Shurandy Sambo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
colocolofc
Meervoudig international

Best slim, Ajax gebruiken om de prijs omhoog te krijgen
Elkito
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal

Sambo verkopen voor een schijntje aan de aartsrivaal en de inferieure back van Heerenveen ervoor in de plaats halen zo hoort een topclub beleid te voeren
Ardbeg
Mister PSV

Den Bondskoots wrote: 16 Jun 2023, 17:32
Ardbeg wrote: 16 Jun 2023, 17:31

Sterker nog: Vakantie is vakantie. Als je nog in je werk moet duiken heb je het niet goed achtergelaten.
Kek, gij snapt um
En terecht.
Robson de Souza
Vedette

Ajax wil Sambo stond er in dat artikel van Rik toch? Er stond toch niet PSV verkoopt Sambo graag voor spotprijs aan Ajax? Want het lijkt er wel op dat dat in het artikel heeft gestaan, zoals ik hier bij de meesten lees.
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Van Ewijk is meer dan een jaar ouder dan Sambo. Ik denk dat Sambo zich over een jaar op hetzelfde niveau, en misschien zelfs beter is dan van Ewijk nu is. Waarom zou je hem verkopen?
Mr.Unibet
Meervoudig international

Moeilijke afweging dit, maar zonder dat Bosz hem aan het werk gezien heeft, verwacht ik niet dat ze hem al zullen laten gaan. Los van andere opties zul je ook in overweging moeten nemen dat hij al 2x een kruisbandblessure gehad heeft. Zijn medisch dossier kan er ook voor spreken om voor een betrouwbaardere optie te gaan, los van de kwaliteiten die iemand heeft.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Als we toch op de ajax tour gaan, zou zo’n Mazraoui geen optie zijn voor op rechtsback? Ipv Sambo.
nilssonH
Moderator

De naam Ajax voelt wel een beetje als een trucje van zijn zaakwaarnemer. Maar dat hij goed in de markt ligt lijkt mij duidelijk. Het is sowieso nog veel te vroeg om al een beslissing te nemen. Je moet eerst proberen te verlengen en de voorbereiding afwachten. Mocht je er dan niet uit zijn gekomen samen kan hij altijd in Augustus nog weg, al zou ik het zeker jammer vinden.
Standbeeld
Mister PSV

nilssonH wrote: 16 Jun 2023, 17:54De naam Ajax voelt wel een beetje als een trucje van zijn zaakwaarnemer.
Ajax heeft zich gemeld bij PSV voor Sambo. Waarschijnlijk voor toestemming om te praten. Ik denk niet dat ajax zich laat lenen voor spelletjes. Die zullen echte interesse hebben.
Paulus1913
Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 16 Jun 2023, 17:31
Den Bondskoots wrote: 16 Jun 2023, 17:28

Ik heb ook een eigen bedrijf. Heb nog nooit in mail gestuurd in mijn vakantie.

Maar even een berichtje sturen in je vakantie is sowieso wat anders dan 2 uur met een klant (of nieuwe trainer) om tafel.
Sterker nog: Vakantie is vakantie. Als je nog in je werk moet duiken heb je het niet goed achtergelaten.
Heb je nog meer tips voor me?
Paulus1913
Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 16 Jun 2023, 17:50
Den Bondskoots wrote: 16 Jun 2023, 17:32

Kek, gij snapt um
En terecht.
Leuk en aardige tegelwijsheid allemaal maar als je met verschillende tijdzones handelt dan zit het allemaal net wat anders, en als je je werk leuk vindt, wat maakt het dan uit?
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Gewoon huur zonder optie. Prima.
Standbeeld
Mister PSV

Kijk als je PSV bent kan je Sambo niks garanderen. Hij zal de (zware) concurrentie aan moeten gaan met een andere back. Zo werkt dat bij een topclub. De vraag is dus vooral wat Sambo zelf wil en waar hij de kans op succes het grootst acht. Wellicht denkt hij de concurrentiestrijd in Amsterdam eenvoudiger te winnen dan in Eindhoven en wil hij vetrekken. Hij kan daar vast ook meer verdienen. We kunnen het niet veroorloven dat Sambo blijft en vervolgens niet verlengt. Dus of we verlengen of we verkopen voor een goede som met doorverkooppercentage. Voor mijn gevoel ligt de bal eerder bij Sambo zelf dan PSV. Van Ewijk komt op de fiets, maar wellicht heeft PSV nog andere backs in het vizier. Het is voor mij niet direct een uitgemaakte zaak dat Van Ewijk zijn opvolger zou moeten worden.
koetje
Legende

