PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 23 Jun 2023, 22:33 Oma aan het werk gezet. Na het weekend te koop 👌🏼. 25 euro +verzendkosten.
Maak me toch een beetje zorgen om de Aziatische tarieven voor zo'n hardwerkende oma

Ontopic: Hebben namens de club fans ook inspraak?
:logoo:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

"Misschien dat we nog meer kunnen doen samen met kledingsponsor Puma, waar we in het contract met beperkingen en verplichtingen te maken hebben, maar ook kansen zien in de samenwerking. Wellicht dat we ook bij deze partner nog meer begrip voor de financiële realiteit krijgen en samen een goedkoper alternatief voor fans kunnen bieden", aldus Brands.
Er zijn al een aantal clubs in de wereld die drie shirts laten maken: authentic, replica en een replica van de replica. De laatste is dan een nog meer gestandaardiseerd goedkoper model. Dat is wel waar je naar toe gaat als een simpel replica shirtje 95 euro kost.
https://www.psvfans.nl/marcel-brands-al ... te-houden/
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Chique! (Sjiek)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik dacht dat Puma er mee gaat kappen? Werd door iemand vertelt hier, geen idee meer wie overigens.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 14:01 Ik dacht dat Puma er mee gaat kappen? Werd door iemand vertelt hier, geen idee meer wie overigens.
Zou ik wel sunt vinden, shirtjes van Puma zijn veeeeeeeeel beter dan wat we van Umbro hadden.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19

TigTogFlip wrote: 26 Jun 2023, 14:09
Juancho wrote: 26 Jun 2023, 14:01 Ik dacht dat Puma er mee gaat kappen? Werd door iemand vertelt hier, geen idee meer wie overigens.
Zou ik wel sunt vinden, shirtjes van Puma zijn veeeeeeeeel beter dan wat we van Umbro hadden.
Betekent toch niet dat we terug naar Umbro gaan...
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Als PSV Adidas krijgt toch wel?
Last edited by Ardbeg on 26 Jun 2023, 14:46, edited 1 time in total.
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV

Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Dat biedt wel perspectief voor een aantal gruwelijke retro kits. Iemand goede Photoshop skills om daar een voorbeeld van te maken?
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 14:21
Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Als PSV Adidas krijgt toch wel?
Ligt er een beetje aan hoe je het leest. Als Ajax in 2024 overstapt naar Nike en PSV in 2025 naar Adidas heeft Adidas geen NL'se topclub meer in 2024-25.
Niet dat ze nu een NL'se topclub hebben, maar dat terzijde...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 14:21
Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Als PSV Adidas krijgt toch wel?
Image
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Dribble wrote: 26 Jun 2023, 14:24
Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Dat biedt wel perspectief voor een aantal gruwelijke retro kits. Iemand goede Photoshop skills om daar een voorbeeld van te maken?
Grasmat kom er maar in.
Gooi je werk maar opzij, vrouw en kinderen ook en hup aan de slag!
En anders heeft Eenhoopjob misschien wat tijd voordat het 2025 is?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00





Ik hoop dat PSV bij Puma blijft. Ik vind dit Argentinie tenue echt super maar ik hoop niet op deze stijl bij PSV. Te veel op het Adidas merk gefocust ipv de club.
Last edited by Ardbeg on 26 Jun 2023, 14:46, edited 3 times in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Eens. Zie dan liever Nike ipv Adidas.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV

Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Hoewel ik Adidas ook een verbetering zou vinden zou ik het toch het mooist vinden als PSV en Nike elkaar weer zouden vinden in de toekomst. Dat waren mooie en cleane shirts. En hoewel de blokletters van Philips ook een klasseverschil gaf vind ik dat Puma en in het bijzonder Umbro er sindsdien totaal niet in zijn geslaagd om dat niveau van design te evenaren. Terwijl PSV en Nike volgend eerstgenoemde nb uit elkaar gingen omdat de Amerikanen de club niet genoeg couleur locale in het design konden bieden…
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare

DonyellMalen wrote: 26 Jun 2023, 14:44 Eens. Zie dan liever Nike ipv Adidas.
Nike shirts zijn veeeeeel erger dan Adidas nu, zeker voor clubs met strepen. Inter en Atletico zien er echt niet uit.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Daarom. Gewoon bij de huidige blijven. Top shirts.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Adidas kan de blaftyfus krijgen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

TigTogFlip wrote: 26 Jun 2023, 14:50
DonyellMalen wrote: 26 Jun 2023, 14:44 Eens. Zie dan liever Nike ipv Adidas.
Nike shirts zijn veeeeeel erger dan Adidas nu, zeker voor clubs met strepen. Inter en Atletico zien er echt niet uit.
PSV ging weg bij Nike omdat ze minder wilden betalen en omdat we een shirtje uit een catalogus met teamwear zouden moeten gaan kiezen. Inter en Atletico hebben veel meer invloed op het design. Dus heb vooral niet de illusie dat PSV een shirt zou kunnen krijgen in de richting van het shirt van Inter en Atletico. Het voordeel van een relatief kleiner merk als Umbro of Puma is dat we zelf meer inspraak op het design hebben. Daarnaast hebben ze weinig echte topclubs in hun stal waardoor wij meer aandacht genieten. Zo heeft alles heeft voor- en nadelen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Puma is wel mijn favoriet, dus zou ik het erg jammer vinden als dat stopt. Maar als het zover is, is Under Armour niks?
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Neee aub geen Adidas zeg, laten we hopen dat het bij een gerucht blijft. Die verneuken elke shirt, minimaal met hun 3 kutstrepen maar vaak ook de rest. Real Madrid was het paradepaardje en een kleine uitzondering maar ook die is zwaar achteruit gegaan komend seizoen. Blijf gewoon bij onze Amsterdamse vrienden, aub.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Ik zal binnenkort wat conceptjes knallen
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Uiteindelijk draait het toch alleen maar om de poen. Of het nu Puma, Adidas of Nike is.... Uiteindelijk had ik ook meer van Puma verwacht. Die shirts van tegenwoordig zijn amper meer mijn ding. Zal wel een generatie kloof aan het ontstaan zijn :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Gender:

Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Adidas is dikke prima wat mij betreft. Beter dan Puma en vooral veel beter dan Nike.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Gender:

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 16:04 Uiteindelijk draait het toch alleen maar om de poen. Of het nu Puma, Adidas of Nike is.... Uiteindelijk had ik ook meer van Puma verwacht. Die shirts van tegenwoordig zijn amper meer mijn ding. Zal wel een generatie kloof aan het ontstaan zijn :mrgreen:
Ja daar is wel een kloof, voetbalshirts worden namelijk voornamelijk gedragen door kinderen. Daarom zijn er ieder jaar weer veel van die rare felle shirts. Kinderen vinden dat mooi en dus verkoopt het goed.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Post Reply