Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
FOOTB_REM_S: No

Miguel Monsalve
Nationaliteit: Colombiaan
Leeftijd: 19 Feb 27, 2004 Dus pas geleden verjaardag gehad.
Positie: Aanvallende Middenvelder ( Linksbuiten )
Prijs €950k ( Volgens Transfermarkt )
Club: Independiente Medellín ( Colombia )

Een speler met goede visie en gaat altijd voor de optie waarvan die denkt dat het tot de grootste kans komt. Heeft een goede dribbel en zet die ook niet te ver door als die een paar man passeert en dus de goede optie kiest voor vervolg aanval. Fysiek in orde en moeilijk van de bal te krijgen tenzij ze op hem een overtreding begaan of hem een doodschop verkopen, zoals in de video wanneer die richting doelgebied dribbelt en die donkere speler hem neer schopt. Comfortabel aan de bal en kan medespelers makkelijk kansen bieden voor doelgebied.

Je zou hem achter Xavi en Til kunnen laten rijpen. Of achter Xavi als stand-in mocht Til verkocht worden.

https://www.transfermarkt.com/miguel-mo ... ler/828045



User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik hoop dat hij blijft, maar laten we wel wezen Walter is in principe vervangbaar als je niet meer niveau Zoet/Drommel nastreeft. Maar ik hoop gewoon op continuïteit van onze ervaren, prima Wallter!

Zo niet:
Favorietje: Luiz Junior van Famalicao. 22-jarige Braziliaanse goalie met een hoger reddingspercentage en een hogere PSxG-GA (berekening van Post Shot Expected Goals minus Goals Allowed). Luiz Junior scoort +0.8, Benitez -4.2). Interessant omdat hij jong is, bij een mindere ploeg in Portugal speelt en er nergens wat te vinden is aan geruchten dat hij in de belangstelling van de top staat dus ik verwacht ook niet dat hij heel duur is. Alleen uit de stats komt niet echt naar voren dat hij meevoetballend heel goed is, iets wat Bosz wel belangrijk vindt.



Andere optie, al wat ouder, Matheus van Braga. In maart 31 geworden dus zeer ervaren en nóg betere stats. Reddingspercentage van 78% (Benitez 69% Luiz Junior 74.8%). PSxG-GA van +2.8 en clean sheet % van 50% (Benitez 33% Luiz Junior 30%) maar clean sheet vind ik ook een som van de hele verdediging en niet alleen de keeper. Ook al is het shots on target against bij Matheus net wat hoger dan bij Benitez dus is het verschil in clean sheet % wel opzienbarend, Luiz Junior krijgt meer schoten te verwerken. Weinig beeldmateriaal van te vinden behalve losse reddingen.

Laatste kandidaat: Kolar van Slavia Praag. Goedkope optie want contract loopt nog maar 1 jaar. 28-jarige goalie met 200+ wedstrijden voor Slavia Praag. Een echte leider in de verdediging, allround keeper, geen acrobaat zoals bijv. Luiz Junior maar positioneel heel goed en komt altijd vol overtuiging zijn goal uit met goed gevoel voor waar de bal gaat komen.



User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Dai Ragazzi wrote: 25 Jun 2023, 22:30 Miguel Monsalve
Nationaliteit: Colombiaan
Leeftijd: 19 Feb 27, 2004 Dus pas geleden verjaardag gehad.
Positie: Aanvallende Middenvelder ( Linksbuiten )
Prijs €950k ( Volgens Transfermarkt )
Club: Independiente Medellín ( Colombia )

Een speler met goede visie en gaat altijd voor de optie waarvan die denkt dat het tot de grootste kans komt. Heeft een goede dribbel en zet die ook niet te ver door als die een paar man passeert en dus de goede optie kiest voor vervolg aanval. Fysiek in orde en moeilijk van de bal te krijgen tenzij ze op hem een overtreding begaan of hem een doodschop verkopen, zoals in de video wanneer die richting doelgebied dribbelt en die donkere speler hem neer schopt. Comfortabel aan de bal en kan medespelers makkelijk kansen bieden voor doelgebied.

