Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 18:31
11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:05 Als we het beschikbare geld stoppen in de oude en dure Sanchez, een 2e spits Pepi, een dure middenvelder als Wijnaldum en een wildcard als Lang dan maak ik me echt ernstig zorgen.
Oude Sanchez? Afgelopen dinsdag 27 geworden.
Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 18 Jun 2023, 18:36
CZ_Code wrote: 18 Jun 2023, 18:29
Stel die Argentijn wordt bijvoorbeeld Varela, Fernandez of Medina van Boca, dan word je toch helemaal geil met die op 6 en Spierings in de Guti rol. Bosz aan het roer met een tactisch plan😍
Maak me gek cz_code :hartjes:. Lijkt me wel een flinke investering: Pepi 8, lang 12, Sanchez 12, varela zal ook wel rond de 10 miljoen kosten. Het is de vraag of PSV dat kan en wil doen.
Zal afhangen van uitgaande transfers en de afspraken die gemaakt zijn met Bosz. Als je Guti en Sangare verkoopt is dat een bak geld, Madueke is veel van over heeft Rik gezegd. We gaan het meemaken.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 17:51
RIO wrote: 18 Jun 2023, 17:45

Ik ook. Daarom geen Gini voor mij. Die haal je niet voor de bank.
Ik denk wel dat we van het idee af moeten dat het erg is dat bepaalde goede spelers op de bank moeten plaatsnemen. Aankomend seizoen hebben we weer een druk schema met wellicht CL voetbal. Iedereen (ook de wissels) zullen genoeg spelen. Dan heb ik liever dat plek 1 t/m 15 top is voor PSV ipv plek 1 t/m 11, zodat je bijvoorbeeld Luuk voor Pepi kan wisselen en Wijnaldum voor Veerman. Dat is gewoon keihard nodig. Kan niet zo zijn dat als Gini uitvalt dat we Saibari of zo moeten brengen. Dat is leuk voor eCL maar niet voor het echte werk.
Precies dit. Mensen doen alsof vermoeidheid, blessures, rouleren, vorm verlies, concurrentie, brede selectie, meerdere opties etc. termen zijn die niet meer bestaan in de voetballerij.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Als dat lukt …… :kwijl:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hangt een beetje samen met de transfersom. We hebben vaker spelers vanuit het buitenland gerevived natuurlijk.

Als NL geen eerste keus is voor Gini dan snel vergeten. Alleen halen als hij graag wil met bijbehorende motivatie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:38
ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 18:31

Oude Sanchez? Afgelopen dinsdag 27 geworden.
Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
De nieuwe Sanchez van een jaar of 19/20 die nieuw is in een vreemd land? Volgens mij roepen we al jaren om een ervaren sterkhouder achterin, los van het feit of Sanchez überhaupt haalbaar is en nog steeds het niveau van een paar jaar terug kan aantikken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 18 Jun 2023, 18:41
Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 17:51
Ik denk wel dat we van het idee af moeten dat het erg is dat bepaalde goede spelers op de bank moeten plaatsnemen. Aankomend seizoen hebben we weer een druk schema met wellicht CL voetbal. Iedereen (ook de wissels) zullen genoeg spelen. Dan heb ik liever dat plek 1 t/m 15 top is voor PSV ipv plek 1 t/m 11, zodat je bijvoorbeeld Luuk voor Pepi kan wisselen en Wijnaldum voor Veerman. Dat is gewoon keihard nodig. Kan niet zo zijn dat als Gini uitvalt dat we Saibari of zo moeten brengen. Dat is leuk voor eCL maar niet voor het echte werk.
Precies dit. Mensen doen alsof vermoeidheid, blessures, rouleren, vorm verlies, concurrentie, brede selectie, meerdere opties etc. termen zijn die niet meer bestaan in de voetballerij.
Echt eens hoor, maar er is een groot verschil met wat je op de bank hebt. Als je elke serieuze wedstrijd moet kiezen tussen of Veerman of Gini dan maak je het jezelf moeilijker dan nodig. Guti zou het niet zo leuk hebben gevonden maar dit jaar was de balans wat dat betreft prima. Maar Sangare Guti en Veerman waren geen van alle ooit geblesseerd.

Ik heb nog liever Kitolano op de bank dan Gini.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fenomeno wrote: 18 Jun 2023, 17:48 https://themastermindsite.com/2022/04/1 ... a-3-5-1-1/

Benitez
Teze - Leider - Boscagli
Spierings
Wijnaldum - Veerman
Xavi
Baka - Pepi - Lang
Het zou mij helemaal niet verbazen als Bosz met zoiets gaat komen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[
Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Hier word ik zeer enthousiast van. Met Alex gewoon de beste buitenlandse verdediger in de Eredivisie in de afgelopen 20 jaar
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Als dit klopt, is dat echt briljant. Wow, wat een impuls zou dat zijn zeg.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:46
Persepolis wrote: 18 Jun 2023, 18:41

Precies dit. Mensen doen alsof vermoeidheid, blessures, rouleren, vorm verlies, concurrentie, brede selectie, meerdere opties etc. termen zijn die niet meer bestaan in de voetballerij.
Echt eens hoor, maar er is een groot verschil met wat je op de bank hebt. Als je elke serieuze wedstrijd moet kiezen tussen of Veerman of Gini dan maak je het jezelf moeilijker dan nodig. Guti zou het niet zo leuk hebben gevonden maar dit jaar was de balans wat dat betreft prima. Maar Sangare Guti en Veerman waren geen van alle ooit geblesseerd.

Ik heb nog liever Kitolano op de bank dan Gini.
Nee, echt niet. Hoezo zou je iedere wedstrijd dan een keuze moeten maken tussen Gini en Veerman? Degene die het beste speelt in het systeem van Bosz die speelt basis. Zo simpel is het. Er zullen genoeg wedstrijden komen waarbij iemand geblesseerd is of er gewisseld wordt in de rust. Beetje gek wmb om Kitolano dan liever te zien, een speler die het net 3 wedstrijden leuk doet bij Sparta. Ik zit er echt niet op te wachten dat we straks CL spelen tegen City en Leipzig en dat we dan Saibari of Kitolano moeten brengen voor Veerman. Of in het uiterste geval is Veerman geblesseerd en moeten we starten met een van die twee. Doe maar niet. Maar goed, Gini lijkt niet te komen, dus we zullen zien wie er wel gaat komen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe verhoudt Matisuwa zich tot Veerman? Geen idee hoe goed hij is, maar zou ook op de radar staan toch?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 18 Jun 2023, 18:54
11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:46

Echt eens hoor, maar er is een groot verschil met wat je op de bank hebt. Als je elke serieuze wedstrijd moet kiezen tussen of Veerman of Gini dan maak je het jezelf moeilijker dan nodig. Guti zou het niet zo leuk hebben gevonden maar dit jaar was de balans wat dat betreft prima. Maar Sangare Guti en Veerman waren geen van alle ooit geblesseerd.

Ik heb nog liever Kitolano op de bank dan Gini.
Nee, echt niet. Hoezo zou je iedere wedstrijd dan een keuze moeten maken tussen Gini en Veerman? Degene die het beste speelt in het systeem van Bosz die speelt basis. Zo simpel is het. Er zullen genoeg wedstrijden komen waarbij iemand geblesseerd is of er gewisseld wordt in de rust. Beetje gek wmb om Kitolano dan liever te zien, een speler die het net 3 wedstrijden leuk doet bij Sparta. Ik zit er echt niet op te wachten dat we straks CL spelen tegen City en Leipzig en dat we dan Saibari of Kitolano moeten brengen voor Veerman. Of in het uiterste geval is Veerman geblesseerd en moeten we starten met een van die twee. Doe maar niet. Maar goed, Gini lijkt niet te komen, dus we zullen zien wie er wel gaat komen.
Ik ben groot voorstander van 15 spelers die 40+ wedstrijden spelen door veelzijdigheid en multi inzetbaarheid. Ik zie het totaal niet bij Gini dus zou ik denken dat ie veel op de bank komt en dat zou heel slecht zijn.

Een echte 6, Veerman en Xavi is al top. Dat zou ik niet veranderen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 18 Jun 2023, 18:52 [
Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
Hier word ik zeer enthousiast van. Met Alex gewoon de beste buitenlandse verdediger in de Eredivisie in de afgelopen 20 jaar
Ik vond Moreno echt niet minder!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:38
ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 18:31

Oude Sanchez? Afgelopen dinsdag 27 geworden.
Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik vind dit een rare redenatie. Je hebt toch nooit succes met allemaal spelers van 18-22 jaar? Door Moreno leek Bruma een superverdediger. Door Alex was Bouma een prima centrale verdediger. Davinson Sanchez maakte De Ligt beter en ook daar veel meer waard. Je hebt dit soort gasten nodig en moet ontzettend blij zijn als het haalbaar wordt, want dat betwijfel ik nog ernstig.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik probeer zo min mogelijk aan Sanchez bij PSV te denken.

Des te groter de blijdschap als hij wel komt en des te minder de teleurstelling als hij niet komt.

Maarja.

Zo hyped als dit waar is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 18 Jun 2023, 19:13
11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:38

Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
Ik vind dit een rare redenatie. Je hebt toch nooit succes met allemaal spelers van 18-22 jaar? Door Moreno leek Bruma een superverdediger. Door Alex was Bouma een prima centrale verdediger. Davinson Sanchez maakte De Ligt beter en ook daar veel meer waard. Je hebt dit soort gasten nodig en moet ontzettend blij zijn als het haalbaar wordt, want dat betwijfel ik nog ernstig.
Ja Moreno, Sanchez en Guardado kostten nauwelijks iets en hadden ook geen PL salaris. Daarnaast zeg ik nergens dat het met spelers van 18 a 22 jaar moet. We hebben Benitez, v Aanholt, Veerman en Luuk al en op de bank vooralsnog ook best wat in die middengroep qua leeftijd.

PSV moet waarde gaan creëren en dat kan best met Sanchez, maar niet en en en en en.
Mike92PSV
Bankzitter
Posts: 228
Joined: 28 Feb 2021, 20:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe goed is hij nog op dit moment?
Heb hem al een aantal seizoenen niet zien voetballen, ben benieuwd.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 18 Jun 2023, 19:20 Ik probeer zo min mogelijk aan Sanchez bij PSV te denken.

Des te groter de blijdschap als hij wel komt en des te minder de teleurstelling als hij niet komt.

Maarja.

Zo hyped als dit waar is.
Haha ik probeer hetzelfde maar als het van Armada komt dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Zou een sublieme aankoop zijn. F5 in de aanslag..
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is die Zweed niks, die ene Kous ?
Mooie aanval: Pepi Lang Kous
Full speed or nothing
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Natuurlijk alleen maar goede dingen in zo'n compilatie, maar een uitstekende tackle/sliding, prima lange bal en snelheid. Wel dus afgelopen seizoen niet veel gespeeld en een lachertje geworden onder de fans.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 19:00 Hoe verhoudt Matisuwa zich tot Veerman? Geen idee hoe goed hij is, maar zou ook op de radar staan toch?
Matusiwa is toch echt meer een balafpakker, wel prima functionele techniek en levert de bal over het algemeen in bij de juiste kleur maar hij is geen moderne 6 die lijnen uitzet en zich actief met de opbouw bemoeit.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 19:27
Thijs wrote: 18 Jun 2023, 19:13

Ik vind dit een rare redenatie. Je hebt toch nooit succes met allemaal spelers van 18-22 jaar? Door Moreno leek Bruma een superverdediger. Door Alex was Bouma een prima centrale verdediger. Davinson Sanchez maakte De Ligt beter en ook daar veel meer waard. Je hebt dit soort gasten nodig en moet ontzettend blij zijn als het haalbaar wordt, want dat betwijfel ik nog ernstig.
Ja Moreno, Sanchez en Guardado kostten nauwelijks iets en hadden ook geen PL salaris. Daarnaast zeg ik nergens dat het met spelers van 18 a 22 jaar moet. We hebben Benitez, v Aanholt, Veerman en Luuk al en op de bank vooralsnog ook best wat in die middengroep qua leeftijd.

PSV moet waarde gaan creëren en dat kan best met Sanchez, maar niet en en en en en.
Eens maar juist achterin missen we echt een absolute topper. Liever zie ik hem komen om naast hem Boscagli te complementeren en een jonge back als Sambo zekerheid te geven. En achter Sanchez zou ik een jonge stand-in zoeken die meer te bieden heeft dan middelmaat als Ramalho en Teze. Imo zou Adrian Barisic van Osijek de perfecte (en niet dure) aankoop zijn.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 18 Jun 2023, 18:25
Armada wrote: 18 Jun 2023, 17:34 Er is interesse in Davinson Sanchez. Er blijkt ook contact te zijn.
-----------------Benitez----------------------
Sambo---Sanchez---Boscagli---PvA
--------------------spierings--------------------
------------veerman------xavi----------------
----bakayoko---Pepi-----Lang------------


Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik word me hier toch wel een partijtje warm van hoor. Laat maar komen. Mogelijk nog de Argentijnse verassing voor het middenveld ipv Spierings en dan wordt het al helemaal een feestje.
Nee, sorry, maar van een rechterkant Sambo - Bakayoko voor het komend seizoen word ik allesbehalve warm.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Post Reply