Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 25 Jun 2023, 08:33
Rdj wrote: 24 Jun 2023, 16:24 Ramalho staat in ieder geval in de belangstelling van Celta de Vigo. Laten we hopen dat die club snel doorpakt voor hem.
Dat zou ongeacht wat er nog gaat komen een van de prettigste berichten zijn die we deze zomer gaan lezen. Ben ik blij als we van die faker af zijn zeg!
Faker? Wat een onzin. Gewoon een speler met een prima mentaliteit, die meer moest doen dan hij toe in staat was. Zonde, maar voor Celta een uitstekende aankoop.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eens met Thijs. Onze beste verdediger, die als enige van onze verdedigers zich ook daadwerkelijk kan vastbijten in een spits.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ramalho is een lieve man en goede mentaliteit maar precies de goede speler om door te selecteren. Is qua leeftijd, kwaliteit en doorverkoop potentie allemaal niet het niveau wat PSV moet nastreven.

Dat geldt ook voor Mwene, Til en El Ghazi.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zat wat Ajax samenvattingen te kijken ( :sick: ) in de tijd onder Peter Bosz. Bertrand Traore springt er (in de samenvattingen in ieder geval) wel tussenuit. Ook wel aardige statistieken. Van die tijd kan ik me vrij weinig meer herinneren. Zou dat niet een speler kunnen zijn waar PSV mogelijk een lijntje naar uitwerpt? Zie dat hij op een zijspoor zit bij Aston Villa. Vorig seizoen verhuurd aan een Turkse club en daar ook niet uit de verf gekomen. Marktwaarde van 12 miljoen volgens Transfermarkt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In mijn herinnering blonk hij vooral uit in kansen missen.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Jun 2023, 11:12 In mijn herinnering blonk hij vooral uit in kansen missen.
Zijn statistieken zijn ook niet denderend. Maar in de beelden die ik voorbij heb zien komen is het wel een slimme speler. Goed in de combinatie, doorbewegen, snel, goede passing. Weet verder ook niet hoe zijn relatie met Bosz is. Uit de lucht gegrepen. :L
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Traore was wel echt een net-niet speler, hij deed mij een beetje denken aan Arouna Kone, maar dan vond ik Kone nog wel iets meer hebben. Ze waren beide ookwel goed in het missen van kansen, maar het zag er altijd wel dreigend uit etc. Lijkt mij geen speler die PSV veel verder gaat helpen, wel upgrade tov El Ghazi.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 25 Jun 2023, 11:07 Ik zat wat Ajax samenvattingen te kijken ( :sick: ) in de tijd onder Peter Bosz. Bertrand Traore springt er (in de samenvattingen in ieder geval) wel tussenuit. Ook wel aardige statistieken. Van die tijd kan ik me vrij weinig meer herinneren. Zou dat niet een speler kunnen zijn waar PSV mogelijk een lijntje naar uitwerpt? Zie dat hij op een zijspoor zit bij Aston Villa. Vorig seizoen verhuurd aan een Turkse club en daar ook niet uit de verf gekomen. Marktwaarde van 12 miljoen volgens Transfermarkt.
Vanwaar deze zelfkastijding? Ga lekker op het terras zitten ofzo.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 25 Jun 2023, 11:07 Ik zat wat Ajax samenvattingen te kijken ( :sick: )
Als ik jou was zou ik lekker wat leukst gaan doen met je vrije zondag
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op je vrije zondag Ajax samenvattingen kijken? Dan heb je echt een zonnesteek opgelopen ;)
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 25 Jun 2023, 13:19 Op je vrije zondag Ajax samenvattingen kijken? Dan heb je echt een zonnesteek opgelopen ;)
Ik kan me zomaar 4 samenvattingen noemen afgelopen jaar die ik vandaag prima aan zou kunnen zetten. ;)

Voor alle overige samenvattingen lopen de koude rillingen al over mijn rug als ik er aan denk. Wellicht ook niet zo'n gek idee met de temperaturen vandaag.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kritischepsver
Regelmatige invaller
Posts: 384
Joined: 04 Nov 2020, 15:36
Old name: kritischepsver
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou perfect zijn Pepi en Lozano, ben je helemaal klaar voorin. Als Guti blijft hoeft er ook op het middenveld niet veel meer bij. Middenveld Guti Veerman en Xavi is prima, wellicht nog een groot talent daarbij. Dan kan de focus volledig op het verbeteren van de achterhoede. Rechtsback en centrale verdediger.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is veel geld, maar het is geen gok. Je weet precies wat je krijgt en je weet dat het kwaliteit is. Plus hij is nog op een leeftijd dat je hem over 2-3 jaar nog voor een bedrag kunt verkopen. Het is alleen wel zo dat je dan voor twee spelers al dik 25 miljoen kwijt bent, terwijl er achterin ook nog geïnvesteerd moet worden. Maar als het transferpotje wel groot genoeg is zeg ik: doen.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het wachten op transfers lijkt langer te duren dan het aanstellen van Bosz… er zal vast achter de schermen een hele hoop gebeuren maar het is zo jammer dat we het moeten doen met “PSV heeft een lijntje uitgegooid naar” en thats it.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV had natuurlijk al een lijstje klaar samen opgesteld met Van Nistelrooy. Daar hadden ze al contact mee.
Nu Van Nistelrooy weg is en Bosz is gekomen dan moet die lijsten geëvalueerd worden en de spelers moeten met Bosz in gesprek. Dat duurt gewoon even verwacht ik
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kritischepsver wrote: 25 Jun 2023, 15:41 Als Guti blijft hoeft er ook op het middenveld niet veel meer bij. Middenveld Guti Veerman en Xavi is prima, wellicht nog een groot talent daarbij.
Wellicht een groot talent? En zo niet, als Guti of Veerman geblesseerd raakt gooien we Colyn voor de leeuwen, of..? Er moet hoe dan ook minimaal 1 volwaardige selectiespeler bij. En het liefst een upgrade van Guti, als je voor de basis kijkt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kritischepsver wrote: 25 Jun 2023, 15:41Als Guti blijft hoeft er ook op het middenveld niet veel meer bij. Middenveld Guti Veerman en Xavi is prima, wellicht nog een groot talent daarbij.
Ja, geweldig. Een seizoen met 60 duels in gaan met 3 middenvelders en een talent. Lijkt me super.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoor ook steeds meer geluiden uit Italië over de interesse in Sangare EN Verman. Denk niet dat PSV Joey wilt verkopen. No verman.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij 25 miljoen+ voor Veerman gaat PSV op z’n minst wel nadenken.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Milan gaat voor Reijnders en Joey is back up. Andere types maar toch. Sangare naar PSG of de PL. Ik zou hem graag bij Milan zien.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman >>> Reijnders. Gekke Italianen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goedkoper en lijkt meer op Tonali. Vind ik overigens niet, tuurlijk is Joey veel beter. Perfect voor het Italiaanse voetbal.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 25 Jun 2023, 17:56 Veerman >>> Reijnders. Gekke Italianen.
Reijnders is goedkoper en de Milanezen komen knaken tekort.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply