Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 19:50 Hoe langer het stil is over, juist Lang... Hoe beter. Ik hoef die gozert nog steeds nie tin onze mooie shirt te zien. Te groot twijfelgeval. PSV moet hoger mikken.
Of dat shirt mooi is, is ook nog niet helemaal zeker, toch?
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 19:50 Hoe langer het stil is over, juist Lang... Hoe beter. Ik hoef die gozert nog steeds nie tin onze mooie shirt te zien. Te groot twijfelgeval. PSV moet hoger mikken.
Moeten nog wel haalbaar blijven.. Verwacht dat 10-12 miljoen maximaal is dat ze aan één speler willen uitgeven en daardoor zijn de opties beperkt
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft qua spelerscontracten op dit moment niet een ideale situatie. Behoorlijk wat spelers met nog een een- of tweejarig contract. Zelfs Bakayoko die eigenlijk nog moet doorbreken als basisspeler verlengde slechts tot 2026. Het voordeel aan de andere kant is dat er flink doorgeselecteerd kan worden, maar er is voor Stewart de komende tijd en waarschijnlijk ook na de transferwindow nog zat werk aan de winkel.

Het staat ook al grotendeels in het VI Pro artikel van Timmer vandaag, maar behalve aanvallers zullen er vooral spelers eerst weg moeten gaan voordat er ruimte komt. Vorig jaar kwam PSV tot mijn positieve verrassing best vlotjes van een aantal overbodige spelers af en hopelijk gaat dat de eerste weken van juli ook gebeuren. Bosz zal denk ik ook wel snel doorhebben welke speler toekomst hebben komend seizoen en welke niet. Verder zou een snel vertrek van Sangaré een zegen zijn, aangezien hij de grote verkoop deze zomer moet zijn.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 18:37
Rotatiespeler op CVM die kan groeien richting basis? Lijkt me de ideaal invulling met als andere aankoop een absolute topper op het middenveld.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Flinke pegel 😳 Lijkt ook kopsterk. Heel jagend ook. Mooie beelden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 26 Jun 2023, 18:41Weet je meer over deze speler?
Uiteraard :mrgreen:

Fidel Ambríz: Mexicaans jeugdinternational, net 20 geworden en een van de aanjagers bij León, die eerder deze maand de Noord-Amerikaanse CL op hun naam schreven. Speelt in principe op het middenveld als '6' of '8', maar wordt ook regelmatig centraal achterin gezet. Een speler die het liefst zo ver mogelijk vooruit verdedigt, sterk is in de lucht en veel venijn in zijn spel heeft, en het aan de bal verder vrij simpel houdt. Hij biedt León tactische mogelijkheden in die zin dat hij heel veel posities in de as kan bekleden en van nature dus ook graag vooruit gaat, komt daardoor als CV ook regelmatig als extra mannetje op het veld, en als middenvelder regelmatig als extra mannetje achterin wanneer nodig. Hij oogt niet bijzonder krachtig of snel, maar qua positioneren en anticiperen zit het wel goed. Handelingssnelheid: mwah. Wel een goeie crosspass in de benen, maar niet iemand die het spel van achteruit gaat regisseren. Het is een echte aanjager en een goeie ook.

Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar best een interessante optie als 5e of 6e optie voor het middenveld. Zal ook geen 10 miljoen hoeven kosten. Hooguit 5 of 6, schat ik zo in.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Kan iemand ontcijferen wat het tegenbod zou zijn?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij gewoon dat wij 8 miljoen euro hebben geboden en dat Sao Paulo hem niet willen verkopen. Zij verkopen liever een van hun ervaren spelers (zoals Beraldo!)
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen tegenbod, ze willen hem houden staat er tenzij het een niet te weigeren voorstel is.

Laatste alinea vertaald:
Onder deze omstandigheden is de directie niet van plan zaken te doen. Het idee is om een ​​sportieve overwinning te behalen met het 18-shirt en andere meer volwassen atleten te verkopen, zoals Rodrigo Nestor, Pablo Maia en Lucas Beraldo, die ook alvos zijn van het Europese team.
Bijzondere zin. Die laatste 3 namen zouden we dus eventueel ook interessant vinden volgens hen, waaronder dus Lucas Beraldo die hier vaker genoemd is.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik begrijp dat er geen tegenbod is gedaan:

PSV lonkt met een bod van €8,5 miljoen (R$ 44 miljoen).
Onder deze voorwaarden is het bestuur niet van plan zaken te doen. Men wil hem meer speeltijd geven de komende tijd en later verkopen als hij meer waard is
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we Beraldo halen, dan ben ik 3 dagen zuipen. Dat zou een waanzinnige aankoop zijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 26 Jun 2023, 22:12

Kan iemand ontcijferen wat het tegenbod zou zijn?
Staat er volgens mij niet in
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:19 Als we Beraldo halen, dan ben ik 3 dagen zuipen. Dat zou een waanzinnige aankoop zijn.
Dat staat er helaas niet 8)
Wat zou die moeten kosten ? Volgens Transfermarkt 2.5 miljoen, maar dat zal niet kloppen

https://www.transfermarkt.nl/lucas-bera ... ler/872171
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

10, 12, 15, iets in die richting. Wie het weet mag het zeggen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:06
RV1913 wrote: 26 Jun 2023, 18:41Weet je meer over deze speler?
Uiteraard :mrgreen:

Fidel Ambríz: Mexicaans jeugdinternational, net 20 geworden en een van de aanjagers bij León, die eerder deze maand de Noord-Amerikaanse CL op hun naam schreven. Speelt in principe op het middenveld als '6' of '8', maar wordt ook regelmatig centraal achterin gezet. Een speler die het liefst zo ver mogelijk vooruit verdedigt, sterk is in de lucht en veel venijn in zijn spel heeft, en het aan de bal verder vrij simpel houdt. Hij biedt León tactische mogelijkheden in die zin dat hij heel veel posities in de as kan bekleden en van nature dus ook graag vooruit gaat, komt daardoor als CV ook regelmatig als extra mannetje op het veld, en als middenvelder regelmatig als extra mannetje achterin wanneer nodig. Hij oogt niet bijzonder krachtig of snel, maar qua positioneren en anticiperen zit het wel goed. Handelingssnelheid: mwah. Wel een goeie crosspass in de benen, maar niet iemand die het spel van achteruit gaat regisseren. Het is een echte aanjager en een goeie ook.

Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar best een interessante optie als 5e of 6e optie voor het middenveld. Zal ook geen 10 miljoen hoeven kosten. Hooguit 5 of 6, schat ik zo in.
Ik wilde net vragen wie dat dan wel zou zijn, maar ik zie net dat je 3 dagen zuipen gaat als we Beraldo halen. Dus dat zal m wel zijn dan :lol:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:29 10, 12, 15, iets in die richting. Wie het weet mag het zeggen.
Dat zal teveel zijn voor het moment
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 19:49
Grasmat wrote: 26 Jun 2023, 18:38 300 volgers...

Filteren mensen, filteren.
Nee, gewoon delen. Mooiste wat er is, die geruchten!
Dan pakken we toch deze;)

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die is al veel gedeeld, haha.
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 17:05, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 26 Jun 2023, 22:18 Geen tegenbod, ze willen hem houden staat er tenzij het een niet te weigeren voorstel is.

Laatste alinea vertaald:
Onder deze omstandigheden is de directie niet van plan zaken te doen. Het idee is om een ​​sportieve overwinning te behalen met het 18-shirt en andere meer volwassen atleten te verkopen, zoals Rodrigo Nestor, Pablo Maia en Lucas Beraldo, die ook alvos zijn van het Europese team.
Bijzondere zin. Die laatste 3 namen zouden we dus eventueel ook interessant vinden volgens hen, waaronder dus Lucas Beraldo die hier vaker genoemd is.
Waar zie je dat we hen interessant zouden vinden? Dat staat er toch niet (helaas)?

"The board does not intend to do business. The idea is to win sports with the number 18 and sell other more mature athletes, such as Rodrigo Nestor, Pablo Maia and Lucas Beraldo, who are also targets of European harassment"
Last edited by Ardbeg on 26 Jun 2023, 22:43, edited 2 times in total.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 Jun 2023, 22:39 Die is al veel gedeeld, haha.
Weet ik, maar dat Twitter account heeft meer volgers dan die 300
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 26 Jun 2023, 22:29Ik wilde net vragen wie dat dan wel zou zijn, maar ik zie net dat je 3 dagen zuipen gaat als we Beraldo halen. Dus dat zal m wel zijn dan :lol:
Beraldo had ik ook bovenaan m'n top-3 aankopen gezet, geloof ik :mrgreen:

Maar Ambríz is meer een '6'. Daarvoor zie ik liever Alan Varela of Fabricio Díaz komen. Dat gezegd hebbende: Beraldo+Díaz zou een ongelooflijke bak voetballend vermogen en creativiteit aan het elftal toevoegen. Combineer dat met Veerman en Xavi: genieten zou dat zijn.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:51
De Realist wrote: 26 Jun 2023, 22:29Ik wilde net vragen wie dat dan wel zou zijn, maar ik zie net dat je 3 dagen zuipen gaat als we Beraldo halen. Dus dat zal m wel zijn dan :lol:
Beraldo had ik ook bovenaan m'n top-3 aankopen gezet, geloof ik :mrgreen:

Maar Ambríz is meer een '6'. Daarvoor zie ik liever Alan Varela of Fabricio Díaz komen. Dat gezegd hebbende: Beraldo+Díaz zou een ongelooflijke bak voetballend vermogen en creativiteit aan het elftal toevoegen. Combineer dat met Veerman en Xavi: genieten zou dat zijn.

Maar neem ik aan ook niet betaalbaar.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yunus Musah zou minimaal 20 mil moeten kosten volgens Fabrizio. Kan wel een streep door als dat al ooit serieus is geweest.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Huh? Die Beraldo is 19. Hoezo is hij meer volwassen? Omdat ie meer heeft gespeeld? Die wil je dan toch ook graag behouden?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klapstoel wrote: 26 Jun 2023, 22:56Maar neem ik aan ook niet betaalbaar.
Dat hangt helemaal af van de portemonnee van PSV. Varela wordt sowieso een dure grap, maar met de centen van Sangaré kun je daar wel een oplossing voor vinden. Díaz zou 8 miljoen moeten kosten, Beraldo schat ik in op zo'n 10-12 miljoen. We gaan ze ongetwijfeld niet alledrie verwelkomen, maar dat is best een duur totaalpakket. Anderzijds heeft PSV wat te besteden en zijn dit wel spelers die vanaf dag 1 basis moeten kunnen spelen én nog veel meer waard kunnen worden.

Godzijdank is Stewart de TD en kan hij veel beter afgewogen keuzes maken dan ik :mrgreen:
Post Reply