Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:35 Timmer heeft het weliswaar over 2 linksbuitens, maar ik heb het gevoel dat dat meer een eigen inschatting is.
El Ghazi op links als backup, een kwalitatieve aanwinst om te concurreren met Bakayoko. Lijkt mij ideaal.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 26 Jun 2023, 16:41 El Ghazi op links als backup, een kwalitatieve aanwinst om te concurreren met Bakayoko. Lijkt mij ideaal.
Dit is een stuk logischer. Al zie ik Anwar wel vertrekken naar de zandbak of Championship.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 26 Jun 2023, 16:38
Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:35 Timmer heeft het weliswaar over 2 linksbuitens, maar ik heb het gevoel dat dat meer een eigen inschatting is.
Met El Ghazi en Bakayoko heb je 2 buitenspelers en met wat fantasie en frisse blik van Bosz zou je zelfs Vertessen nog mee kunnen tellen. Dan moeten er 2 vleugelspelers bij en dan ligt het eraan hoe je El Ghazi en Bakayoko in schat met of het er 2 op links worden of 1 op beide.

Het zou gek zijn de beus te trekken voor 2 spelers voor dezelfde positie.
Vertessen wordt vrijwel zeker gesleten. Die naam heb ik echt nog in geen artikel genoemd zien worden. Die lijkt wel haast niet meer te bestaan. Veelzeggend wmb.

El Ghazi kan het beste op links, terwijl Bakayoko nog twijfels heeft over de onbetwist basisspeler op rechts. Daarnaast als men Babadi zo graag perspectief wilt blijven bieden, zou El Ghazi back-up links een goede uitkomst zijn. Ik blijf erbij: een huurdeal voor Tete zou perfect passen binnen dit plaatje. Geld sparen wat elders geïnvesteerd kan worden, beschikken over een klasse rechtsbuiten en ondertussen ook Bakayoko serieuze minuten kunnen geven, zodat hij volgend jaar een glasbak op rechtsbuiten is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:48
11 Tinus wrote: 26 Jun 2023, 16:38

Met El Ghazi en Bakayoko heb je 2 buitenspelers en met wat fantasie en frisse blik van Bosz zou je zelfs Vertessen nog mee kunnen tellen. Dan moeten er 2 vleugelspelers bij en dan ligt het eraan hoe je El Ghazi en Bakayoko in schat met of het er 2 op links worden of 1 op beide.

Het zou gek zijn de beus te trekken voor 2 spelers voor dezelfde positie.
Vertessen wordt vrijwel zeker gesleten. Die naam heb ik echt nog in geen artikel genoemd zien worden. Die lijkt wel haast niet meer te bestaan. Veelzeggend wmb.

El Ghazi kan het beste op links, terwijl Bakayoko nog twijfels heeft over de onbetwist basisspeler op rechts. Daarnaast als men Babadi zo graag perspectief wilt blijven bieden, zou El Ghazi back-up links een goede uitkomst zijn. Ik blijf erbij: een huurdeal voor Tete zou perfect passen binnen dit plaatje. Geld sparen wat elders geïnvesteerd kan worden, beschikken over een klasse rechtsbuiten en ondertussen ook Bakayoko serieuze minuten kunnen geven, zodat hij volgend jaar een glasbak op rechtsbuiten is.
Ik denk dat El Ghazi op beide flink hetzelfde kan brengen. Zijn beste wedstrijden waren op rechts en zijn slechtste waren in januari vanaf links. Dat het voor beide kanten eigenlijk nauwelijks goed genoeg is om als back-up te dienen is een duur grapje geworden. Zijn cijfers zijn nog niet eens slecht maar je zou het liefst van hem af willen.

Die twijfels bij Bakayoko zouden er bij Earnie ook wel moeten zijn. Die heeft niet achterste voren gezeten in al die wedstrijden. Met Xavi als noodplan op links lijkt het mij inderdaad beter om El Ghazi als back-up LB te zien en een basisspeler op links te kopen en een concurrent voor Bakayoko.

