Jij kan in mijn hoofd kijken en weet dus welke aankopen ik wil zien?
Transferwindow 2023/24
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Propper
19 juni, 2 weken voordat op 3 juli de eerste training onder leiding van Bosz start. Even een balans:
Inkomend:
Daarnaast wordt het tijd dat de eerste versterkingen komen. Ik vind het vreemd dat er geen defensieve versterkingen komen. Het feit dat je er niets over hoort hoeft niets te betekenen, maar ik hoop wel dat er ook aan die linie gedacht wordt.
Inkomend:
- Sambo (huur Sparta)
Vertessen (huur Union SG)
- Branthwaite (huur)
Silva (huur)
Sávio (huur)
Hazard (huur)
Tielemans (transfervrij)
Philpp Max (~1,9mln)
- Baumgartl (waarde 1-2 mln)
Daarnaast wordt het tijd dat de eerste versterkingen komen. Ik vind het vreemd dat er geen defensieve versterkingen komen. Het feit dat je er niets over hoort hoeft niets te betekenen, maar ik hoop wel dat er ook aan die linie gedacht wordt.
- mateja
- Internationale topspeler
Gelukkig kan ik niet in je hoofd kijken. Ik kan wel zien op welke vraag jij antwoord gaf. Snap je het zelf nog?
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- colocolofc
- Meervoudig international
Vind het eigenlijk wel te ver gaan als je iemand voor grafautist gaat uitmaken terwijl diegene je gewoon wijst op de realiteit.
Hij vervuilt het forum dagelijks
Hij vervuilt het forum dagelijks
Last edited by colocolofc on 19 Jun 2023, 10:10, edited 1 time in total.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Haha, grafautist, mooie wel.Elkito wrote: ↑19 Jun 2023, 10:01Of hij staat in mijn opstelling omdat hij na Pepi de meest waarschijnlijke aankoop lijkt te worden? grafautist29.04.2007 wrote: ↑19 Jun 2023, 09:45
Als je zelfs al twijfels hebt over aankopen die jij zelf zou willen zien, dan snap ik die bak stront wel die iedere dag uit jouw toetsenbord komt.
Gast, er wordt letterlijk aan jou gevraagd, omdat je op werkelijk alles wat te zeiken hebt, wie jij dan als aankopen zou willen zien en om daar dan een elftal van te maken. Dan kan je nu mooi gaan draaien om het proberen recht te lullen, maar in die paar weken dat je hier post val je niet alleen bij mij op in negatieve zin, maar volgens mij bij een heleboel forumleden meer. Wat je ermee doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten, misschien vind je het ook wel gewoon lekker.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Nogmaals ik had Lang toegevoegd omdat hij de meest waarschijnlijke aankoop lijkt te worden na Pepi niet omdat ik hem perse zelf zo graag wil
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Wellicht dat een Moderator de werking van de negeerknop nog eens kan uitleggen.
Ex unitate vires
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat was niet nodig. Die heb je hier geplaast toen die ondubbelzinnige vraag je gesteld werd. Toen zei je Lang.
- Elkito
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
- Fanatic-U-s
- Ardbeg
- Mister PSV
Verrisimo, Diego Costa, Lozano en Stijn Vreven
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik denk dat die aanname dat Guti weggaat helemaal niet juist is. Dit hele sentiment is gebaseerd op de gebrek aan speeltijd onder Ruud waarna hij (terecht) aangaf niet nog zo een jaar tegemoet te willen gaan.
Maar zoals iedereen dat weet is dat ondertussen alweer verleden tijd en met een nieuwe trainer nieuwe kansen.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Regelmatige invaller
-
Iedereen is na een lang seizoen lekker met vakantie. Ik verwacht weinig vuurwerk deze week. Maar zou wel fijn zijn als de selectie bij aanvang van de voorbereiding eens voor 95% rond is.
Saviola schijnt een tandarts in Nuenen te zoeken
- AbelXavier
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Romario
Ik hoop op een tropische verrassing. Hoewel ik prima kan leven met Pepi, Lang en Spierings, zie ik altijd graag spelers komen die ik nog niet ken. Dan duurt het vaak wat langer alvorens ik me er aan kan gaan ergeren.
- Koenjo
- Meervoudig international
Na Noa Lang verwacht ik nog de volgende aankopen, Blind, Cerny, Singraven, Sanchez, VD Beek, Dest.
Vergeet ik nog iemand?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- ShovingNE2
- Site Admin
Of een linkje naar het kaartentopic.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Jun 2023, 10:17 Wellicht dat een Moderator de werking van de negeerknop nog eens kan uitleggen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Op het moment dat PSV serieus aan een speler gelinkt wordt steek ik daar idd ff meer tijd en energie in. En zo kom je via al die bronnen tot een prima beeld wat mij betreft. Zo moeilijk is dat niet te begrijpen lijkt me.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
- Fanatic-U-s
Hoe zat het eigenlijk met dat verhaal dat Benitez weg wilde? Anders kunnen we misschien ook Cillesen nog polsen.
Ex unitate vires