Shurandy Sambo
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Het is natuurlijk gewoon een spelletje van zaakwaarnemer en speler. Een pressiemiddel om hiernaar te luisteren en vervolgens tonnetje of 2 tonnetjes meer salaris voor zijn nieuwe contract bij PSV. Die gaat gewoon verlengen bij PSV, want Ajax komt met hetzelfde verhaal als PSV doet.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan zou ik hem lekker laten vertrekken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV is echt niet gevoelig voor die spelletjes hoor. Earnie zal vooraf een uiterst aanbod in zijn hoofd hebben. PSV gaat echt niet opeens 200k meer geven omdat ajax geïnteresseerd is. Qua salaris zullen we het toch afleggen. Ze betalen gemiddeld nu eenmaal meer in Amsterdam.
-
- Internationale topspeler
Inside info: Sambo twijfelt nog en wacht op een aanbieding van PSV. Hij wil speeltijd en ziet kansen bij Ajax, maar ook bij PSV en andere clubs. PSV wil hem houden, maar kan geen basisplaats beloven. Zal door de vele interesse een serieuze transfersom verlangen, zeker van de concurrent.
Later meer nutteloze info, ook over andere deals.
Later meer nutteloze info, ook over andere deals.
- Hatseflats
- Vedette
Sambo heeft bij PSV toch gewoon meer kans op speeltijd dan bij die grafclub? Hier heb je alleen Mwene, maar dat lijkt mij geen concurrent. Bij Ajax hebben ze troetelbeertje Circus Rensch en die gekke Sanchez. 1 concurrent meer dus. Ik snap het niet.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Zelfde met Lang, ze hebben al eentje van 30 miljoen daar staan plus Tadic kan daar ook spelen, begrijp niet waarom ze Lang willen hebbenHatseflats wrote: ↑16 Jun 2023, 22:27 Sambo heeft bij PSV toch gewoon meer kans op speeltijd dan bij die grafclub? Hier heb je alleen Mwene, maar dat lijkt mij geen concurrent. Bij Ajax hebben ze troetelbeertje Circus Rensch en die gekke Sanchez. 1 concurrent meer dus. Ik snap het niet.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vind je dat bij Sambo ook? Volgens mij geeft die jongen duidelijk aan dat hij graag voor PSV gaat. Ik neem aan dat de club dan ook snel met hem om tafel gaat om hem uit de doeken te doen wat ze met hem voor hebben. Kennelijk is dat of nog niet gebeurd of is het perspectief te onduidelijk dat zijn management benieuwd is naar Ajax’ verhaal. Als daar een basisplek lonkt onder zijn oude coach, kun je hem niet kwalijk nemen dat ie daar voor gaat.Grasmat wrote: ↑16 Jun 2023, 21:12De wetenschappelijke term hiervoor is het "Sam Lammerseffect". Symptomen hiervan zijn een enorm slap karakter, ondankbare instelling, scheutje zelfoverschatting en een hyena van een zaakwaarnemer.ruuddevil wrote: ↑16 Jun 2023, 20:33 Sambo mag ook wel een klein beetje loyaliteit tonen naar PSV. PSV verlengde namelijk zijn contract nadat ie zijn kruisbanden had afgescheurd. Ze hadden hem ook een handdruk kunnen geven en zelf laten revalideren. Zeker omdat meneer voor die blessure al met ander clubs aan het praten was.
-
- Internationale topspeler
Fair enough. Maar geldt dat ook voor profvoetballers? Geen idee hoor. Lijkt me dat Bosz het selectiebeleid pas kan vormgeven nadat die iedereen echt aan het werk heeft gezien en/of heeft gesproken. Nadat iedereen terug is dus. Nu is er toch niemand op de club. Of mij moet via FaceTime oid doen.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:56En ik heb geen baas of leidinggevende, ben ZZP’er, en zelfs op vakantie moet ik hier en daar wel een e-mailtje beantwoorden om klanten te behouden.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 16:50
Hoe kom je erbij dat dit nog niet gebeurd is?
Lijkt me dat het grote deel van onze selectie momenteel overigens gewoon lekker op vakantie is? Denk dat er dan niet zoveel met de trainer gesproken wordt. Doe jij toch ook niet tijdens je vakantie met je (nieuwe) baas of leidinggevende?
-
- Regelmatige invaller
Zijn er nog leuke grafiekjes beschikbaar waarin Sambo wordt afgezet tegen Van Ewijk of Geertruida? Vooral Geertruida is m.i. het niveau dat PSV moet nastreven op die positie.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Dus van ewijk kan van de drie voor geen meter passen, speelt 'm eerder naar de andere kleur en dat moet dan bij ons spelen met 't risico dat als die de bal heeft afgepakt van de andere kleur hij 'm gewoon terug speelt?
-
- Meervoudig international
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
En dat hij voor geen meter kan koppen is omdat die nooit in de gelegenheid is om de bal weg te koppen omdat die rechts buiten staat?
91% kan beter koppen dan hij of kopt meer dan hij.
- Remontada
- Veelbelovend talent
Twijfel nog steeds of Sambo ons echt beter gaat maken. Maar eindelijk een zelf opgeleide verdediger van enig niveau.. die gun je gewoon een kans in ons eerste.
Het laatste wat je dan wil zien is dat hij naar die kut club gaat.
Het laatste wat je dan wil zien is dat hij naar die kut club gaat.
-
- Regelmatige invaller
Heb je gelijk in denk ik. Het is sowieso een lastige situatie, transfermarkt is al open maar er worden nog internationale toernooien gespeeld en de overige spelers hebben vakantie.grasveld wrote: ↑16 Jun 2023, 22:48Fair enough. Maar geldt dat ook voor profvoetballers? Geen idee hoor. Lijkt me dat Bosz het selectiebeleid pas kan vormgeven nadat die iedereen echt aan het werk heeft gezien en/of heeft gesproken. Nadat iedereen terug is dus. Nu is er toch niemand op de club. Of mij moet via FaceTime oid doen.Paulus1913 wrote: ↑16 Jun 2023, 16:56
En ik heb geen baas of leidinggevende, ben ZZP’er, en zelfs op vakantie moet ik hier en daar wel een e-mailtje beantwoorden om klanten te behouden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Niet per se, want ik denk dat het probleem in de verdediging vooral centraal in de as zit. Als daar op de RCV positie een glasbak kan komen die de organisatie kan wegzetten etc. dan heb je denk ik wel een goede laatste linie. Ook belangrijk voor het spel van Bosz. Toevallig toegelicht in de meest recente aflevering van de 19.13 podcast (schaamteloze reclame hahaha).
Nee zonder dollen. Ik vind zelf Sambo wel echt een talentvolle speler met een interessant profiel. Als PSV de jeugdopleiding hoog heeft zitten, dan moeten dit soort spelers nu op zijn minst een serieuze kans gaan krijgen. En ik denk dat hij in een korte tijd in zijn ontwikkeling stappen kan zetten dat hij zichzelf optrekt aan het niveau basisspeler PSV 1. Ik denk dat hij daar persoonlijk sowieso vrij kort op zit. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat de invloedrijke factoren in het elftal rondom hem heen goed staan.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Bankzitter
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zou meer beelden moeten kijken om te zien of dat een probleem gaat zijn bij PSV. Je zou zeggen dat spelers van PSV over het algemeen beter en slimmer zijn waardoor Van Ewijk meer (makkelijke) afspeelmogelijkheden krijgt. Passing lijkt me iets dat hij vrij eenvoudig kan verbeteren. En hij "moet" niet bij ons spelen. Hij is een mogelijk alternatief voor als Sambo liever naar ajax gaat.Hannamontana wrote: ↑16 Jun 2023, 23:29 Dus van ewijk kan van de drie voor geen meter passen, speelt 'm eerder naar de andere kleur en dat moet dan bij ons spelen met 't risico dat als die de bal heeft afgepakt van de andere kleur hij 'm gewoon terug speelt?
-
- Vaste waarde in elftal
Heruone wrote: ↑17 Jun 2023, 02:31Niet per se, want ik denk dat het probleem in de verdediging vooral centraal in de as zit. Als daar op de RCV positie een glasbak kan komen die de organisatie kan wegzetten etc. dan heb je denk ik wel een goede laatste linie. Ook belangrijk voor het spel van Bosz. Toevallig toegelicht in de meest recente aflevering van de 19.13 podcast (schaamteloze reclame hahaha).
Nee zonder dollen. Ik vind zelf Sambo wel echt een talentvolle speler met een interessant profiel. Als PSV de jeugdopleiding hoog heeft zitten, dan moeten dit soort spelers nu op zijn minst een serieuze kans gaan krijgen. En ik denk dat hij in een korte tijd in zijn ontwikkeling stappen kan zetten dat hij zichzelf optrekt aan het niveau basisspeler PSV 1. Ik denk dat hij daar persoonlijk sowieso vrij kort op zit. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat de invloedrijke factoren in het elftal rondom hem heen goed staan.
Precies dit, lang geleden hadden wij ene Alex, langs hem stond Horstenaar Marcellis en soms Manuel da Costa. Marcellis wat echt geen hoogvlieger, speelde een geweldig seizoen en werd zelfs geselecteerd voor Oranje. Dit kwam puur door Alex, die trok Marcellis naar een zeer hoog niveau.
Daarom denk ik dat als PSV Sangare weet te verkopen dat je er echt alles aan moet doen om een glasbak als Sanchez te kopen, die kan het niveau van een Sambo en Teze naar een hoog niveau tillen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Helemaal eens. Op dezelfde manier heeft Alex ook van Bouma en Ooijer tijdelijk bovengemiddelde klasbakken gemaakt, waarna ze plots hun carrière bij een leuke club in de PL konden vervolgen. Voor je backs is een rots in de branding zo cruciaal. En ook voor een jonge en/of voetballende CV naast hem trouwens. Boscagli zou zoveel baat hebben bij een speler als Sanchez, die volledig complementair zou zijn zijn aan de Fransman.PsvBmg wrote: ↑17 Jun 2023, 08:37Heruone wrote: ↑17 Jun 2023, 02:31
Niet per se, want ik denk dat het probleem in de verdediging vooral centraal in de as zit. Als daar op de RCV positie een glasbak kan komen die de organisatie kan wegzetten etc. dan heb je denk ik wel een goede laatste linie. Ook belangrijk voor het spel van Bosz. Toevallig toegelicht in de meest recente aflevering van de 19.13 podcast (schaamteloze reclame hahaha).
Precies dit, lang geleden hadden wij ene Alex, langs hem stond Horstenaar Marcellis en soms Manuel da Costa. Marcellis wat echt geen hoogvlieger, speelde een geweldig seizoen en werd zelfs geselecteerd voor Oranje. Dit kwam puur door Alex, die trok Marcellis naar een zeer hoog niveau.
Daarom denk ik dat als PSV Sangare weet te verkopen dat je er echt alles aan moet doen om een glasbak als Sanchez te kopen, die kan het niveau van een Sambo en Teze naar een hoog niveau tillen
- Juancho
- Mister PSV
Als je je opleiding serieus neemt laat je Sambo idd niet naar Ajax gaan voor je hem zelf een serieuze kans hebt gegeven. Zou helemaal nergens op slaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”