Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 26 Jun 2023, 09:19
LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 09:00 Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
Ik heb het helemaal gemist, wat is er uiteindelijk gebeurt met die jongen die klaarstond?
Helemaal niks gemist. :)
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 09:00 Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
Varela en management hebben zelfs al gesprekken gevoerd met tenminste één Nederlandse club, zoals afgelopen weekend al gemeld. Dat zou dan waarschijnlijk PSV zijn. En dan vermoed ik dat hij de opvolger van Sangaré moet worden. Spannend!
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

✅️ Vervanger Sangaré
✅️ Groot talent
✅️ Mooie Zuid-Amerikaanse naam
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi nieuws. Zal wel ca. 10 miljoen kosten, niet?

User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 26 Jun 2023, 09:54 ✅️ Vervanger Sangaré
✅️ Groot talent
✅️ Mooie Zuid-Amerikaanse naam
Niet echt een 1-op-1 vervanger van Sangare lijkt me?
Mist wel een stukje lengte en spiermassa ten opzicht van onze Ivoriaanse rots.

Spelen inderdaad op dezelfde positie, maar zou het dan niet meer een vervangen van Guti zijn?
Ykhim zie jij hem echt als vervanger voor Sangare?
La vida és massa curta per no fer broma
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij speelt wel een beetje als Sangaré, vind ik. Is defensief waarschijnlijk wel wat stabieler. Hij zit im totaliteit misschien een beetje tussen Guti en Sangaré in, maar zijn prijskaartje is 15 miljoen. Ik denk dat Varela pas komt als Sangaré gaat. Vandaar.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 10:03 Hij speelt wel een beetje als Sangaré, vind ik. Is defensief waarschijnlijk wel wat stabieler. Hij zit im totaliteit misschien een beetje tussen Guti en Sangaré in, maar zijn prijskaartje is 15 miljoen. Ik denk dat Varela pas komt als Sangaré gaat. Vandaar.
Denk je dat hij er gelijk zal staan?

Oh en hoe komt het dat je zo goed op de hoogte bent van het Zuid Amerikaanse voetbal? Volg je dat hier vanuit Nederland, of woon je daar en kijk je het lokaal?
James Rodriguez
Regelmatige invaller
Posts: 339
Joined: 29 Jun 2022, 23:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 26 Jun 2023, 10:06
Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 10:03 Hij speelt wel een beetje als Sangaré, vind ik. Is defensief waarschijnlijk wel wat stabieler. Hij zit im totaliteit misschien een beetje tussen Guti en Sangaré in, maar zijn prijskaartje is 15 miljoen. Ik denk dat Varela pas komt als Sangaré gaat. Vandaar.
Denk je dat hij er gelijk zal staan?

Oh en hoe komt het dat je zo goed op de hoogte bent van het Zuid Amerikaanse voetbal? Volg je dat hier vanuit Nederland, of woon je daar en kijk je het lokaal?
2 jaar geleden was Varela al aan PSV gelinked (https://www.voetbal4u.com/2021/11/29/PSV-gaat-miljoenen-uitgeven-aan-20-jarige-alan-varela/) dus ze zullen de beste jongen al een poosje volgen neem ik aan. Verder ook aan clubs als Barca (https://www.sport.es/en/news/barca/alan-varela-the-new-busquets-at-boca-liked-by-barca-79898242) en Liverpool (https://eurofootballrumours.com/liverpool-join-the-hunt-for-alan-varela-33062/) gelinked dus zal geen koekenbakker zijn.
User avatar
Fenomeno
Talent
Posts: 70
Joined: 30 May 2023, 22:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 26 Jun 2023, 10:06
Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 10:03 Hij speelt wel een beetje als Sangaré, vind ik. Is defensief waarschijnlijk wel wat stabieler. Hij zit im totaliteit misschien een beetje tussen Guti en Sangaré in, maar zijn prijskaartje is 15 miljoen. Ik denk dat Varela pas komt als Sangaré gaat. Vandaar.
Denk je dat hij er gelijk zal staan?

Oh en hoe komt het dat je zo goed op de hoogte bent van het Zuid Amerikaanse voetbal? Volg je dat hier vanuit Nederland, of woon je daar en kijk je het lokaal?
Ykhim kan dat vast nog beter beschrijven, maar ik denk dat hij het wel kan bevestigen als ik zeg dat hij vrij snel al dan niet direct mee gaat kunnen.

Wat ik met mijn beperkte kennis weet en interessant vind aan zijn profiel is dat hij een 'enkele 6' is, en dus niet alleen defensief alert en agressief is, maar ook comfortabel aan de bal. Dat hebben we echt nodig op die plek als we onder Bosz met een 3-mans middenveld pna gaan spelen.

