Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De naam van de speler die klaar stond zal vanzelf wel weer boven komen drijven.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 26 Jun 2023, 11:45 Al die Turkse geruchten. Wij halen geen spelers uit zo’n kleine competitie.
Nee gelukkig komt PVA niet uit de Turkse competitie😉
Marcel for president!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sterker nog, van Smallatasaray.
User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Jordi
Basisspeler
Posts: 456
Joined: 30 Jun 2022, 10:16
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 11:45
O Goleiro Grande wrote: 26 Jun 2023, 10:47 Denk jij overigens dat PSV bovenop de niet geringe vraagprijs ook nog een flink doorverkooppercentage zal moeten slikken? Volgens mij zie je dat namelijk steeds meer. Ajax moest na de verkoop van Megan Rapinoe nog aardig wat afleggen aan Sao Paolo als ik me niet vergis, om nog maar te zwijgen van de bak aan geld die River Plate na de verkoop van Enzo Fernandez door Benfica overhield.
Ik ken de contractdetails niet, maar de 15 miljoen zou volgens berichtgeving een vaststaande clausule zijn. Lijkt me onwaarschijnlijk dat daar dan nog een percentage overheen gaat. Hooguit als onderdeel van een lagere transfersom. Dat was bij Antony en Fernández anders.

Tekengeld en dergelijke is een ander verhaal.
Verder: niks meer gehoord over PSV-interesse voor Zeballos? :stars:
Jawel, en zelfs als twee keer op teruggekomen hier :mrgreen: . De mensen die ik heb gesproken binnen en rondom Boca, kunnen zich niet herkennen in het verhaal en zeggen dat er geen onderhandelingen gaande zijn. Wel dat hij gevolgd en gescout is/was door PSV, Ajax en Feyenoord, waarbij die laatste club te kennen heeft gegeven dat ze zeer geïnteresseerd zijn, maar vooralsnog de voorkeur geven aan andere targets.
Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 11:03 Ik vrees dat hij al niet meer haalbaar is, met clubs als Liverpool en Barca op het vinkentouw. Als hij komt, lijkt hij me na 1 jaar al weer weg. Medina is ook meermaals genoemd maar gevoelsmatig lijkt me die wel echt een flink stuk minder. Klopt dat?
Barcelona heeft niet de middelen om hem te kunnen halen. Liverpool wel, maar volgens mij leeft dat alleen onder Engelse fans die op YouTube zijn gaan zoeken naar leuke spelers.

Medina is ook een goeie speler, maar nog niet van het niveau Varela. Ook een ander type speler. En ja: die hebben we ook al langere tijd op de radar, zoals al eerder aangegeven door anderen.
Zegt het nog iets dat Varela geen enkele jeugdteams van het nationale elftal heeft doorlopen? Medina daarentegen 2 handjes vol. Uiteraard is de keuze daar reuze, maar toch.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

040-076 wrote: 26 Jun 2023, 12:21
RIO wrote: 26 Jun 2023, 11:45 Al die Turkse geruchten. Wij halen geen spelers uit zo’n kleine competitie.
Nee gelukkig komt PVA niet uit de Turkse competitie😉
Daar zaten we al jaren achteraan. Al had ie bij FC Putin gespeeld, die was dan alsnog gekomen. Laat ik het anders verwoorden, we gaan geen Turkse spelers halen.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Steweart heeft nog een heleboel werk te verrichten wil die voor de eerste training nog wat versterkingen presenteren, maar heb wel vertrouwen erin met hem dat hij een sterke selectie neer zal zetten. En dat hij de zwakke goed kan lozen.
Sjorske38
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 14 Feb 2022, 17:08
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sjorske38 wrote: 26 Jun 2023, 13:16
Voetbalzone (N)
Ik begrijp de reacties op Voetbalzone. Maar hé, het is maar een dom knip-en-plak doorgeefluik met zeer sterk Ajax-filter. In dit geval zou je je middelvinger moeten opsteken tegen UOL Esporte, en dat zul je niet doen. Je kunt ook je nieuws van Voetbalzone plukken, even de oorspronkelijke bron controleren en dan alsnog beslissen of het irritant non nieuws is of niet…(ja, ik citeer zelf ook wel eens van Voetbalzone als ik geen zin of geen tijd heb om wat verder te kijken :mrgreen: )
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jordi wrote: 26 Jun 2023, 12:40Zegt het nog iets dat Varela geen enkele jeugdteams van het nationale elftal heeft doorlopen? Medina daarentegen 2 handjes vol. Uiteraard is de keuze daar reuze, maar toch.
Varela heeft volgens mij wel een aantal keren bij Argentinië O20 gespeeld. Maar goed: het zegt verder niet zoveel, want hij laat het nu gewoon zien bij de grote mannen en gaat een transfer naar Europa maken. Medina komt er ook wel, maar die is nog niet zo ver. Is ook niet zo gek met een paar duizend speelminuten minder.
MarkvanBommel
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 14 Jun 2023, 10:43
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Cody Gakpo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 12:01 Ach, als je netto 25 miljoen euro overhoudt aan de transfer van Sangare kan je wel een speler kopen van 15 miljoen :mrgreen: . Houd je nog geld over ook voor een top verdediger. Vanuit kamp Sangare is al gemeld dat ze hopen/verwachten deze week, dus voor de 1e training van PSV, een transfer te maken. Dan zou het in de timelime wel aardig overeenkomen met die Verala.
Heeft Toulouse zon groot doorverkooppercentage dan dat 12,5 miljoen afgedragen wordt vanuitgaande dat die clausule van Sangaré gewoon afgetikt wordt?
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MarkvanBommel wrote: 26 Jun 2023, 14:09
Juancho wrote: 26 Jun 2023, 12:01 Ach, als je netto 25 miljoen euro overhoudt aan de transfer van Sangare kan je wel een speler kopen van 15 miljoen :mrgreen: . Houd je nog geld over ook voor een top verdediger. Vanuit kamp Sangare is al gemeld dat ze hopen/verwachten deze week, dus voor de 1e training van PSV, een transfer te maken. Dan zou het in de timelime wel aardig overeenkomen met die Verala.
Heeft Toulouse zon groot doorverkooppercentage dan dat 12,5 miljoen afgedragen wordt vanuitgaande dat die clausule van Sangaré gewoon afgetikt wordt?
Is al vaker aangekaart; Toulouse, Sangaré zelf, zaakwaarnemers delen allemaal mee. Schatting is dat er grofweg 25 miljoen overblijft.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



