Kap eens met dat trollen.
Transferwindow 2023/24
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Als je dit soort dingen gaat roepen zonder dat je enige context hebt, dan ben je of 12 jaar oud of je hebt daadwerkelijk geen flauw benul van hoe zaken werken of je bent aan het trollen. Als PSV al interesse had is het nog maar de vraag hoeveel ze er voor hadden willen betalen, wat PSV voor die specifieke positie voor ogen heeft, of het sportieve plan voor Hezze wel klopte, of Anderlecht een beter contract en sportief plan heeft geboden, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts. Zoveel vragen en je hebt de antwoorden niet. Sterker nog: ik zit er persoonlijk veel dieper in, heb mensen werkzaam bij Huracán (!) gesproken en zelfs ik heb geen antwoord op al die vragen.
Uiteindelijk ligt de keuze ook gewoon bij de speler zelf. Je kan dan per definitie nooit spreken van een andere club die zich heel diep zou mogen schamen.
Last edited by Ykhim on 17 Jun 2023, 13:13, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Echt vermoeiend idd.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je bent echt aan het t trollen heElkito wrote: ↑17 Jun 2023, 12:38 Bijzonder dat de nr11 van Belgie die al jarenlang financieel schommelen (zelfs even spraken was van faillissement geloof ik) en gedwongen spelers moesten verkopen blijkbaar wel 8 mio+bonussen kan neertellen voor Hezze terwijl PSV na ruim 90 mio verkoop in januari + de aankomende 37,5 voor sangare alleen maar naar transfervrije/goedkope targets kijkt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Nationale topspeler
Wist niet dat je er zo dicht op zit, wel gaaf. Hoop nog steeds dat je een keer iets meer wil vertellen over de verhalen die je hebt gehoord w.b. de Argentijn die PSV op het oog heeft. Volgens mij staan mij PB’s open, dus altijd welkomYkhim wrote: ↑17 Jun 2023, 13:11Als je dit soort dingen gaat roepen zonder dat je enige context hebt, dan ben je of 12 jaar oud of je hebt daadwerkelijk geen flauw benul van hoe zaken werken of je bent aan het trollen. Als PSV al interesse had is het nog maar de vraag hoeveel ze er voor hadden willen betalen, wat PSV voor die specifieke positie voor ogen heeft, of het sportieve plan voor Hezze wel klopte, of Anderlecht een beter contract en sportief plan heeft geboden, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts. Zoveel vragen en je hebt de antwoorden niet. Sterker nog: ik zit er persoonlijk veel dieper in, heb mensen werkzaam bij Huracán (!) gesproken en zelfs ik heb geen antwoord op al die vragen.
Uiteindelijk ligt de keuze ook gewoon bij de speler zelf. Je kan dan per definitie nooit spreken van een andere club die zich heel diep zou mogen schamen.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Op basis waarvan denkt toch iedereen dat Spierings het beter gaat doen dan Guti??Robson de Souza wrote: ↑17 Jun 2023, 12:23Die was beter maar ik denk dat Spierings het nog beter in kan vullen eigenlijk. Hoop daarom echt op zijn komst.
Ik heb het idee dat deze gozer ontzettend omhoog wordt geschreven en heel veel mensen maar na papegaaien op basis van wat generieke cijfertjes.
Maar wie zegt dat dit ventje past in ons systeem? De druk van kampioenschap aan kan? Kan draaien in een elftal wat een langere periode 3 x week moet presteren etc etc.
Wat ik wil zeggen is dat er een hoop randvoorwaarden zijn die een grote rol spelen in de kans dat iemand kan slagen.
Guti daarentegen daarvan weten we wat hij MINIMAAL kan en heeft zich uitzonderlijk onder Schmidt ontwikkeld. Misschien kan Peter Bosz hem naar een nog hoger plateau laten stijgen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Is het wat hij minimaal kan, of wat hij maximaal kan? Zoals gezegd, 3 verschillende trainers en wanneer het puntje bij het paaltje kwam werd Guti altijd nr 12/13.
Of Spierings de oplossing is vraag ik me af, hoor. Maar doorselecteren op Guti begrijp ik wel.
Of Spierings de oplossing is vraag ik me af, hoor. Maar doorselecteren op Guti begrijp ik wel.
#FreeGeneratie4
-
- Vedette
Ik heb wat analyses gelezen en daar word ik enthousiast van. Hij is echt de perfecte kompaan voor Veerman.Riffii wrote: ↑17 Jun 2023, 13:26Op basis waarvan denkt toch iedereen dat Spierings het beter gaat doen dan Guti??Robson de Souza wrote: ↑17 Jun 2023, 12:23
Die was beter maar ik denk dat Spierings het nog beter in kan vullen eigenlijk. Hoop daarom echt op zijn komst.
Ik heb het idee dat deze gozer ontzettend omhoog wordt geschreven en heel veel mensen maar na papegaaien op basis van wat generieke cijfertjes.
Maar wie zegt dat dit ventje past in ons systeem? De druk van kampioenschap aan kan? Kan draaien in een elftal wat een langere periode 3 x week moet presteren etc etc.
Wat ik wil zeggen is dat er een hoop randvoorwaarden zijn die een grote rol spelen in de kans dat iemand kan slagen.
Guti daarentegen daarvan weten we wat hij MINIMAAL kan en heeft zich uitzonderlijk onder Schmidt ontwikkeld. Misschien kan Peter Bosz hem naar een nog hoger plateau laten stijgen.
-
Doorselecteren op Guti lijkt mij prima, maar deze conclusie klopt niet helemaal.Paco Casal wrote: ↑17 Jun 2023, 13:34 Is het wat hij minimaal kan, of wat hij maximaal kan? Zoals gezegd, 3 verschillende trainers en wanneer het puntje bij het paaltje kwam werd Guti altijd nr 12/13.
Onder Van Bommel speelde hij niet, maar onder Schmidt werd hij een vaste basisspeler.
Bij Van Nistelrooij kwam hij weer op de bank, maar dat lag niet aan Guti dit keer, maar aan de tactiek van Van Nistelrooij.
Ik hoop dat Spierings positioneel nog iets beter is dan Guti als echte 6 en hoop dat hij voetballend het spel kan bijbenen, daar had Guti vaak wat moeite mee.
En het is sowieso niet goed als Guti nou weer buiten de boot valt, want te lang buiten de basis is niet goed voor de motivatie.
Dus doorselecteren is nu het goede moment.
Geldt qua timing ook voor Teze en Obispo vind ik. Ja, je kan ze nog een seizoen houden, maar dan wordt komend seizoen wel de laatste kans om echt aan te haken.
En er moet echt minimaal 1 echte glasbak bij centraal achterin.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ziyech gaat waarschijnlijk poen scheppen in Saudi-Arabië. Dus ook deze oud Bosz speler kunnen we wel vergeten.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/vertrek ... ang/420427
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/vertrek ... ang/420427
- ShovingNE2
- Site Admin
Mooi. Opgedonderd naar de zandbak.
- Ren Höek
- Vedette
Op basis van zijn zeer indrukwekkende cijfers van een heel seizoen Ligue 1, een competitie die hoger wordt aangeslagen dan de Eredivisie. En daarvoor nog 2 seizoenen Ligue 2, een wat lager niveau natuurlijk maar het toont aan dat hij in ieder geval heel constant is.
Waarbij Guti heeft aangetoond een prima speler te zijn voor de Eredivisie, die echter moeite heeft met een tempo hoger.
Of Spierings ook daadwerkelijk beter is dan Guti moeten we afwachten, maar de kans is wel groot.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Hopen dat Hezze niet de Argentijnse middenvelder is waar PSV zogenaamd al lange tijd mee bezig is/was want als je wordt afgetroefd door een belgische middenmotor mag je je gewoon heel diep schamen
[/quote]
Je kan beter bier drinken dan azijn met dit weer hoor.
[/quote]
Je kan beter bier drinken dan azijn met dit weer hoor.
-
- Legende
De vraag is of Spierings langer blijft staan als het tempo hoger wordt en er minder tijd en ruimte is. Daar heb ik Spierings te weinig voor zien spelen om dat goed te kunnen beoordelen. Neemt niet weg dat voor dit PSV hij sowieso een heel interessant profiel heeft en als de klik met Van den Boomen goed was, dan acht ik de kans ook groot dat hij dit met Veerman zal kunnen krijgen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Heb je het nu tegen ElKito?
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik had laatst, al zeg ik het zelf, best een goede uitspraak/reactie daarop. Maar tja, toen vonden mensen mij opeens onaardig Beetje de Noa Lang van het forum hahaShovingNE2 wrote: ↑17 Jun 2023, 13:12Je bent echt aan het t trollen heElkito wrote: ↑17 Jun 2023, 12:38 Bijzonder dat de nr11 van Belgie die al jarenlang financieel schommelen (zelfs even spraken was van faillissement geloof ik) en gedwongen spelers moesten verkopen blijkbaar wel 8 mio+bonussen kan neertellen voor Hezze terwijl PSV na ruim 90 mio verkoop in januari + de aankomende 37,5 voor sangare alleen maar naar transfervrije/goedkope targets kijkt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik heb zijn om een Joris von Loghausen te pullen.
-
Wait, what??Ren Höek wrote: ↑17 Jun 2023, 13:51Op basis van zijn zeer indrukwekkende cijfers van een heel seizoen Ligue 1, een competitie die hoger wordt aangeslagen dan de Eredivisie. En daarvoor nog 2 seizoenen Ligue 2, een wat lager niveau natuurlijk maar het toont aan dat hij in ieder geval heel constant is.
Waarbij Guti heeft aangetoond een prima speler te zijn voor de Eredivisie, die echter moeite heeft met een tempo hoger.
Of Spierings ook daadwerkelijk beter is dan Guti moeten we afwachten, maar de kans is wel groot.
Dus omdat de 27 jarige Spierings 1 seizoen op het hoogste niveau bij een Franse middenmoter het prima gedaan heeft is de kans groter dat hij beter is dan Guti? Een Mexicaans international. Die al iets meer dan 1 seizoen op het hoogste niveau heeft laten zien van waarde te kunnen zijn voor een topploeg..
Ok..... Misschien moet je even uit de zon? Ik vrees dat je een zonnesteek hebt opgelopen
De kans bestaat dat hij het beter gaat doen. Maar dat de kans groter is, dat is echt onzin.
-
- Vedette
Ondanks dat ik weet dat Bosz nog geen week definitief binnen is en er nog interlands zijn zou ik het wel leuk vinden als er eens een transfer definitief zou worden. Ben er wel aan toe zeg maar..
-
- Moderator
Die hele Guti - Spierings discussie is om het even. Beide ontlopen elkaar niet veel als je hun stats tot in de detail naast elkaar legt. De een is dan ook niet direct beter dan de ander. Als Guti gaat, waar het gezien alle berichten afgelopen maanden alle schijn van heeft (op het bericht na of hij zou willen overwegen om toch te blijven), heb je dus een prima vervanger die ook de balans kan brengen op het middenveld zoals Guti dat regelmatig deed.
De belangrijkste vraag in mijn ogen, aangezien PSV met Spierings wilt/moet voorsorteren op een vertrek van Guti of Sangare, is de volgende: stel dat Guti blijft, kan Spierings dan ook een vervanger zijn voor Sangare? Het type speler Spierings (of Guti) past mijns inziens veel beter naast Veerman dan Sangare, ik zou dan in ieder geval zo'n type aantrekken. Maar om te bepalen of Spierings die speler dan is of dat je nog een klasse hoger moet zoeken, kunnen ze hopelijk binnen de club beter beoordelen. Het probleem is dat we allemaal vrij 'biased' zijn wat betreft zijn verleden in Nederland in een compleet andere rol. Daarna heeft geens van allen hem nog regelmatig zien spelen.
Idealiter gaan Sangare en Guti dan dus allebei. Waarom? Sangare kan je vervangen met een type speler dat beter bij PSV past en de rol die hij had moeten invullen. Bij Guti weet je wat je aan hem hebt, een hele degelijke speler, maar wel één die je niet naar een hoger niveau gaat helpen. Om dat laatste te bereiken, zullen we moeten doorselecteren. Als je daar een mooie verkoop op kan doen en je haalt de transfervrije Spierings terug, heb je: a. een hele nuttige selectiespeler, en b. een x-aantal miljoenen die je extra kan investeren in nog een middenvelder van een hoger kaliber.
De belangrijkste vraag in mijn ogen, aangezien PSV met Spierings wilt/moet voorsorteren op een vertrek van Guti of Sangare, is de volgende: stel dat Guti blijft, kan Spierings dan ook een vervanger zijn voor Sangare? Het type speler Spierings (of Guti) past mijns inziens veel beter naast Veerman dan Sangare, ik zou dan in ieder geval zo'n type aantrekken. Maar om te bepalen of Spierings die speler dan is of dat je nog een klasse hoger moet zoeken, kunnen ze hopelijk binnen de club beter beoordelen. Het probleem is dat we allemaal vrij 'biased' zijn wat betreft zijn verleden in Nederland in een compleet andere rol. Daarna heeft geens van allen hem nog regelmatig zien spelen.
Idealiter gaan Sangare en Guti dan dus allebei. Waarom? Sangare kan je vervangen met een type speler dat beter bij PSV past en de rol die hij had moeten invullen. Bij Guti weet je wat je aan hem hebt, een hele degelijke speler, maar wel één die je niet naar een hoger niveau gaat helpen. Om dat laatste te bereiken, zullen we moeten doorselecteren. Als je daar een mooie verkoop op kan doen en je haalt de transfervrije Spierings terug, heb je: a. een hele nuttige selectiespeler, en b. een x-aantal miljoenen die je extra kan investeren in nog een middenvelder van een hoger kaliber.
- Juancho
- Mister PSV
Als je echt een flinke stap voorwaarts wil maken zal je Guti denk ik moeten vervangen voor een Souza ipv Spierings. Maarja dat kost je gelijk een miljoen of 10-15(??) meer denk ik? Vraag is of PSV dat dus kan rekening houdend met veel meer transfers die gedaan moeten worden.
Dan kan de keuze dus zijn om Spierings transfervrij te pakken en die miljoenen elders voor te gebruiken.
Dan kan de keuze dus zijn om Spierings transfervrij te pakken en die miljoenen elders voor te gebruiken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Maar Guti laat zich al meerdere seizoenen gelden, zeker ook bij het nationale team. Spierings heeft het zeer verdiendstelijk gedaan dit jaar, bij de nummer 13 van Frankrijk (nivotje Utrecht), maar dit is ook zijn eerste jaar op het hoogste nivo, daarvoor zat Spierings bij FC Bal op t dak.Jwoeloe wrote: ↑17 Jun 2023, 14:36 Die hele Guti - Spierings discussie is om het even. Beide ontlopen elkaar niet veel als je hun stats tot in de detail naast elkaar legt. De een is dan ook niet direct beter dan de ander. Als Guti gaat, waar het gezien alle berichten afgelopen maanden alle schijn van heeft (op het bericht na of hij zou willen overwegen om toch te blijven), heb je dus een prima vervanger die ook de balans kan brengen op het middenveld zoals Guti dat regelmatig deed.
Ik vind het gevaarlijk je zo blind de staren op data. Ja, van den Boomen had ook een zeer interessant statistisch profiel, vooral door zijn goede trap, maar komt op ieder ander punt wat benodigd is voor een goede nr 8 flink tekort voor de eredivisietop. Mocht Spierings het prima vinden om als 2e cdm gehaald te worden prima, maar denk dat dr mening van vele op dit forum iets teveel op wishfull thinking is gebaseerd, dat die jongen van RKC en lokomotiev Plofdiv hier wel eventjes ons nieuwe slot op de deur word op de nummer 6 positie.
-
- Lid scoutingsteam
Wat Guti vooral al meerdere seizoenen laat zien, is een onvermogen om zich tot vaste basisspeler te ontpoppen. En dan kunnen mensen wel naar Ruud wijzen, maar Schmidt maakte er nauwelijks meer gebruik van. Dat is logisch, want hoewel hij kwaliteiten heeft, mist hij ook gewoon heel veel dingen. Na vijf jaar kom je toch ook een keer op een punt dat je dan afscheid wil nemen, niet in de laatste plaats vanwege zijn persoonlijke wensen. Op een gegeven moment moet je door.
Even los van of Spierings wel of niet goed genoeg is: PSV heeft op veel plekken behoefte aan betere spelers en het middenveld is daarin een groot onderdeel.
Even los van of Spierings wel of niet goed genoeg is: PSV heeft op veel plekken behoefte aan betere spelers en het middenveld is daarin een groot onderdeel.