Richting Ajax je opstellen als zijnde een AZ. Die vragen heel veel en krijgen het ook. Eerder dit jaar 10 miljoen + 5 miljoen bonussen afgeslagen voor Bakayoko. Aardige marker is dat.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Inzetten op 15 miljoen, uitkomen op 10. En veel plezier in die uit de kluiten gewassen steenpuist.
Heruone
Lid scoutingsteam

Kunnen we hem niet ook gewoon behouden? Talentvolle back waar PSV nog heel veel plezier aan kan hebben.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Heruone wrote: 16 Jun 2023, 18:14 Kunnen we hem niet ook gewoon behouden? Talentvolle back waar PSV nog heel veel plezier aan kan hebben.
Als Bosz hem wil wel lijkt me.
Trixm
Vedette

Heruone wrote: 16 Jun 2023, 18:14 Kunnen we hem niet ook gewoon behouden? Talentvolle back waar PSV nog heel veel plezier aan kan hebben.
Maak jij je geen zorgen om zijn verdedigende kwaliteiten, met een vooralsnog een broze verdediging naast zijn zijde?
Saibari is underrated.
mr.top
Internationale topspeler

Tsja, die jongen lijkt zelf oren te hebben naar een transfer. Dat wordt de volle mep vragen en door.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee sorry, te laat. Meerderheid geeft aan dat hij voor het juiste bedrag weg mag. Is al afgehamerd en doorgefaxt naar Earnie. Over Guti moet nog een beslissing vallen, meld je even in dat topic a.u.b. :mrgreen:
mateja
Internationale topspeler

mr.top wrote: 16 Jun 2023, 18:34
Tsja, die jongen lijkt zelf oren te hebben naar een transfer. Dat wordt de volle mep vragen en door.
Hij wil het liefst blijven volgens Elfrink. Het gaat er gewoon om dat hij een eerlijke kans krijgt en misschien wil hij niet dat PSV een flink bedrag betaalt voor een concurrent.
Jwoeloe
Moderator

mateja wrote: 16 Jun 2023, 18:37
mr.top wrote: 16 Jun 2023, 18:34

Hij wil het liefst blijven volgens Elfrink. Het gaat er gewoon om dat hij een eerlijke kans krijgt en misschien wil hij niet dat PSV een flink bedrag betaalt voor een concurrent.
Als Mwene gaat en Teze als centrale wordt gezien (en mogelijk ook gaat), dan komt er gewoon alsnog iemand bij. Concurrentie heb je overal, dat zal hij ook begrijpen. Perspectief genoeg als je 1 van de 2 bent. Dat zal bij die andere clubs niet anders zijn.
mateja
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 16 Jun 2023, 18:40
mateja wrote: 16 Jun 2023, 18:37

Als Mwene gaat en Teze als centrale wordt gezien (en mogelijk ook gaat), dan komt er gewoon alsnog iemand bij. Concurrentie heb je overal, dat zal hij ook begrijpen. Perspectief genoeg als je 1 van de 2 bent. Dat zal bij die andere clubs niet anders zijn.
Klopt, al zal een flinke transfersom voor een concurrent wel van weinig vertrouwen richting hem spreken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

:gaap:

Houden deze man, heeft zich uitstekend ontwikkeld dit seizoen!
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ervan uitgaande dat PSV Sambo kan overtuigen om bij te tekenen heeft PSV de beste positie. Zij moeten nu kiezen welke van de 2 backs beter is en voor die gaan. Ajax zal dan die andere proberen te halen maar kost hen sowieso bakken met geld.

Dus als je hem plat slaat, PSV bepaalt en Ajax betaalt. Alleen heel zuur als je de verkeerde kiest.
Post Reply