Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:07
Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:04
Klopt en die spelers van 16, 17 zijn dan ook meteen onhaalbaar voor PSV. Wij vissen in een andere categorie. Jonge jongens die misschien nog niet perfect zijn. Deze jongen is nog "maar" 19 en is dan ook nog lang niet uitgeleerd. Je speculeert op een bepaalde groeicurve. Je kijkt verder: heeft deze jongen de potentie om in twee, drie jaar PSV een dermate groei door te kunnen maken dat hij meer in zijn kracht komt. Die kans is (zeer) aannemelijk. Daarvoor hoef je alleen al naar de reacties van de fans te kijken. Die lijken namelijk redelijk unaniem.
Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Je kan er wel op vertrouwen dat Earnie voor PSV het onderste uit de kan haalt. Bij Pepi gaat ie ook tot het gaatje gezien hoe lang het duurt. Verder was Savio geen 6.5 meloen maar meer richting het dubbele daarvan.
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:07
Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:04
Klopt en die spelers van 16, 17 zijn dan ook meteen onhaalbaar voor PSV. Wij vissen in een andere categorie. Jonge jongens die misschien nog niet perfect zijn. Deze jongen is nog "maar" 19 en is dan ook nog lang niet uitgeleerd. Je speculeert op een bepaalde groeicurve. Je kijkt verder: heeft deze jongen de potentie om in twee, drie jaar PSV een dermate groei door te kunnen maken dat hij meer in zijn kracht komt. Die kans is (zeer) aannemelijk. Daarvoor hoef je alleen al naar de reacties van de fans te kijken. Die lijken namelijk redelijk unaniem.
Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Het totaalpakket was bij Savio ook een stuk meer dan een tiental miljoen hoor. De reden dat Savio financieel onhaalbaar was voor ons was dat de zaakwaarnemers/3e partijen ook een bedrag van minimaal 5 miljoen moesten krijgen. Het bedrag wat City uiteindelijk heeft uitgegeven zal eerder richting de 15 miljoen gaan dan de 6,5 die jij noemt.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:11
CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:07 Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Je kan er wel op vertrouwen dat Earnie voor PSV het onderste uit de kan haalt. Bij Pepi gaat ie ook tot het gaatje gezien hoe lang het duurt. Verder was Savio geen 6.5 meloen maar meer richting het dubbele daarvan.
Even los van dit alles, zou jij het aandurven voor 8,5 miljoen en wss een doorverkoop? Als het voor 7 lukt heb ik er zelf bijvoorbeeld al een heel ander, positiever idee bij.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 24 Jun 2023, 17:12
CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:07 Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Het totaalpakket was bij Savio ook een stuk meer dan een tiental miljoen hoor. De reden dat Savio financieel onhaalbaar was voor ons was dat de zaakwaarnemers/3e partijen ook een bedrag van minimaal 5 miljoen moesten krijgen. Het bedrag wat City uiteindelijk heeft uitgegeven zal eerder richting de 15 miljoen gaan dan de 6,5 die jij noemt.
Ja ik was de 3e partij kosten vergeten, excuus.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:12
Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:11
Je kan er wel op vertrouwen dat Earnie voor PSV het onderste uit de kan haalt. Bij Pepi gaat ie ook tot het gaatje gezien hoe lang het duurt. Verder was Savio geen 6.5 meloen maar meer richting het dubbele daarvan.
Even los van dit alles, zou jij het aandurven voor 8,5 miljoen en wss een doorverkoop? Als het voor 7 lukt heb ik er zelf bijvoorbeeld al een heel ander, positiever idee bij.
Nee, ik heb onvoldoende van de speler gezien. Ik begon de discussie aangezien jij de 8.5mln teveel vond gezien zijn gering aantal potjes in 1. Misschien is 7 wel een betere prijs hoor.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja nee binnen 24 uur. Laatste plooitjes. Echt bijna rond.

Op dit tempo hebben we bij de competitiestart 2 aankopen gedaan.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Jun 2023, 17:11
CZ_Code wrote: 24 Jun 2023, 17:07 Ik zeg ook niet dat die niet kan uitgroeien tot uitblinker, ik zou 8,5 gewoon veel vinden als openingsbod voor deze jongen. Savio staat bijvoorbeeld overal bekend als een groot talent, meer dan deze jongen, en is voor 6,5 opgepikt. Je zou toch nooit moeten beginnen bij bijna 9 miljoen?
Je kan er wel op vertrouwen dat Earnie voor PSV het onderste uit de kan haalt. Bij Pepi gaat ie ook tot het gaatje gezien hoe lang het duurt. Verder was Savio geen 6.5 meloen maar meer richting het dubbele daarvan.
Bij Pepi ligt de situatie denk ik wel iets anders. Er zijn een tal aan clubs die interesse hebben in Pepi, zelfs kapitaalkrachtige clubs die makkelijk de gewenste transfersom van Ausburg kunnen neerleggen zodat zij er tegenover zijn huidige balanswaarde nog steeds winst op zouden maken. Het probleem is dat Pepi echter enkel en alleen naar de ED wilt. En dat bij één van de twee geïnteresseerde clubs in de ED momenteel Gimenez speelt die onbetwist basisspeler is en daarachter nog Danilo staat als 2e spits, geen slechte invaller overigens (niet dat hij een serieuze bedreiging is voor Pepi hoor). Tegelijkertijd wilt Ausburg Pepi deze zomer verkopen. Oftewel: als Pepi per se naar PSV wilt, dan zal Ausburg echt water bij de wijn moeten doen en kan Stewart gewoon wachten in de onderhandelingen. Ongetwijfeld daarom komen ook opeens die geruchten van Feyenoord de afgelopen dagen weer naar boven spelen om de prijs op te drijven...

Bij andere spelers zal dit waarschijnlijk iets anders liggen. Maar bijv. bij Lang, iemand waar tot op heden nog geen enkel link richting andere clubs over is, kan dit ook van toepassing zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2023, 17:18 Ja nee binnen 24 uur. Laatste plooitjes. Echt bijna rond.

Op dit tempo hebben we bij de competitiestart 2 aankopen gedaan.
Hoe is de azijn?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 24 Jun 2023, 17:19
Revolinho wrote: 24 Jun 2023, 17:18 Ja nee binnen 24 uur. Laatste plooitjes. Echt bijna rond.

Op dit tempo hebben we bij de competitiestart 2 aankopen gedaan.
Hoe is de azijn?
Sneller binnen als de aankopen. Ik snap trouwens niet wat er verkeerd is aan azijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2023, 17:21
TheSyb wrote: 24 Jun 2023, 17:19

Hoe is de azijn?
Sneller binnen als de aankopen. Ik snap trouwens niet wat er verkeerd is aan azijn.
Kan goed zijn dat het al allemaal rond is en dat Pepi nu bij PSV is voor de foto's/filmpjes voor zijn presentatie. Dan nog bewerken en dan morgen op de socials.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik had toch al gezegd dat de handtekening pas na het weekend wordt verwacht ivm een bruiloft. Denk niet dat we dit vandaag of morgen al op de socials van PSV hoeven te verwachten.
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 24 Jun 2023, 17:21
TheSyb wrote: 24 Jun 2023, 17:19

Hoe is de azijn?
Sneller binnen als de aankopen. Ik snap trouwens niet wat er verkeerd is aan azijn.
Azijn riekt.
Hammertime!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 24 Jun 2023, 17:42 Rik had toch al gezegd dat de handtekening pas na het weekend wordt verwacht ivm een bruiloft. Denk niet dat we dit vandaag of morgen al op de socials van PSV hoeven te verwachten.
Rik zegt wel meer, heb het gevoel dat die man moet schrapen voor wat nieuws elke dag en de details van zijn updates steeds minusculer worden. 😅 Sowieso is de man erg voorzichtig met zijn voorspellingen, maar zijn melding eerder deze week dat PSV ‘deze week’ graag drie versterkingen wil vastleggen bleek zelfs te voorbarig. Spierings en Wijnaldum lijken niet te komen; het blijft toch geduld houden voor ons als fans. Hoop alleen niet dat Bosz met een halfbakken selectie en een dito voorbereiding aan zijn vCL-klus moet beginnen straks; wat dat betreft zou het lekker zijn als we Sangaré vóór de eerste training verkocht krijgen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergezochte transferjosti:

Mvogoat had op Twitter een gaaf lijstje gemaakt met spelers en onze Garrincha keurde hem goed :mrgreen: Betekend het?... Zou het?...

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 24 Jun 2023, 17:49
Frisian1913 wrote: 24 Jun 2023, 17:42 Rik had toch al gezegd dat de handtekening pas na het weekend wordt verwacht ivm een bruiloft. Denk niet dat we dit vandaag of morgen al op de socials van PSV hoeven te verwachten.
Rik zegt wel meer, heb het gevoel dat die man moet schrapen voor wat nieuws elke dag en de details van zijn updates steeds minusculer worden. 😅 Sowieso is de man erg voorzichtig met zijn voorspellingen, maar zijn melding eerder deze week dat PSV ‘deze week’ graag drie versterkingen wil vastleggen bleek zelfs te voorbarig. Spierings en Wijnaldum lijken niet te komen; het blijft toch geduld houden voor ons als fans. Hoop alleen niet dat Bosz met een halfbakken selectie en een dito voorbereiding aan zijn vCL-klus moet beginnen straks; wat dat betreft zou het lekker zijn als we Sangaré vóór de eerste training verkocht krijgen.

Pepi is wel binnen, als we Rik en Romano mogen geloven. Dat die handtekening dan vandaag, morgen of maandag komt zal mij een rotzorg zijn. We hebben nog een dikke week voordat de eerste training begint. Neem aan dat er 2/3 aankopen dan zijn gedaan.(pepi en lang) En inderdaad Sangare verkocht daarvoor zou fijn zijn ivm budget wat vrij komt voor een middenvelder.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 22 Jun 2023, 17:38
DonyellMalen wrote: 22 Jun 2023, 16:49 Hezze-deal naar Anderlecht gaat niet meer door in ieder geval.
:mrgreen:

Nu al mijn favoriete soap van deze zomer. Kom lekker naar Eindhoven jongen.
Lees net dat tussenpersonen een te grote hap van de taart willen. Benieuwd of die geleerd hebben van deze tik en wellicht wat milder richting de volgende club zullen zijn. Kan me herinneren dat PSV ondanks moeilijk entourage rondom de Uruguayaan ook Pereiro wist binnen te hengelen; in dat licht hoop ik dat ze in €4m toch voor het koopje herkennen in Hezze.

https://www.voetbalnieuws.be/news/72046 ... zze-bekend
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat is iets waar je standaard rekening mee moet houden als je spelers uit die contreien wil halen. Je bent uiteindelijk altijd nog een paar miljoen meer kwijt omdat er aan het einde nog een paar 'tussenpersonen' komen die ook nog willen cashen. Anders met je er niet aan beginnen als je niet bereid bent om dat te doen.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 24 Jun 2023, 16:39

Krijg de video niet lekker geplaatst maar toevallig is een kwartier geleden deze highlight video online gekomen van Rodriguinho!
Gewoon de link plakken, zonder url tags.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 24 Jun 2023, 17:52 Vergezochte transferjosti:

@Mvogoat had op Twitter een gaaf lijstje gemaakt met spelers en onze @Garrincha keurde hem goed :mrgreen: Betekend het?... Zou het?...

Ik zie er zo al minimaal drie spelers tussen staan waaraan wij gelinkt worden. Daarvan is Borys sowieso concreet.
Last edited by Standbeeld on 24 Jun 2023, 18:25, edited 1 time in total.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien de back-up voor Simons op 10. Jaartje laten wennen en het seizoen dr op basis
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 24 Jun 2023, 17:55Lees net dat tussenpersonen een te grote hap van de taart willen. Benieuwd of die geleerd hebben van deze tik en wellicht wat milder richting de volgende club zullen zijn. Kan me herinneren dat PSV ondanks moeilijk entourage rondom de Uruguayaan ook Pereiro wist binnen te hengelen; in dat licht hoop ik dat ze in €4m toch voor het koopje herkennen in Hezze.

https://www.voetbalnieuws.be/news/72046 ... zze-bekend
Ze schetsen niet het hele verhaal, of althans niet zoals ik het ken. Die 4 miljoen is bovendien volkomen uit de lucht gegrepen. Ik weet ook niet hoe ze daar op zijn gekomen, maar het uiteindelijk bedrag zou meer dan het dubbele worden, al dan niet via bonussen. Hezze zelf was klaar voor de stap naar Europa, maar Huracán heeft er uiteindelijk nog de rem opgezet (mede door andere aanbiedingen uit Brazilië) en daarna gingen andere partijen zich er ook nog mee bemoeien, iets wat helemaal niet op de waardering van Hezze kon rekenen.

Maar zoals ik al eens zei toont dit andermaal aan waarom het nog niet zo eenvoudig is om zaken te doen in Zuid-Amerika. Iedereen moet wat, clubs zijn onvoorspelbaar en de speler kan in veel gevallen slechts toekijken. Benieuwd of dat voor iemand als Alan Varela anders gaat zijn, mocht PSV daadwerkelijk de geïnteresseerde Nederlandse club zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 24 Jun 2023, 16:57Alan Varela zou ook wel dik zijn.
Dan komt ie niet door de medische keuring.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kwam toevallig Warren Zaïre-Emery (PSG) tegen op Instagram. Hij volgt Xavi (oud-ploegnoot, dus logisch), maar ook Jason van Duiven en Babadi. Wellicht wat vergezocht hoor😳
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 24 Jun 2023, 22:34 Kwam toevallig Warren Zaïre-Emery (PSG) tegen op Instagram. Hij volgt Xavi (oud-ploegnoot, dus logisch), maar ook Jason van Duiven en Babadi. Wellicht wat vergezocht hoor😳
Contract tot 2025 en een transferwaarde van 18 mil dus denk niet dat dat hem gaat worden. Vaak komen dat soort jongens elkaar tegen op jeugdtoernooien of vakanties of via via waardoor ze bevriend raken.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rdj wrote: 24 Jun 2023, 16:24 Ramalho staat in ieder geval in de belangstelling van Celta de Vigo. Laten we hopen dat die club snel doorpakt voor hem.
Dat zou ongeacht wat er nog gaat komen een van de prettigste berichten zijn die we deze zomer gaan lezen. Ben ik blij als we van die faker af zijn zeg!
Post Reply