Zie geruchten topic.
De Ketelaere zou wel een vette optie zijn..
Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Tja, maar voor welke positie? Als PSV eveneens voor Lang en Pepi wil gaan? Mateus Tete is daarnaast ook nog genoemd.
-
- Internationale topspeler
-
We gaan ze natuurlijk niet allemaal halen. Dit zullen verschillende opties zijn voor dezelfde vacature, plus nog legio anderen waar we niets vanaf horen.DonyellMalen wrote: ↑21 Jun 2023, 11:46 Tja, maar voor welke positie? Als PSV eveneens voor Lang en Pepi wil gaan? Mateus Tete is daarnaast ook nog genoemd.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
10, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Legende
Daar heeft Milan 30-35 miljoen voor betaald vorig jaar. M.a.w. die kunnen we alleen huren.
Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat we eens zouden moeten stoppen met het opleiden voor andere clubs?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- DonyellMalen
- Legende
Uiteraard niet, maar een linksbuiten en een spits komen er sowieso. Daarnaast heb ik goede hoop op ook nog een rechtsbuiten bij vertrek El Ghazi.
-
Eens, maar ik reageer op het gerucht. Uiteraard alleen blij ermee als het om een transfer gaat, eventueel met een hoog doorverkooppercentage voor Milan om te delen in een eventuele klapper mocht hij zich hier weer kunnen oprichten. Begreep ook dat Maldini zei dat ze nog vertrouwen in hem hadden en dat de Ketealere onderdeel was van het toekomstplan van Milan, maar Maldini is inmiddels ontslagen dus die plannen kunnen veranderd zijn.Josef Dettelbacher wrote: ↑21 Jun 2023, 11:50Daar heeft Milan 30-35 miljoen voor betaald vorig jaar. M.a.w. die kunnen we alleen huren.
Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat we eens zouden moeten stoppen met het opleiden voor andere clubs?
- Juancho
- Mister PSV
Ah ja dan snap ik het, maar zolang Xavi en Veerman hier zijn (en ik hoop dat ze beide blijven) is er idd geen ruimte voor de Ketelaere. Ook niet als het een prima voetballer is.Sensation wrote: ↑21 Jun 2023, 11:5010, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
-
- Jeugdspeler
Huh? De Ketelaere is toch meer een spits / linksbuiten dan dat Xavi dat is, en al helemaal geen speler die als vervanger van Veerman zou gelden?Juancho wrote: ↑21 Jun 2023, 12:11Ah ja dan snap ik het, maar zolang Xavi en Veerman hier zijn (en ik hoop dat ze beide blijven) is er idd geen ruimte voor de Ketelaere. Ook niet als het een prima voetballer is.Sensation wrote: ↑21 Jun 2023, 11:50
10, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
-
- Vaste waarde in elftal
Maar je kunt toch ook moeilijk tot eind augustus wachten met je inkopen tot het nodige brandhout eindelijk eens weggesnoeid is?
Er zijn gewoon duidelijk vacatures die opgevuld moeten worden, daar kan PSV best al vroeg op inspringen. Zeker als er een potje is. Dat je nog geen vervanger haalt voor bijv Sangaré is logisch, dat is out=in. Maar met name een rechtsback en linksbuiten kan best al op geschakeld worden. Mag er toch vanuit gaan dat PSV dat inderdaad ook zo doet en niet pas reageert op de markt als alle goede opties inmiddels al ergens onder dak zijn en er uiteindelijk weer niemand komt of een last minute dure huurspeler met teveel krasjes omdat er geen andere opties meer beschikbaar waren. Maar je laat aan de andere kant toch ook geen zeldzame buitenkansjes lopen omdat je op die positie al een halfbakken optie hebt lijkt me? Dat lijkt me ook geen sterk beleid. Daar zal toch ergens een balans in moeten worden gevonden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Waarom niet? Simons zou ook op de vleugels kunnen
Los van wat er klopt hé. Fantastische transferjosti gevonden door Sensation is dit, maar de categorie "gehoord van een neef" is meestal niet per se betrouwbaar
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Natuurlijk moet je de Ketelaere wel halen als dat tegen gunstige voorwaarden (lees: koop ipv huur en een redelijke transfersom voor PSV begrippen)- lukt. Daarmee heb je in ieder geval weer een speler die qua kwaliteit het plafond wat hoger legt. Verder kan hij prima op meerder posities spelen net als Xavi. Maar goed, ik ben dan ook niet zo stellig als veel anderen dat Xavi per definitie centraal zou moeten spelen, aangezien ik hem als linksbuiten niet vind onderdoen t.o.v. centraal. Dus wie van de 2 dan centraal of links komt, dan moet Bosz maar bekijken wat mij betreft.
-
CdK zou echt een stunt zijn. Die vond ik bij Buigge echt geweldig.
Het enige nadeel is dat hij niet echt een vaste plek heeft. Hij kan op 10, rechts en valse spits. Maar is het ook allemaal net niet zeg maar. Een beetje zoals Felix of Havertz geen spits of 10 zijn. Daar kan een gevaar in zitten.
Verder een super mooie voetballer. Vraag me wel af waarom hij niet is geslaagd bij Milan. En met niet slagen druk ik me zacht uit.
Het enige nadeel is dat hij niet echt een vaste plek heeft. Hij kan op 10, rechts en valse spits. Maar is het ook allemaal net niet zeg maar. Een beetje zoals Felix of Havertz geen spits of 10 zijn. Daar kan een gevaar in zitten.
Verder een super mooie voetballer. Vraag me wel af waarom hij niet is geslaagd bij Milan. En met niet slagen druk ik me zacht uit.
- Maax
- Meervoudig international
Weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, maar er zijn ook 0 geluiden (op vandaag Sangare na) dat er op korte termijn wat uitgaande transfers plaats gaan vinden. Ben benieuwd of er (veel) interesse is in bijv. onze laatste linie.