Nou, we zijn 2 weken in het Peter Bosz tijdperk.
Nodig: 4-5 nieuwe aankopen.
Tussenstand tot nu toe: nul nieuwe aankopen.
Tijd tot eerste training: nog 8 dagen.
Heerlijk. Ik heb mijn vakantie goed gepland. Ik leg mijn handdoekje nog even aan het zwembad en drink mij een biertje. Dan ben ik over twee weken weer klaar voor het grote vuurwerk.
Brael wrote: ↑25 Jun 2023, 19:12
Nou, we zijn 2 weken in het Peter Bosz tijdperk.
Nodig: 4-5 nieuwe aankopen.
Tussenstand tot nu toe: nul nieuwe aankopen.
Tijd tot eerste training: nog 8 dagen.
Sylvester wrote: ↑25 Jun 2023, 19:09
Na de eerste trainingen gaan transfers plaatsvinden. Bosz wil denk ik eerst de spelers met eigen ogen kunnen beoordelen.
die heeft echt wel gezien dat veel spelers niet voldoen
Na de eerste trainingen gaan transfers plaatsvinden. Bosz wil denk ik eerst de spelers met eigen ogen kunnen beoordelen.
die heeft echt wel gezien dat veel spelers niet voldoen
Sowieso gaan een paar trainingen ook echt niet beslissend zijn.
We transfer heeft soms wel 4 tot 6 weken nodig of langerdat strategisch overleg is allang geweest en ze zijn volle bak bezig.
Kritischepsver wrote: ↑25 Jun 2023, 15:41
Als Guti blijft hoeft er ook op het middenveld niet veel meer bij. Middenveld Guti Veerman en Xavi is prima, wellicht nog een groot talent daarbij.
Wellicht een groot talent? En zo niet, als Guti of Veerman geblesseerd raakt gooien we Colyn voor de leeuwen, of..? Er moet hoe dan ook minimaal 1 volwaardige selectiespeler bij. En het liefst een upgrade van Guti, als je voor de basis kijkt.
Nu ik selectie bekijk is het wel erg dun als Sangara vertrekt inderdaad. Weet niet hoe ik er bij kwam had in m’n hoofd zitten dat we meer middenvelders hadden. Enkel Til als backup voor Xavi hebben we inderdaad. Moeten minimaal 2 spelers bij dan. Qua basis vind ik het genoemde trio wel voldoen overigens.
DonyellMalen wrote: ↑25 Jun 2023, 17:50
Bij 25 miljoen+ voor Veerman gaat PSV op z’n minst wel nadenken.
Kan me niet voorstellen dat Joey weg wil met het EK en een baby op komst, die zal nog wel een jaar blijven.
Precies dit. Alleen bij een megakans zal hij er voor open staan denk ik. Maar hij heeft ook de kritiek van Koeman gehad en zal inzien dat een jaar PSV voor hem het beste is voor zijn ontwikkeling.
Yup… ik ben net de ongeveer 1000 accounts die ‘ie volgt door gescrolld, en hij volgt letterlijk alleen Sao Paulo zelf en PSV qua respectabele clubs. Dat moet minstens iets betekenen.