Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Hatseflats wrote: 17 Jun 2023, 07:54
Riffii wrote: 17 Jun 2023, 02:46 Het frappante aan alle geruchten en nieuwtjes is dat t continu om middenvelders en aanvallers gaat.

Volgens mij is er al breed gecommuniceerd en door iedereen bevestigd dat vooral de verdediging op orde gebracht moet worden.

Er zijn bar weinig spelers waaraan we gelinkt worden die als job VERDEDIGER hebben.
En ik weet er lekt weinig uit (tenzij ze een keer gaan janken met zn allen bij t bestuur) maar t zou een geruststelling zijn als we überhaupt gelinkt worden aan iemand dat t verdedigers zijn ipv middenvelders
1 uit, 1 in zal het wel worden. En terecht ook als je ziet hoeveel verdedigers er bij PSV rondlopen. PSV kan gewoon niet gaan stapelen. Dat begrijpt iedereen toch wel?
Klopt, maar tegelijkertijd is al twee seizoenen duidelijk dat vrijwel iedereen in die linie niet voldoet. Stel dat niemand vertrekt, dan zal het ‘niet stapelen’ toch niet het excuus zijn om geen actie te ondernemen? Op het middenveld praat PSV ook al met Spierings voordat Gutiérrez of Sangaré vertrokken zijn. En zoals het Pepi benadert om Silva op te volgen, kan het Branthwaite toch ook wel al vervangen? Zijn ze misschien ongezien al mee bezig, maar obv het verleden deel ik Riffii zijn zorgen wel een beetje dat het ondergeschoven kindje - de defensie - weer als laatst en met halve maatregelen aan de beurt komt. Maar goed, volgens mij gaan we sowieso pas einde deze maand het eerste vuurwerk pas echt zien, dus nog geen reden voor paniek.
Teletubby
Nationale topspeler

Riffii wrote: 17 Jun 2023, 02:46 Het frappante aan alle geruchten en nieuwtjes is dat t continu om middenvelders en aanvallers gaat.

Volgens mij is er al breed gecommuniceerd en door iedereen bevestigd dat vooral de verdediging op orde gebracht moet worden.

Er zijn bar weinig spelers waaraan we gelinkt worden die als job VERDEDIGER hebben.
En ik weet er lekt weinig uit (tenzij ze een keer gaan janken met zn allen bij t bestuur) maar t zou een geruststelling zijn als we überhaupt gelinkt worden aan iemand dat t verdedigers zijn ipv middenvelders
1 uit, 1 in zal het wel worden. En terecht ook als je ziet hoeveel verdedigers er bij PSV rondlopen. PSV kan gewoon niet gaan stapelen. Dat begrijpt iedereen toch wel?
Lijkt me logisch inderdaad, zelfs met het vertrek van Gerrit zit je met Ramalho, Teze, Obispo en Boscagli met 4 opties voor volgend seizoen. Het is zo jammer dat Obispo momenteel nog steeds aan het revalideren is anders had je hem kunnen slijten aan een club als FC Utrecht of Vitesse deze zomer. Ramalho moet je gewoon zsm naar Turkije laten vertrekken zodat je een ervaren tank kan halen als rechter centrale verdediger en het seizoen in kan gaan met teze, aankoop, Boscagli en aankoop. Indien Obispo niet kan worden verkocht door zijn blessure, lijkt het mij realistischer dat alleen Ramalho vervangen gaat worden.
vak kk 1988
Bankzitter

over 16 dagen begint de eerste training !!!

een deel van de groep zou der nog niet bij zijn ivm vakantie door de interland wedstrijden.

denk hier bij aan
-xavi
-veerman
-gutie
-sangare
-benitez

dus ik hoop toch wel dat PSV wat haast gaat maken met nieuwe spelers
( als deze komen natuurlijk !! want dit zijn media geruchten )
-spierings
-lang ( zal ook later aansluiten ivm vakantie
-summervile
-pepi
-van ecken
- van ewijk
ComeOnPSV
Vedette

Je weet als er geen verdedigers worden genoemd dat dit gewoon buitenlanders zijn waar PSV mee bezig is. Ga daar maar vanuit
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 17 Jun 2023, 08:12

Lijkt me logisch inderdaad, zelfs met het vertrek van Gerrit zit je met Ramalho, Teze, Obispo en Boscagli met 4 opties voor volgend seizoen. Het is zo jammer dat Obispo momenteel nog steeds aan het revalideren is anders had je hem kunnen slijten aan een club als FC Utrecht of Vitesse deze zomer. Ramalho moet je gewoon zsm naar Turkije laten vertrekken zodat je een ervaren tank kan halen als rechter centrale verdediger en het seizoen in kan gaan met teze, aankoop, Boscagli en aankoop. Indien Obispo niet kan worden verkocht door zijn blessure, lijkt het mij realistischer dat alleen Ramalho vervangen gaat worden.
Van Teze heb ik ook wel genoeg gezien; ook op CV vind ik dat niet het niveau dat je moet nastreven. Ben bang dat Bosz hem iets hoger inschat maar wmb wordt ie vervangen. Pakweg Anderlecht of een of andere middenmoter in Duitsland zal hem toch wel op willen pikken?
RV1913
Nationale topspeler

