voskat wrote: ↑22 Jun 2023, 20:52
Roys wrote: ↑22 Jun 2023, 20:36
Je hebt zeker een punt.
Echter jongens als dallina, vd boomen, spierings etc. zouden destijds bij ons niet gespeeld hebben en zodoende ook niet zo ontwikkelen als wat ze nou gedaan hebben.
Een jaar geleden hadden we letterlijk één spits, en die raakte nog lang geblesseerd ook. Dallinga had ons netjes de CL in kunnen schieten.
Boomen en Spierings hadden ook minuten gepakt bij ons, maar het klopt wel dat ons middenveld de afgelopen jaren niet ons zwakste punt is geweest...
Ik staar me ook niet blind op die drie van Toulouse. Ik wijs alleen op een blinde vlek in onze scouting.
Een jongens als bv van de Ven is eeuwig zonde. Die kon meteen mee in duitsland en wordt nu voor een dik bedrag verkocht.
Precies. Hebben we gewoon met onze handen in de zakken naar staan kijken, terwijl onze verdediging al jaren lek is.
Daarnaast hebben wij ook niet een wereldtopper rondlopen met een vennegoor of hesselink. Die klets van overal oud spelers neerzetten, kost je uiteindelijk een hoop expertise. Een John de Jong als TD, hoe kom je erbij. Los van dat het totaal geen onderhandelaar is, had hij in het buitenland niks gepresteerd. Kring van lik me versje. Overmars daar in tegen is het goede voorbeeld. Die zet je er neer omdat hij super goed kan onderhandelen, wat al bekend was en daarnaast overal heeft gespeeld met name grote clubs.
Klopt.
Ik vind het voor de clubcultuur leuk als die oude helden meehelpen, maar meestal zijn het naast het veld gewoon geen klasbakken... Of we gooien ze te vroeg voor de leeuwen (wat weer aan slecht beleid van bovenaf te danken is).
Brands heeft op mij ook maar heel zelden indruk gemaakt. Wat heeft die nu precies voor bijzonders gedaan eigenlijk?
Strootman en Mertens gehaald voor 14 miljoen terwijl ze een jaar daarvoor samen voor 1,5 miljoen opgepikt hadden kunnen worden? Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot blijven vissen, maar dit is echt een chronisch gebrek bij onze club..
Klopt alleen Dallinga had het toen alleen nog laten zien in kkd en dat geeft geen garanties. Kijk naar bv Muhren of van Veen die nu naar Groningen gaat. Het is en blijft altijd een gok. Kijk naar zivkovic, zijn carriere is na de overgang naar Ajax alleen maar achteruit gegaan. Ik ben van mening dat je het eerder wel, dan niet moet proberen met zo’n gasten. Anders gaan ze naar bv. AZ en zijn ze later onhaalbaar/onbetaalbaar.
Precies, ze moeten meehelpen. Assistent van zijn, niet hoofdscouting. Op basis van welke prestatie maak je iemand de belangrijkste man in de scouting, totaal belachelijk en onverantwoord. Daarvoor was het John de Jong. Met zulke beslissingen gaat het mis.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Marcel. Ben blij met een ander soort coach zoals Bosz en daarnaast een jongen van buitenaf als TD.(Stewart)
Al moet het nu wel een keer gaan uitpakken anders zal Marcel de volgende worden die vertrekt. Communicatief vind ik hem wel echt zeer matig, zowel hij zelf naar buitenbrengen van bepaalde zaken.
Ben echt heel benieuwd naar de transfers deze zomer. Al vind het ik zeer positief dat de gesprekken met Bosz zolang hebben geduurd. Dan zit er tenminste echt een idee en plan achter.
Wel heel frustrerend om te wachten en in mijn vingers staat F5 gebrand. Laten we hopen dat goed werk in deze ook z’n tijd nodig heeft!