Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een teleurstellende transferperiode tot nu toe, Stewart is met recht een opvolger van John.
User avatar
Sylvester
Verbannen
Posts: 81
Joined: 06 Jun 2023, 12:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 20 Jun 2023, 17:56
Sylvester wrote: 20 Jun 2023, 13:48


Een van de beste spelers onder Cocu in het CL jaar van 2016 (8e finale CL)
Gebroeders Vd Kerkhof ook maar terughalen? Wat waren zij goed destijds.
Brenet terughalen zou niet mijn eerste keus zijn, zit denk ik wel goed bij Twente.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 20 Jun 2023, 18:14 Wat een teleurstellende transferperiode tot nu toe, Stewart is met recht een opvolger van John.
Zul je zien dat hij ook niet de juiste volgorde qua linie hanteert met zijn aankopen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zal toch niet hé??
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nouja, de berichten zijn niet bepaald positief vandaag. Baumgartl die voor z’n kans gaat, Spierings die mogelijk naar Lens gaat. Had inmiddels wel de eerste aanwinst verwacht. Feyenoord en Ajax hebben al spelers gehaald.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah joh, er is bijna niemand nog weg. Alleen de huurlingen, Fabio Silva en Hazard. Daar worden Pepi en Lang voor genoemd.

Wanneer Stewart paar spelers de deur wijst dan gaat het los.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 20 Jun 2023, 18:14 Wat een teleurstellende transferperiode tot nu toe, Stewart is met recht een opvolger van John.
Neem aan dat je dit ironisch bedoelt? Anders: zes dagen... :monkey:
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar ook de namen die worden genoemd stemmen niet bepaald vrolijk.

Met Lang en Pepi waar je allebei flink voor in de buidel moet tasten ga je er toch niet of amper op vooruit vergeleken met Hazard en Silva?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een speler vandaag, gisteren of eergisteren halen of een speler over 1 a 2 weken halen maakt op zich nog niet het verschil. De interlandperiode is nog steeds bezig en spelers gaan ook nu op vakantie.

Vorig jaar Benitez op 21 juni, Hoever (23 juni), Xavi (29 juni), Luuk en Guus rondom het weekend van 1 juli. Vorig jaar startte PSV op 20 juni al en nu pas 2 weken later dussss nog even geduld.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Het was dus FC Utrecht
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 20 Jun 2023, 18:51 Maar ook de namen die worden genoemd stemmen niet bepaald vrolijk.

Met Lang en Pepi waar je allebei flink voor in de buidel moet tasten ga je er toch niet of amper op vooruit vergeleken met Hazard en Silva?
Ik denk dat wij er ruim op vooruit gaan. Lang is in alles een betere en meer passende linksbuiten voor ons dan Hazard. Pepi zie ik veel potentie in, wellicht een trede lager dan maar Fabio maar ook niet meer dan dat. Ik heb Fabio meer beleefd als publiekslieveling dan echt een toptalent.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De markt is net open, ik maak me nog geen zorgen. Die transfers komen wel, daar ben ik niet bang voor. Ik hoop alleen dat we de verdediging niet vergeten, daar zit mijn grootste angst. Ik zou kwaliteit in de verdediging noodzakelijk vinden, ongeacht of er spelers vertrekken. Dan maar "stapelen" , we hebben daar echt een kwaliteitsinjectie nodig.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha die Etienne Vaessen stond natuurlijk nadrukkelijk in de belangstelling als 2e keeper ipv Drommel maar ik vond het nogal pittig na de 1-0 overwinning (topclub pingel in laatste minuut). Nu ben ik 'Fresia en Milan parkeren de bus' aan het luisteren met hem, en met de wetenschap dat PSV geïnteresseerd is, vind ik hem wel opvallend reageren. Xavi ophemelen, niet moeten beginnen over topclub pingel en dat soort dingen. Het kan gewoon bijna niet anders dat PSV hem gaat halen als we Drommel verhuren. Als we Drommel verkopen denk ik dat ze wellicht voor een andere keuze gaan want dan zijn we het riante salaris ook kwijt.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 20 Jun 2023, 18:14 Wat een teleurstellende transferperiode tot nu toe, Stewart is met recht een opvolger van John.
Tering zeg..
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op weg naar nr 25 wrote: 20 Jun 2023, 18:14 Wat een teleurstellende transferperiode tot nu toe, Stewart is met recht een opvolger van John.
Geduld is een schone zaak kameraad
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 20 Jun 2023, 19:01 Haha die Etienne Vaessen stond natuurlijk nadrukkelijk in de belangstelling als 2e keeper ipv Drommel maar ik vond het nogal pittig na de 1-0 overwinning (topclub pingel in laatste minuut). Nu ben ik 'Fresia en Milan parkeren de bus' aan het luisteren met hem, en met de wetenschap dat PSV geïnteresseerd is, vind ik hem wel opvallend reageren. Xavi ophemelen, niet moeten beginnen over topclub pingel en dat soort dingen. Het kan gewoon bijna niet anders dat PSV hem gaat halen als we Drommel verhuren. Als we Drommel verkopen denk ik dat ze wellicht voor een andere keuze gaan want dan zijn we het riante salaris ook kwijt.
Het zal er vast wel wat mee te maken hebben hoor, maar kan het ook niet zo zijn dat hij destijds vol in de emotie zat en nu er op een andere manier naar kan kijken? Ik zie ook Vaessen gewoon graag komen. Lijkt mij een goede tweede keeper. Heeft bewezen de bal tegen te kunnen houden.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 20 Jun 2023, 18:59 De markt is net open, ik maak me nog geen zorgen. Die transfers komen wel, daar ben ik niet bang voor. Ik hoop alleen dat we de verdediging niet vergeten, daar zit mijn grootste angst. Ik zou kwaliteit in de verdediging noodzakelijk vinden, ongeacht of er spelers vertrekken. Dan maar "stapelen" , we hebben daar echt een kwaliteitsinjectie nodig.
Je zit natuurlijk met interlands, vakanties + een U21 EK. Dat belemmert de snelheid van mogelijke transfers iig wel.

PSV heeft met Gakpo/Madueke goed verkocht, de salarissen zijn al flink naar beneden en PSV heeft ook afscheid genomen (Max, Bruma, Doan) of gaat afscheid nemen van een aantal spelers die de post vergoedingssommen (stevig) drukken: Drommel, Sangare, Guti, Romero, Baumgartl. Dat lijkt mij dat er ook weer lucht komt om te investeren. Sowieso was volgens mij vanuit het verleden liquiditeit niet per se het probleem als ik het me goed kan herinneren. Het zou me iig niets verbazen als men nu wel een aardige som heeft klaarliggen om te investeren. Waarbij men iig een aantal vroege transfers, waarschijnlijk nog in dit boekjaar zal willen realiseren: Pepi en Lang zijn voor de hand liggend.

Het interessante vraagstuk voor de komende window zit hem dan ook niet in de komende week mbt die transfers, maar vooral in de fase (niet tijdsgebonden) daarna verwacht ik:

1. Hoe snel kan men Sangare verkopen? Ik verwacht dat als Sangare verkocht wordt we wel wat meer vuurwerk gaan zien. Dan heeft men namelijk iig al een grote uitgaande transfer gedaan. Vanuit het verleden had JdJ altijd moeite om dure spelers (vroeg) te verkopen. Lukt dat nu wel?
2. Veel inkomende transfers zullen waarschijnlijk ook afhangen van uitgaande transfers. PSV gaat geen 2 nieuwe CV's halen als men Ramalho/Obispo/Teze nog niet heeft weten te slijten. Men zal waarschijnlijk ook geen nieuwe RB halen, zolang Mwene niet dicht tegen een vertrek aan zit etc. Dat is iig mijn verwachting. Hoe snel kan men uitgaande transfers op dit vlak realiseren?
3. Komt er weer een ouderwets hek om de selectie met het oog op de CL-voorrondes en wat zijn daarvan de consequenties? Zie bijv. de interesse in Max/Gakpo afgelopen zomer.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 20 Jun 2023, 18:53

Het was dus FC Utrecht
Jammer. Had hem voor die deal ook graag hier gehad. Maar wel echt een lijpe speler. En ook vet om te zien dat Utrecht een andere koers lijkt te varen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 19 Jun 2023, 12:43 Volgens een PSV maat van mij (die wat meer connecties heeft her en der binnen de club) wordt er vandaag of morgen een middenvelder gepresenteerd bij PSV. Maar ook daarbij meteen maar een disclaimer; zelf geen idee of het klopt en zo heel vaak heeft hij niet iets 'aangekondigd' (buiten wat dingen op supportersgebied).
Tegelijkertijd post PSV een oud filmpje waarin Wijnaldum een aantal keer prominent in beeld komt. 1+1=2?

Mocht het kloppen; ben wel benieuwd naar Wijnaldum, maar heb toch ook zeker wel mijn twijfels.
Bij deze; wanneer ik in het vervolg iets van maatje van mij hoor wat betreft PSV, zal ik het hier niet meer plaatsen... :opzijnkop:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 20 Jun 2023, 20:00
29.04.2007 wrote: 19 Jun 2023, 12:43 Volgens een PSV maat van mij (die wat meer connecties heeft her en der binnen de club) wordt er vandaag of morgen een middenvelder gepresenteerd bij PSV. Maar ook daarbij meteen maar een disclaimer; zelf geen idee of het klopt en zo heel vaak heeft hij niet iets 'aangekondigd' (buiten wat dingen op supportersgebied).
Tegelijkertijd post PSV een oud filmpje waarin Wijnaldum een aantal keer prominent in beeld komt. 1+1=2?

Mocht het kloppen; ben wel benieuwd naar Wijnaldum, maar heb toch ook zeker wel mijn twijfels.
Bij deze; wanneer ik in het vervolg iets van maatje van mij hoor wat betreft PSV, zal ik het hier niet meer plaatsen... :opzijnkop:
Gewoon in elkaar slaan en het filmpje ervan hier plaatsen, volgens goed gebruik.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 20 Jun 2023, 18:47 Ah joh, er is bijna niemand nog weg. Alleen de huurlingen, Fabio Silva en Hazard. Daar worden Pepi en Lang voor genoemd.

Wanneer Stewart paar spelers de deur wijst dan gaat het los.
Gakpo & Noni zijn al weg, daarnaast hebben we nog steeds geen 2e spits.
Stewie mag iig alvast z.s.m. 1 voorhoede speler presenteren, bij voorkeur Pepi.
Middenveld en verdediging zullen logischerwijs afhankelijk zijn van verkopen, al mag je best daarop voorsorteren met 1 transfer of 2.
Duw je sommige spelers ook harder mee naar de exit.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 20 Jun 2023, 20:18
Deze is gistermiddag al gedeeld. Laten we het zo zeggen dat mensen hem liever niet zien komen.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 20 Jun 2023, 20:00
29.04.2007 wrote: 19 Jun 2023, 12:43 Volgens een PSV maat van mij (die wat meer connecties heeft her en der binnen de club) wordt er vandaag of morgen een middenvelder gepresenteerd bij PSV. Maar ook daarbij meteen maar een disclaimer; zelf geen idee of het klopt en zo heel vaak heeft hij niet iets 'aangekondigd' (buiten wat dingen op supportersgebied).
Tegelijkertijd post PSV een oud filmpje waarin Wijnaldum een aantal keer prominent in beeld komt. 1+1=2?

Mocht het kloppen; ben wel benieuwd naar Wijnaldum, maar heb toch ook zeker wel mijn twijfels.
Bij deze; wanneer ik in het vervolg iets van maatje van mij hoor wat betreft PSV, zal ik het hier niet meer plaatsen... :opzijnkop:
Niet zo druk maken joh, je bent nog steeds op koers voor een 1913 insider titel!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 20 Jun 2023, 20:00
29.04.2007 wrote: 19 Jun 2023, 12:43 Volgens een PSV maat van mij (die wat meer connecties heeft her en der binnen de club) wordt er vandaag of morgen een middenvelder gepresenteerd bij PSV. Maar ook daarbij meteen maar een disclaimer; zelf geen idee of het klopt en zo heel vaak heeft hij niet iets 'aangekondigd' (buiten wat dingen op supportersgebied).
Tegelijkertijd post PSV een oud filmpje waarin Wijnaldum een aantal keer prominent in beeld komt. 1+1=2?

Mocht het kloppen; ben wel benieuwd naar Wijnaldum, maar heb toch ook zeker wel mijn twijfels.
Bij deze; wanneer ik in het vervolg iets van maatje van mij hoor wat betreft PSV, zal ik het hier niet meer plaatsen... :opzijnkop:
Lekker blijven doen. 19 van de 20 voorspellingen komen niet uit. Boeien. We leven voor die geruchten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply