Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 12:02
Juancho wrote: 20 Jun 2023, 12:00 Sangare behouden heeft onder Bosz eigenlijk ook alleen maar nut als je hem goed gaat gebruiken. En eigenlijk is daar in het nieuwe PSV geen plek voor want hij mist de creativiteit van een Veerman op om 8 te spelen en is defensief te onbetrouwbaar om als 6 te spelen. Een verkoop is eigenlijk voor iedereen het beste. Dan kan PSV eindelijk eens een middenveld gaan samenstellen dat echt heel complementair aan elkaar is en waarbij iedereen in zijn kracht komt te spelen.
Ben ik niet helemaal mee eens. Als je Xavi op links gebruikt zou een type Spierings + Veerman + Sangaré best kunnen werken. Als de rest ook maar goed staat.
Ja alles is blijkbaar op te lossen met Xavi maar naar links te zetten, maar persoonlijk staat voor mij 1 ding vast in het nieuwe PSV: Xavi op 10. Daar moet wat mij betreft dus ook het beleid/transfers van uitgaan zodat je daarmee aan de tekentafel kan.

Ik heb liever Xavi op 10 en dat PSV een top linksvoor haalt (dus geen Lang nee) dan dat Xavi maar op linksbuiten moet spelen en dat Sangare op het middenveld blijft staan als 8 en Veerman als 10 wat hij totaal niet is. Met die compromissen ben ik wel een keertje klaar eigenlijk. Dat is vooral net niet in mijn ogen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Persepolis wrote: 20 Jun 2023, 12:07
SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 11:49

I stand corrected. Ik ben benieuwd of het nog een optie is voor PSV (of Sangaré zelf) om helemaal geen transfer te doen.
Als PSV en Sangaré dat inderdaad zelf willen en het financieel lukt bij PSV zou dat natuurlijk ook een mooie optie zijn. Na een jaar is hij ook "pas" 26 en heeft hij hopelijk een goed seizoen gespeeld in een succesvol team. Dan krijg je echt wel meer dan 37 hoor. Maar goed, zoals gezegd moeten beide partijen dat willen en financieel verstandig zijn.
Hij is wel geschikt voor Bosz' 5 secondenregel zou je zeggen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 20 Jun 2023, 12:08
11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 12:02

Ben ik niet helemaal mee eens. Als je Xavi op links gebruikt zou een type Spierings + Veerman + Sangaré best kunnen werken. Als de rest ook maar goed staat.
Ja alles is blijkbaar op te lossen met Xavi maar naar links te zetten, maar persoonlijk staat voor mij 1 ding vast in het nieuwe PSV: Xavi op 10. Daar moet wat mij betreft dus ook het beleid/transfers van uitgaan zodat je daarmee aan de tekentafel kan.

Ik heb liever Xavi op 10 en dat PSV een top linksvoor haalt (dus geen Lang nee) dan dat Xavi maar op linksbuiten moet spelen en dat Sangare op het middenveld blijft staan als 8 en Veerman als 10 wat hij totaal niet is. Met die compromissen ben ik wel een keertje klaar eigenlijk. Dat is vooral net niet in mijn ogen.
Als we een linksbuiten kunnen vinden die in de buurt komt (of kan komen) van Gakpo dan ben ik het met je eens. Maar ik heb liever Xavi op links dan Lang.
SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 12:11
Persepolis wrote: 20 Jun 2023, 12:07

Als PSV en Sangaré dat inderdaad zelf willen en het financieel lukt bij PSV zou dat natuurlijk ook een mooie optie zijn. Na een jaar is hij ook "pas" 26 en heeft hij hopelijk een goed seizoen gespeeld in een succesvol team. Dan krijg je echt wel meer dan 37 hoor. Maar goed, zoals gezegd moeten beide partijen dat willen en financieel verstandig zijn.
Zolang hij niet de laatste middenvelder is.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Je kan ook Joey verkopen en Sangare behouden. Sangare Guti Xavi kan best.

Bosz spreekt Frans overigens.
Juancho
Mister PSV

11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 12:12 Als we een linksbuiten kunnen vinden die in de buurt komt (of kan komen) van Gakpo dan ben ik het met je eens. Maar ik heb liever Xavi op links dan Lang.
Als Lang komt, en helaas ziet het er naar uit dat ze die keuze maken, zal Xavi sowieso op 10 komen. Dat houdt eigenlijk gelijk in dat er geen ruimte meer is voor Sangare. Tenzij Bosz het geniale idee krijgt om hem als 6 te zien :wall:

Ik hoop op een snelle verkoop van Sangare voor minimaal rond de 40 miljoen, dan zelf proberen Souza te kopen van de City groep voor pak um beet 10-14 miljoen. Dan heb je EN budget gecreëerd voor meer transfers en je hebt met Xavi/Veerman/Souza een geweldig complementair middenveld (iig op papier).
Last edited by Juancho on 20 Jun 2023, 12:16, edited 1 time in total.
SKERLA
Legende

11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 12:12
Juancho wrote: 20 Jun 2023, 12:08

Als we een linksbuiten kunnen vinden die in de buurt komt (of kan komen) van Gakpo dan ben ik het met je eens. Maar ik heb liever Xavi op links dan Lang.
SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 12:11

Zolang hij niet de laatste middenvelder is.
Inderdaad.
Wie weet komt Bosz wel met 3-4-3 op de proppen. Dan staat Xavi op 10 en tussen Sangaré en Veerman een 6.
SKERLA
Legende

RIO wrote: 20 Jun 2023, 12:13 Je kan ook Joey verkopen en Sangare behouden. Sangare Guti Xavi kan best.

Ja, dat is eigenlijk de vraag: Wie verkopen we liever; Sangaré of Veerman? Ervan uitgaande dat ze allebei met een type Spierings samen zouden gaan spelen en Xavi ervoor.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 12:06 Zo'n PL-club legt lachend 37.5 voor Sangare neer. De vraag is alleen wanneer.
West Ham haalt hem en zo kan Ajax niet de interesse van West Ham voor Alvarez gebruiken in de onderhandelingen met Dortmund en krijgen zij maar 35 miljoen.

Ideale scenario :applaus:
11 Tinus
Legende

Juancho wrote: 20 Jun 2023, 12:14
11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 12:12 Als we een linksbuiten kunnen vinden die in de buurt komt (of kan komen) van Gakpo dan ben ik het met je eens. Maar ik heb liever Xavi op links dan Lang.
...dan zelf proberen Souza te kopen..
Oh dat lees ik voor het eerst :)
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 12:19
RIO wrote: 20 Jun 2023, 12:13 Je kan ook Joey verkopen en Sangare behouden. Sangare Guti Xavi kan best.

Ja, dat is eigenlijk de vraag: Wie verkopen we liever; Sangaré of Veerman? Ervan uitgaande dat ze allebei met een type Spierings samen zouden gaan spelen en Xavi ervoor.
Ik denk dat Sangare klaar is in Nederland, maar past wel prima in het spel van Bosz. Zowieso Veerman en Sangare werkt niet. Als er niemand komt voor Sangare (wat ik betwijfel) en Joey kan je voor 25 miljoen verpatsen, waarom niet.
Samwise
Jeugdinternational

RIO wrote: 20 Jun 2023, 12:32

Ik denk dat Sangare klaar is in Nederland, maar past wel prima in het spel van Bosz. Zowieso Veerman en Sangare werkt niet. Als er niemand komt voor Sangare (wat ik betwijfel) en Joey kan je voor 25 miljoen verpatsen, waarom niet.
Lijkt met niet zo'n realistisch scenario. Dat zou je alleen kunnen doen als de deadline van de gelimiteerde afkoopsom van Sangare is verstreken. Anders ben je eerst Joey kwijt en legt er daarna een club het gewenste bedrag voor Sangere op tafen, en hier kan je dus geen nee tegen zeggen.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

RIO wrote: 20 Jun 2023, 12:32

€25m voor een spelbepalende basisspeler die nog maar 1,5 jaar aan boord is en Nederlands international is? Volgens mij mag je je huid wel duurder verkopen toch? Als t bedrag niet met een 3 begint laat maar zitten.
Juancho
Mister PSV

Mocht die keuze er zijn, waar ik absoluut niet van uitga, dan 110% voor behoud Veerman en verkoop van Sangare.
Tjompie
Internationale topspeler

Uit het nieuwste bericht va Elfrink:
Er is nu nog niks in de absolute eindfase, maar zijn manager verwacht dat de PSV'er ‘op zeker’ een stap naar een nieuwe club gaat maken
Wie er op dit moment met hem en PSV in gesprek zijn, wil de zaakwaarnemer niet zeggen omdat hij dat niet correct vindt. ,,
Het lijkt erop dat al wel biedingen bij PSV zijn binnengekomen, maar dat die nog niet voldoen aan de prijs die de Eindhovenaren willen hebben. PSV houdt voorlopig vast aan de 37 miljoen euro die met Sangaré contractueel als afkoopsom is overeengekomen.
Standbeeld
Mister PSV

Fijn dat Rik ons op onze wenken bedient. Gisteren een discussie op het forum, vandaag een artikel in de krant. Rik, bedankt! (Ik geef je toestemming mijn post te quoten op Twitter). ;)
11 Tinus
Legende

Vanuit de entourage van Sangaré, die er alle belang bij heeft, is dit niet echt iets met nieuwswaarde.
DonyellMalen
Legende

Sandro Tonali lijkt voor 70 miljoen naar Newcastle United te gaan. Milan heeft als mogelijke vervanger Sangare op de radar volgens deze journalist:

Juancho
Mister PSV

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat Schmidt een poging zou wagen.
Robson de Souza
Vedette

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2023, 23:32 Sandro Tonali lijkt voor 70 miljoen naar Newcastle United te gaan. Milan heeft als mogelijke vervanger Sangare op de radar volgens deze journalist:

25 miljoen plus Charles..en bedankt!
Robson de Souza
Vedette

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2023, 23:32 Sandro Tonali lijkt voor 70 miljoen naar Newcastle United te gaan. Milan heeft als mogelijke vervanger Sangare op de radar volgens deze journalist:

hondjevandebakker
Internationale topspeler

Milan is een mooie club voor Sangare. Hij heeft ze in december nog scheel getikt tijdens de oefenwedstrijd, toen was hij echt ongelooflijk goed.
Massimo
Legende

Ik vraag me af of Milan hem kan betalen. Hij was wel heel erg goed in die oefenwedstrijd, dus die heeft zich daar wel op de kaart gezet.
ruuddevil
Legende

Zou een mooie club voor hem zijn.
danko-lazovic
Meervoudig international

Zo’n transfer als Tonali is ook een transfer die een domino effect in werk kan zetten mbt tot Sangare. Wie weet dat de transfermarkt nu een beetje los komt.
Ardbeg
Mister PSV

Robson de Souza wrote: 21 Jun 2023, 23:35

Kalulu of Thiaw dan ;)
Post Reply