Je zou hem achter Xavi en Til kunnen laten rijpen. Of achter Xavi als stand-in mocht Til verkocht worden.

https://www.transfermarkt.com/miguel-mo ... ler/828045



Die man op de foto, dat is toch gewoon Alvarèz?
Ex unitate vires
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation puur uit interesse, kijk je alleen naar data bij die genoemde keepers of ook wat hun kwaliteiten en zwaktes zijn op het veld? Want dat haal ik dan niet terug uit je post.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 12:30 @Sensation puur uit interesse, kijk je alleen naar data bij die genoemde keepers of ook wat hun kwaliteiten en zwaktes zijn op het veld? Want dat haal ik dan niet terug uit je post.
Data en video’s meer info is er weinig te vinden. Kolar wel vaker live aan het werk te zien, dat is een hele allround keeper die oké kan meevoetballen, heel sterk positioneerd, sterke reflexen heeft maar niet katachtig ofzo, meer beetje Unnerstall achtig.

Luiz Junior is wel veel beeldmateriaal van, daar zie je dat hij een hele goede reach heeft en wel de katachtige reflexen. Lijkt op basis van data meevoetballend geen verbetering tov Benitez.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No




Bright Arrey-Mbi is een 19jarige, no-nonsense verdediger die momenteel uitgeleend is door Bayern aan Hannover 96.. Goede om in de gaten te houden!
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
FOOTB_REM_S: No

In de trend van PSV de laatste jaren moeten we ons meer gaan focussen op top talenten weg pikken uit de jeugd van grote clubs.
Vaak is er bij top clubs geen kans voor doorgroei naar het eerste elftal en dan kan PSV perspectief bieden, deze jongen is daar een perfect voorbeeld van.

Isak Hansen-Aroen
Nationaliteit: Noors
Positie: Kan spelen als aanvallende middenvelder, centrale middenvelder, en met een goede verdedigende 8 misschien als opbouwende 6 (ala Frenkie).
Prijs: Aflopend contract dus voor niks op te halen, misschien een jeugdspeler vergoeding.

Deze jongen wordt al een paar jaar gezien als het grootste Noorse jeugdtalent. Hij is een uitstekende dribbelaar met een fluwelen techniek, ziet het spel goed en weet wanneer te versnellen en wanneer balbezit te koesteren. Een allround goede passer met vaak leuke lobjes en steek ballen, maar absoluut geen type Veerman als het gaat om bereik in de passing. Hij is geen speler van de Goals of Assists maar eerder een man van de voor actie. Via korte 1-2tjes en snelle passeer bewegingen creëert hij de ruimte voor zijn ploeggenoten om direct in en rond de zestien dreigend te zijn. Hij is vooral sterk in de kleine ruimtes en in de as van het veld en gebruikt graag zijn acceleratie en behendigheid om vooruit te kunnen spelen.. Hij werkt hard en is geen passagier op het middenveld, maar is wel klein en best fysiek zwak, een echte duel winnaar is het niet.

Een jongen met veel potentie die vooral snel tegen volwassenen moet gaan beginnen te voetballen, bij United gaat hij nooit de kans krijgen om zicht tegen volwassenen te meten aangezien hij fysiek nog tekort komt. Als hij zijn top techniek om wil zetten tot top voetballer zal hij misschien wel te overhalen zijn om bij ons via basis JPSV en wisselspeler bij het eerste door te groeien tot onbetwistbare nummer 1 op het middenveld.

https://www.transfermarkt.nl/isak-hanse ... aison=2019
Hierbij nog wat filmpkes:



Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Werd al een keer als gerucht genoemd hier. Zou 20 miljoen moeten kosten
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik kan mij op geen enkele manier voorstellen dat PSV concreet is voor die jongen. Veel te duur voor ons.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb aan een aantal Mexicanen gevraagd welke Mexicaanse spelers PSV moet halen om de Mexicaanse streak die we sinds 2014 hebben in leven te houden na het vertrek van Guti. Deze spelers werden het meest aanbevolen:

Fidel Ambriz
Deze speler is in de buitenlandse media al aan PSV gelinkt. Hij wordt omschreven als een balverovende middenvelder die ook als box-to-box kan spelen. Volgens een van de Mexicanen is hij technisch veel beter dan Guti was toen hij in Mexico speelde. Ambriz kan goed dribbelen in kleine ruimtes, is goed in de lucht en houdt ervan om de zestien in te rennen. Het enige probleem is dat zijn uitvoering soms niet al te best is en dat zijn besluitvorming vaak beter kan.

https://www.transfermarkt.nl/fidel-ambr ... ler/723240

Jesus Orozco
Deze vind ikzelf een vrij interessante optie. Orozco is een voor Mexicaanse begrippen een hele grote verdediger met zijn 188cm. Pas 21 en een marktwaarde van €5,5 miljoen volgens transfermarkt. Hij wordt omschreven als een ruwe speler met een enorme potentie. Hij speelt ook nog eens bij Chivas, met wie we recent een partnerschap hebben gesloten. Heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar het is misschien een interessante optie.