Vertessen kan dan door iedereen afgeschreven zijn, als hij straks in de voorbereiding aan sluit en Bosz ziet wel kansen om met zijn rendement en snelheid vanaf de flank te spelen dan sluit ik niet uit dat hij er gewoon bij blijft. Nog liever is hij voor de eerste training verkocht voor 5 miljoen uiteraard.
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

I've become the very thing I swore to destroy...
Waar de f*ck blijven de transfers jeetje mina. Zelfs nog geen uitgaande of ook maar een gerucht daarvan
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

snibbo wrote: 26 Jun 2023, 17:51 I've become the very thing I swore to destroy...
Waar de f*ck blijven de transfers jeetje mina. Zelfs nog geen uitgaande of ook maar een gerucht daarvan
We hebben hier te maken met de klassieke :ketchup:. Als Pepi is binnengehengeld dan stromen de Argentijnse slagers als water het Philips Stadion binnen. Maar om even serieus te blijven, lijkt me dat PSV nu de focus heeft op Pepi en de belangrijkste transfer van dit seizoen, een nieuw contract voor Xavi. Mochten die twee dingen erdoorheen zijn en ook wat ruimte zijn gemaakt in vertrekkende spelers dan gaat het vuurwerk echt beginnen verwacht ik.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie vBommel wel voor Yorbe komen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:27 Uit VI pro van Timmer:
Welke twee nieuwe vleugelflitsers worden aangetrokken en is Noa Lang daar één van?
Als spelers als Sangaré en Guti worden verkocht, is er weer wel geld om die posities goed in te vullen en zo lijkt de defensie dus wat later in de transferperiode aan de beurt te komen tenzij er snel verdedigers worden verkocht. Zo staat André Ramalho bijvoorbeeld in de belangstelling van meerdere clubs.
https://www.vi.nl/pro/het-tijdperk-pete ... raagtekens
Ik verbaas mij geregeld over stukken in VI pro. Het gaat niet over geld. Het gaat over aantallen. Defensie is overbezet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 26 Jun 2023, 18:03 Ik zie vBommel wel voor Yorbe komen.
Huren van AZ?
Angry
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 26 Jun 2023, 16:41
Heruone wrote: 26 Jun 2023, 16:35 Timmer heeft het weliswaar over 2 linksbuitens, maar ik heb het gevoel dat dat meer een eigen inschatting is.
El Ghazi op links als backup, een kwalitatieve aanwinst om te concurreren met Bakayoko. Lijkt mij ideaal.
El Ghazi verpatsen lijkt me beter. Hij heeft niks in een PSV shirt te zoeken. Vond hem vanaf links overigens nog slechter dan van rechts afgelopen seizoen.

Kan me wel vinden in dat stukje van Timmer. We hebben nu niemand voor linksbuiten en vanuit de jeugd komt er ook niemand door. Babadi, als die blijft, is toch meer een middenvelder. Dus een directe versterking op linksbuiten en daarachter een jonge aankoop die eventueel nog minuten mag maken bij Jong PSV zou ideaal zijn.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 26 Jun 2023, 18:17
Jwoeloe wrote: 26 Jun 2023, 16:41

El Ghazi op links als backup, een kwalitatieve aanwinst om te concurreren met Bakayoko. Lijkt mij ideaal.
El Ghazi verpatsen lijkt me beter. Hij heeft niks in een PSV shirt te zoeken. Vond hem vanaf links overigens nog slechter dan van rechts afgelopen seizoen.

Kan me wel vinden in dat stukje van Timmer. We hebben nu niemand voor linksbuiten en vanuit de jeugd komt er ook niemand door. Babadi, als die blijft, is toch meer een middenvelder. Dus een directe versterking op linksbuiten en daarachter een jonge aankoop die eventueel nog minuten mag maken bij Jong PSV zou ideaal zijn.
Terwijl die gast om zijn veelzijdigheid en ervaring gehaald is, vindt ik El Ghazi ook een lege huls van jewelste. Zoals je ook wilt doorselecteren met Mwene, Teze, Obispo, Ramalho en Vertessen, vind ik dat wat betreft uitgaande transfers PSV ook van El Ghazi prioriteit zou moeten maken om hem kwijt te raken. En ik sluit dat niet uit, want volgens mij was Bosz in zijn Ajax-jaar ook geen fan van El Ghazi.

Zelf had ik het gaaf gevonden als PSV voor Spertsyan zou kiezen op links en daarmee meteen Simons' opvolger voor de 10-positie zou hebben na dit seizoen. Maar Bosz kiest voor zijn spel liever buitenspelers met snelheid en diepgang. Zeballos of Osorio met als stand-in Babadi zou ik komend seizoen wel op prijs stellen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeballos en Babadi is echt veel te licht. Daar moet iemand komen die er gelijk staat + een talent
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lang & Mebude.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

300 volgers...

Filteren mensen, filteren.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 26 Jun 2023, 18:38 300 volgers...

Filteren mensen, filteren.
Er zijn wel meer media die spreken over interesse, begreep ik zojuist van mensen in Mexico. Schijnt origineel in een Mexicaanse versie van FC Afkicken genoemd te zijn.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 18:39
Grasmat wrote: 26 Jun 2023, 18:38 300 volgers...

Filteren mensen, filteren.
Er zijn wel meer media die spreken over interesse, begreep ik zojuist van mensen in Mexico. Schijnt origineel in een Mexicaanse versie van FC Afkicken genoemd te zijn.
Weet je meer over deze speler?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 26 Jun 2023, 18:41
Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 18:39

Er zijn wel meer media die spreken over interesse, begreep ik zojuist van mensen in Mexico. Schijnt origineel in een Mexicaanse versie van FC Afkicken genoemd te zijn.
Weet je meer over deze speler?
Schijt een beer in het bos? Die man kent alles van Mexico.
Ykhim is bijna zelf een Mexicaan
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

snibbo wrote: 26 Jun 2023, 17:51 I've become the very thing I swore to destroy...
Waar de f*ck blijven de transfers jeetje mina. Zelfs nog geen uitgaande of ook maar een gerucht daarvan
Je geeft het antwoord zelf al een beetje. Het lijkt alsof (voor een groot deel) de inkomende transfers afhankelijk zijn van uitgaande. Dus als Sangare, Guti en/of enkele vd verdedigers verkocht worden, zal het spel pas op wagen komen. Voor die tijd verwacht ik 1, hoogstens 2 transfers: Pepi en evt. een goedkope aankoop (transfervrij, talent voor JPSV).

Hoop vooral dat een club doorpakt op Ramalho of Teze. En evt. Mwene of Oppergard. En uiteraard Baumi.
Boscagli en Sambo kunnen wmb blijven maar ook zij zou ik bij een 10+ bod laten gaan. Oké, Sambo 15+ en sowieso niet naar Diemen Noord.

Het risico in dit, mocht het zo zijn, is dat PSV wel vroeg in de periode kan willen schakelen, maar als de andere clubs (en misschien ook de spelers van PSV) alle opties open willen houden tot later in de window; we een impasse krijgen. Waarbij je de vertrekkende spelers wil opjagen zonder de prijs de verlagen en de nieuwe spelers tevreden en geïnteresseerd moet houden, zonder concreet te kunnen worden.
One can only hope
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oké, nu ben ik onderhand wel toe aan een definitieve transfer van Lang of Pepi en de verlenging van Xavi..wat duurt het lang zeg haha
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

d'Oude wrote: 26 Jun 2023, 19:40
snibbo wrote: 26 Jun 2023, 17:51 I've become the very thing I swore to destroy...
Waar de f*ck blijven de transfers jeetje mina. Zelfs nog geen uitgaande of ook maar een gerucht daarvan
Je geeft het antwoord zelf al een beetje. Het lijkt alsof (voor een groot deel) de inkomende transfers afhankelijk zijn van uitgaande. Dus als Sangare, Guti en/of enkele vd verdedigers verkocht worden, zal het spel pas op wagen komen. Voor die tijd verwacht ik 1, hoogstens 2 transfers: Pepi en evt. een goedkope aankoop (transfervrij, talent voor JPSV).

Hoop vooral dat een club doorpakt op Ramalho of Teze. En evt. Mwene of Oppergard. En uiteraard Baumi.
Boscagli en Sambo kunnen wmb blijven maar ook zij zou ik bij een 10+ bod laten gaan. Oké, Sambo 15+ en sowieso niet naar Diemen Noord.

Het risico in dit, mocht het zo zijn, is dat PSV wel vroeg in de periode kan willen schakelen, maar als de andere clubs (en misschien ook de spelers van PSV) alle opties open willen houden tot later in de window; we een impasse krijgen. Waarbij je de vertrekkende spelers wil opjagen zonder de prijs de verlagen en de nieuwe spelers tevreden en geïnteresseerd moet houden, zonder concreet te kunnen worden.
Sambo en Boscagli bij een 10+ bod laten gaan, haha. Dat is hetzelfde als zeggen dat je El Ghazi bij een bod van 25+ miljoen zou laten gaan, of Vertessen voor een bod vN 15+ miljoen. Onrealistische bedragen, krijgen we nooit voor deze spelers.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Earnie net zo gestresst wachten op een bericht van/over Xavi, Pepi en Gekkie als de mensen hier op het forum?
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien zit hij ook de hele dag het Geruchten topic te F5en op zoek naar leuke spelers
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 26 Jun 2023, 18:38 300 volgers...

Filteren mensen, filteren.
Nee, gewoon delen. Mooiste wat er is, die geruchten!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe langer het stil is over, juist Lang... Hoe beter. Ik hoef die gozert nog steeds nie tin onze mooie shirt te zien. Te groot twijfelgeval. PSV moet hoger mikken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply