Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:41
Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 13:39

Dat is een slechte vergelijking. Gerrit was namelijk extra opvulling door de langdurige blessure van Boscagli. Die kan inmiddels weer spelen. We hebben dus gewoon 4 centrale verdedigers onder contract. Gerrit hoef je dus niet op te vangen, enkel pas als er nog meer spelers vertrekken.
Boscagli neemt de plaats van Obispo in. Die is namelijk langdurig geblesseerd...
En Xavi moest op LB spelen. Die valt ook weg uit de aanval als je hem op het middenveld wil zetten. Blijven er 2 'basiswaardige' aanvallers over.
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 13:43
Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:41
Boscagli neemt de plaats van Obispo in. Die is namelijk langdurig geblesseerd...
Obispo sluit begin van komend seizoen gewoon aan, mist hooguit het begin. Het zou wanbeleid zijn om daar een extra vervanger voor te halen.
Is dat zo??
Ik kreeg de indruk dat het zeker een half jaar ding duren.

Anyway, hij gaat wel de 4 voorronde speeldagen van de CL missen denk ik.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Franciscus wrote: 18 Jun 2023, 13:48
Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 13:43

Obispo sluit begin van komend seizoen gewoon aan, mist hooguit het begin. Het zou wanbeleid zijn om daar een extra vervanger voor te halen.
Is dat zo??
Ik kreeg de indruk dat het zeker een half jaar ding duren.

Anyway, hij gaat wel de 4 voorronde speeldagen van de CL missen denk ik.
Ik dacht wel dat dat het verhaal was, correct me if I am wrong. Maar het is in ieder geval niet zo lang als Boscagli. Uiteindelijk komt Obispo ook te kort voor de basis, dus het zou voor die 4 voorronde wedstrijden geen verschil moeten maken.

Overigens iets anders, met enkel Pepi en Lang ben je er voorin nog niet. Dan moet er mijns inziens nog iemand bij om te concurreren met Bakayoko. Lang/El Ghazi op links, Pepi/Luuk in de spits en dan Bakayoko/concurrent op rechts. Anders gaat Xavi nog het nodige voorin moeten spelen, terwijl je die juist op dat middenveld wilt hebben.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 18 Jun 2023, 13:43
Juancho wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Dat Gakpo allang vervangen had moeten worden klopt. Dus logisch dat daar prio aan gegeven wordt.

Dat Noa Lang dat moet gaan invullen, werkelijk ongelofelijk. 😔. Maargoed de kans dat het werkelijkheid wordt is wel bijna 100%. Benieuwd hoe dat dan gaat in het team en de club. Na Mo totaal geen zin meer in weer een ettertje in je club. De druk ligt er iig gelijk volle bak op en een incident in ons shirt zal niet snel maar geaccepteerd worden verwacht ik. En terecht.
Je denkt dat Louis van Gaal hem meeneemt als hij een etter in de groep is?
Dat Koeman hem dan nu selecteert?

Dat PSV interesse in hem heeft.
Van Gaal liet Cillessen en Danjuma om die reden thuis. Lang wordt vooral beoordeeld op zijn debiele accent.

Hij krijgt een beetje de Memphis behandeling
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Allemaal leuk en aardig wie hoe lang geblesseerd is. Ze kunnen er allemaal geen klote van onze verdedigers. Daar moeten we dus doorselecteren. En op tijd voor de CL kwalificatie wedstrijden, kneuzen als Luckassen en Ramalho hebben ons al vaak genoeg de das om gedaan.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
Heb jij even geluk dat Marcel dus geen TD meer is. Makkelijk te missen😉
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Gazi vanaf rechts kan, maar Vertessen is ook terug.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 13:31 Bakayoko, Pepi, Xavi en Lang. Je zal het op je af zien komen als defensie.

Image
dan heb je toch gewoon de beste aanval van Nederland? :mrgreen:
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 18 Jun 2023, 13:53
ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 13:31 Bakayoko, Pepi, Xavi en Lang. Je zal het op je af zien komen als defensie.

Image
dan heb je toch gewoon de beste aanval van Nederland? :mrgreen:
+ de beste linkerflank van Nederland, misschien wel van Europa
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:52
ComeOnPSV wrote: 18 Jun 2023, 13:43

Je denkt dat Louis van Gaal hem meeneemt als hij een etter in de groep is?
Dat Koeman hem dan nu selecteert?

Dat PSV interesse in hem heeft.
Van Gaal liet Cillessen en Danjuma om die reden thuis. Lang wordt vooral beoordeeld op zijn debiele accent.

Hij krijgt een beetje de Memphis behandeling
Maar als deninho32 Memphis Diego noemt, zou hij Lang dan Memphis noemen? Word wel verwarrend dan…
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 18 Jun 2023, 13:54
Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:52

Van Gaal liet Cillessen en Danjuma om die reden thuis. Lang wordt vooral beoordeeld op zijn debiele accent.

