Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smell Rock wrote: 19 Jun 2023, 16:39
Kezmania9 wrote: 19 Jun 2023, 14:53 Sinds Peter Bosz een week geleden officieel is gepresenteerd, zijn er nog altijd geen versterkingen gepresenteerd. Hetgeen mij verbaasd aangezien Stewart bij de presentatie aangaf dat de lijstjes al klaar lagen en de gesprekken met nieuwe spelers in afwachting van de benoeming van Bosz tijdelijk op on hold waren gezet. Dan mag je toch verwachten dat een week later wel e.e.a. afgerond zou zijn? Het baart mij eerlijk gezegd nogal zorgen. Ik mis daadkracht en slagvaardigheid. Hoe zien jullie dit?
Dat zou voornamelijk komen door de interlandperiode
De inkomende transfers vind ik eigenlijk nog niet zo erg, als ze inderdaad maar weer is voor kwaliteit en toekomst gaan. Wat ik wel erg jammer vind is dat we weinig horen over eventuele vertrekkende spelers zoals bv Til, El Ghazi, Mwene, Ramalho , Obispo, Teze. Ze hoeven uiteraard niet allemaal weg, maar voor PSV zou het denk ik wel fijn als er ook weer is een aantal vertrekken die PSV gewoon niet vooruit zullen helpen.
Last edited by RemPSV on 19 Jun 2023, 17:00, edited 1 time in total.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 19 Jun 2023, 16:46
Smell Rock wrote: 19 Jun 2023, 16:39

Dat zou voornamelijk komen door de interlandperiode
De aankomende transfers vind ik eigenlijk nog niet zo erg, als ze inderdaad maar weer is voor kwaliteit en toekomst gaan. Wat ik wel erg jammer vind is dat we weinig horen over eventuele vertrekkende spelers zoals bv Til, El Ghazi, Mwene, Ramalho , Obispo, Teze. Ze hoeven uiteraard niet allemaal weg, maar voor PSV zou het denk ik wel fijn als er ook weer is een aantal vertrekken die PSV gewoon niet vooruit zullen helpen.
Idd.
Teze verwacht ik nog wel wat van.beoordelen als RCV ipv RV.
Obispo zal niet vertrekken die is nog geblesseerd.

Het zou PSV helpen als Sangare alvast verkocht zou worden
Alex88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 15 Jun 2023, 22:47
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Propper
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2023, 16:34 Het feit dat je er niets over hoort hoeft niets te betekenen maar je zegt wel al vast dat je het vreemd vindt dat er geen defensieve versterkingen komen?
Ja ik bedoel dat de geruchten die je hoort, alleen over middenveld/aanval gaat. En meestal zijn de geruchten wel een opmaat voor wat je mag verwachten. Dat bedoel ik.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alex88 wrote: 19 Jun 2023, 16:54
Ardbeg wrote: 19 Jun 2023, 16:34 Het feit dat je er niets over hoort hoeft niets te betekenen maar je zegt wel al vast dat je het vreemd vindt dat er geen defensieve versterkingen komen?
Ja ik bedoel dat de geruchten die je hoort, alleen over middenveld/aanval gaat. En meestal zijn de geruchten wel een opmaat voor wat je mag verwachten. Dat bedoel ik.
Niet mee eens. PSV houdt het wel vaker potdicht en wat er lekt wat ook klopt is vaak expres..
Last edited by Ardbeg on 19 Jun 2023, 18:48, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 19 Jun 2023, 18:37 https://okfichajes.com/eredivisie/2023- ... um=twitter
PSV denkt na over de diensten van Exequiel Zeballos voor deze zomer
Mogelijke optie als de deal met Lang niet rond komt? Wat zou ie moeten kosten? Minder dan 10?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Even wat tegenslagen gehad maar nog steeds fan.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ken behoorlijk wat mensen bij Boca. Ik zal ze eens vragen wat ze ervan weten.
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is dit dan de Argentijn waarover gesproken wordt ? Ik ben voor !
We can't change the world until we change ourselves.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 Jun 2023, 18:43
Mogelijke optie als de deal met Lang niet rond komt? Wat zou ie moeten kosten? Minder dan 10?
Of Lang is het rookgordijn en Zeballos is onze Benitez van dit seizoen. :mrgreen:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 19:07 Ik ken behoorlijk wat mensen bij Boca. Ik zal ze eens vragen wat ze ervan weten.
Zijn dat mensen van de bediening? Is een goed Mexicaans restaurant heb ik hier onlangs gelezen... :whistle:
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is die site/dat blad überhaupt betrouwbaar? Spreek de taal niet en ken het verder ook niet😵‍💫
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 19 Jun 2023, 19:22 Is die site/dat blad überhaupt betrouwbaar? Spreek de taal niet en ken het verder ook niet😵‍💫
Blijkt het gewoon de plaatselijke Mike Schoenmakers te zijn.
AltijdLoyaal
Ballenjongen
Posts: 25
Joined: 30 Jun 2022, 21:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 19 Jun 2023, 19:21
Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 19:07 Ik ken behoorlijk wat mensen bij Boca. Ik zal ze eens vragen wat ze ervan weten.
Zijn dat mensen van de bediening? Is een goed Mexicaans restaurant heb ik hier onlangs gelezen... :whistle:
Hebben ook een foodtruck met heerlijke menukaart, ik eet niks anders meer.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 Jun 2023, 19:24 Blijkt het gewoon de plaatselijke Mike Schoenmakers te zijn.
Miguel Zapateros
User avatar
Denzell
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AltijdLoyaal wrote: 19 Jun 2023, 19:27
Grasmat wrote: 19 Jun 2023, 19:21

Zijn dat mensen van de bediening? Is een goed Mexicaans restaurant heb ik hier onlangs gelezen... :whistle:
Hebben ook een foodtruck met heerlijke menukaart, ik eet niks anders meer.
Is dat nou niet lastig voor ze, iedere keer een nieuwe menukaart laten maken nadat jij bent langs geweest? ;)
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is echt verdacht stil niet? Hup Marco hup Rikkert
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 19 Jun 2023, 18:50

Even wat tegenslagen gehad maar nog steeds fan.
Kuitbeenbreuk. Meniscus gebroken. Niet echt blessure gevoelig, maar laat die gast eens melk drinken met die broze botten van hem.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeballos komt al sinds 2021 in de geruchten voor, lijkt me een herkauwbericht van een kopie site eerlijk gezegd maar je weet het nooit zeker.

Mocht hij daadwerkelijk komen is het wel heel aannemelijk dat PSV hem al heel lang volgt en waarschijnlijk heel uitvoerig heeft kunnen bekijken, daar lukken ook niet alle spelers van maar is in de basis positief. Speelt trouwens meer als rechtsbuiten (en invaller) dan op links.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Jun 2023, 19:49
Ardbeg wrote: 19 Jun 2023, 18:50

Even wat tegenslagen gehad maar nog steeds fan.
Kuitbeenbreuk. Meniscus gebroken. Niet echt blessure gevoelig, maar laat die gast eens melk drinken met die broze botten van hem.
Hierdoor is hij nog haalbaar :)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fenomeno wrote: 19 Jun 2023, 19:49 Zeballos komt al sinds 2021 in de geruchten voor, lijkt me een herkauwbericht van een kopie site eerlijk gezegd maar je weet het nooit zeker.

Mocht hij daadwerkelijk komen is het wel heel aannemelijk dat PSV hem al heel lang volgt en waarschijnlijk heel uitvoerig heeft kunnen bekijken, daar lukken ook niet alle spelers van maar is in de basis positief. Speelt trouwens meer als rechtsbuiten (en invaller) dan op links.
PSV volgt hem al heel lang, interesse is niet nieuw én ze zijn na de winterstop naar verluidt lange tijd vaste gast geweest bij Boca. Dat is op zichzelf niet onlogisch gezien de lading interessante spelers daar. Ik heb altijd aangenomen dat we daar voor een van hun middenvelders zaten, maar Zeballos zou geen gekke aankoop zijn. Een fantastische dribbelaar, maar wel een hele lichte speler. Daar mogen nog wat extra boterhammetjes in wil hij in Europa uit kunnen blinken.

Voor de Hezze-fanaten: meneer heeft zelf aangegeven niet naar Brazilië te willen en zijn management is nu in Europa om met clubs (meervoud!) te praten. Je mag gemakshalve aannemen dat Anderlecht ermee aan de haal gaat, maar de nadruk op clubs in meervoud vond ik interessant. Zo ver ligt Eindhoven niet van Brussel af, zeg maar :mrgreen:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hezze én Zeballos. Dat klinkt goed.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 19 Jun 2023, 20:18 Hezze én Zeballos. Dat klinkt goed.
Een package deal met boca voor alan varela en zebbellos klinkt mij net iets beter. Dromen mag
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeballos heeft toch iets te weinig gespeeld door de jaren heen en te weinig gescoord/assists gehad om echt laaiend enthousiast te worden. Al had hij dan ook wel onhaalbaar geweest. Hoeft ook niet direct iets te zeggen over rendement, maar het geeft me wel het idee dat het niet de speler is waar we direct behoefte aan hebben. Maar ik ken hem buiten wat filmpjes niet goed genoeg.
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 19:59
Fenomeno wrote: 19 Jun 2023, 19:49 Zeballos komt al sinds 2021 in de geruchten voor, lijkt me een herkauwbericht van een kopie site eerlijk gezegd maar je weet het nooit zeker.

Mocht hij daadwerkelijk komen is het wel heel aannemelijk dat PSV hem al heel lang volgt en waarschijnlijk heel uitvoerig heeft kunnen bekijken, daar lukken ook niet alle spelers van maar is in de basis positief. Speelt trouwens meer als rechtsbuiten (en invaller) dan op links.
PSV volgt hem al heel lang, interesse is niet nieuw én ze zijn na de winterstop naar verluidt lange tijd vaste gast geweest bij Boca. Dat is op zichzelf niet onlogisch gezien de lading interessante spelers daar. Ik heb altijd aangenomen dat we daar voor een van hun middenvelders zaten, maar Zeballos zou geen gekke aankoop zijn. Een fantastische dribbelaar, maar wel een hele lichte speler. Daar mogen nog wat extra boterhammetjes in wil hij in Europa uit kunnen blinken.

Voor de Hezze-fanaten: meneer heeft zelf aangegeven niet naar Brazilië te willen en zijn management is nu in Europa om met clubs (meervoud!) te praten. Je mag gemakshalve aannemen dat Anderlecht ermee aan de haal gaat, maar de nadruk op clubs in meervoud vond ik interessant. Zo ver ligt Eindhoven niet van Brussel af, zeg maar :mrgreen:
Yes, dat Zeballos als talent al een tijdje actief wordt gevolgd in zijn ontwikkeling ga ik ook zeker in mee. Dat we bij Boca rondkijken geloof ik ook graag, de geruchten over Medina en in mindere mate Varela + forumgeruchten versterken dat alleen maar. Die geef ik je graag.

Maar misschien ben ik te skeptisch, alleen ik twijfel gewoon een beetje aan de waarde van dit specifieke blog met 5000 twitter-volgers. Er worden zoveel oude berichten door 'eenmanszaakjes' opnieuw door de mangel gehaald nu. Dat ook in combinatie met zijn profiel, wat in algemene zin best interessant was/is, maar niet precies wat PSV nu zoekt naar mijn idee. Zou jij het wel logisch vinden gezien jouw kennis als PSV voor hem gaat?
Last edited by Fenomeno on 19 Jun 2023, 20:44, edited 1 time in total.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wat verwacht jij dat hij moet gaan kosten? Back up zal wel net te duur zijn. Ik zie in hem niet direct een basisspeler.
Post Reply