Vaste waarde bij Boca, goed gespeeld in de Copa Libertadores en had vorige zomer ook al best een transfer kunnen maken. Die clausule van 15 miljoen zie ik Ajax of een Portugese club ook zo betalen, echt een toptalent op die positie.
Last edited by Fenomeno on 26 Jun 2023, 10:41, edited 1 time in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij gehaald zou worden, dan is dat als grote meneer en zo mag je hem dan ook beoordelen. Misschien wel de beste middenvelder in Zuid-Amerika momenteel, of in elk geval een van de beste. Defensief top level, aan de bal prima, maar geen creatieve of technisch hele verfijnde jongen. Een combinatie met Veerman zou top zijn.

Concurrentie is inderdaad wel enorm. Hij kan naar elke topcompetitie in Europa.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoopgevend. Als PSV dus al met hem heeft gesproken is er in ieder geval wederzijdse interesse.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 10:03 Hij speelt wel een beetje als Sangaré, vind ik. Is defensief waarschijnlijk wel wat stabieler. Hij zit im totaliteit misschien een beetje tussen Guti en Sangaré in, maar zijn prijskaartje is 15 miljoen. Ik denk dat Varela pas komt als Sangaré gaat. Vandaar.
Ik vind het meer op een upgrade van Guti lijken op basis van highlights. Loopt veel gaten dicht, staat vaak op de juiste plek, wint duels, veel onderscheppingen alleen dan ook nog voetballen van een hoger niveau. Lijkt op een echte voetballende 6...

Maar goed dat is alleen op basis van de filmpjes haha.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 09:48
LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 09:00 Ik heb een tweetal namen doorgekregen waarbij PSV heeft geinformeerd bij Boca Juniors. Het zou gaan om Christian Medina en Alan Varela. Spelers worden voor langere tijd gescout. Of dit daadwerkelijk tot een transfer gaat leiden, kan ik op dit moment nog niet melden. Dit heb ik vernomen van iemand anders dan het verhaal over de Argentijnse speler die klaarstond. Zou een van de twee dan deze zomer naar PSV komen?
Varela en management hebben zelfs al gesprekken gevoerd met tenminste één Nederlandse club, zoals afgelopen weekend al gemeld. Dat zou dan waarschijnlijk PSV zijn. En dan vermoed ik dat hij de opvolger van Sangaré moet worden. Spannend!
Dat is inderdaad spannend! En hoopgevend. Zou het erg waarderen als PSV weer op de Zuid-Amerikaanse toer gaat én eindelijk Argentinie eens aanboort (heb het altijd bizar gevonden dat we slechts drie spelers uit dat land in het PSV-shirt hebben kunnen zien). Een middenveld met Simons, Veerman en Varela is er eentje om van te kwijlen :kwijl:

Denk jij overigens dat PSV bovenop de niet geringe vraagprijs ook nog een flink doorverkooppercentage zal moeten slikken? Volgens mij zie je dat namelijk steeds meer. Ajax moest na de verkoop van Megan Rapinoe nog aardig wat afleggen aan Sao Paolo als ik me niet vergis, om nog maar te zwijgen van de bak aan geld die River Plate na de verkoop van Enzo Fernandez door Benfica overhield.

Verder: niks meer gehoord over PSV-interesse voor Zeballos? :stars:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 26 Jun 2023, 10:47
Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 09:48

Varela en management hebben zelfs al gesprekken gevoerd met tenminste één Nederlandse club, zoals afgelopen weekend al gemeld. Dat zou dan waarschijnlijk PSV zijn. En dan vermoed ik dat hij de opvolger van Sangaré moet worden. Spannend!
Dat is inderdaad spannend! En hoopgevend. Zou het erg waarderen als PSV weer op de Zuid-Amerikaanse toer gaat én eindelijk Argentinie eens aanboort (heb het altijd bizar gevonden dat we slechts drie spelers uit dat land in het PSV-shirt hebben kunnen zien). Een middenveld met Simons, Veerman en Varela is er eentje om van te kwijlen :kwijl:

Denk jij overigens dat PSV bovenop de niet geringe vraagprijs ook nog een flink doorverkooppercentage zal moeten slikken? Volgens mij zie je dat namelijk steeds meer. Ajax moest na de verkoop van Megan Rapinoe nog aardig wat afleggen aan Sao Paolo als ik me niet vergis, om nog maar te zwijgen van de bak aan geld die River Plate na de verkoop van Enzo Fernandez door Benfica overhield.

Verder: niks meer gehoord over PSV-interesse voor Zeballos? :stars:
Ik voel een trivia vraag aankomen. Wie kopt hem in?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 26 Jun 2023, 10:50
O Goleiro Grande wrote: 26 Jun 2023, 10:47

Dat is inderdaad spannend! En hoopgevend. Zou het erg waarderen als PSV weer op de Zuid-Amerikaanse toer gaat én eindelijk Argentinie eens aanboort (heb het altijd bizar gevonden dat we slechts drie spelers uit dat land in het PSV-shirt hebben kunnen zien). Een middenveld met Simons, Veerman en Varela is er eentje om van te kwijlen :kwijl:

Denk jij overigens dat PSV bovenop de niet geringe vraagprijs ook nog een flink doorverkooppercentage zal moeten slikken? Volgens mij zie je dat namelijk steeds meer. Ajax moest na de verkoop van Megan Rapinoe nog aardig wat afleggen aan Sao Paolo als ik me niet vergis, om nog maar te zwijgen van de bak aan geld die River Plate na de verkoop van Enzo Fernandez door Benfica overhield.

