Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Posts: 169
Joined: 29 Aug 2021, 13:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
PSV vond Zerrouki interessant voor 2 a 4 miljoen zei FeyenoordTM in een Space
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
Ik vind dit zulke aparte conclusies als je niet eens weet of er überhaupt wel een keuze voor PSV mogelijk was. Daarvoor moet eerst een aanbieding worden gedaan hè.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
Dat weet je toch helemaal niet? Wie zegt dat er een concrete aanbieding van PSV lag en de speler zelf voor iets anders koos?
Interesse hebben in een speler betekent nog niet dat een club ook doorpakt. Spelers blijven niet eeuwig wachten natuurlijk. Die willen ook eens zekerheid. In geval van Spierings lijkt het er sterk op dat PSV zich naar de achtergrond heeft bewogen, niet andersom.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
Hoe kan die niet voor PSV kiezen als die helemaal niet die keuze kon maken? Het blijkt nu dat PSV geen bieding heeft gedaan, dan is het toch logisch dat Spierings verder kijkt? Dan komt Lens om de hoek verdient hij volgens de laatste berichten goud geld en speelt gewoon CL.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
Volgens mij is PSV nooit concreet voor hem geworden zoals te lezen is in het stukje van Rik. Ik ga ervan uit dat ze hem vroeg gepolst hebben of hij interesse zou hebben in een overstap en uiteindelijk andere keuzes gemaakt hebben, ook door de inbreng van Bosz. PSV zal voor deze positie meerdere opties en smaakjes hebben, waar Bosz liever een ander smaakje wilt. Spierings was wel weer in beeld gekomen als deze opties geen mogelijkheid zouden zijn.

Verder wel een interessante speler. Goede speler, maar wel een echte balveroveraar als je dat zo ziet. Als je meer een spelverdeler voor de verdediging zoekt (type F. de Jong) dan heb je een ander smaakje nodig.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:17
Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
Verder wel een interessante speler. Goede speler, maar wel een echte balveroveraar als je dat zo ziet. Als je meer een spelverdeler voor de verdediging zoekt (type F. de Jong) dan heb je een ander smaakje nodig.
Veerman op die positie? Speelde daar ook bij Heerenveen. Verdedigend alleen kwetsbaar maar komt in de buurt van type F. de Jong toch?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Jun 2023, 11:22
Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:17

Verder wel een interessante speler. Goede speler, maar wel een echte balveroveraar als je dat zo ziet. Als je meer een spelverdeler voor de verdediging zoekt (type F. de Jong) dan heb je een ander smaakje nodig.
Veerman op die positie? Speelde daar ook bij Heerenveen. Verdedigend alleen kwetsbaar maar komt in de buurt van type F. de Jong toch?
Nee, niet bij Scheerenveen. Wel bij Volendam.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zuc0 wrote: 21 Jun 2023, 11:14 Tweede speler op die positie die niet voor PSV kiest nadat Zerrouki voor Feyenoord koos.
PSV wilde Zerrouki niet. Zeker niet voor dat geld. Spierings duidelijk ook niet, anders had hij wel een aanbieding gehad. Mogelijk was de salarisindicatie al dermate hoog dat ze het wel best vonden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DeefPeef
Veelbelovend talent
Posts: 113
Joined: 06 Jun 2023, 14:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zal mij niets verbazen als Guti gewoon blijft en daardoor er geen plek is voor Spierings. En als Bosz hem zelf ook niet wilt, tja, waarom zou je hem dan halen.

Guti voor President :-)
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DoelbewustProvoceren wrote: 21 Jun 2023, 11:22
Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:17

Verder wel een interessante speler. Goede speler, maar wel een echte balveroveraar als je dat zo ziet. Als je meer een spelverdeler voor de verdediging zoekt (type F. de Jong) dan heb je een ander smaakje nodig.
Veerman op die positie? Speelde daar ook bij Heerenveen. Verdedigend alleen kwetsbaar maar komt in de buurt van type F. de Jong toch?
Dan zou Veerman in mijn opzicht nog wel wat stappen moeten maken. Ik vind hem daarin de laatste wedstrijden wel veel meer een rol pakken en volgens mij blijkt dat ook wel uit de statistieken. In principe kon een Schöne of Pirlo dit uiteindelijk ook. Belangrijk is dan wel welke middenvelders je naast hem opstelt en hoe je de verdediging erachter inricht.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe overleven mensen hier het dagelijks leven zeg. Wat een gestress..
Niemand hier weet hoe concreet PSV was voor Spierings, hoe erg Bosz het zag zitten in hem, of wat voor contract hij aangeboden krijgt in Frankrijk.
Moeten we dan iedereen maar een mega salaris geven om te zorgen dat ze "niet voor een andere club kiezen"?
Ik kan me voorstellen dat PSV een bepaald salaris en positie in het elftal in gedachte had en dat Lens iets beters biedt.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sorry maar wie the fuck is Stijn Spierings. Tot vorig seizoen hobbelde hij anoniem tot zijn 26/27 rond in de lagere regionen van het Europees voetbal. Met alle respect, maar voor hem 10 andere.

