Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 19 Jun 2023, 20:44 @Ykhim wat verwacht jij dat hij moet gaan kosten? Back up zal wel net te duur zijn. Ik zie in hem niet direct een basisspeler.
Voor de context: zoals ik het begrijp heeft Boca ook te maken met financiële overwegingen, waarbij ook voor hun belangrijk is dat ze op tijd spelers verkopen. Ik weet niet hoe de wetgeving daar precies in elkaar zitten, maar 1 juli is volgens mij ook voor hun een belangrijk punt, en sowieso heeft Boca altijd geld nodig. In Argentinië hoor je daarom dat ze bij Boca graag vóór 1 juli nog wat miljoenen zouden willen incasseren. Zeballos en Varela zijn dan de meest logische spelers om te verkopen, waarbij ik persoonlijk inschat dat ze Varela dan idealiter ná 1 juli zouden willen verkopen. Afijn: Zeballos is momenteel geblesseerd, sowieso geen onbetwist basisspeler en ze hebben dus eigenlijk de centen ook wel nodig. Anderzijds is het een ruwe diamant en ook net pas 21 geworden. Als je dat optelt, dan zou ik het inschatten op een bedrag tussen pakweg 6 en 10 miljoen, afhankelijk van de ernst van de financiële noodzaak. Een tijdje geleden had ik een iets hoger bedrag in gedachten, maar eventuele financiële noodzaak zou zaken wel veranderen.

Ik zie hem overigens ook niet direct als basisspeler. Ik vind hem in de kleine ruimtes echt fantastisch, gewoon een goeie, behendige dribbelaar met een behoorlijke versnelling. Maar het is ook een hele lichte voetballer, hij heeft weinig rendement en hij heeft inmiddels ook al drie pittige blessures opgelopen. Qua spel vertoont hij ook veel gelijkenissen met die Portugese jongen van onze aartsrivaal: je komt ervoor naar het stadion, maar uiteindelijk zijn het allebei nog pleinvoetballertjes. Ik zou er vanwege die risico's daarom ook geen enorm bedrag voor neerleggen, maar als het richting 6 miljoen gaat, dan kun je de gok best wagen. Het zou een aardige back-up zijn voor Lang en Bakayoko en vanuit de luwte kan hij dan rustig werken aan zijn minpunten, hoewel er inderdaad wel heel veel terechte vraagtekens bestaan.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AltijdLoyaal wrote: 19 Jun 2023, 19:27
Grasmat wrote: 19 Jun 2023, 19:21

Zijn dat mensen van de bediening? Is een goed Mexicaans restaurant heb ik hier onlangs gelezen... :whistle:
Hebben ook een foodtruck met heerlijke menukaart, ik eet niks anders meer.
Serieus? Bedoel jij nu het eten van Boca Grande met die frequente neus bier gebruiker als uitbater/kok? Lol
Last edited by TylerDurdn on 19 Jun 2023, 21:21, edited 1 time in total.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 21:13
LaFoquita wrote: 19 Jun 2023, 20:44 @Ykhim wat verwacht jij dat hij moet gaan kosten? Back up zal wel net te duur zijn. Ik zie in hem niet direct een basisspeler.
Voor de context: zoals ik het begrijp heeft Boca ook te maken met financiële overwegingen, waarbij ook voor hun belangrijk is dat ze op tijd spelers verkopen. Ik weet niet hoe de wetgeving daar precies in elkaar zitten, maar 1 juli is volgens mij ook voor hun een belangrijk punt, en sowieso heeft Boca altijd geld nodig. In Argentinië hoor je daarom dat ze bij Boca graag vóór 1 juli nog wat miljoenen zouden willen incasseren. Zeballos en Varela zijn dan de meest logische spelers om te verkopen, waarbij ik persoonlijk inschat dat ze Varela dan idealiter ná 1 juli zouden willen verkopen. Afijn: Zeballos is momenteel geblesseerd, sowieso geen onbetwist basisspeler en ze hebben dus eigenlijk de centen ook wel nodig. Anderzijds is het een ruwe diamant en ook net pas 21 geworden. Als je dat optelt, dan zou ik het inschatten op een bedrag tussen pakweg 6 en 10 miljoen, afhankelijk van de ernst van de financiële noodzaak. Een tijdje geleden had ik een iets hoger bedrag in gedachten, maar eventuele financiële noodzaak zou zaken wel veranderen.