Verder: niks meer gehoord over PSV-interesse voor Zeballos? :stars:
Ik voel een trivia vraag aankomen. Wie kopt hem in?
Welke drie Argentijnen hebben voor PSV gespeeld? :mrgreen:
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 26 Jun 2023, 10:52
Thijs wrote: 26 Jun 2023, 10:50

Ik voel een trivia vraag aankomen. Wie kopt hem in?
Welke drie Argentijnen hebben voor PSV gespeeld? :mrgreen:
Carrizo, Romero, Benitez en Ferreya?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 10:30 Als hij gehaald zou worden, dan is dat als grote meneer en zo mag je hem dan ook beoordelen. Misschien wel de beste middenvelder in Zuid-Amerika momenteel, of in elk geval een van de beste. Defensief top level, aan de bal prima, maar geen creatieve of technisch hele verfijnde jongen. Een combinatie met Veerman zou top zijn.

Concurrentie is inderdaad wel enorm. Hij kan naar elke topcompetitie in Europa.
Ik vrees dat hij al niet meer haalbaar is, met clubs als Liverpool en Barca op het vinkentouw. Als hij komt, lijkt hij me na 1 jaar al weer weg. Medina is ook meermaals genoemd maar gevoelsmatig lijkt me die wel echt een flink stuk minder. Klopt dat?
Last edited by Ardbeg on 26 Jun 2023, 11:22, edited 1 time in total.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alleen nog eff onderhandelen met 4 zaakwaarnemers, zn Pa, Broer en vrouw over percentages en garanties.


Welkom Varela @ 1 maart 2024 🤣
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Varela, is dat qua speler een beetje vergelijkbaar met Javier Mascherano van vruuger?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Verschil is natuurlijk wel dat hij bij PSV de garantie op veel minuten heeft in vergelijking met Barcelona of Liverpool. Zou de perfecte tussenstap zijn voor die jongen. Maar denk dat PSV vooral aanhikt tegen het totale plaatje. Verwachting is een transfersom van minimaal 15 miljoen waarbij ik zelf nog wel 20 miljoen verwacht. Natuurlijk komt daar nog een percentage over de winst bij (10 tot 15 procent). Dit is dan exclusief tekengelden, bonussen en salaris. Denk dat het totale kostenplaatje richting de 25 miljoen gaat.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En naar die prijs heeft PSV geïnformeerd, of wat is precies het gesprek geweest dat je door hebt gekregen?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 11:15 Verschil is natuurlijk wel dat hij bij PSV de garantie op veel minuten heeft in vergelijking met Barcelona of Liverpool. Zou de perfecte tussenstap zijn voor die jongen. Maar denk dat PSV vooral aanhikt tegen het totale plaatje. Verwachting is een transfersom van minimaal 15 miljoen waarbij ik zelf nog wel 20 miljoen verwacht. Natuurlijk komt daar nog een percentage over de winst bij (10 tot 15 procent). Dit is dan exclusief tekengelden, bonussen en salaris. Denk dat het totale kostenplaatje richting de 25 miljoen gaat.
Lees dat ie een clausule heeft voor 15mil. Dus meer lijkt me een beetje raar ;)
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als ik deze verhalen hoor, dan denk ik dat het een kansloze zaak is. Tenzij hij met iemand heeft gepraat die ooit op zijn 17de richting Eindhoven kwam..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 26 Jun 2023, 11:20 Als ik deze verhalen hoor, dan denk ik dat het een kansloze zaak is. Tenzij hij met iemand heeft gepraat die ooit op zijn 17de richting Eindhoven kwam..
Waarom zou hij met Ronaldo in gesprek gaan dan?
Last edited by Ardbeg on 26 Jun 2023, 11:44, edited 1 time in total.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 26 Jun 2023, 11:15 Verschil is natuurlijk wel dat hij bij PSV de garantie op veel minuten heeft in vergelijking met Barcelona of Liverpool. Zou de perfecte tussenstap zijn voor die jongen. Maar denk dat PSV vooral aanhikt tegen het totale plaatje. Verwachting is een transfersom van minimaal 15 miljoen waarbij ik zelf nog wel 20 miljoen verwacht. Natuurlijk komt daar nog een percentage over de winst bij (10 tot 15 procent). Dit is dan exclusief tekengelden, bonussen en salaris. Denk dat het totale kostenplaatje richting de 25 miljoen gaat.
In dat geval vrees ik dat deze speler te hoog gegrepen is voor PSV.
Post Reply