Dank dat jij een tweet deelt van je favoriete Twitteraar…
Ibrahim Sangaré
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Daar heeft PSV dan toch niks aan? Volgens mij was het zo dat die clausule in de eerste periode van de window actief werd, maar ergens later in de window eruit ging. Als club bouw je dan ook wat meer zekerheid in zo laat in de markt omdat jezelf de regio hebt. En Sangare krijgt daar natuurlijk een flinke financiële vergoeding voor.
Maar dat staat mij bij, geen idee wat nu de daadwerkelijke afspraken zijn. Tot zover dit onzinnige bericht waar niemand iets mee kan
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Voetbal International meldt dat de clausule in het contract van Ibrahim Sangaré komende zomer niet de hele transferwindow geldig zal zijn. Geïnteresseerde clubs zullen voor een bepaalde datum de middenvelder moeten halen, anders komt de clausule weer te vervallen.Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:35Concrete datum is naar mijn weten nooit bekend gemaakt. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
Dit is wat ik zo snel kan vinden. Verwacht dat het dan 31 juli zal zijn.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het maakt verder allemaal niet zo heel veel uit natuurlijk. Als er een bod komt in de range van 25mln tot 37.5mln zal PSV gaan praten, zo simpel is het.
-
- Jeugdinternational
Liep het boekjaar van PSV niet tot tm 30 juni? Zou het dan niet logischer zijn op de datum hieraan te koppelen? Ik dacht dat ik Elfink heb horen zeggen dat PSV voor eind juni een grote transfer moest maken. Dit is uiteraard met Gakpo en Madueke al eerder tot stand gekomen.LaFoquita wrote: ↑20 Jun 2023, 11:39Voetbal International meldt dat de clausule in het contract van Ibrahim Sangaré komende zomer niet de hele transferwindow geldig zal zijn. Geïnteresseerde clubs zullen voor een bepaalde datum de middenvelder moeten halen, anders komt de clausule weer te vervallen.Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:35
Concrete datum is naar mijn weten nooit bekend gemaakt. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
I stand corrected. Ik ben benieuwd of het nog een optie is voor PSV (of Sangaré zelf) om helemaal geen transfer te doen.LaFoquita wrote: ↑20 Jun 2023, 11:39Voetbal International meldt dat de clausule in het contract van Ibrahim Sangaré komende zomer niet de hele transferwindow geldig zal zijn. Geïnteresseerde clubs zullen voor een bepaalde datum de middenvelder moeten halen, anders komt de clausule weer te vervallen.Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:35
Concrete datum is naar mijn weten nooit bekend gemaakt. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
- Ren Höek
- Vedette
Waarom zou PSV?Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:42 Als er een bod komt in de range van 25mln tot 37.5mln zal PSV gaan praten, zo simpel is het.
Het lijkt me veel simpeler dat een club 37,5 miljoen Euro kan bieden of kan wachten tot de deadline verstreken is en Sangaré alleen maar meer moet kosten.
En 37,5 miljoen voor Sangaré is een koopje voor de PL clubs.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Internationale topspeler
Ik kan me haast niet voorstellen dat we dat voor Sangare vangen. Dat zou hem de derde hoogste transfer maken in onze clubgeschiedenis. Aardige speler hoor, maar ik denk niet dat ik me hem over 5 jaar nog herinner. Maar goed, er is geld zat in de PL inderdaad. Dus why not?
- SKERLA
- Legende
Ze kunnen daar in ieder geval mee dreigen/schermen ja. Maar een gebrek aan interesse, maar niet aan wil om te verkopen (vanwege sportieve danwel financiële redenen) kan reden zijn voor PSV om een lager bedrag te accepteren.Ren Höek wrote: ↑20 Jun 2023, 11:53Waarom zou PSV?Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:42 Als er een bod komt in de range van 25mln tot 37.5mln zal PSV gaan praten, zo simpel is het.
Het lijkt me veel simpeler dat een club 37,5 miljoen Euro kan bieden of kan wachten tot de deadline verstreken is en Sangaré alleen maar meer moet kosten.
-
- Vedette
Ik denk dat hij echt een uitblinker gaat zijn bij minimaal de middenmoot van de Premier League als hij zijn scherpte weer (terug) krijgt. Die clubs leggen lachend 37.5 miljoen op tafel.grasveld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:56 Ik kan me haast niet voorstellen dat we dat voor Sangare vangen. Dat zou hem de derde hoogste transfer maken in onze clubgeschiedenis. Aardige speler hoor, maar ik denk niet dat ik me hem over 5 jaar nog herinner. Maar goed, er is geld zat in de PL inderdaad. Dus why not?