https://www.transfermarkt.nl/jesus-oroz ... ler/915155

Cesar Montes
Deze naam is hier volgens mij al enkele jaren bekend. Centrale verdediger, 26 jaar oud, 35 voudig Mexicaans international. Volgens de Mexicanen zou hij Espanyol willen verlaten nadat ze zijn gedegradeerd. Echter verwachten ze blijkbaar wel een som van €8 miljoen, wat misschien aan de hoge kant is.

https://www.transfermarkt.nl/cesar-mont ... ler/387687

Ozziel Herrera
Een 22 jarige rechtsbuiten met een marktwaarde van €3,5 miljoen klinkt op het eerste gezicht niet heel interessant. Werd echter wel meerdere keren aanbevolen en zou eventueel als backup achter Bakayoko kunnen fungeren.

https://www.transfermarkt.nl/ozziel-her ... ler/629006

Jesus Alcantar
Alcantar is een 19 jarige centrale verdediger die door Club Nexeca afgelopen seizoen is verhuurd aan Sporting B in Portugal. Hij wordt omschreven als een veelbelovende, fysiek sterke verdediger met als minpunt dat hij weleens een ‘dirty player’ kan zijn.

https://www.transfermarkt.nl/jesus-alca ... ler/796060

Victor Guzman
Nog een centrale verdediger, maar deze zit vaak (op de bank) bij het nationale team. Hij is pas 22 jaar oud en zal dus geen goedkope optie zijn. Het zou voor de lange termijn wel een interessante speler kunnen zijn voor PSV.

https://www.transfermarkt.nl/victor-guz ... ler/686444

Israel Reyes

Net als Guzman zit deze jonge (23 jaar) centrale verdediger ook al regelmatig bij het nationale team. Ook Reyes zal geen goedkope optie zijn, maar het is wel een interessante speler.

https://www.transfermarkt.nl/israel-rey ... ler/687558

Omar Campos
Een jonge linksback die binnenkort 21 wordt. Heeft ook al eens bij de nationale selectie gezeten en wordt gezien als een speler die het in Europa kan gaan maken.

https://www.transfermarkt.nl/omar-campo ... ler/854454

Overige spelers
Verder werden er nog een aantal spelers genoemd. Rodrigo Huescas bijvoorbeeld, die al eerder aan PSV gelinkt werd maar volgens mij gaat hij naar Granada. Verder werden Ramon Juarez en Emilio Lara (beide Club America) nog genoemd.

Al met al werd Fidel Ambriz het meest aanbevolen. Hij wordt gezien als het grootste talent op dit moment, dus het zou mooi zijn als PSV hem weet te strikken!
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
FOOTB_REM_S: No

TomPSV Ik had jou gezien in die thread, je hebt ze wel goed gepaaid met je "Salcido PSV legend" lol zo goed was ie ook niet, maar wel altijd een top mentaliteit.

Maar even serieus Montes is een glasbak alhoewel misschien niet geschikt voor een Bosz elftal (gebrek aan snelheid).
Campos is echt een goede links back maar we hebben al PvA en Mauro, Ambriz heb ik nooit gezien maar daar heeft Ykhim al eerder wat positief over geschreven.
Alcantar heb ik wat twitter jeugdscouts ook lovende over zien schrijven dus misschien is het wat voor jong. Schijnt tering snel en goed aan de bal te zijn, dus past wel in het type voetbal waar PSV naar toe wilt in de jeugd en het eerste.

De rest moet je niet aan beginnen, tussen de 22-25 jarige spelers uit Mexico zijn altijd de peperduur, en het is nou niet alsof je dan meestal top spelers/talenten haalt.
Als je Mexicanen koopt moet je of jonge spelers halen (21 of jonger) of de jongens halen die al wat hebben laten zien in Europa of voor Mexico ala Guardado, Moreno, Salcido, Edson Alvarez.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Ik zag op twitter Diego Gomez (Club Libertad) voorbij komen (niet gerelateerd aan PSV). Stel dat Veerman vertrekt zou hij wellicht een mooie optie zijn. Wel nog jong met 20 jaar. Maar lijkt veel potentie te hebben. Brighton, Small Club, Palmeiras, Atletico Mineiro schijnen interesse in hem te hebben. Volgens TM een waarde van 2mil.
Iemand die wat meer info heeft over hem? Op basis van joeptoep ben ik wel enthousiast geworden, maar ik weet niet hoe goed die competitie in Paraguay is.

Wel op basis van 518 minuten:
Image

Onderstaand scoutreport (weet niet hoe serieus ik dit moet nemen) is erg positief.

https://targetscouting.com/2023/06/25/d ... ut-report/

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Interessante opties worden er genoemd.
Man dat zou toch mooi zijn als daar er een paar van komen.

Zelf heb ik ook een lijstje, hopelijk heb ik morgen eindelijk tijd om weer eens wat te typen voor meerdere posities.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LucieNilis wrote: 30 Jun 2023, 01:20 @TomPSV Ik had jou gezien in die thread, je hebt ze wel goed gepaaid met je "Salcido PSV legend" lol zo goed was ie ook niet, maar wel altijd een top mentaliteit.

Maar even serieus Montes is een glasbak alhoewel misschien niet geschikt voor een Bosz elftal (gebrek aan snelheid).
Campos is echt een goede links back maar we hebben al PvA en Mauro, Ambriz heb ik nooit gezien maar daar heeft @Ykhim al eerder wat positief over geschreven.
Alcantar heb ik wat twitter jeugdscouts ook lovende over zien schrijven dus misschien is het wat voor jong. Schijnt tering snel en goed aan de bal te zijn, dus past wel in het type voetbal waar PSV naar toe wilt in de jeugd en het eerste.

De rest moet je niet aan beginnen, tussen de 22-25 jarige spelers uit Mexico zijn altijd de peperduur, en het is nou niet alsof je dan meestal top spelers/talenten haalt.
Als je Mexicanen koopt moet je of jonge spelers halen (21 of jonger) of de jongens halen die al wat hebben laten zien in Europa of voor Mexico ala Guardado, Moreno, Salcido, Edson Alvarez.
Niks aan toe te voegen. Montes en Guzmán had je vijf jaar geleden moeten halen, nu niet meer. Ambríz en Alcántar zijn grote talenten, en Campos vind ik eveneens een aardige speler, maar niet per se nodig. Laat me ook Alex Alcala aan het rijtje toevoegen. Is pas 17 en nog een hele lichte speler, maar een ware attractie op jeugdtoernooien. Technisch heel vaardig en in de kleine ruimtes echt top. Dat zijn interessante spelers voor Jong PSV.
Hatseflats wrote: 30 Jun 2023, 10:55 Ik zag op twitter Diego Gomez (Club Libertad) voorbij komen (niet gerelateerd aan PSV). Stel dat Veerman vertrekt zou hij wellicht een mooie optie zijn. Wel nog jong met 20 jaar. Maar lijkt veel potentie te hebben. Brighton, Small Club, Palmeiras, Atletico Mineiro schijnen interesse in hem te hebben. Volgens TM een waarde van 2mil.
Iemand die wat meer info heeft over hem? Op basis van joeptoep ben ik wel enthousiast geworden, maar ik weet niet hoe goed die competitie in Paraguay is.
Dit is wel een klasse speler, ja. Heel erg all-round vooral. Sterk, snel, dynamisch, uitstekende techniek, enorm loopvermogen, echt een typische box-to-box-speler. Heeft ook al z'n debuut gemaakt voor Paraguay en speelde vooral tegen Chili behoorlijk goed. Het niveau van die competitie is wel beroerd, maar hij schijnt wel heel erg dominant te zijn, dus duidelijk klaar voor een stap hogerop. Brighton zou wel een typische bestemming zijn. Die schatten dat de laatste tijd toch behoorlijk goed in.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het lastige bij dit soort spelers is altijd dat de stap van Z-Amerika naar Europa heel anders en/of groot is. Op zowel tactisch als fysiek vlak worden hier andere dingen verwacht. Pak een gemiddeld fragment in een compilatie van Ambriz en je ziet dat men daar geregeld speelt in ruimtes van 50 tot 60 meter, iets waar onze vorige trainer ongetwijfeld met jaloezie naar zal kijken. Zaken als handelingssnelheid, intensiteit, explosiviteit, behendigheid, fysieke impact, etc. kunnen dan heel makkelijk verbloemd worden.

Een van de redenen waarom ik van mening ben dat Gimenez hier een hit is geworden, is omdat hij iig qua fysieke bouw alles aanwezig heeft om in Europa te slagen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 30 Jun 2023, 13:49
Een van de redenen waarom ik van mening ben dat Gimenez hier een hit is geworden, is omdat hij iig qua fysieke bouw alles aanwezig heeft om in Europa te slagen.
Dit is ook de een van reden waarom Lozano en Edson zijn geslaagd denk ik, beiden hebben voor hun positie niet per se een top techniek maar ze zijn wel fysiek indrukwekkende spelers.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paredes voor 4 miljoen naar Galatasaray. Dat soort spelers zouden hier toch ook niet misstaan. Ervaring, kwaliteit, leiderschap. Mooie leeftijd ook nog. Maar zal in Turkije wel een vermogen gaan verdienen.
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
FOOTB_REM_S: No

Moet je niet aan beginnen, dat soort jongens hebben een gigantisch salaris voor hoeveel ze werkelijk leveren op het veld.
Laat die Turkse clubs maar lekker financieel wanbeleid draaien.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Typische transfer van een Turkse club die zo'n jongen een enorm salaris geeft terwijl hij op z'n retour is.
User avatar
LucieNilis
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 11 Jun 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Nilis
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 30 Jun 2023, 17:45 Typische transfer van een Turkse club die zo'n jongen een enorm salaris geeft terwijl hij op z'n retour is.
Ik vind het wel grappig dat mensen dan vaak beginnen over waarom wij niet dat soort spelers halen, dan vraag ik me altijd af of ze wel kijken naar hoe clubs die veel van dat soort spelers halen er voor staan.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Nog iets op te halen bij Sevilla?
LucieNilis wrote: 30 Jun 2023, 17:47
DonyellMalen wrote: 30 Jun 2023, 17:45 Typische transfer van een Turkse club die zo'n jongen een enorm salaris geeft terwijl hij op z'n retour is.
Ik vind het wel grappig dat mensen dan vaak beginnen over waarom wij niet dat soort spelers halen, dan vraag ik me altijd af of ze wel kijken naar hoe clubs die veel van dat soort spelers halen er voor staan.
Ik zeg nergens dat we 'veel' van dat soort spelers moeten halen. Maar Paredes is gewoon international van de wereldkampioen en heeft in de absolute wereldtop gespeeld. Pas 29 jaar. Ik vond Guardado en Moreno toch wel fijn hoor, bij PSV. En die hebben nooit op dat niveau gespeeld. Eén zo'n speler, misschien twee, kunnen een team juist enorm liften. Nee, niet als je een heel elftal aan uitgerangeerde semi-sterren hebt zoals Turkse en Griekse topclubs vaak hebben.
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 30 Jun 2023, 18:20

Nog iets op te halen bij Sevilla?
LucieNilis wrote: 30 Jun 2023, 17:47 Ik vind het wel grappig dat mensen dan vaak beginnen over waarom wij niet dat soort spelers halen, dan vraag ik me altijd af of ze wel kijken naar hoe clubs die veel van dat soort spelers halen er voor staan.
Ik zeg nergens dat we 'veel' van dat soort spelers moeten halen. Maar Paredes is gewoon international van de wereldkampioen en heeft in de absolute wereldtop gespeeld. Pas 29 jaar. Ik vond Guardado en Moreno toch wel fijn hoor, bij PSV. En die hebben nooit op dat niveau gespeeld. Eén zo'n speler, misschien twee, kunnen een team juist enorm liften. Nee, niet als je een heel elftal aan uitgerangeerde semi-sterren hebt zoals Turkse en Griekse topclubs vaak hebben.
Montiel graag :)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Iemand een idee of Bosz bij Leverkusen heeft samengewerkt met Paulinho ?

https://www.transfermarkt.nl/paulinho/p ... ler/428791

Linksbuiten, voormalige toptalent en nog steeds erg jong
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 30 Jun 2023, 22:33 Iemand een idee of Bosz bij Leverkusen heeft samengewerkt met Paulinho ?

https://www.transfermarkt.nl/paulinho/p ... ler/428791

Linksbuiten, voormalige toptalent en nog steeds erg jong
https://www.transfermarkt.nl/peter-bosz ... bewerb_id=

Onderaan het rijtje op de eerste pagina, heeft 28 wedstrijden onder Bosz gespeeld verspreid over 2 seizoenen
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 30 Jun 2023, 22:38
Klapstoel wrote: 30 Jun 2023, 22:33 Iemand een idee of Bosz bij Leverkusen heeft samengewerkt met Paulinho ?

https://www.transfermarkt.nl/paulinho/p ... ler/428791

Linksbuiten, voormalige toptalent en nog steeds erg jong
https://www.transfermarkt.nl/peter-bosz ... bewerb_id=

Onderaan het rijtje op de eerste pagina, heeft 28 wedstrijden onder Bosz gespeeld verspreid over 2 seizoenen
Check ! Interessant profiel aangezien hij transfervrij lijkt
Post Reply