PSV gaat echt nog wel spelers halen en die zullen beter zijn dan Spierings.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met alle respect maar als je puur naar naam kijkt om een speler te beoordelen...
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 21 Jun 2023, 12:09 Met alle respect maar als je puur naar naam kijkt om een speler te beoordelen...
Nee joh. Niet naar resultaat of feiten kijken!
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja hij is ook echt de enige speler met zulke statistieken. We kunnen nu net zo goed PSV opdoeken. Zo'n speler gaan we nooit meer halen. We gaan nu nooit meer het spel van Bosz kunnen spelen. Hij is de enige en de meest belangrijke speler nin Bosz ball.

Serieus, het is 1 speler die niet komt waarbij we hem zelf niet eens een aanbod hebben gedaan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 21 Jun 2023, 12:26 Ja hij is ook echt de enige speler met zulke statistieken. We kunnen nu net zo goed PSV opdoeken. Zo'n speler gaan we nooit meer halen. We gaan nu nooit meer het spel van Bosz kunnen spelen. Hij is de enige en de meest belangrijke speler nin Bosz ball.

Serieus, het is 1 speler die niet komt waarbij we hem zelf niet eens een aanbod hebben gedaan.
De nuance spat er weer van af. Niemand die al dat bovenstaande beweert. Heruone reageert op "Wie de fuck is Stijn Spierings" en "Tot vorig seizoen hobbelde hij anoniem tot zijn 26/27 rond in de lagere regionen van het Europees voetbal", waardoor je doet alsof hij niets voorstelt. Niet dat er geen andere opties zijn :tear:

Er zijn hier ongeveer 2 stellingen genoemd. Of hij past niet in Bosz' spel, of PSV heeft niet doorgepakt. Niet van daarboven. Ik vind dat zo raar, een punt proberen te maken door hevig te overdrijven met dingen die niemand heeft gezegd.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We weten zelf nog niet eens wat het Bosz-spel precies inhoudt. We weten niet of het met een 6 gaat zijn of met een blok, we weten niet of hij spelers vanaf de flank aan de binnenkant wil laten spelen of aan de buitenkant, we weten niet of hij met 3, 4 of 5 verdedigers wil spelen.

Volgens mij is het enige wat we zeker weten dat Spierings open stond voor PSV en PSV open stond voor Spierings als Ruud was gebleven. De afspraak was volgens de entourage van Spierings al gemaakt en ineens is die afspraak er niet gekomen om wat voor reden dan ook.

Ik vind het ook een beetje Ajaxfans achtig om nu Spierings te gaan downplayen want het was gewoon echt een interessante aankoop geweest mits het past. Maar één ding is Spierings in ieder geval niet en dat is explosief en snel. Dat doet mij vermoeden dat we nu naar spelers kijken die wel explosief en snel zijn op zijn positie.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 21 Jun 2023, 12:31
Ittot wrote: 21 Jun 2023, 12:26 Ja hij is ook echt de enige speler met zulke statistieken. We kunnen nu net zo goed PSV opdoeken. Zo'n speler gaan we nooit meer halen. We gaan nu nooit meer het spel van Bosz kunnen spelen. Hij is de enige en de meest belangrijke speler nin Bosz ball.

Serieus, het is 1 speler die niet komt waarbij we hem zelf niet eens een aanbod hebben gedaan.
De nuance spat er weer van af. Niemand die al dat bovenstaande beweert. @Heruone reageert op "Wie de fuck is Stijn Spierings" en "Tot vorig seizoen hobbelde hij anoniem tot zijn 26/27 rond in de lagere regionen van het Europees voetbal", waardoor je doet alsof hij niets voorstelt. Niet dat er geen andere opties zijn :tear:

Er zijn hier ongeveer 2 stellingen genoemd. Of hij past niet in Bosz' spel, of PSV heeft niet doorgepakt. Niet van daarboven. Ik vind dat zo raar, een punt proberen te maken door hevig te overdrijven met dingen die niemand heeft gezegd.
Nuance, chargeren. Hoe dan ook, dat gebeurt aan beide kanten. Er wordt gedaan alsof we de koop vd eeuw mislopen. En alsof een grafiekje en wat data van 1 jaar L1 een garantie is voor slagen bij PSV. Nuance is aan de andere kant behoorlijk ver te zoeken. Vandaar dat ik chargeer.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 21 Jun 2023, 13:25
Ardbeg wrote: 21 Jun 2023, 12:31

