Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Meer technischer denk ik
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Waarschijnlijk een technisch verfijndere 6 die kort om zn as kan draaien, proactief aan de bal is en echt de lijnen uitzet vlak voor de verdediging.
-
- Internationale topspeler
Dan ben ik dus niet de enige
Misschien moeten onze, blind naar data kijken en vooral niet naar het geheel kijkende boys, nog even die fantastische stats laten zien aan Peter?
-
- Nationale topspeler
Zo zeg mensen hier zijn vermoeiend. Laat Stewart gewoon zijn werk doen..
Oh en over die Sanchez, het kan toch niet dat die jongen opeens niks meer kan?
Tadic was ook niet zo bijzonder bij Southampton maar is de afgelopen jaren aardig productief geweest. Helaas..
Oh en over die Sanchez, het kan toch niet dat die jongen opeens niks meer kan?
Tadic was ook niet zo bijzonder bij Southampton maar is de afgelopen jaren aardig productief geweest. Helaas..
-
- Geselecteerd voor Oranje
Nee maar bijvoorbeeld met Spierings kunnen ze wel wat vaart gaan maken, voordat hij gekaapt wordt
-
- Legende
Ik vraag me trouwens af in hoeverre er sprake is van zowel waarheid als haalbaarheid m.b.t. Sanchez.
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Omdat Bosz twijfelt wil het natuurlijk niet zeggen dat hij het niet kan he. Het is niet zwart of wit.
Ook erg volwassen van je met die sneer naar andere die het wel zagen zitten en dit fatsoenlijk onderbouwden. Chapeau.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
-
- Bankzitter
- Juancho
- Mister PSV
Dit zat er idd een beetje aan te komen na de berichten dat Bosz Guti graag wil houden. Logisch.
Dan zal er vast een iets ander type middenvelder gehaald worden mits Guti dus blijft.
#souzaincoming
Dan zal er vast een iets ander type middenvelder gehaald worden mits Guti dus blijft.
#souzaincoming
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vind één ding dan wel weer ironisch en dat valt me nu al een tijdje op. Je hebt ooit aangegeven (geen idee of dat nog steeds zo is) dat je nauwelijks voetbal buiten Nederland kijkt. Maar je bent over bepaalde zaken wel heel stellig haha.
Bijvoorbeeld Noa Lang die volgens jou geen toegevoegde waarde is.
Ben je inmiddels wel buitenlandse competities gaan volgen? Baseer je het enkel op youtube filmpjes? Of loop je eigenlijk gewoon door de transfer enthousiasme uit je duim te zuigen? ;)
Bijvoorbeeld Noa Lang die volgens jou geen toegevoegde waarde is.
Dat Noa Lang dat moet gaan invullen, werkelijk ongelofelijk.
Of een ander type middenvelder dan Guti om dan met Souza op te komen proppen haha.Lang Pepi Baka is toch veelste te licht en onzeker joh. Daar mist echt een stabiele glasbak hoor.
Ben je inmiddels wel buitenlandse competities gaan volgen? Baseer je het enkel op youtube filmpjes? Of loop je eigenlijk gewoon door de transfer enthousiasme uit je duim te zuigen? ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Goede vraag Olai , zou je daar iets meer duiding over kunnen geven?
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Ik zie spierings als een strootman overigens, allebij een kop als een grindtegel. Volgens mij heb je dat wel nodig op de '6' om mensen af te schrikken. Basis? Geen idee.
-
- Meervoudig international
- Elkito
- Verbannen
Vind het toch een lastig verhaal met Lang. Niet eens vanwege zijn excentrieke persoonlijkheid, maar hij is een momentenvoetballer en die renderen het best onder specifieke eisen (team moet zich naar hem schikken) en ik vind hem daar absoluut niet goed genoeg voor.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Elkito wrote: ↑18 Jun 2023, 20:42BenitezHatseflats wrote: ↑18 Jun 2023, 20:38 Ik ben benieuwd naar aankopen die jij dan zou willen zien @Elkito. En maak daar eens een elftal van.
Sambo Awe Boscagli Gomez/pva
Veerman Spierings Xavi
Mebude Pepi Lang
Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.Vind het toch een lastig verhaal met Lang. Niet eens vanwege zijn excentrieke persoonlijkheid, maar hij is een momentenvoetballer en die renderen het best onder specifieke eisen (team moet zich naar hem schikken) en ik vind hem daar absoluut niet goed genoeg voor.
- Maikel
- Site Admin
Dat.29.04.2007 wrote: ↑19 Jun 2023, 09:45Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.Vind het toch een lastig verhaal met Lang. Niet eens vanwege zijn excentrieke persoonlijkheid, maar hij is een momentenvoetballer en die renderen het best onder specifieke eisen (team moet zich naar hem schikken) en ik vind hem daar absoluut niet goed genoeg voor.
Of het is bewust steeds tegen de menigte ingaan om de boel op te naaien.
Maar ik reken erop dat dat niet het doel is.
- Elkito
- Verbannen
Of hij staat in mijn opstelling omdat hij na Pepi de meest waarschijnlijke aankoop lijkt te worden? grafautist29.04.2007 wrote: ↑19 Jun 2023, 09:45Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.Vind het toch een lastig verhaal met Lang. Niet eens vanwege zijn excentrieke persoonlijkheid, maar hij is een momentenvoetballer en die renderen het best onder specifieke eisen (team moet zich naar hem schikken) en ik vind hem daar absoluut niet goed genoeg voor.
- mateja
Je kan wel gaan schelden, maar dit was een opstelling met aankopen die jij wilde zien. Dus niet liegen.Elkito wrote: ↑19 Jun 2023, 10:01Of hij staat in mijn opstelling omdat hij na Pepi de meest waarschijnlijke aankoop lijkt te worden? grafautist29.04.2007 wrote: ↑19 Jun 2023, 09:45
Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
De vraag was of je spelers wilde noemen die jij graag wilde zien je hebt de opdracht niet begrepen, wordt daarop aangesproken en gaat vervolgens om je heen slaan. Wie is hier nou de autist?Elkito wrote: ↑19 Jun 2023, 10:01Of hij staat in mijn opstelling omdat hij na Pepi de meest waarschijnlijke aankoop lijkt te worden? grafautist29.04.2007 wrote: ↑19 Jun 2023, 09:45
Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.