:mrgreen:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, dat was balen. Guus Til kwam voorbij i.c.m. een transferbericht en dan is het van De Speld. :sad:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet om het een of ander, maar de Speld is vaker accurater dan voerbalzone/soccernews ;)
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uit VI pro van Timmer:
Welke twee nieuwe vleugelflitsers worden aangetrokken en is Noa Lang daar één van?
Als spelers als Sangaré en Guti worden verkocht, is er weer wel geld om die posities goed in te vullen en zo lijkt de defensie dus wat later in de transferperiode aan de beurt te komen tenzij er snel verdedigers worden verkocht. Zo staat André Ramalho bijvoorbeeld in de belangstelling van meerdere clubs.
https://www.vi.nl/pro/het-tijdperk-pete ... raagtekens
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Twee buitenspelers, dat zou geweldig zijn. Noa Lang en Mateus Tetê.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vleugelflitsers, en 2 ook. Ben benieuwd.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah, als Sambo erbij is dan heb je 10 contractspelers voor 4 posities. Is ook wel wat veel.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Twee buitenspelers zijn ook wel broodnodig om weer een dubbele bezetting te hebben, zodat Xavi vol op de 10 positie kan focussen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 26 Jun 2023, 16:29 Tjah, als Sambo erbij is dan heb je 10 contractspelers voor 4 posities. Is ook wel wat veel.
Gewoon een beetje creatief zijn. Obispo en Ramalho zouden prima op links- en rechtsbuiten kunnen spelen.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timmer heeft het weliswaar over 2 linksbuitens, maar ik heb het gevoel dat dat meer een eigen inschatting is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
YMSA13
Lid 2e elftal
Posts: 152
Joined: 22 Jun 2022, 21:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:27 Uit VI pro van Timmer:
Welke twee nieuwe vleugelflitsers worden aangetrokken en is Noa Lang daar één van?
Als spelers als Sangaré en Guti worden verkocht, is er weer wel geld om die posities goed in te vullen en zo lijkt de defensie dus wat later in de transferperiode aan de beurt te komen tenzij er snel verdedigers worden verkocht. Zo staat André Ramalho bijvoorbeeld in de belangstelling van meerdere clubs.
https://www.vi.nl/pro/het-tijdperk-pete ... raagtekens
Speelt er eigenlijk iets concreets om Lang? Heb na het laatste nieuws weinig meer gehoord.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:35 Timmer heeft het weliswaar over 2 linksbuitens, maar ik heb het gevoel dat dat meer een eigen inschatting is.
Met El Ghazi en Bakayoko heb je 2 buitenspelers en met wat fantasie en frisse blik van Bosz zou je zelfs Vertessen nog mee kunnen tellen. Dan moeten er 2 vleugelspelers bij en dan ligt het eraan hoe je El Ghazi en Bakayoko in schat met of het er 2 op links worden of 1 op beide.

Het zou gek zijn de beus te trekken voor 2 spelers voor dezelfde positie.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

YMSA13 wrote: 26 Jun 2023, 16:36
Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:27 Uit VI pro van Timmer:





https://www.vi.nl/pro/het-tijdperk-pete ... raagtekens
Speelt er eigenlijk iets concreets om Lang? Heb na het laatste nieuws weinig meer gehoord.
Blijft Lang stil inderdaad..
Post Reply