Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 18 Jun 2023, 14:47
Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:38

Ja want Brands heeft als AD geen enkele invloed op het beleid vd club. En hij gaat ook echt een TD aanstellen die compleet anders denkt dan hemzelf.

Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
Dat denkt niemand, maar hij is niet de sportman. Dat die niks te zeggen heeft is natuurlijk niet waar, maar als we geen verdedigers halen dit jaar moet je dat op het conto van Earnest zetten, en dat doe je niet.
Fair enough. Dat is inderdaad op het conto van Steward. Maar Brands zit ernaast / boven en heeft nog steeds een vinger in de pap. Dat is waarom ik snap dat er angst is dat de verdediging weer verwaarloosd wordt. Die angst deel ik dan ook. Ik hoop dat Steward dat patroon kan doorbreken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:38Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
Dat is het totaal andere uiterste.

Maar jij maakt ervan dat Brands beslist dat alles in aanvallers gaat en niet in verdedigers. 'Van de zotte' dekt de lading niet voor zo'n bizarre stelling hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 18 Jun 2023, 14:48
Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:38

Ja want Brands heeft als AD geen enkele invloed op het beleid vd club. En hij gaat ook echt een TD aanstellen die compleet anders denkt dan hemzelf.

Als je serieus denkt dat Brands geen enkele hand heeft in het Technisch beleid dan snap je niet hoe het werkt. Dat is pas van de zotte.
Maar echt.

Earnest heeft in grote lijnen gewoon de visie van Brands te volgen, aangezien hij direct rapporteert aan Marcel. Als Brands bepaalde linies of posities prioriteit wil geven, zal dat op die manier gebeuren.

En we kunnen allemaal ons hoofd in het zand steken dat transfers niet in volgordes werken (wat feitelijk ook zo is), maar ervaring leert dat Brands in zijn TD-tijd er al een handje van had om de verdediging te verwaarlozen. We hebben jarenlang problemen gehad op zowel beide backposities als centraal achterin.
Zucht.. dus ome Toon had het voor Brands ook allemaal voor het zeggen welke linies eerst gedaan moeten worden. Toon weet niks van voetbal. Dus niet de schuld van JdJ, maar van Toon!
Wat een bullshit komt hier toch naar voren.

Het bestaat gewoon niet dat je een volgorde hebt.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 18 Jun 2023, 14:50
CZ_Code wrote: 18 Jun 2023, 14:47
Dat denkt niemand, maar hij is niet de sportman. Dat die niks te zeggen heeft is natuurlijk niet waar, maar als we geen verdedigers halen dit jaar moet je dat op het conto van Earnest zetten, en dat doe je niet.
Fair enough. Dat is inderdaad op het conto van Steward. Maar Brands zit ernaast / boven en heeft nog steeds een vinger in de pap. Dat is waarom ik snap dat er angst is dat de verdediging weer verwaarloosd wordt. Die angst deel ik dan ook. Ik hoop dat Steward dat patroon kan doorbreken.
Dat hoop ik ook. Het is gewoon lastig als je niks uitgaand hebt, dan wordt het stapelen om het stapelen. Dan stort het financieel weer helemaal in. Ik denk dat er wel wat verdedigers zullen gaan, maar pas dan kan je schakelen lijkt mij.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 14:53
Chucky wrote: 18 Jun 2023, 14:48

Maar echt.

Earnest heeft in grote lijnen gewoon de visie van Brands te volgen, aangezien hij direct rapporteert aan Marcel. Als Brands bepaalde linies of posities prioriteit wil geven, zal dat op die manier gebeuren.

En we kunnen allemaal ons hoofd in het zand steken dat transfers niet in volgordes werken (wat feitelijk ook zo is), maar ervaring leert dat Brands in zijn TD-tijd er al een handje van had om de verdediging te verwaarlozen. We hebben jarenlang problemen gehad op zowel beide backposities als centraal achterin.
Zucht.. dus ome Toon had het voor Brands ook allemaal voor het zeggen welke linies eerst gedaan moeten worden. Toon weet niks van voetbal. Dus niet de schuld van JdJ, maar van Toon!
Wat een bullshit komt hier toch naar voren.

Het bestaat gewoon niet dat je een volgorde hebt.
Dat laatste zeg ik toch ook?

Anyway, Brands is veel nauwer betrokken bij de ‘voetbalzaken’ dan Toon dat was, en uiteraard ook de eindverantwoordelijke (net zoals Toon dat ook was inderdaad).
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Jun 2023, 13:40
Ittot wrote: 18 Jun 2023, 13:34 Eens. Gezien de trackrecord van Brands (lees focus op aanval en verdediging verloederen), de status van onze verdediging afgelopen jaren en de geruchten omtrent spelers is enige zorg over de verdediging voor volgend seizoen niet geheel ongegrond.
De zorgen zijn ook niet ongegrond, maar het is volstrekt ridicuul om die zorgen te uiten aan de hand van aanvallende versterkingen die nu als eerste gehaald lijken te worden. Bovendien: als het omgekeerd zou zijn, dan staan dezelfde mensen het hardst te zeiken dat we wéér met Luuk en Bakayoko (en daarachter Saibari en geen back-up spits) het seizoen ingaan. De realiteit is simpelweg dat we in alle linies serieuze versterking nodig hebben, dat dat waarschijnlijk niet in één zomer geregeld is, en dat het daarom cruciaal is om een belangrijk deel van je centen te investeren in het creëren van waarde. Nog los van het feit dat we momenteel omkomen in verdedigers en dat je ze niet eindeloos kunt stapelen, wat ook gewoon een belangrijke afweging is.
Het gaat zoals je zelf ook inziet om het patroon. Prioriteit is aanval. Terwijl de verdediging in kwantiteit op orde is maar in kwaliteit zeker niet. En je moet je als topclub altijd versterken, zeker op je zwakke linie. Ik ben geen voorstander van stapelen maar kwaliteit en versterken moet leidend zijn. Het is ook de taak van de TD om de kwantiteit dan maar op te lossen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang Pepi Baka is toch veelste te licht en onzeker joh. Daar mist echt een stabiele glasbak hoor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt, dat is waarom Luuk volgend jaar gewoon weer op staat. Minder jaar gehad maar is voor PSV in principe gewoon een goede spits.
#FreeGeneratie4
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho

Een stabiele glasbak? Toen we Rommedahl, Robben en Kezman aantrokken, waren dat ook geen stabiele klasbakken. En toen we Farfan, Vennegoor en Beasley daar hadden staan, waren dat op voorhand ook niet stabiele klasbakken.

PSV kan geen bewezen stabiele glasbak halen, want die spelen op hoger niveau. PSV kan spelers halen die het kunnen worden, zoals Xavi Simons, Veerman. De "ervaren" (+25 jaar) spelers die we haalden, zijn zelden een succes geworden in de afgelopen tien jaar.

Ik lees dat Lang jarenlang erg productief is. Stabieler dan dat ga je het niet krijgen, PSV zijnde.

Al bedoel je er misschien iets anders mee, maar dan moet je dat misschien nog even uitleggen.
Hammertime!
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het erg gek dat PSV nu eerst kijkt naar een vervanger voor Gakpo? Vind ik niet. Dat was afgelopen jaren een belangrijke en goed bezette positie. Ook een extra goede spits is niet gek, want Rangers thuis... De transferzomer is nog lang en ik vertrouw erop dat er een vervanger komt voor Gerrit en dat Ramalho vertrekt.
:logoo:
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

-------------------benitez-------------
Sambo---teze----aankoop-pva
--------veerman---spierings----
-------------------xavi----------------
Bakayoko--pepi-----lang

Waar moet je Wijnaldum neer gaan zetten ?
Veerman ga je niet laten banken, middenveld me4 wijnaldum,xavi en veerman is niet in balans
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

343 met Spierings in een libero rol.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 18 Jun 2023, 17:14 -------------------benitez-------------
Sambo---teze----aankoop-pva
--------veerman---spierings----
-------------------xavi----------------
Bakayoko--pepi-----lang

Waar moet je Wijnaldum neer gaan zetten ?
Veerman ga je niet laten banken, middenveld me4 wijnaldum,xavi en veerman is niet in balans
Schijnt dat als je Wijnaldum in een Xavi schuift dat je dan een Iniesta krijgt. Bosz is een tranfsormer
:logoo:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 18 Jun 2023, 17:16 343 met Spierings in een libero rol.
Precies. Of 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Spierings achterop, Gini vanaf rechts, Veerman van links, Xavi in de punt en Lang en Pepi voorop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Klopt het dat het vanuit het kamp Bosz geinitieerd is?
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Haha, daar komen weer een paar pagina's. Aantrekkelijke gedachte mocht het lukken.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 18 Jun 2023, 17:34
Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Klopt het dat het vanuit het kamp Bosz geinitieerd is?
Geen idee. Lijkt me wel een logische.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou wel een hele sterke verbetering zijn achterin. Ik kan me alleen nauwelijks voorstellen dat hij echt haalbaar is.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Image
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stel je voor dat hij zou komen..
Dat is echt een gigantische upgrade van onze defensie..
Dit zou een mega transfer voor PSV zijn als dit zou lukken..
Fingers crossed..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 17:35 Dat zou wel een hele sterke verbetering zijn achterin. Ik kan me alleen nauwelijks voorstellen dat hij echt haalbaar is.
Die zal voldoende opties hebben in de top 4 competities inderdaad. Ik denk dat we heel erg veel geluk moeten hebben.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Helaas zal ajax zich dan ook melden en zal hij toch voor Ajax kiezen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 18 Jun 2023, 17:40
Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Helaas zal ajax zich dan ook melden en zal hij toch voor Ajax kiezen
Zullen we gewoon een keer niet over Ajax beginnen?

Dank.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 18 Jun 2023, 17:14 -------------------benitez-------------
Sambo---teze----aankoop-pva
--------veerman---spierings----
-------------------xavi----------------
Bakayoko--pepi-----lang

Waar moet je Wijnaldum neer gaan zetten ?
Veerman ga je niet laten banken, middenveld me4 wijnaldum,xavi en veerman is niet in balans
Alsof je in een seizoen 11 spelers hebt die nagenoeg alles spelen en de rest het enkel moet doen met invalbeurten :wonder:
Post Reply