Hij krijgt een beetje de Memphis behandeling
Maar als @deninho32 Memphis Diego noemt, zou hij Lang dan Memphis noemen? Word wel verwarrend dan…
Die heeft zijn droomtrainer. Die man is komende jaren de opperpositivo op dit forum. Daar komt geen slecht woord meer vanaf
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:55
Thijs wrote: 18 Jun 2023, 13:54

Maar als @deninho32 Memphis Diego noemt, zou hij Lang dan Memphis noemen? Word wel verwarrend dan…
Die heeft zijn droomtrainer. Die man is komende jaren de opperpositivo op dit forum. Daar komt geen slecht woord meer vanaf
Oef. Dat wordt dan wel wennen hoor. Gaat hij dan ook scheidsrechters verantwoordelijk houden als we puntverlies lijden?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 18 Jun 2023, 13:59
Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:55
Die heeft zijn droomtrainer. Die man is komende jaren de opperpositivo op dit forum. Daar komt geen slecht woord meer vanaf
Oef. Dat wordt dan wel wennen hoor. Gaat hij dan ook scheidsrechters verantwoordelijk houden als we puntverlies lijden?
Dat is teveel gevraagd
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 18 Jun 2023, 13:52
Ittot wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
Heb jij even geluk dat Marcel dus geen TD meer is. Makkelijk te missen😉
Het is ook van de zotte dat mensen hier Brands naar voor schuiven als TD. Ongelooflijk.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het steekt Lang enigszins dat hij in België nooit de Gouden Schoen veroverde. "Ik werd tweede en daar geloof ik nog steeds helemaal niks van. Ik heb 't mezelf niet altijd makkelijk gemaakt in België, dé reden dat ik die prijs niet won, terwijl ik er voetbaltechnisch gezien wel recht op had." Lang verwijst hierbij naar zijn directe karakter, terwijl Belgen volgens hem nooit dingen recht in iemands gezicht zeggen. "Maar ach, ik werd toch liever kampioen dan dat ik zo'n schoen won. Op dat vlak ben ik toch mooi twee keer de beste van België geweest."
Onze nieuwe aanwinst is gewoon de Gouden Schoen niet gegund door die neppe Belgen. Bah bah.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/lang-da ... ien/420464
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kutbelgen
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:52
ComeOnPSV wrote: 18 Jun 2023, 13:43

Je denkt dat Louis van Gaal hem meeneemt als hij een etter in de groep is?
Dat Koeman hem dan nu selecteert?

Dat PSV interesse in hem heeft.
Van Gaal liet Cillessen en Danjuma om die reden thuis. Lang wordt vooral beoordeeld op zijn debiele accent.

Hij krijgt een beetje de Memphis behandeling
Mensen uit jouw regio hebben een debiel accent :nerd: . Noa Lang spreekt een denkbeeldig Olleke Bolleke taaltje wat niemand verstaat. Daar kom je alleen mee weg zolang je succesvol bent als voetballer of als zo’n kansloze rapper.

Het tweede is dat die jongen een grote bek heeft maar het eigenlijk praktisch nooit waar maakt. Hij heeft gewoon een ontzettende kutseizoen in België achter de rug en wijd het feit dat de topclubs niet aan de deur staan dan vervolgens aan de competitie.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 18 Jun 2023, 14:13
Maikel wrote: 18 Jun 2023, 13:52

Van Gaal liet Cillessen en Danjuma om die reden thuis. Lang wordt vooral beoordeeld op zijn debiele accent.

Hij krijgt een beetje de Memphis behandeling
Mensen uit jouw regio hebben een debiel accent :nerd: . Noa Lang spreekt een denkbeeldig Olleke Bolleke taaltje wat niemand verstaat. Daar kom je alleen mee weg zolang je succesvol bent als voetballer of als zo’n kansloze rapper.

Het tweede is dat die jongen een grote bek heeft maar het eigenlijk praktisch nooit waar maakt. Hij heeft gewoon een ontzettende kutseizoen in België achter de rug en wijd het feit dat de topclubs niet aan de deur staan dan vervolgens aan de competitie.
Hij heeft een zware blessure gehad en 3 verschillende trainers, niet echt de ideale omstandigheden ofwel? daarbij is hij nogsteeds bij meer dan 20 goals betrokken dit seizoen dus hoezo maakt hij het nooit waar? vorig seizoen wou AC Milan hem nog hebben.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 14:01
Het steekt Lang enigszins dat hij in België nooit de Gouden Schoen veroverde. "Ik werd tweede en daar geloof ik nog steeds helemaal niks van. Ik heb 't mezelf niet altijd makkelijk gemaakt in België, dé reden dat ik die prijs niet won, terwijl ik er voetbaltechnisch gezien wel recht op had." Lang verwijst hierbij naar zijn directe karakter, terwijl Belgen volgens hem nooit dingen recht in iemands gezicht zeggen. "Maar ach, ik werd toch liever kampioen dan dat ik zo'n schoen won. Op dat vlak ben ik toch mooi twee keer de beste van België geweest."
Onze nieuwe aanwinst is gewoon de Gouden Schoen niet gegund door die neppe Belgen. Bah bah.
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/lang-da ... ien/420464
De nieuwe Luc Nilis!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat interview in VI is trouwens prima. Hij blikt ook terug op een lastig seizoen dat hij startte met een blessure en in totaal drie trainers. Hij zegt dat hij zo'n seizoen nodig had: "ik moest ookde andere kant van de medaille een keer zien. Ik denk dat ik het nodig heb gehad om nu de volgende stap in mijn ontwikkeling te maken."

Nou, hopen dan maar. Op zoek naar handvatten om de komst van Lang beter te accepteren. Want dat hij komt lijkt mij een zekerheidje.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 14:01
CZ_Code wrote: 18 Jun 2023, 13:52 Heb jij even geluk dat Marcel dus geen TD meer is. Makkelijk te missen😉
Het is ook van de zotte dat mensen hier Brands naar voor schuiven als TD. Ongelooflijk.
Ja want Brands heeft als AD geen enkele invloed op het beleid vd club. En hij gaat ook echt een TD aanstellen die compleet anders denkt dan hemzelf.

Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 18 Jun 2023, 14:17
mr.top wrote: 18 Jun 2023, 14:13

Mensen uit jouw regio hebben een debiel accent :nerd: . Noa Lang spreekt een denkbeeldig Olleke Bolleke taaltje wat niemand verstaat. Daar kom je alleen mee weg zolang je succesvol bent als voetballer of als zo’n kansloze rapper.

Het tweede is dat die jongen een grote bek heeft maar het eigenlijk praktisch nooit waar maakt. Hij heeft gewoon een ontzettende kutseizoen in België achter de rug en wijd het feit dat de topclubs niet aan de deur staan dan vervolgens aan de competitie.
Hij heeft een zware blessure gehad en 3 verschillende trainers, niet echt de ideale omstandigheden ofwel? daarbij is hij nogsteeds bij meer dan 20 goals betrokken dit seizoen dus hoezo maakt hij het nooit waar? vorig seizoen wou AC Milan hem nog hebben.
Vorig seizoen is vorig seizoen. Hoe zeggen ze dat ook alweer? In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie.
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik denk persoonlijk als je een aanval hebt met

lang pepi baka

xavi

dat hier aardig wat voetbal en creativiteit in gaat zitten. met ook lopende jongens die allemaal wel snelheid bezitten en een steekbal kunnen geven. tevens met luuk der bij of der achter heb je gewoon een gevaarlijke aanval!!! ik weet alleen niet als je gini hier bij gaat nemen je de balans op je middenveld kan hebben met gini veerman daar achter. maar dat je nu voetbal en loop vermogen bezit mogen duidelijk zijn. ( mits dit allemaal rond kan en gaat komen natuurlijk )
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:38
Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 14:01

Het is ook van de zotte dat mensen hier Brands naar voor schuiven als TD. Ongelooflijk.
Ja want Brands heeft als AD geen enkele invloed op het beleid vd club. En hij gaat ook echt een TD aanstellen die compleet anders denkt dan hemzelf.

Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
Dat denkt niemand, maar hij is niet de sportman. Dat die niks te zeggen heeft is natuurlijk niet waar, maar als we geen verdedigers halen dit jaar moet je dat op het conto van Earnest zetten, en dat doe je niet.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:38
Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 14:01

Het is ook van de zotte dat mensen hier Brands naar voor schuiven als TD. Ongelooflijk.
Ja want Brands heeft als AD geen enkele invloed op het beleid vd club. En hij gaat ook echt een TD aanstellen die compleet anders denkt dan hemzelf.

Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
Maar echt.

Earnest heeft in grote lijnen gewoon de visie van Brands te volgen, aangezien hij direct rapporteert aan Marcel. Als Brands bepaalde linies of posities prioriteit wil geven, zal dat op die manier gebeuren.

En we kunnen allemaal ons hoofd in het zand steken dat transfers niet in volgordes werken (wat feitelijk ook zo is), maar ervaring leert dat Brands in zijn TD-tijd er al een handje van had om de verdediging te verwaarlozen. We hebben jarenlang problemen gehad op zowel beide backposities als centraal achterin.
Post Reply