Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkendHatseflats wrote: ↑18 Jun 2023, 19:58Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, dat vind jij lachwekkend.Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 20:00Wat voor baat heb ik erbij om de 5de keus CV van tottenham te bekritiseren? Ik zeg gewoon wat ik zie en het feit dat hij niet eens minuten kan maken over iemand als Eric Dier is nogal lachwekkendHatseflats wrote: ↑18 Jun 2023, 19:58
Dan is jouw mening nogal gekleurd, vind je niet? Eigenlijk kan je mening wel de prullenbak in aangezien je een "tyfus hekel" hebt aan Spurs. Ik bespeur geen objectiviteit.
Sanchez zou een droomaanwinst zijn voor PSV. Vind ik.
-
- Meervoudig international
Op Twitter gaat iig nu het gerucht dat Zidane Ikbal deze week bij een Eredivisieclub gaat tekenen, niet zijnde AZ. Feyenoord Transfermarkt gaf een like aan die tweet, later weer ingetrokken.Mr.Unibet wrote: ↑07 Jun 2023, 15:29 Wilde dit niet posten, want heel raar en veel toeval bij elkaar, maar wellicht klopt het met het nieuws van Elanga.
Was vorige week op Mallorca, een kindvriendelijk hotel met uiteraard ook veel Engelsen aanwezig. Kom rond het middaguur aan in eetzaal, zie ik daar een Engelse huismoeder vergaderen aan tafel. Vond het vreemd dat ze dit in een open zaal deed, heel rumoerig ook, maar zocht er niks achter. Dacht enkel 'onhandige huismoeder ten koste van wat op zoek naar beste Wifi verbinding'. Ineens hoor ik dat ze het over Feyenoord, AZ en PSV heeft en gaat het over voorstellen met de beste DOP (wat ik dan maar even voor het gemak vertaal naar direct operating profit). Ineens spits ik mijn oren, omdat ik zelf ineens vrij interessant vond hoe die gesprekken liepen. Ik kon de andere kant ook vrij goed meekrijgen. Het ging dus om voorstellen waarbij ze op een gegeven moment hardop afvroegen wat 'PSV nog kon doen nu ze de tweede plaats behaald hadden'. Tijdens het gesprek geen naam van betreffende speler gehoord (daarom ook niet hier laten vallen), maar later vielen wel ook de namen van Dortmund en Genk/Gent waarbij Dortmund wel de naam was die tijdens het gesprek het meest genoemd werd.
Dacht eigenlijk dat het om een of andere jeugdspeler van een Engels team zou gaan, ook gezien hoe 'open' het gesprek gevoerd werd. Misschien ging het over Elanga, grote mogelijkheid dat het ook over een andere speler ging. Anyway, met enige zekerheid (want accent) was de dame in kwestie wel Brits en ik vermoed een of andere supervisor van een finance afdeling van een Britse club.
Kinderen wilde uiteindelijk ook aandacht dus kon helaas niet heel lang spion zijn.
-
- Vedette
Sanchez zou echt een gruwelijke aankoop zijn. Ik heb er wel vertrouwen in dat Bosz hem “aan de praat” krijgt, heeft het immers paar jaar geleden ook gedaan. Nu hopen dat Sanchez zelf ook zin heeft om weer in de Eredivisie te spelen, zou volledig begrijpen als hij op zijn 27e nog een stap wil maken in een top competitie.
- Juancho
- Mister PSV
Als je als Gini met je 32,5 jaar oud niet zelf heel graag terug wil naar Nederland gaat dat ook nooit meer gebeuren. Sterker nog, het is eigenlijk nu al 1 a 2 jaar te laat. Zelfde gaat snel voor Depay gelden.
Als je nog serieus PSV wil helpen aan top prestaties moet je ook tijdig terugkeren. Anders voelt het een beetje als lekker afbouwen en daar ben ik wel klaar mee.
Gini exit dus. Next!
Als je nog serieus PSV wil helpen aan top prestaties moet je ook tijdig terugkeren. Anders voelt het een beetje als lekker afbouwen en daar ben ik wel klaar mee.
Gini exit dus. Next!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Dus eigenlijk kan je hem niet objectief beoordelen.. Heb hem niet goed gevolgd bij Spurs en dat hij het lachertje werd daar is zeker geen goed nieuws, maar het kan onmogelijk zijn dat die gozer er ineens niets meer van kan.Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
-
- Moderator
Eerst Maikel vragen of hij Sanchez wel gezien heeft na zijn vertrek bij Ajax en dan nu jeugdspeler Iqbal (pas 1 minuut op profniveau bij een club) een uitstekende voetballer vinden, terwijl zijn wedstrijden nergens te bekijken vallen. Grappig.
- Maikel
- Site Admin
Ja daarom ga ik er ook maar niet meer op in
- Elkito
- Verbannen
Iedere verdediger *kan* er (redelijk) competent uit zien in de juiste structuur, maar zelfs dan komen zijn tekortkomingen vroeg of laat naar boven. Ik ben geen fan van je team beperken om één specifieke speler te laten renderen, dat werkt 99% van de tijd niet tenzij de speler in kwestie Messi heet misschien.DonyellMalen wrote: ↑18 Jun 2023, 20:14Dus eigenlijk kan je hem niet objectief beoordelen.. Heb hem niet goed gevolgd bij Spurs en dat hij het lachertje werd daar is zeker geen goed nieuws, maar het kan onmogelijk zijn dat die gozer er ineens niets meer van kan.Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 19:54 Ik heb een tyfus hekel aan Spurs, dus ik kijk ze niet geregeld maar ze waren de afgelopen jaren directe concurrent van Arsenal voor europese plekken dus soms ontkom je er niet aan en Sanchez is daar zeker sinds het ontslag van Pochettino een parodie op verdedigen geworden. Lomp, waardeloos aan de bal en hij heeft totaal geen besef wat er om hem heen gebeurd + hij is makkelijk te kloppen in 1v1 duels.
- Elkito
- Verbannen
Iqbal is Irakees international er wordt op meer plekken gevoetbald dan alleen in engeland en nederland
-
- Moderator
-
- Meervoudig international
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar het is op zich wel een goede vraag. Waarom heeft Sanchez in de PL en CL in 20 wedstrijden slechts 871 minuten gespeeld? Het is niet dat de concurrentie moordend was ofzo.
Bij Ajax was hij waanzinnig goed, maar dat is 4 a 5 jaar geleden.
Bij Ajax was hij waanzinnig goed, maar dat is 4 a 5 jaar geleden.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je kan onmogelijk een elftal vol jonge talenten neerzetten. Je moet ergens ook je ervaring hebben staan.
- Elkito
- Verbannen
Net als dat jullie overtuigd zijn van Sanchez omdat hij 5 jaar geleden bij ajax een goed jaar kende
Uiteindelijk zal PSV halen wie het wil halen maar ik hoef het daar niet mee eens te zijn. Ik was ook tegen de terugkeer van LdJ, en ondanks zijn 14 goals heeft hij aangetoond dat mijn zorgen over zijn terughalen terecht waren. Ik heb datzelfde gevoel bij Sanchez, maar ik hoop voor PSV's welzijn dat dat niet zal gebeuren.
- Elkito
- Verbannen
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Dat hebben we. Met Benitez, Luuk en Van Aanholt. De ‘oude’ Sanchez was geweldig (vaak vervloekt) maar is hij dat nog? Lijkt me daarnaast niet de rustige ‘leider’ die we wel zoeken.
Reactie op Sensation, gaat hard hier.
Reactie op Sensation, gaat hard hier.
Last edited by Paco Casal on 18 Jun 2023, 20:25, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4