Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie geruchten topic.

De Ketelaere zou wel een vette optie zijn..
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is een nummer 10 toch? Als dat betekent dat Xavi naar links moet, laat dan maar zitten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja, maar voor welke positie? Als PSV eveneens voor Lang en Pepi wil gaan? Mateus Tete is daarnaast ook nog genoemd.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 21 Jun 2023, 11:45 Dat is een nummer 10 toch? Als dat betekent dat Xavi naar links moet, laat dan maar zitten.
Kan ook als valse spits of hangende rechtsbuiten. Eventueel alternatief voor Pepi? Bosz speelt volgens mij toch graag met 10'en op andere posities?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2023, 11:46 Tja, maar voor welke positie? Als PSV eveneens voor Lang en Pepi wil gaan? Mateus Tete is daarnaast ook nog genoemd.
We gaan ze natuurlijk niet allemaal halen. Dit zullen verschillende opties zijn voor dezelfde vacature, plus nog legio anderen waar we niets vanaf horen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 21 Jun 2023, 11:45 Dat is een nummer 10 toch? Als dat betekent dat Xavi naar links moet, laat dan maar zitten.
10, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:PSV: ♟🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽🍽
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:44 Zie geruchten topic.

De Ketelaere zou wel een vette optie zijn..
Daar heeft Milan 30-35 miljoen voor betaald vorig jaar. M.a.w. die kunnen we alleen huren.

Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat we eens zouden moeten stoppen met het opleiden voor andere clubs?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:49 We gaan ze natuurlijk niet allemaal halen. Dit zullen verschillende opties zijn voor dezelfde vacature, plus nog legio anderen waar we niets vanaf horen.
Uiteraard niet, maar een linksbuiten en een spits komen er sowieso. Daarnaast heb ik goede hoop op ook nog een rechtsbuiten bij vertrek El Ghazi.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jun 2023, 11:50
Breur wrote: 21 Jun 2023, 11:44 Zie geruchten topic.

De Ketelaere zou wel een vette optie zijn..
Daar heeft Milan 30-35 miljoen voor betaald vorig jaar. M.a.w. die kunnen we alleen huren.

Volgens mij waren we het er allemaal wel over eens dat we eens zouden moeten stoppen met het opleiden voor andere clubs?
Eens, maar ik reageer op het gerucht. Uiteraard alleen blij ermee als het om een transfer gaat, eventueel met een hoog doorverkooppercentage voor Milan om te delen in een eventuele klapper mocht hij zich hier weer kunnen oprichten. Begreep ook dat Maldini zei dat ze nog vertrouwen in hem hadden en dat de Ketealere onderdeel was van het toekomstplan van Milan, maar Maldini is inmiddels ontslagen dus die plannen kunnen veranderd zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Deze rooie komt net 21 uit. Vast niets.

Wie weet.

😉
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 21 Jun 2023, 11:50
Juancho wrote: 21 Jun 2023, 11:45 Dat is een nummer 10 toch? Als dat betekent dat Xavi naar links moet, laat dan maar zitten.
10, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
Ah ja dan snap ik het, maar zolang Xavi en Veerman hier zijn (en ik hoop dat ze beide blijven) is er idd geen ruimte voor de Ketelaere. Ook niet als het een prima voetballer is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 21 Jun 2023, 12:10 Image

Deze rooie komt net 21 uit. Vast niets.

Wie weet.

😉
FC Gestel volgens mij.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikey van Duine
FreyrJoster
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 23 Aug 2022, 20:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 21 Jun 2023, 12:11
Sensation wrote: 21 Jun 2023, 11:50

10, spits, schaduwspits, linksvoor, rechtsvoor. Wel op zijn best vanuit centrale rol. Fluwelen techniek en een goede passer. Zou imo in beeld kunnen komen als vervanger van Veerman. Maar die zie ik liever niet vertrekken dus zou dan ook niet zien voor welke plek hij moet komen.
Ah ja dan snap ik het, maar zolang Xavi en Veerman hier zijn (en ik hoop dat ze beide blijven) is er idd geen ruimte voor de Ketelaere. Ook niet als het een prima voetballer is.
Huh? De Ketelaere is toch meer een spits / linksbuiten dan dat Xavi dat is, en al helemaal geen speler die als vervanger van Veerman zou gelden?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Ketelaere is een beetje een Guus Til. Die dan wel enorm veel techniek heeft en goed kan voetballen :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 21 Jun 2023, 09:44 Overal in de media wordt geroepen dat PSV een flink potje heeft.
Ook wordt er gesteld dat ze met een kleinere selectie gaan werken.
Of wil jij graag een gigantische selectie waarin een groot deel nooit speelt maar wel geld kost?
Maar je kunt toch ook moeilijk tot eind augustus wachten met je inkopen tot het nodige brandhout eindelijk eens weggesnoeid is?
Er zijn gewoon duidelijk vacatures die opgevuld moeten worden, daar kan PSV best al vroeg op inspringen. Zeker als er een potje is. Dat je nog geen vervanger haalt voor bijv Sangaré is logisch, dat is out=in. Maar met name een rechtsback en linksbuiten kan best al op geschakeld worden. Mag er toch vanuit gaan dat PSV dat inderdaad ook zo doet en niet pas reageert op de markt als alle goede opties inmiddels al ergens onder dak zijn en er uiteindelijk weer niemand komt of een last minute dure huurspeler met teveel krasjes omdat er geen andere opties meer beschikbaar waren. Maar je laat aan de andere kant toch ook geen zeldzame buitenkansjes lopen omdat je op die positie al een halfbakken optie hebt lijkt me? Dat lijkt me ook geen sterk beleid. Daar zal toch ergens een balans in moeten worden gevonden.
Asjemenou
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 28 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 21 Jun 2023, 12:18 De Ketelaere is een beetje een Guus Til. Die dan wel enorm veel techniek heeft en goed kan voetballen :mrgreen:
Zoals Jan al zegt, daar is geen plaats voor bij ons. :lol:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Asjemenou wrote: 21 Jun 2023, 12:20
Heruone wrote: 21 Jun 2023, 12:18 De Ketelaere is een beetje een Guus Til. Die dan wel enorm veel techniek heeft en goed kan voetballen :mrgreen:
Zoals Jan al zegt, daar is geen plaats voor bij ons. :lol:
Waarom niet? Simons zou ook op de vleugels kunnen ;)

Los van wat er klopt hé. Fantastische transferjosti gevonden door Sensation is dit, maar de categorie "gehoord van een neef" is meestal niet per se betrouwbaar :mrgreen: :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 21 Jun 2023, 12:10 Image

Deze rooie komt net 21 uit. Vast niets.

Wie weet.

😉
Das Tsygankov jonguh
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk moet je de Ketelaere wel halen als dat tegen gunstige voorwaarden (lees: koop ipv huur en een redelijke transfersom voor PSV begrippen)- lukt. Daarmee heb je in ieder geval weer een speler die qua kwaliteit het plafond wat hoger legt. Verder kan hij prima op meerder posities spelen net als Xavi. Maar goed, ik ben dan ook niet zo stellig als veel anderen dat Xavi per definitie centraal zou moeten spelen, aangezien ik hem als linksbuiten niet vind onderdoen t.o.v. centraal. Dus wie van de 2 dan centraal of links komt, dan moet Bosz maar bekijken wat mij betreft.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De ketelaere komt in geen honderd jaar voor koop. Misschien voor huur maar daar blijft het bij.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CdK zou echt een stunt zijn. Die vond ik bij Buigge echt geweldig.

Het enige nadeel is dat hij niet echt een vaste plek heeft. Hij kan op 10, rechts en valse spits. Maar is het ook allemaal net niet zeg maar. Een beetje zoals Felix of Havertz geen spits of 10 zijn. Daar kan een gevaar in zitten.

Verder een super mooie voetballer. Vraag me wel af waarom hij niet is geslaagd bij Milan. En met niet slagen druk ik me zacht uit.
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rigo wrote: 21 Jun 2023, 12:23
Ardbeg wrote: 21 Jun 2023, 12:10 Image

Deze rooie komt net 21 uit. Vast niets.

Wie weet.

😉
Das Tsygankov jonguh
Zijn oor lijkt op die van Aurier….
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet niet hoe jullie er tegenaan kijken, maar er zijn ook 0 geluiden (op vandaag Sangare na) dat er op korte termijn wat uitgaande transfers plaats gaan vinden. Ben benieuwd of er (veel) interesse is in bijv. onze laatste linie.
Post Reply