De nuance spat er weer van af. Niemand die al dat bovenstaande beweert. @Heruone reageert op "Wie de fuck is Stijn Spierings" en "Tot vorig seizoen hobbelde hij anoniem tot zijn 26/27 rond in de lagere regionen van het Europees voetbal", waardoor je doet alsof hij niets voorstelt. Niet dat er geen andere opties zijn :tear:

Er zijn hier ongeveer 2 stellingen genoemd. Of hij past niet in Bosz' spel, of PSV heeft niet doorgepakt. Niet van daarboven. Ik vind dat zo raar, een punt proberen te maken door hevig te overdrijven met dingen die niemand heeft gezegd.
Nuance, chargeren. Hoe dan ook, dat gebeurt aan beide kanten. Er wordt gedaan alsof we de koop vd eeuw mislopen. En alsof een grafiekje en wat data van 1 jaar L1 een garantie is voor slagen bij PSV. Nuance is aan de andere kant behoorlijk ver te zoeken. Vandaar dat ik chargeer.
Door wie wordt er gedaan alsof we de koop van de eeuw mislopen dan? Er zijn wel wat mensen die meteen zeggen dat PSV niet heeft doorgepakt, of dat PSV schijnbaar niet interessant is maar zo extreem? Niemand heeft het ook over een garantie van slagen, gezien je die bij geen enkele speler hebt.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is de discussie bijvoorbeeld ook al gegaan dat hij het beter zou gaan doen dan Guti bijvoorbeeld (of een grote kans daarop). Dat is gewoon onzin. En ik ga niet een heel topic doorlezen maar de tendens was bij sommige toch wel heel positief (obv data en grafiekjes), ik belicht alleen maar de andere kant.

Voordat ik hier als ouderwets wordt gezien, ik geloof zelf enorm in data en wat je daarmee kunt (met name ook in de toekomst als we er echte modellen met voorspellende waarden aan kunnen hangen). Maar het blijft ondersteunend en de data die wij tot onze beschikking hebben icm wat Bosz/PSV zoekt hebben we niet beschikbaar dus ik vind het zinloos om op basis daarvan zo positief te zijn over een speler met zijn loopbaan. Wil niet zeggen dat hij het wel goed had kunnen doen.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe dan ook, dus geen Stijn en wel nog steeds behoefte aan zijn stats, kunnen we denk ik stellen.


Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep en we gaan door. Ben ook blij met Guti, Veerman en Xavi. Guti en Xavi zijn ook matties dus das een plus als ie blijft.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit lijkt me geen ramp voor PSV. Zeker als Guti blijft, zijn we prima voorzien op die positie.
dePinhodeSouza

Heruone wrote: 21 Jun 2023, 12:09 Met alle respect maar als je puur naar naam kijkt om een speler te beoordelen...
Het is aannemelijk dat de door jouw heilig verklaarde Bosz Stijntje Spierings ook niet goed genoeg vond
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 21 Jun 2023, 13:32ik belicht alleen maar de andere kant.
Ah ja, de andere kant die belicht wordt op basis van dat hij volgens velen bij FC Poflov en FC Schubbemuffekutteveen heeft gespeeld en omdat hij Stijn Spierings heet? Een speler die in Nederland alleen maar bij RKC en Sparta heeft gespeeld. Vrijwel niemand op dit forum heeft Spierings zien spelen of kan überhaupt 4 accurate zinnen zeggen over wat voor type speler het is. Vrijwel niemand heeft dat ook gedaan. Er wordt continue geschreeuwd voor een kwalitatief betere optie, maar er wordt nooit vermeld waar het dan aan zou schorten. Ja, dat het niveau in de Franse competitie echt niet zo goed is. Laat me niet lachen. Als dat het enigste argument is dat men kan bedenken...

Heel deze discussie draait niet om de speler Spierings en zijn eventuele kwaliteiten. Als je het al een discussie kunt noemen. Er wordt louter geredeneerd vanuit het hierboven gestelde perspectief dat het allesbehalve een aantrekkelijke naam is die geen kleurrijk CV in Nederland noch in het buitenland heeft. Daar is heel jou post met "who the fuck is Stijn Spierings" en het verhaal wat je daaraan ophangt een enorme bevestiging van, ongeacht of die gechargeerd is of niet.
dePinhodeSouza wrote: 21 Jun 2023, 15:12
Heruone wrote: 21 Jun 2023, 12:09 Met alle respect maar als je puur naar naam kijkt om een speler te beoordelen...
Het is aannemelijk dat de door jouw heilig verklaarde Bosz Stijntje Spierings ook niet goed genoeg vond
Ik vraag me af in hoeverre ik iemand serieus moet nemen die Cerny beter vond dan Bakayoko.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Locked