Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hezze is super interessant profiel maar ik ken de speler verder niet. Maar als PSV/Bosz zo overtuigd waren van Spierings dan was die al gekomen lijkt me. Denk overigens niet dat PSV al dit soort aankopen als Hezze kan doen zonder uitgaande middenvelders.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV is op flink wat paarden het wedden. De interesse in al deze totaal verschillende spelers laat wel zien dat er buiten Pepi nog geen enkele transfer in de 'afrondende' fase zit.
Verwacht dat tussen 1 en 8 juli het grootste gedeelte van de transfers zal worden afgerond.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 20 Jun 2023, 13:15 PSV is op flink wat paarden het wedden. De interesse in al deze totaal verschillende spelers laat wel zien dat er buiten Pepi nog geen enkele transfer in de 'afrondende' fase zit.
Verwacht dat tussen 1 en 8 juli het grootste gedeelte van de transfers zal worden afgerond.
En dat is ook logisch want je kunt geen 5 spelers van 10 miljoen halen. Als je ergens een budgetvriendelijke oplossing kunt vinden (Sambo wellicht) dan kun je het ergens anders uitgeven (Pepi).
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 20 Jun 2023, 13:15 PSV is op flink wat paarden het wedden. De interesse in al deze totaal verschillende spelers laat wel zien dat er buiten Pepi nog geen enkele transfer in de 'afrondende' fase zit.
Verwacht dat tussen 1 en 8 juli het grootste gedeelte van de transfers zal worden afgerond.
Betrouwbare bron? En kan je enkele namen geven?
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 20 Jun 2023, 12:47 Hopelijk geen Brennet.


Terugkeer Brenet confirmed
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gini, Memphis en nu Brenet. Zoek de logica.

Morgen de goal van Narsingh tegen Manchester United.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is wel een opvallende tweet inderdaad :wonder:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brenet, schei toch uit. We willen iets klaarspelen in de CL, dat kan niet met Brenet.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 20 Jun 2023, 13:08Ik meende dat Hezze naar Anderlecht voor €8m al rond was… Als dat niet zo is, lijkt me Anderlecht als club een af te troeven concurrent. Zou het wel erg mooi vinden om weer wat jonge latino’s in onze selectie te zien, zeker groeibriljantjes als Hezze en Zeballos, terwijl Valentin Gomez me ook een prima talent in de verdediging lijkt.
Binnen Huracán rekenen ze wel op een transfer naar Anderlecht, maar het is inderdaad nog niet rond omdat andere clubs ook nog in de race zijn. Wordt ongetwijfeld vervolgd, maar geen idee of PSV daarin een partij gaat zijn.

Wat betreft Zeballos: ik heb het nagevraagd bij wat mensen bij Boca en zij weten niks over concrete onderhandelingen met welke club dan ook, in elk geval niet in de afgelopen week. Ze beamen wel dat Zeballos al lange tijd wordt gevolgd en gescout door een lading Europese clubs, waaronder ook PSV, Ajax en Feyenoord. Dat is op zich geen nieuws meer. Feyenoord heeft hem hoog op het lijstje staan, maar kijken eerst naar andere targets. Voor wat het waard is.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 13:29 Brenet, schei toch uit. We willen iets klaarspelen in de CL, dat kan niet met Brenet.
Met Brenet in de basis kwamen we anders wel de groepsfase door. :mrgreen:
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 20 Jun 2023, 13:26 Gini, Memphis en nu Brenet. Zoek de logica.

Morgen de goal van Narsingh tegen Manchester United.
Hoop niet de goal van Linskens tegen Madrid te zien binnenkort...
Full speed or nothing
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo lang Jorrit niet voorbij komt maak ik me nog geen zorgen. En de supporters op de 2e ring ook niet.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Brenet niet heel goed passen in het Bosz voetbal?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jarenlang die gast weg willen hebben en nu weer terug. Hoe is het..
Last edited by Ardbeg on 20 Jun 2023, 17:19, edited 2 times in total.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 20 Jun 2023, 13:33 Zou Brenet niet heel goed passen in het Bosz voetbal?
Zeker. Maar Peter wil juist net af van het kamikazevoetbal-imago.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 20 Jun 2023, 13:35
PSVerDenBosch wrote: 20 Jun 2023, 13:33 Zou Brenet niet heel goed passen in het Bosz voetbal?
Zeker. Maar Peter wil juist net af van het kamikazevoetbal-imago.
Ja... had de interesse anders echt wel begrepen. Brenet kwam eigenlijk net te kort bij PSV en doet het uitstekend bij Twente. Al zou hij achter Sambo niet misstaan
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 20 Jun 2023, 13:33 Zou Brenet niet heel goed passen in het Bosz voetbal?
Transfervrij zag ik nog wel een rol voor hem als back-up. Iemand die weet wat het is om kampioen te worden, heeft buitenlandse ervaring, voelt zich op zijn plek in Eindhoven. Maar hij heeft nog één jaar contract en wat mij betreft gaan we geen miljoenen aan hem uitgeven.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Liever Brenet van onvermogen dan Dest-is-niet-best overigens.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Poeh, je zou idd zeggen dat zo'n tweet wel iets van logica zal hebben. Eerste wat bij mij dan opkomt is Mwene die weg gaat (dikke prima overigens) en dat PSV geen cent wil uitgeven aan een vervanger en dus maar Brenet terughaalt. Ik vind dat overigens ook weer pure armoede. Brenetnie :wall:
Last edited by Juancho on 20 Jun 2023, 13:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sylvester
Verbannen
Posts: 81
Joined: 06 Jun 2023, 12:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 13:29 Brenet, schei toch uit. We willen iets klaarspelen in de CL, dat kan niet met Brenet.

Een van de beste spelers onder Cocu in het CL jaar van 2016 (8e finale CL)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar lieve mensen, let op. Ik heb nog een hele gekke suggestie, komt ie aan en hou je vast: deze tweet heeft helemaal niets met de komst van Brenet of het vertrek van een speler te maken en het mediateam van PSV plaatst gewoon af en toe een lekker goaltje om de voetballoze periode een beetje door te komen.

Ik weet, dit lijkt vergezocht, maar beeld het je eens in... :whistle:
User avatar
alu.w
Regelmatige invaller
Posts: 399
Joined: 04 Nov 2020, 15:59
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 20 Jun 2023, 13:52 Maar lieve mensen, let op. Ik heb nog een hele gekke suggestie, komt ie aan en hou je vast: deze tweet heeft helemaal niets met de komst van Brenet of het vertrek van een speler te maken en het mediateam van PSV plaatst gewoon af en toe een lekker goaltje om de voetballoze periode een beetje door te komen.

Ik weet, dit lijkt vergezocht, maar beeld het je eens in... :whistle:
Nee, dit lijkt me onmogelijk, sorry.
Pijltje
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 23 Jun 2022, 19:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 20 Jun 2023, 13:33 Zou Brenet niet heel goed passen in het Bosz voetbal?

Nee, want hij kan niet verdedigen.
dePinhodeSouza

Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 13:11
dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 12:57

Cerny is op het moment toch echt wel een klasse beter dan Bakayoko
Mag het, vijf jaar ouder? Als je in die leeftijdscategorie gaat shoppen moet het véél beter dan hem.

Ik reageerde op het feit dat niemand van Twente PSV beter zou maken. Ik vind Cerny op het moment beter dan Bakayoko, dus ik denk dat Cerny zou PSV op korte termijn beter maken. Er staat nergens dat ik vind dat PSV daadwerkelijk Cerny moet halen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dePinhodeSouza wrote: 20 Jun 2023, 13:56
Ardbeg wrote: 20 Jun 2023, 13:11

Mag het, vijf jaar ouder? Als je in die leeftijdscategorie gaat shoppen moet het véél beter dan hem.

Wat ben jij toch een vermoeiende vent zeg. Leer eerst ff fatsoenlijk begrijpend lezen voordat je begint met reageren. Ik reageerde op het feit dat niemand van Twente PSV beter zou maken. Ik vind Cerny op het moment beter dan Bakayoko, dus Cerny zou PSV op korte termijn beter maken. Er staat nergens dat ik vind dat we Cerny moeten halen.
Och och, lange teentjes, meteen persoonlijk. We hebben het toch over dat Earnie daar gespot zou zijn? Ik beweer nergens dat je zegt dat we Cerny moeten halen. Je zei dat Cerny een klasse beter is dan Bakayoko dit moment maar daarop reageerde ik dat ik dat wel logisch vindt omdat hij vijf jaar ouder is. Daarna in het algemeen, omdat we het over eventuele versterkingen hadden, dat we hem niet zouden moeten halen in die leeftijdscategorie.

Ah je hebt het weggehaald. Thanks. Anyway, uitleg hierboven.
Post Reply