Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even buiten het feit dat we helemaal niet weten of we überhaupt al concreet bezig zijn met het aantrekken van verdedigers, is enig scepticisme hieromtrent helemaal niet zo vreemd. Kijk naar het afgelopen decennium waarin we grossierde in verdedigende linies met een gebrek aan kwaliteit.
Saibari is underrated.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 18 Jun 2023, 12:50Bingo!
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 12:30
Maikel wrote: 18 Jun 2023, 12:00

Dat Lang bijna rond zou zijn is opzich wel nieuw
Dit is wel mooi nieuws dan. Wist niet dat het al zo serieus was. Echt zin in Lang die Nederland heet komt maken. :strong:
Koud*
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wordt een hete transferperiode! Als het lukt om ze alle 3 te halen, dat zou echt fantastisch zijn. Ik zag Gini eigenlijk eerder voor Feyenoord kiezen, iets wat nog steeds kan ook.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 12:28
trouwepsvfan wrote: 18 Jun 2023, 12:26 We leggen de prioriteit weer lekker bij de juiste linie.
Ben je nu serieus of zuur?
Welke van de twee het ook is, een punt wordt er wel gemaakt. Is wel al jaren het probleem. Of zie jij dit anders?
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Misschien de vervanger van Tielemans 🧐
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko, Pepi, Xavi en Lang. Je zal het op je af zien komen als defensie.

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 18 Jun 2023, 12:31
trouwepsvfan wrote: 18 Jun 2023, 12:26 We leggen de prioriteit weer lekker bij de juiste linie.
Klopt, Hazard, Silva en Savio zijn vertrokken namelijk.
En Gerrit niet wil je zeggen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

3 om 1. Maar er wordt toch ook gezegd dat PSV in die linie versterking wil hebben voor 3 juli.

Dan ben je toch aan het zeiken om het zeiken als je over volgorde begint te nuilen
?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 18 Jun 2023, 13:28
Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 12:28
Ben je nu serieus of zuur?
Welke van de twee het ook is, een punt wordt er wel gemaakt. Is wel al jaren het probleem. Of zie jij dit anders?
Ik vind het geen goede post aangezien we voor linksvoor en back-up spits concreet twee vacatures open hebben staan. Achterin is iedere positie dubbel bezet en daarnaast kan PSV op de achtergrond bezig zijn met verdediger(s). Ik sluit niet uit dat we wellicht één transfer naar voren kunnen halen bij een goed moment, maar het is niet zo dat wij kunnen stapelen qua spelers. Dat de verdediging -naar jullie mening- al jaren het probleem is rechtvaardigt imo geen voorbarige zure reactie. Earnie verdient dat ook niet.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Gakpo allang vervangen had moeten worden klopt. Dus logisch dat daar prio aan gegeven wordt.

Dat Noa Lang dat moet gaan invullen, werkelijk ongelofelijk. 😔. Maargoed de kans dat het werkelijkheid wordt is wel bijna 100%. Benieuwd hoe dat dan gaat in het team en de club. Na Mo totaal geen zin meer in weer een ettertje in je club. De druk ligt er iig gelijk volle bak op en een incident in ons shirt zal niet snel maar geaccepteerd worden verwacht ik. En terecht.
Last edited by Juancho on 18 Jun 2023, 13:40, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:32
mateja wrote: 18 Jun 2023, 12:31

Klopt, Hazard, Silva en Savio zijn vertrokken namelijk.
En Gerrit niet wil je zeggen?
Klopt, maar Bosca is in feite terug na een seizoen geblesseerd te zijn geweest waardoor de CV posities ook nu (nog) dubbel bezet zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
Brands is ookecht TD nu en leidend daarin...
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben nog een beetje sceptisch als ik naar de namen kijk. Wel is het positief dat de club vaart zet qua versterkingen. Het is wel te hopen dat we achterin ook nog wat gaan halen, want daar moet het nodige gebeuren. Ik hoop daarnaast dat je we naast Lang nog een creatieve speler erbij halen, van mij mag El Ghazi vertrekken. Ik hoop stiekem dat we nog een leuke talentvolle aanvaller uit Zuid-Amerika erbij kunnen halen.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 13:36
Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:32

En Gerrit niet wil je zeggen?
Klopt, maar Bosca is in feite terug na een seizoen geblesseerd te zijn geweest waardoor de CV posities ook nu (nog) dubbel bezet zijn.
Maar Gerrit was wél basisspeler in tegenstelling tot Hazard en Silva.

Nu verder niet oneens met de strekking hoor, prima dat er een linksbuiten en een spits komt en dat er eerst iemand uit de verdediging mag vertrekken voordat er een nieuwe komt.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:32
mateja wrote: 18 Jun 2023, 12:31

Klopt, Hazard, Silva en Savio zijn vertrokken namelijk.
En Gerrit niet wil je zeggen?
Dat is een slechte vergelijking. Gerrit was namelijk extra opvulling door de langdurige blessure van Boscagli. Die kan inmiddels weer spelen. We hebben dus gewoon 4 centrale verdedigers onder contract. Gerrit hoef je dus niet op te vangen, enkel pas als er nog meer spelers vertrekken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
De zorgen zijn ook niet ongegrond, maar het is volstrekt ridicuul om die zorgen te uiten aan de hand van aanvallende versterkingen die nu als eerste gehaald lijken te worden. Bovendien: als het omgekeerd zou zijn, dan staan dezelfde mensen het hardst te zeiken dat we wéér met Luuk en Bakayoko (en daarachter Saibari en geen back-up spits) het seizoen ingaan. De realiteit is simpelweg dat we in alle linies serieuze versterking nodig hebben, dat dat waarschijnlijk niet in één zomer geregeld is, en dat het daarom cruciaal is om een belangrijk deel van je centen te investeren in het creëren van waarde. Nog los van het feit dat we momenteel omkomen in verdedigers en dat je ze niet eindeloos kunt stapelen, wat ook gewoon een belangrijke afweging is.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben een paar dagen van de radar (geweest), niks gemist?
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het eigenlijk beste verrassend dat PSV zo concreet is voor Lang en dat hij wellicht wel haalbaar zou kunnen zijn. Echter ben ik totaal niet gecharmeerd van hem omdat ik hem te wisselvallig vind terwijl hij wel rendement heeft, iets wat ik in de meeste gevallen het belangrijkste vind van aanvallers. Op een goede dag is hij een geweldig en zou hij PSV absoluut naar een hoger niveau kunnen tillen, maar hij laat het ook tot nu toe te vaak afweten en dan heb je een stuk minder aan hem en dat haalt zijn gemiddelde dusdanig naar beneden dat ik daar wel een beetje bang voor ben mocht het daadwerkelijk tot een transfer komen. Tevens had hij hij niet voor niets ruzie met Ten Hag en ook al wat hij toen een paar jaar jonger en als hij nu komt, komt hij als basisspeler wat hij toen niet was, is het wel iets om in het achterhoofd mee te nemen.

Zou hij mijn twijfels weg kunnen nemen? Wellicht, maar ik vind er zeker een risico aan kleven.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 13:39
Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:32

En Gerrit niet wil je zeggen?
Dat is een slechte vergelijking. Gerrit was namelijk extra opvulling door de langdurige blessure van Boscagli. Die kan inmiddels weer spelen. We hebben dus gewoon 4 centrale verdedigers onder contract. Gerrit hoef je dus niet op te vangen, enkel pas als er nog meer spelers vertrekken.
Boscagli neemt de plaats van Obispo in. Die is namelijk langdurig geblesseerd...
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Dat Gakpo allang vervangen had moeten worden klopt. Dus logisch dat daar prio aan gegeven wordt.

Dat Noa Lang dat moet gaan invullen, werkelijk ongelofelijk. 😔. Maargoed de kans dat het werkelijkheid wordt is wel bijna 100%. Benieuwd hoe dat dan gaat in het team en de club. Na Mo totaal geen zin meer in weer een ettertje in je club. De druk ligt er iig gelijk volle bak op en een incident in ons shirt zal niet snel maar geaccepteerd worden verwacht ik. En terecht.
Je denkt dat Louis van Gaal hem meeneemt als hij een etter in de groep is?
Dat Koeman hem dan nu selecteert?

Dat PSV interesse in hem heeft.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Baumgartl staat officieel ook nog onder contract, dus we hebben momenteel vijf centrale verdedigers.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:41
Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 13:39

Dat is een slechte vergelijking. Gerrit was namelijk extra opvulling door de langdurige blessure van Boscagli. Die kan inmiddels weer spelen. We hebben dus gewoon 4 centrale verdedigers onder contract. Gerrit hoef je dus niet op te vangen, enkel pas als er nog meer spelers vertrekken.
Boscagli neemt de plaats van Obispo in. Die is namelijk langdurig geblesseerd...
Obispo sluit begin van komend seizoen gewoon aan, mist hooguit het begin. Het zou wanbeleid zijn om daar een extra vervanger voor te halen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Dat Gakpo allang vervangen had moeten worden klopt. Dus logisch dat daar prio aan gegeven wordt.

Dat Noa Lang dat moet gaan invullen, werkelijk ongelofelijk. 😔. Maargoed de kans dat het werkelijkheid wordt is wel bijna 100%. Benieuwd hoe dat dan gaat in het team en de club. Na Mo totaal geen zin meer in weer een ettertje in je club. De druk ligt er iig gelijk volle bak op en een incident in ons shirt zal niet snel maar geaccepteerd worden verwacht ik. En terecht.
Noa is typisch zo'n speler die top is voor je club, maar gehaat wordt door anderen. Dit is een jongen die veel creativiteit gaat brengen.
Post Reply