Poot stijf houden nu PSV. Ibi is een koopje, minder dan het maximale zou zonde in onnodig zijn.
Ik ga hem wel missen!
Ibrahim Sangaré
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- colocolofc
- Meervoudig international
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- DonyellMalen
- Legende
Klinkt niet logisch. Mount is totaal ander type dan Sangare.
Afgelopen winter had Chelsea wel een aanbieding gedaan. Momenteel schijnt West Ham het meest concreet te zijn, volgens Olai.
Afgelopen winter had Chelsea wel een aanbieding gedaan. Momenteel schijnt West Ham het meest concreet te zijn, volgens Olai.
-
- Internationale topspeler
Bij veel clubs dus als 2e optie. Dat klinkt niet heel positief. Bij Milan, bij Bayern (Rice), bij West Ham (Alvarez).
Ik vind 37.5 echt een bargain voor hem, helemaal voor die clubs. Als je hem goed gebruikt is het echt een beest.
Ik vind 37.5 echt een bargain voor hem, helemaal voor die clubs. Als je hem goed gebruikt is het echt een beest.
- DonyellMalen
- Legende
Alvarez lijkt meer op weg te zijn naar Dortmund dan West Ham. Zie Sangare ook eerder in de PL spelen, dus West Ham is vrij logisch.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Geen enkele club gaat Sangaré als een nummer 6 kopen (PL of topcompetitie) vandaar ook dat ik denk dat West Ham niet concreet gaat worden. Zij zouden voor Palhinha van Fulham willen gaan waren de laatste berichten. Bayern gaat niet meer komen nadat zij Laimer hebben voor backup van CVM en CM. AC Milan speelde afgelopen seizoen vaker met Tonali en Bennacer, dubbele 6. Hier past hij dan ook het beste, al had ik berichten gelezen dat Milan maar 30% kan herinvesteren van de 70 miljoen die zij hebben ontvangen voor Tonali.
Uiteindelijk verwacht ik niet dat AC die speler van Benfica kan halen omdat Benfica altijd absurde prijzen hanteert (en die vaak ook nog krijgt). Dan is er wel een redelijke kans dat zij bij Sangaré uitkomen.
Uiteindelijk verwacht ik niet dat AC die speler van Benfica kan halen omdat Benfica altijd absurde prijzen hanteert (en die vaak ook nog krijgt). Dan is er wel een redelijke kans dat zij bij Sangaré uitkomen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
… Leuk. Maar de zakjapanner leert mij dan dat ze 21 mj hebben om voor Sanga af te rekenen… Welke verkopen staan daar nog meer op stapel?LaFoquita wrote: ↑23 Jun 2023, 11:50 Geen enkele club gaat Sangaré als een nummer 6 kopen (PL of topcompetitie) vandaar ook dat ik denk dat West Ham niet concreet gaat worden. Zij zouden voor Palhinha van Fulham willen gaan waren de laatste berichten. Bayern gaat niet meer komen nadat zij Laimer hebben voor backup van CVM en CM. AC Milan speelde afgelopen seizoen vaker met Tonali en Bennacer, dubbele 6. Hier past hij dan ook het beste, al had ik berichten gelezen dat Milan maar 30% kan herinvesteren van de 70 miljoen die zij hebben ontvangen voor Tonali.
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Atl Madrid is in de markt voor Hernandez. Verder geen idee.psvgouda wrote: ↑23 Jun 2023, 12:00… Leuk. Maar de zakjapanner leert mij dan dat ze 21 mj hebben om voor Sanga af te rekenen… Welke verkopen staan daar nog meer op stapel?LaFoquita wrote: ↑23 Jun 2023, 11:50 Geen enkele club gaat Sangaré als een nummer 6 kopen (PL of topcompetitie) vandaar ook dat ik denk dat West Ham niet concreet gaat worden. Zij zouden voor Palhinha van Fulham willen gaan waren de laatste berichten. Bayern gaat niet meer komen nadat zij Laimer hebben voor backup van CVM en CM. AC Milan speelde afgelopen seizoen vaker met Tonali en Bennacer, dubbele 6. Hier past hij dan ook het beste, al had ik berichten gelezen dat Milan maar 30% kan herinvesteren van de 70 miljoen die zij hebben ontvangen voor Tonali.
-
- Vedette
Het transfer seizoen is net begonnen, er komt vast nog wel een mooie club voor Sangare. Ik kan me trouwens voorstellen dat Sangare pas na 1 juli wordt verkocht zodat de inkomsten in volgend boekjaar vallen.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
[/url]https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... dro-tonali[/url]
Ben benieuwd of Newcastle United nog doorgang vindt. Die waren bereid de 37.5 M te betalen anders staat Sangaré hopelijk open voor een transfer naar AC Milan.
De tekst in het artikel klopt niet helemaal, kijk maar.
Is football transfers een betrouwbare site ?
Ben benieuwd of Newcastle United nog doorgang vindt. Die waren bereid de 37.5 M te betalen anders staat Sangaré hopelijk open voor een transfer naar AC Milan.
De tekst in het artikel klopt niet helemaal, kijk maar.
Is football transfers een betrouwbare site ?
- DonyellMalen
- Legende
Met zo’n clausule kan PSV een keer een topspeler tijdig verkopen, dan weet men vroeg waar het aan toe is. Dan kan Stewart verder bouwen.