- SKERLA
- Legende
Ik wel. Nou niet echt een dertien-in-een-dozijn speler lijkt me, zeker niet onopvallend.grasveld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:56 Ik kan me haast niet voorstellen dat we dat voor Sangare vangen. Dat zou hem de derde hoogste transfer maken in onze clubgeschiedenis. Aardige speler hoor, maar ik denk niet dat ik me hem over 5 jaar nog herinner. Maar goed, er is geld zat in de PL inderdaad. Dus why not?
Over 80 jaar ben ik hem wel vergeten verwacht ik.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
You have to be kidding me...
Overigens hoor je vanuit de watchers dat er blijkbaar zoveel interesse is dat het een 100% zekerheid is. Maarja het moet nog wel gebeuren en hoe langer het duurt hoe lastiger het is om het volledige bedrag over te houden.
Last edited by 11 Tinus on 20 Jun 2023, 12:01, edited 1 time in total.
- Juancho
- Mister PSV
Sangare behouden heeft onder Bosz eigenlijk ook alleen maar nut als je hem goed gaat gebruiken. En eigenlijk is daar in het nieuwe PSV geen plek voor want hij mist de creativiteit van een Veerman op om 8 te spelen en is defensief te onbetrouwbaar om als 6 te spelen. Een verkoop is eigenlijk voor iedereen het beste. Dan kan PSV eindelijk eens een middenveld gaan samenstellen dat echt heel complementair aan elkaar is en waarbij iedereen in zijn kracht komt te spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ben ik niet helemaal mee eens. Als je Xavi op links gebruikt zou een type Spierings + Veerman + Sangaré best kunnen werken. Als de rest ook maar goed staat.Juancho wrote: ↑20 Jun 2023, 12:00 Sangare behouden heeft onder Bosz eigenlijk ook alleen maar nut als je hem goed gaat gebruiken. En eigenlijk is daar in het nieuwe PSV geen plek voor want hij mist de creativiteit van een Veerman op om 8 te spelen en is defensief te onbetrouwbaar om als 6 te spelen. Een verkoop is eigenlijk voor iedereen het beste. Dan kan PSV eindelijk eens een middenveld gaan samenstellen dat echt heel complementair aan elkaar is en waarbij iedereen in zijn kracht komt te spelen.
- SKERLA
- Legende
Wie weet vindt Bosz wel een goede oplossing. Mits goed gebruikt inderdaad, zie ik hem liever dan Wijnaldum.Juancho wrote: ↑20 Jun 2023, 12:00 Sangare behouden heeft onder Bosz eigenlijk ook alleen maar nut als je hem goed gaat gebruiken. En eigenlijk is daar in het nieuwe PSV geen plek voor want hij mist de creativiteit van een Veerman op om 8 te spelen en is defensief te onbetrouwbaar om als 6 te spelen. Een verkoop is eigenlijk voor iedereen het beste. Dan kan PSV eindelijk eens een middenveld gaan samenstellen dat echt heel complementair aan elkaar is en waarbij iedereen in zijn kracht komt te spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Die discussie is al een aantal keer gevoerd. Ben het met je eens hoor, maar volgens mij hebben Rik en Timmer al enigzins door laten schemeren dat PSV ook wel wil praten bij minder dan 37.5mln. Die zullen er in deze casus meer van weten dan ik, denk ik dan maar.Ren Höek wrote: ↑20 Jun 2023, 11:53Waarom zou PSV?Standbeeld wrote: ↑20 Jun 2023, 11:42 Als er een bod komt in de range van 25mln tot 37.5mln zal PSV gaan praten, zo simpel is het.
- DonyellMalen
- Legende
- Persepolis
- Vedette
Als PSV en Sangaré dat inderdaad zelf willen en het financieel lukt bij PSV zou dat natuurlijk ook een mooie optie zijn. Na een jaar is hij ook "pas" 26 en heeft hij hopelijk een goed seizoen gespeeld in een succesvol team. Dan krijg je echt wel meer dan 37 hoor. Maar goed, zoals gezegd moeten beide partijen dat willen en financieel verstandig zijn.SKERLA wrote: ↑20 Jun 2023, 11:49I stand corrected. Ik ben benieuwd of het nog een optie is voor PSV (of Sangaré zelf) om helemaal geen transfer te doen.LaFoquita wrote: ↑20 Jun 2023, 11:39
Voetbal International meldt dat de clausule in het contract van Ibrahim Sangaré komende zomer niet de hele transferwindow geldig zal zijn. Geïnteresseerde clubs zullen voor een bepaalde datum de middenvelder moeten halen, anders komt de clausule weer te vervallen.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf