Transferwindow 2023/24
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
ED typt over Lang en ze vertellen het alsof het over De Ketelaere gaat. Dit is wel heel slecht.Eindhovens Dagblad weet dat de Lampenclub akkoord kan gaan met die clausule als de transfersom zakt. PSV heeft een formeel bod uitgebracht van twaalf miljoen euro om het blauw-zwarte jeugdproduct naar de Eredivisie te halen.
- GillesdelaCroquette
Lampenclub? Wat is dat voor niveau?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Standbeeld
- Mister PSV
- hondjevandebakker
-
Ah, zelf even gemist. Ik vind het een uitstekende back wel. Maar dat vind ik Sambo ook, die zie ik graag de kans krijgen.hondjevandebakker wrote: ↑20 Jun 2023, 20:20Deze is gistermiddag al gedeeld. Laten we het zo zeggen dat mensen hem liever niet zien komen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Iemand zei hier laatst wel dat hij had gehoord dat PSV interesse had in De Ketelaere toch?
Edit: throwback naar 10 mei:
Edit: throwback naar 10 mei:
Tovast wrote: ↑10 May 2023, 13:06 Ik ben geen insider, zeker niet. Vandaag hoorde ik echter iets wat ik jullie niet wilde weerhouden: PSV heeft geïnformeerd naar de diensten van De Ketelaere van Milan. Was top bij Brugge maar bij Milan komt het nog niet helemaal uit de verf, kan op 10, linksbuiten en als valse spits.
Huur of koop is me niet bekend, alleen dat er verkennend geïnformeerd is. Bron is in principe zeker betrouwbaar, echter is dit de eerste keer dat ik iets opvang. Mocht het niet kloppen: Don’t shoot the messenger
- degans4567
- Bankzitter
Als het waar is dan hebben we een aardig goeie speler dr bij als die ze spel van Club Brugge kan spelen dan is het een goeie combi.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Nee joh, 2x de PSV Netwerk Cup in de zaal gewonnen bijna 20 jaar geleden. Beter dan dat gaat het niet meer wordenAssy wrote: ↑20 Jun 2023, 20:21Niet zo druk maken joh, je bent nog steeds op koers voor een 1913 insider titel!29.04.2007 wrote: ↑20 Jun 2023, 20:00
Bij deze; wanneer ik in het vervolg iets van maatje van mij hoor wat betreft PSV, zal ik het hier niet meer plaatsen...
-
- Nationale topspeler
De interesse in Lang dateert al van even Langer. Stewart i.s.m. Van Nistelroojj. Hij komt voor zover ik weet niet op voorspraak van Bosz maar die er zal ongetwijfeld mee akkoord zijn.
De Ketelaere en Dest, leuke namen! Maar zie niet dat De Ketelaere én Lang komen. Naast transfersommen blijft Xavi hopelijk en die moet ook nog een plekje op het veld invullen.
De Ketelaere en Dest, leuke namen! Maar zie niet dat De Ketelaere én Lang komen. Naast transfersommen blijft Xavi hopelijk en die moet ook nog een plekje op het veld invullen.
-
- Vedette
Uiteraard volledig ironisch bedoeld voor degene die dat niet doorhadden
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Je was me net iets voor, maar ik ben blij dat we daar niet hebben doorgepakt/ echt concreet in de markt voor zijn geweest. Dat is heel veel geld voor iemand die zo weinig eigenlijk heeft laten zien.
- DadOfFour
I'm calling it: HAPPY TRANSFER WEDNESDAY! (en voor Marcel; Ik bel het: blije transferwoensdag)
Een Amerikaanse spits, een Argentijnse middenvelder/verdediger/slager, een niet Noa Lang zijnde linksbuiten en als het even kan ook nog een tropische (of Oost-Europese, of Afrikaanse of Aziatische wat mij betreft) verrassing.
Over Argentijnse slagers gesproken, mijn tandarts is een Argentijn (mijn buurman ook, maar dat terzijde), aardige vent, maar sinds het afgelopen WK is er niet meer over voetbal te praten met hem. Zijn broer is toevallig echt slager in Argenitinie, maar toen ik vroeg hoeveel hij zou moeten kosten en wat voor contract hij zou willen werd ik toch wat raar aangekeken.
Doe hier verder mee wat je wilt, ik dacht, gewoon even een fun fact...
Een Amerikaanse spits, een Argentijnse middenvelder/verdediger/slager, een niet Noa Lang zijnde linksbuiten en als het even kan ook nog een tropische (of Oost-Europese, of Afrikaanse of Aziatische wat mij betreft) verrassing.
Over Argentijnse slagers gesproken, mijn tandarts is een Argentijn (mijn buurman ook, maar dat terzijde), aardige vent, maar sinds het afgelopen WK is er niet meer over voetbal te praten met hem. Zijn broer is toevallig echt slager in Argenitinie, maar toen ik vroeg hoeveel hij zou moeten kosten en wat voor contract hij zou willen werd ik toch wat raar aangekeken.
Doe hier verder mee wat je wilt, ik dacht, gewoon even een fun fact...
La vida és massa curta per no fer broma
- ruuddevil
- Legende
De volgende club waar ie vrij weinig gaat presteren.