Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 19:58
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.
Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? :lol: Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkend
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito heeft wel een punt.
Last edited by 11 Tinus on 18 Jun 2023, 20:01, edited 1 time in total.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:00
Hatseflats wrote: 18 Jun 2023, 19:58

Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.
Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? :lol: Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkend
Nee, dat vind jij lachwekkend.


Sanchez zou een droomaanwinst zijn voor PSV. Vind ik.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jun 2023, 20:01
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:00

Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? :lol: Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkend
Nee, dat vind jij lachwekkend.


Sanchez zou een droomaanwinst zijn voor PSV. Vind ik.
Heb jij Sanchez regelmatig zien spelen sinds zijn vertrek bij Ajax?
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet wrote: 07 Jun 2023, 15:29 Wilde dit niet posten, want heel raar en veel toeval bij elkaar, maar wellicht klopt het met het nieuws van Elanga.

Was vorige week op Mallorca, een kindvriendelijk hotel met uiteraard ook veel Engelsen aanwezig. Kom rond het middaguur aan in eetzaal, zie ik daar een Engelse huismoeder vergaderen aan tafel. Vond het vreemd dat ze dit in een open zaal deed, heel rumoerig ook, maar zocht er niks achter. Dacht enkel 'onhandige huismoeder ten koste van wat op zoek naar beste Wifi verbinding'. Ineens hoor ik dat ze het over Feyenoord, AZ en PSV heeft en gaat het over voorstellen met de beste DOP (wat ik dan maar even voor het gemak vertaal naar direct operating profit). Ineens spits ik mijn oren, omdat ik zelf ineens vrij interessant vond hoe die gesprekken liepen. Ik kon de andere kant ook vrij goed meekrijgen. Het ging dus om voorstellen waarbij ze op een gegeven moment hardop afvroegen wat 'PSV nog kon doen nu ze de tweede plaats behaald hadden'. Tijdens het gesprek geen naam van betreffende speler gehoord (daarom ook niet hier laten vallen), maar later vielen wel ook de namen van Dortmund en Genk/Gent waarbij Dortmund wel de naam was die tijdens het gesprek het meest genoemd werd.

Dacht eigenlijk dat het om een of andere jeugdspeler van een Engels team zou gaan, ook gezien hoe 'open' het gesprek gevoerd werd. Misschien ging het over Elanga, grote mogelijkheid dat het ook over een andere speler ging. Anyway, met enige zekerheid (want accent) was de dame in kwestie wel Brits en ik vermoed een of andere supervisor van een finance afdeling van een Britse club.

Kinderen wilde uiteindelijk ook aandacht dus kon helaas niet heel lang spion zijn.
Op Twitter gaat iig nu het gerucht dat Zidane Ikbal deze week bij een Eredivisieclub gaat tekenen, niet zijnde AZ. Feyenoord Transfermarkt gaf een like aan die tweet, later weer ingetrokken.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 18 Jun 2023, 20:01
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:00

Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? :lol: Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkend
Nee, dat vind jij lachwekkend.


Sanchez zou een droomaanwinst zijn voor PSV. Vind ik.
Nee, die Sanchez kan er echt niets meer van. Daar zijn zelfs de Ajax-fans het mee eens.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sanchez zou echt een gruwelijke aankoop zijn. Ik heb er wel vertrouwen in dat Bosz hem “aan de praat” krijgt, heeft het immers paar jaar geleden ook gedaan. Nu hopen dat Sanchez zelf ook zin heeft om weer in de Eredivisie te spelen, zou volledig begrijpen als hij op zijn 27e nog een stap wil maken in een top competitie.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iqbal is voor eredivisie begrippen een uitstekende voetballer. Geen Man Utd niveau, maar heeft wel het talent om door te groeien naar PL niveau.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je als Gini met je 32,5 jaar oud niet zelf heel graag terug wil naar Nederland gaat dat ook nooit meer gebeuren. Sterker nog, het is eigenlijk nu al 1 a 2 jaar te laat. Zelfde gaat snel voor Depay gelden.

Als je nog serieus PSV wil helpen aan top prestaties moet je ook tijdig terugkeren. Anders voelt het een beetje als lekker afbouwen en daar ben ik wel klaar mee.

Gini exit dus. Next!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Dus eigenlijk kan je hem niet objectief beoordelen.. Heb hem niet goed gevolgd bij Spurs en dat hij het lachertje werd daar is zeker geen goed nieuws, maar het kan onmogelijk zijn dat die gozer er ineens niets meer van kan.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:10 Iqbal is voor eredivisie begrippen een uitstekende voetballer. Geen Man Utd niveau, maar heeft wel het talent om door te groeien naar PL niveau.
Eerst Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 20:16
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:10 Iqbal is voor eredivisie begrippen een uitstekende voetballer. Geen Man Utd niveau, maar heeft wel het talent om door te groeien naar PL niveau.
Eerst @Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
Ja daarom ga ik er ook maar niet meer op in :mrgreen:
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 18 Jun 2023, 20:14
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Dus eigenlijk kan je hem niet objectief beoordelen.. Heb hem niet goed gevolgd bij Spurs en dat hij het lachertje werd daar is zeker geen goed nieuws, maar het kan onmogelijk zijn dat die gozer er ineens niets meer van kan.
Iedere verdediger *kan* er (redelijk) competent uit zien in de juiste structuur, maar zelfs dan komen zijn tekortkomingen vroeg of laat naar boven. Ik ben geen fan van je team beperken om één specifieke speler te laten renderen, dat werkt 99% van de tijd niet tenzij de speler in kwestie Messi heet misschien.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 20:16
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:10 Iqbal is voor eredivisie begrippen een uitstekende voetballer. Geen Man Utd niveau, maar heeft wel het talent om door te groeien naar PL niveau.
Eerst @Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
Iqbal is Irakees international er wordt op meer plekken gevoetbald dan alleen in engeland en nederland
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:18
Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 20:16

Eerst @Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
Iqbal is Irakees international er wordt op meer plekken gevoetbald dan alleen in engeland en nederland
Zeker, 8 minuten tegen Iran, 12 tegen Libanon en 90 tegen Rusland. En op basis daarvan ben je meer overtuigd dan Sanchez? :lol: Nog geen anderhalve wedstrijd totaal.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:18
Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 20:16

Eerst @Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
Iqbal is Irakees international er wordt op meer plekken gevoetbald dan alleen in engeland en nederland
Toch al 110 minuten gespeeld voor Irak. Zal vast een goed beeld gegeven hebben.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar het is op zich wel een goede vraag. Waarom heeft Sanchez in de PL en CL in 20 wedstrijden slechts 871 minuten gespeeld? Het is niet dat de concurrentie moordend was ofzo.

Bij Ajax was hij waanzinnig goed, maar dat is 4 a 5 jaar geleden.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:38
ShovingNE2 wrote: 18 Jun 2023, 18:31

Oude Sanchez? Afgelopen dinsdag 27 geworden.
Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
Je kan onmogelijk een elftal vol jonge talenten neerzetten. Je moet ergens ook je ervaring hebben staan.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij die Zidane Iqbal zijn de berichten dat het gaat over een jaar huur met een optie op nog een jaar huur. Lijkt me niet dat PSV bij de geïnteresseerde clubs zit.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een speler die niet slaagt bij de top/subtop in een van de zwaarste competities ter wereld kan nog altijd een glasbak zijn voor PSV hé... 🤔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 18 Jun 2023, 20:19
Elkito wrote: 18 Jun 2023, 20:18

Iqbal is Irakees international er wordt op meer plekken gevoetbald dan alleen in engeland en nederland
Zeker, 8 minuten tegen Iran, 12 tegen Libanon en 90 tegen Rusland. En op basis daarvan ben je meer overtuigd dan Sanchez? :lol: Nog geen anderhalve wedstrijd totaal.
Net als dat jullie overtuigd zijn van Sanchez omdat hij 5 jaar geleden bij ajax een goed jaar kende :lol:

Uiteindelijk zal PSV halen wie het wil halen maar ik hoef het daar niet mee eens te zijn. Ik was ook tegen de terugkeer van LdJ, en ondanks zijn 14 goals heeft hij aangetoond dat mijn zorgen over zijn terughalen terecht waren. Ik heb datzelfde gevoel bij Sanchez, maar ik hoop voor PSV's welzijn dat dat niet zal gebeuren.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 18 Jun 2023, 20:22 Bij die Zidane Iqbal zijn de berichten dat het gaat over een jaar huur met een optie op nog een jaar huur. Lijkt me niet dat PSV bij de geïnteresseerde clubs zit.
Zal dan wel AZ zijn, werd ook genoemd op een fan site twee dagen geleden.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat hebben we. Met Benitez, Luuk en Van Aanholt. De ‘oude’ Sanchez was geweldig (vaak vervloekt) maar is hij dat nog? Lijkt me daarnaast niet de rustige ‘leider’ die we wel zoeken.

Reactie op Sensation, gaat hard hier.
Last edited by Paco Casal on 18 Jun 2023, 20:25, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 18 Jun 2023, 20:21
11 Tinus wrote: 18 Jun 2023, 18:38

Laat ik het anders zeggen, weer een speler die er al is geweest ipv iemand die er nog wil komen. We moeten de nieuwe Sanchez vinden en niet de voormalig topspelers ophalen maar dat is mijn bescheiden mening.
Je kan onmogelijk een elftal vol jonge talenten neerzetten. Je moet ergens ook je ervaring hebben staan.
Benitez en Spierings?
Post Reply