Hier zie je ook deels dat hij meeverdedigd, ik vind Lang een pestventje, maar wel echt een heerlijke speler om naar te kijken (een soort Neymar light)
Last edited by RV1913 on 17 Jun 2023, 08:47, edited 1 time in total.
ruuddevil
Legende

Als Noa Lang gewoon Karel Jansen zou heten zou iedereen het geweldig vinden.
RV1913
Nationale topspeler

ruuddevil wrote: 17 Jun 2023, 08:46 Als Noa Lang gewoon Karel Jansen zou heten zou iedereen het geweldig vinden.
Of uit Zuid- of Midden-Amerika kwam.
Drommels
Bankzitter

Zou Rick Karsdorp niks voor de rechtsbackpositie zijn? Die lijkt redelijk uit de roulatie te zijn bij AS Roma lijkt me niet dat die veel zou moeten kosten. Laat het hem maar uitvechten met Sambo. Hij zou dan niet een al te hoog salaris moeten hebben..
vak kk 1988
Bankzitter

Drommels wrote: 17 Jun 2023, 08:50 Zou Rick Karsdorp niks voor de rechtsbackpositie zijn? Die lijkt redelijk uit de roulatie te zijn bij AS Roma lijkt me niet dat die veel zou moeten kosten. Laat het hem maar uitvechten met Sambo. Hij zou dan niet een al te hoog salaris moeten hebben..
vind ik persoonlijk helemaal geen gekke gedachte. nederlander 28 jaar ervaring in nederland en buitenland.
staat zijn mannetje en aanvallend ook goed. marktwaarde 7 miljoen contract tot 2025

goeie optie
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Als we echt moeten kiezen tussen twee mentaal en verbaal beperkte tattooboys dan maar Karsdorp. Maar liever allebei niet. Dan maar Ewijkie.
El Sordo
Vedette

Als Noa Lang daadwerkelijk de kwaliteiten zou hebben die hij probeert te belichamen, daarbij in het veld de “flair” en “bravoure” zou hebben die hij al heeft en zich verder niet als een ultiem domme tokkie zou gedragen zou iedereen het geweldig vinden, ongeacht waar hij toevallig geboren is.
Last edited by El Sordo on 17 Jun 2023, 09:26, edited 1 time in total.
Elkito
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal

vak kk 1988 wrote: 17 Jun 2023, 08:59
Drommels wrote: 17 Jun 2023, 08:50 Zou Rick Karsdorp niks voor de rechtsbackpositie zijn? Die lijkt redelijk uit de roulatie te zijn bij AS Roma lijkt me niet dat die veel zou moeten kosten. Laat het hem maar uitvechten met Sambo. Hij zou dan niet een al te hoog salaris moeten hebben..
vind ik persoonlijk helemaal geen gekke gedachte. nederlander 28 jaar ervaring in nederland en buitenland.
staat zijn mannetje en aanvallend ook goed. marktwaarde 7 miljoen contract tot 2025

goeie optie
Waarom moet het perse een nederlander zijn? :lol:
vak kk 1988
Bankzitter

Elkito wrote: 17 Jun 2023, 09:03
vak kk 1988 wrote: 17 Jun 2023, 08:59

goeie optie
Waarom moet het perse een nederlander zijn? :lol:
dat hoeft voor mijn totaal niet. maar is wel een fijne bijkomstigheid. wij als PSV roepen hier altijd om zuid am.

maar hoeveel zijn er nu daad werkelijk echt top geworden en hebben de europeese top gehaald ?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Je hebt gelijk. Kijk naar de recente jaren. Arias, Guardado, Moreno, Lozano, Pereiro, Guti, Mauro, hadden we allemaal nooit aan moeten beginnen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Je moet altijd een paar Zuid Amerikanen in je elftal hebben. Die brengen (Pereiro daargelaten) de nodige passie, grinta, winnaarsmentaliteit en vuiligheid.
Chucky
Vedette

Ykhim wrote: 17 Jun 2023, 09:36 Je hebt gelijk. Kijk naar de recente jaren. Arias, Guardado, Moreno, Lozano, Pereiro, Guti, Mauro, hadden we allemaal nooit aan moeten beginnen.
vak kk 1988 vraagt hoeveel er de Europese top hebben gehaald, dat zijn er niet veel van dit rijtje ;)

Maar voor PSV waren het grotendeels klasbakken hoor, begrijp me niet verkeerd.
Joenepsv
Legende

Wel knap dat je iemand hebt gevonden met eenzelfde dommige uitstraling als Lang.

