Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou wat zijn als die gozer al zn ja-woord heeft gegeven en in afwachting is vN zn keuring morgen. 🤣
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus.. wie weet er meer over deze jongen? En kan hij als back-up fungeren achter Veerman en van daaruit doorgroeien naar de basis? Positie zou centraal of aanvallend op middenveld zijn volgens Transfermarkt, en aangezien we Xavi/Til al hebben verwacht ik dus dat hij op dezelfde positie kan spelen als Veerman. Maar ken heel deze jongen niet, noch waar zijn kwaliteiten liggen. Lijkt me daarmee ook geen potentiele opvolger voor Sangare/Guti.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Jun 2023, 23:23 Werd er op basis van de beelden niet heel enthousiast van.
Boeie! Het is een jong Braziliaans talent met inho In zijn naam. Dat kan toch niet fout gaan…
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 25 Jun 2023, 22:55 Kleine breaking?


Rodriguinho volgt PSV op Instagram!

Image
Volgens mij zijn tot nu toe alle spelers die PSV zijn gaan volgen op social media waarvan dit in een transferwindow topic werd gepost, uiteindelijk niet gekomen...
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 25 Jun 2023, 23:25
ComeOnPSV wrote: 25 Jun 2023, 22:55 Kleine breaking?


Rodriguinho volgt PSV op Instagram!

Image
Volgens mij zijn tot nu toe alle spelers die PSV zijn gaan volgen op social media waarvan dit in een transferwindow topic werd gepost, uiteindelijk niet gekomen...
Never spoil a good story with facts…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 25 Jun 2023, 23:23 Werd er op basis van de beelden niet heel enthousiast van.
Had ik ook. Maar een Braziliaans talent die aardig kan ballen zal voor ons wellicht onhaalbaar zijn.


Ykhim was redelijk positief wel:
Ykhim wrote: 23 Jun 2023, 14:03 Dat is best een goeie speler van wat ik gezien heb op jeugdtoernooien. Op profniveau nauwelijks minuten gemaakt, maar misschien daarom wel interessant. Als zo'n jongen een heel seizoen basis speelt is 'ie alweer 15-20 miljoen waard. Nu zal dat wat minder zijn.
Ykhim wrote: 23 Jun 2023, 21:50 Ik heb hem weleens zien spelen bij Braziliaanse jeugdelftallen. O15, O16, dat werk, dus alweer een paar jaartjes geleden. Blonk toen uit in voetbalinzicht en techniek, op dat vlak echt een klasse beter dan de meeste leeftijdsgenootjes. Hele soepele, elegant bewegende speler die altijd de oplossing naar voren zoekt, altijd rustig blijft aan de bal, balletjes neerlegt waar hij wil. Een echte voetballer op '6' of '8'. Met zijn 1.85m niet de kleinste, maar ik vond hem fysiek nooit echt imponerend ofzo. Ik heb hem bij de grote mannen ook nog niet veel minuten zien maken, maar de beelden die o.a. door Ardbeg zijn geplaatst schetsen over het algemeen wel een herkenbaar beeld.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 25 Jun 2023, 23:26
loginnaam wrote: 25 Jun 2023, 23:25

Volgens mij zijn tot nu toe alle spelers die PSV zijn gaan volgen op social media waarvan dit in een transferwindow topic werd gepost, uiteindelijk niet gekomen...
Never spoil a good story with facts…
Is alleen maar een waarschuwing dat als Varela straks PSV volgt, dit vooral niet hier te gaan posten ;)
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 25 Jun 2023, 23:25
ComeOnPSV wrote: 25 Jun 2023, 22:55 Kleine breaking?


Rodriguinho volgt PSV op Instagram!

Image
Volgens mij zijn tot nu toe alle spelers die PSV zijn gaan volgen op social media waarvan dit in een transferwindow topic werd gepost, uiteindelijk niet gekomen...
Haha klopt.

Ik moet zeggen dat ik ook bedrijven volg waar ik op dat moment wil solliciteren of al heb gesolliciteerd. Maar uiteindelijk niet daadwerkelijk ben gaan werken. Het zou natuurlijk kunnen dat de die spelers wel contact hebben gehad met PSV, maar uiteindelijk niet zijn gekomen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 25 Jun 2023, 23:28
ruuddevil wrote: 25 Jun 2023, 23:23 Werd er op basis van de beelden niet heel enthousiast van.
Had ik ook. Maar een Braziliaans talent die aardig kan ballen zal voor ons wellicht onhaalbaar zijn.
Dat maakt het nog geen goed idee om er dan maar 1 te halen die niet kan ballen ;)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 25 Jun 2023, 23:28@Ykhim was redelijk positief wel:
Ykhim wrote: 23 Jun 2023, 14:03 Dat is best een goeie speler van wat ik gezien heb op jeugdtoernooien. Op profniveau nauwelijks minuten gemaakt, maar misschien daarom wel interessant. Als zo'n jongen een heel seizoen basis speelt is 'ie alweer 15-20 miljoen waard. Nu zal dat wat minder zijn.
Ykhim wrote: 23 Jun 2023, 21:50 Ik heb hem weleens zien spelen bij Braziliaanse jeugdelftallen. O15, O16, dat werk, dus alweer een paar jaartjes geleden. Blonk toen uit in voetbalinzicht en techniek, op dat vlak echt een klasse beter dan de meeste leeftijdsgenootjes. Hele soepele, elegant bewegende speler die altijd de oplossing naar voren zoekt, altijd rustig blijft aan de bal, balletjes neerlegt waar hij wil. Een echte voetballer op '6' of '8'. Met zijn 1.85m niet de kleinste, maar ik vond hem fysiek nooit echt imponerend ofzo. Ik heb hem bij de grote mannen ook nog niet veel minuten zien maken, maar de beelden die o.a. door Ardbeg zijn geplaatst schetsen over het algemeen wel een herkenbaar beeld.
Juist. Als antwoord op Jwoeloe: dit is in principe nog een junior. Aan de bal heel goed, soms wat lichtzinnig, maar wel iemand die met de juiste begeleiding echt heel goed kan worden. Hij ziet het spelletje heel goed, kan in allerlei tempo's spelen, blijft altijd rustig, kan een mannetje passeren. Hij moet alleen nog wel veel leren. Dit is geen speler die vanaf dag 1 in de basis zou staan, maar wel iemand die op termijn Veerman waardig moet kunnen vervangen. Op korte termijn zie ik hem nog niet zoveel toevoegen, want fysiek, mentaal en tactisch moet 'ie nog veel stappen zetten. Ik zou het gezien de vraagprijs wel een opmerkelijke transfer vinden. Voor PSV-begrippen zou het namelijk echt een behoorlijke investering met relatief weinig garanties zijn, zeker vergeleken met andere transfers uit dezelfde prijscategorie. Aan de andere kant: het is ook weer typisch zo'n speler die na deze zomer opeens doorbreekt en dan in no-time 20-25 miljoen waard kan zijn. Wat dat betreft is het een hele lastige keuze om te maken.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 25 Jun 2023, 23:24 Dus.. wie weet er meer over deze jongen? En kan hij als back-up fungeren achter Veerman en van daaruit doorgroeien naar de basis? Positie zou centraal of aanvallend op middenveld zijn volgens Transfermarkt, en aangezien we Xavi/Til al hebben verwacht ik dus dat hij op dezelfde positie kan spelen als Veerman. Maar ken heel deze jongen niet, noch waar zijn kwaliteiten liggen. Lijkt me daarmee ook geen potentiele opvolger voor Sangare/Guti.
Wacht ff. Dus jij kent hem niet en daarom ook zijn kwaliteiten niet. Dan is jouw conclusie dat ie geen potentiële opvolger is van Sanga/Guti? Oke. :nerd:
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 25 Jun 2023, 23:46
Jwoeloe wrote: 25 Jun 2023, 23:24 Dus.. wie weet er meer over deze jongen? En kan hij als back-up fungeren achter Veerman en van daaruit doorgroeien naar de basis? Positie zou centraal of aanvallend op middenveld zijn volgens Transfermarkt, en aangezien we Xavi/Til al hebben verwacht ik dus dat hij op dezelfde positie kan spelen als Veerman. Maar ken heel deze jongen niet, noch waar zijn kwaliteiten liggen. Lijkt me daarmee ook geen potentiele opvolger voor Sangare/Guti.
Wacht ff. Dus jij kent hem niet en daarom ook zijn kwaliteiten niet. Dan is jouw conclusie dat ie geen potentiële opvolger is van Sanga/Guti? Oke. :nerd:
Het lijkt mij niet dat je een 19-jarige jongen met nog geen 200 minuten in een eerste elftal je kern positie op het middenveld gaat laten invullen. Plus dat hij daar als aanvallende middenvelder omschreven staat en niet verdedigend. Dat is inderdaad genoeg info om dat te kunnen concluderen. Maar ik laat me graag verrassen. ;)
MarkvanBommel
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 14 Jun 2023, 10:43
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Cody Gakpo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

L’equipe meldt zojuist dat Xavi geen oren zou hebben naar een terugkeer naar Parijs wat Rik en Marco ook al schreven in het ED en de VI
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laatste 5 wedstrijden standaard ingevallen op het middenveld waarvan 2x 45 minuten. Op sociale media zijn de fans erg positief. Tegen Athletico-PR viel hij bijvoorbeeld 45min in en volgens een aantal fans draaide hij de wedstrijd om waardoor met 2-1 werd gewonnen, hij gaf bijvoorbeeld een goede voorassist. Wat ik zo snel zie is dat hij vooral invalt op LM of AM. Daarnaast verdient hij volgens veel fans nu al een basisplek en ze hopen heel erg dat hij blijft.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Le PSV est considéré comme le meilleur club du monde, offrant non seulement un environnement propice au développement des talents, mais aussi une histoire riche et une culture footballistique vibrante. Un de leurs joyaux les plus précieux est Xavi Simons, un jeune joueur plein de promesse. Beaucoup pensent, et avec raison, que Xavi a tout à gagner à rester ici. Le PSV a déjà démontré par le passé sa capacité à polir des talents bruts et à les transformer en véritables étoiles du football. Avec un encadrement de haut niveau, des coéquipiers solides et une fanbase dévouée, Xavi Simons est assurément à sa place au PSV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 26 Jun 2023, 00:05 Laatste 5 wedstrijden standaard ingevallen op het middenveld waarvan 2x 45 minuten. Op sociale media zijn de fans erg positief. Tegen Athletico-PR viel hij bijvoorbeeld 45min in en volgens een aantal fans draaide hij de wedstrijd om waardoor met 2-1 werd gewonnen, hij gaf bijvoorbeeld een goede voorassist. Wat ik zo snel zie is dat hij vooral invalt op LM of AM. Daarnaast verdient hij volgens veel fans nu al een basisplek en ze hopen heel erg dat hij blijft.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 26 Jun 2023, 00:09 Le PSV est considéré comme le meilleur club du monde, offrant non seulement un environnement propice au développement des talents, mais aussi une histoire riche et une culture footballistique vibrante. Un de leurs joyaux les plus précieux est Xavi Simons, un jeune joueur plein de promesse. Beaucoup pensent, et avec raison, que Xavi a tout à gagner à rester ici. Le PSV a déjà démontré par le passé sa capacité à polir des talents bruts et à les transformer en véritables étoiles du football. Avec un encadrement de haut niveau, des coéquipiers solides et une fanbase dévouée, Xavi Simons est assurément à sa place au PSV.
Haal zoiets even door de vertaalmachine voor het hier neer te kwakken

Denk dat 99% van ons geen Frans kan. Scheelt iedereen veel moeite :mrgreen:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 26 Jun 2023, 00:30
Tyyne wrote: 26 Jun 2023, 00:09 Le PSV est considéré comme le meilleur club du monde, offrant non seulement un environnement propice au développement des talents, mais aussi une histoire riche et une culture footballistique vibrante. Un de leurs joyaux les plus précieux est Xavi Simons, un jeune joueur plein de promesse. Beaucoup pensent, et avec raison, que Xavi a tout à gagner à rester ici. Le PSV a déjà démontré par le passé sa capacité à polir des talents bruts et à les transformer en véritables étoiles du football. Avec un encadrement de haut niveau, des coéquipiers solides et une fanbase dévouée, Xavi Simons est assurément à sa place au PSV.
Haal zoiets even door de vertaalmachine voor het hier neer te kwakken

Denk dat 99% van ons geen Frans kan. Scheelt iedereen veel moeite :mrgreen:
Nietszeggend reclame praatje, de moeite niet waard (voor het geval iemand iets serieus bedoelt...) :mrgreen:
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 26 Jun 2023, 00:30
Tyyne wrote: 26 Jun 2023, 00:09 Le PSV est considéré comme le meilleur club du monde, offrant non seulement un environnement propice au développement des talents, mais aussi une histoire riche et une culture footballistique vibrante. Un de leurs joyaux les plus précieux est Xavi Simons, un jeune joueur plein de promesse. Beaucoup pensent, et avec raison, que Xavi a tout à gagner à rester ici. Le PSV a déjà démontré par le passé sa capacité à polir des talents bruts et à les transformer en véritables étoiles du football. Avec un encadrement de haut niveau, des coéquipiers solides et une fanbase dévouée, Xavi Simons est assurément à sa place au PSV.
Haal zoiets even door de vertaalmachine voor het hier neer te kwakken

Denk dat 99% van ons geen Frans kan. Scheelt iedereen veel moeite :mrgreen:
Volgens mij heeft hij het al door de vertaalmachine gehaald, maar dan de andere kant op ;) Ik kon dit nl. nog wel begrijpen met mijn middelbare school Frans (geen eindexamen in gedaan) en het klinkt niet alsof dit uit Franse media komt, meer alsof het voor Franse media of andere Fransozen is bedoeld :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we hopen dat het halen van Rodriguinho alsvast voorsorteren op vertrek Til is. Tenzij Til onder Bosz opbloeit als scorende invaller en de winnende maakt in de vCL en de winnende maakt in de kampioenswedstrijd op 21 april, dan heb ik niks gezegd :mrgreen:
MJPSV
Bankzitter
Posts: 256
Joined: 04 Nov 2020, 14:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 25 Jun 2023, 22:55 Kleine breaking?


Rodriguinho volgt PSV op Instagram!

Image
Ik volg PSV ook op instagram, zou dat betekenen dat ik ook speler kan worden :lol: :lol:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede voetbalnamen in ieder geval.
Ex unitate vires
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 09:00 Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
Lekker concreet. Hou ik van.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 09:00 Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
Ik heb het helemaal gemist, wat is er uiteindelijk gebeurt met die jongen die klaarstond?
Post Reply