan uitgaande dat PSV Sambo kan overtuigen om bij te tekenen heeft PSV de beste positie. Zij moeten nu kiezen welke van de 2 backs beter is en voor die gaan. Ajax zal dan die andere proberen te halen maar kost hen sowieso bakken met geld.
Dus als je hem plat slaat, PSV bepaalt en Ajax betaalt. Alleen heel zuur als je de verkeerde kiest.
Dus als je hem plat slaat, PSV bepaalt en Ajax betaalt. Alleen heel zuur als je de verkeerde kiest.