Nee Karsdorp lijkt me geen optie. We moeten vooral ophouden met dergelijke dure spelers zonder restwaarde terug naar Nederland te halen. Dat beleid heeft ons in de positie gebracht dat we Gakpo moesten verkopen en al dat geld is gebruikt om gaten te dichten.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Precies Chucky: het zijn er precies 0. Om maar aan te geven dat dat hele argument onzinnig is, los van het feit dat het één hele groep onnodig over dezelfde kam scheert.
Ardbeg
Mister PSV

Heruone wrote: 17 Jun 2023, 02:24 Ik vind Noa Lang als speler echt een gruwelijke speler en ik denk dat hij precies kan bieden wat PSV nodig heeft. Ik vind hem qua rauw talent een van de beste spelers op de Nederlandse velden van de afgelopen jaren en ik denk dat hij een unieke skillset heeft die hem een hele goede aanvaller maken. Hij is zowel een exceptionele playmaker als dat hij een eindproduct en een bepaalde directheid in zijn spel heeft. Hij is daarnaast altijd in beweging. PSV heeft een speler nodig die bovendien kwalitatief een glasbak is en die voorin als X-factor kan dienen. Lang voldoet daar nmi aan. Hij is iemand die wedstrijden kan bepalen en/of doen kantelen op basis van individuele klasse. Het status talent is er vanaf en de wispelturigheid die bijv. een Bakayoko heeft, zal hij geen last meer van hebben. Met 3 seizoenen Jupiler Pro League in de benen + CL ervaring is dat enorm prettig. Tegelijkertijd wordt hij van de zomer pas 24 en daarmee is hij qua leeftijd + cashcow nog heel interessant voor PSV en/of clubs uit een top 5 competitie mocht hij via de ED een stap omhoog willen zetten.

Ik vind het echt een goede speler en alle verhalen hierboven over dat het geen glasbak zou zijn etc. vind ik persoonlijk bullshit. De discussie zou vooral over de persoon Noa Lang, zijn karakter en zijn mentaliteit moeten gaan. Hij heeft bij volgens mij alle clubs heisa gehad, hij doet op het veld soms rare dingen en met tijd en wijlen wordt het gewoon een hele grote Noa Lang show. Vermakelijk, maar tegelijkertijd vaak enorm irritant. Als PSV een dure transfer gaat doen, dan kan het zich niet permitteren dat de betreffende speler mentaal niet voldoende scoort en/of de boel op orde heeft. Daar zit het grote vraagteken.

Om daarover positief te zijn: hij heeft volgens mij de zelfkennis daarvan, hij heeft dat ook aangegeven. Hij heeft o.a. hulp gezocht bij een psycholoog en ik vind dat het stiekem best een verstandige jongen is, hoewel je soms zijn intelligentie in twijfel gaat trekken door zijn accent, manier van praten en houding. Maar goed nogmaals, daar zit het grote vraagteken.

Gewoon puur qua kwaliteiten speler is het echter gewoon een glasbak wmb. Een speler met kwaliteiten die onder Bosz echt nodig zijn. Onder Clement (wat ik ook een hele goede trainer vind) was hij iig wel echt heel goed en zat hij heel dicht tegen een stap naar een top5 competitie aan.

Ardbeg wrote: 16 Jun 2023, 17:49

Ik erger me al aan zijn gebrek aan snelheid. Hoe vaak zie je hem weggestoken worden en dat ie wordt ingehaald? 75% van die videos
Zijn topsnelheid is 33.21 km/h gemeten in de CL dit seizoen. Vergeleken met Simons in de ED: 33.57 km/h. Nagenoeg hetzelfde dus. Hij is wel degelijk enorm rap.
Oh damn, dan loopt ie zich best vaak vast. Op basis van de beelden..
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik begrijp bijna nooit wat hij zegt, maar ik begrijp nu dat het niet om Jordy Zuidam gaat.
vak kk 1988
Bankzitter

Chucky wrote: 17 Jun 2023, 09:49
Ykhim wrote: 17 Jun 2023, 09:36 Je hebt gelijk. Kijk naar de recente jaren. Arias, Guardado, Moreno, Lozano, Pereiro, Guti, Mauro, hadden we allemaal nooit aan moeten beginnen.
@vak kk 1988 vraagt hoeveel er de Europese top hebben gehaald, dat zijn er niet veel van dit rijtje ;)

arias inderdaad prima back voor PSV
moreno guardado lozano allemaal goed bewezen bij nationale team en bij clubs waar ze zaten ( niet wereld top natuurlijk)

pereiro luie voetballer die soms eens een gekke dag had
gutie vind ik een hele beperkte speler
mauro wat heeft die laten zien ?
ShovingNE2
Site Admin

Niets. Behalve dat het met afstand de beste back was onder Schmidt. Zowel links als rechts.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
mateja
Internationale topspeler

vak kk 1988 wrote: 17 Jun 2023, 10:09

@vak kk 1988 vraagt hoeveel er de Europese top hebben gehaald, dat zijn er niet veel van dit rijtje ;)

Een half jaar lang elke pot beste van het veld, voor z'n blessure.
RV1913
Nationale topspeler

vak kk 1988 wrote: 17 Jun 2023, 10:09

arias inderdaad prima back voor PSV
moreno guardado lozano allemaal goed bewezen bij nationale team en bij clubs waar ze zaten ( niet wereld top natuurlijk)

pereiro luie voetballer die soms eens een gekke dag had
gutie vind ik een hele beperkte speler
Gij het er wel kijk op ja. :lol:
Post Reply