Ik zie hem overigens ook niet direct als basisspeler. Ik vind hem in de kleine ruimtes echt fantastisch, gewoon een goeie, behendige dribbelaar met een behoorlijke versnelling. Maar het is ook een hele lichte voetballer, hij heeft weinig rendement en hij heeft inmiddels ook al drie pittige blessures opgelopen. Qua spel vertoont hij ook veel gelijkenissen met die Portugese jongen van onze aartsrivaal: je komt ervoor naar het stadion, maar uiteindelijk zijn het allebei nog pleinvoetballertjes. Ik zou er vanwege die risico's daarom ook geen enorm bedrag voor neerleggen, maar als het richting 6 miljoen gaat, dan kun je de gok best wagen. Het zou een aardige back-up zijn voor Lang en Bakayoko en vanuit de luwte kan hij dan rustig werken aan zijn minpunten, hoewel er inderdaad wel heel veel terechte vraagtekens bestaan.
Duidelijk. Maar om het kort te houden, PSV gaat geen 6-10 miljoen uitgeven voor een back-up speler. Dat is de realiteit waar we nu in leven. Misschien kan dit na 2 seizoenen achterelkaar CL voetbal. Laten we het hopen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet voor louter een back-up, wel voor een talentvolle aanvaller van wie ze hoge verwachtingen hebben. Als je zo'n jongen haalt, dan doe je dat met de gedachte dat hij een veelvoud waard gaat worden. Dat kost nou eenmaal geld.

Ik zie hem niet als alternatief voor Lang. Dat zou nog zorgelijker zijn dan de interesse in Lang zelf.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TylerDurdn wrote: 19 Jun 2023, 21:15
AltijdLoyaal wrote: 19 Jun 2023, 19:27

Hebben ook een foodtruck met heerlijke menukaart, ik eet niks anders meer.
Serieus? Bedoel jij nu het eten van Boca Grande met die frequente neus bier gebruiker als uitbater/kok? Lol
Vandaar die heerlijke scherpe smaak.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 21:18 Niet voor louter een back-up, wel voor een talentvolle aanvaller van wie ze hoge verwachtingen hebben. Als je zo'n jongen haalt, dan doe je dat met de gedachte dat hij een veelvoud waard gaat worden. Dat kost nou eenmaal geld.

Ik zie hem niet als alternatief voor Lang. Dat zou nog zorgelijker zijn dan de interesse in Lang zelf.
De verwachtingen zijn nu dat Lang en Pepi komen, althans daar zijn we zeer geïnteresseerd in als we de (betrouwbare) media mogen geloven. Die kosten beiden samen zo’n 20 miljoen. Dan verwacht ik niet dat er nog eens 6-10 miljoen uitgegeven gaat worden aan een voorhoede speler. Bosz en de rest van PSV zal ook wel nieuwe spelers eisen voor het middenveld + verdediging.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 19 Jun 2023, 21:13
LaFoquita wrote: 19 Jun 2023, 20:44 @Ykhim wat verwacht jij dat hij moet gaan kosten? Back up zal wel net te duur zijn. Ik zie in hem niet direct een basisspeler.
Voor de context: zoals ik het begrijp heeft Boca ook te maken met financiële overwegingen, waarbij ook voor hun belangrijk is dat ze op tijd spelers verkopen. Ik weet niet hoe de wetgeving daar precies in elkaar zitten, maar 1 juli is volgens mij ook voor hun een belangrijk punt, en sowieso heeft Boca altijd geld nodig. In Argentinië hoor je daarom dat ze bij Boca graag vóór 1 juli nog wat miljoenen zouden willen incasseren. Zeballos en Varela zijn dan de meest logische spelers om te verkopen, waarbij ik persoonlijk inschat dat ze Varela dan idealiter ná 1 juli zouden willen verkopen. Afijn: Zeballos is momenteel geblesseerd, sowieso geen onbetwist basisspeler en ze hebben dus eigenlijk de centen ook wel nodig. Anderzijds is het een ruwe diamant en ook net pas 21 geworden. Als je dat optelt, dan zou ik het inschatten op een bedrag tussen pakweg 6 en 10 miljoen, afhankelijk van de ernst van de financiële noodzaak. Een tijdje geleden had ik een iets hoger bedrag in gedachten, maar eventuele financiële noodzaak zou zaken wel veranderen.

Ik zie hem overigens ook niet direct als basisspeler. Ik vind hem in de kleine ruimtes echt fantastisch, gewoon een goeie, behendige dribbelaar met een behoorlijke versnelling. Maar het is ook een hele lichte voetballer, hij heeft weinig rendement en hij heeft inmiddels ook al drie pittige blessures opgelopen. Qua spel vertoont hij ook veel gelijkenissen met die Portugese jongen van onze aartsrivaal: je komt ervoor naar het stadion, maar uiteindelijk zijn het allebei nog pleinvoetballertjes. Ik zou er vanwege die risico's daarom ook geen enorm bedrag voor neerleggen, maar als het richting 6 miljoen gaat, dan kun je de gok best wagen. Het zou een aardige back-up zijn voor Lang en Bakayoko en vanuit de luwte kan hij dan rustig werken aan zijn minpunten, hoewel er inderdaad wel heel veel terechte vraagtekens bestaan.
Als jij hem vergelijkt met onze Portugese vriend dan haak ik per direct af. Zulke spelers zien er alleen leuk uit, maar zoals je zegt komt daar geen rendement uit. Moet je van wegblijven.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Lazio heeft interesse in Veerman
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

45 mil!
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 19 Jun 2023, 23:58

Lazio heeft interesse in Veerman
Earnie ff de deur dichtgooien lijkt me, Veerman hebben we er graag bij aankomend seizoen
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 19 Jun 2023, 23:58

Lazio heeft interesse in Veerman
Earnie ff de deur dichtgooien lijkt me, Veerman hebben we er graag bij aankomend seizoen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Serie A is wel een competitie die bij Joey past.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 00:09 Serie A is wel een competitie die bij Joey past.
Weet niet. Is heel tactisch/positioneel daar en dat is net het zwakke punt van Veerman.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan daar wel echt heerlijk met z'n passes strooien. Bovendien is Serie A geen Premier League of Bundesliga qua tempo, iets wat Veerman stuk beter ligt.

Overigens was Veerman een half jaar voordat 'ie naar ons kwam al rond met Hellas Verona, daar wilde hij toen graag heen.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Veerman van de top 4 competities ook het best past in Italië. Hij heeft de laatste 6 maanden ook qua verdedigende ethos, positionering en het verdedigen echt wel stappen gemaakt, zeker na die paar weken dat hij moest banken begin van het kalenderjaar. Ik hoop en wil hem graag nog een jaar echt zien domineren op het middenveld om daarna een mooie stap naar het buitenland te maken (of gewoon lekker bij ons blijven).
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sluit bij Veerman ook niet uit dat hij zeker nu nog een jaar wilt blijven omdat er een kind aankomt. Kan zomaar meespelen in zijn keuze wel/geen transfer.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja, of hij gaat nu juist naar het buitenland tot z'n kind naar de basisschool moet. :mrgreen:
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In Argentinië is de transfermarkt dicht t/m 1 juli ..
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 20 Jun 2023, 00:26 Ik sluit bij Veerman ook niet uit dat hij zeker nu nog een jaar wilt blijven omdat er een kind aankomt. Kan zomaar meespelen in zijn keuze wel/geen transfer.
Veerman heeft niet veel te willen als PSV hem aan zijn contract houd
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft een hengeltje uitgegooid naar Mateus Tete.
JZeot
Talent
Posts: 88
Joined: 25 Jan 2022, 17:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 20 Jun 2023, 05:20 PSV heeft een hengeltje uitgegooid naar Mateus Tete.
Bron?
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JZeot wrote: 20 Jun 2023, 06:32
Olai wrote: 20 Jun 2023, 05:20 PSV heeft een hengeltje uitgegooid naar Mateus Tete.
Bron?
Als je de namen Olai of Armada boven een bericht ziet staan dan hoef je deze vraag niet te stellen. Dan kan je er eigenlijk vanuit gaan dat het in ieder geval iets van waarde heeft aangezien ze vaker met primeurs komen en dichter op het vuur zitten dan menig andere mensen. Verder valt dit wel samen met de interesse in Veerman, veerman out, Argentijnse middenvelder in?
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 20 Jun 2023, 05:20 PSV heeft een hengeltje uitgegooid naar Mateus Tete.
Laten we bij hem dan aub beet hebben :hartjes:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft volgens de Leicester fans een slecht half jaar gespeeld. Weet niet hoe hij het bij Lyon deed?
Post Reply