Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 23:04
Klapstoel wrote: 26 Jun 2023, 22:56Maar neem ik aan ook niet betaalbaar.
Dat hangt helemaal af van de portemonnee van PSV. Varela wordt sowieso een dure grap, maar met de centen van Sangaré kun je daar wel een oplossing voor vinden. Díaz zou 8 miljoen moeten kosten, Beraldo schat ik in op zo'n 10-12 miljoen. We gaan ze ongetwijfeld niet alledrie verwelkomen, maar dat is best een duur totaalpakket. Anderzijds heeft PSV wat te besteden en zijn dit wel spelers die vanaf dag 1 basis moeten kunnen spelen én nog veel meer waard kunnen worden.

Godzijdank is Stewart de TD en kan hij veel beter afgewogen keuzes maken dan ik :mrgreen:

Haha zeker waar, maar snap je redenatie wel. Vind Fabricio Díaz een groot talent. Barca schijnt ook interesse te hebben dus zal lastig worden.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 23:04
Klapstoel wrote: 26 Jun 2023, 22:56Maar neem ik aan ook niet betaalbaar.
Dat hangt helemaal af van de portemonnee van PSV. Varela wordt sowieso een dure grap, maar met de centen van Sangaré kun je daar wel een oplossing voor vinden. Díaz zou 8 miljoen moeten kosten, Beraldo schat ik in op zo'n 10-12 miljoen. We gaan ze ongetwijfeld niet alledrie verwelkomen, maar dat is best een duur totaalpakket. Anderzijds heeft PSV wat te besteden en zijn dit wel spelers die vanaf dag 1 basis moeten kunnen spelen én nog veel meer waard kunnen worden.

Godzijdank is Stewart de TD en kan hij veel beter afgewogen keuzes maken dan ik :mrgreen:
Meh, wat mij betreft wordt je het engeltje op zijn schouder wat zo nu en dan een naam influisterd :)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben vooral benieuwd of PSV daadwerkelijk weer serieus in die hoek lijkt. Of dat Stewart vooral z'n eigen netwerk gebruikt, veelal rondom Amerikaanse spelers. En dat gekoppeld met Brands die wel aardig fan is van het terughalen van Nederlandse spelers.

Zit wel ff een verschil tussen. Met Pepi en Lang lijkt het eerder op de relatief bekende weg die PSV volgt. We gaan het zien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Fabricio Díaz is erg interessant ja. Alleen wat een geld, 8 miljoen voor een speler uit de Uruguayaanse competitie. Niet mis.

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 26 Jun 2023, 23:20 Die Fabricio Díaz is erg interessant ja. Alleen wat een geld, 8 miljoen voor een speler uit de Uruguayaanse competitie. Niet mis.

Tja, hebben we ook niet €6m voor Guti betaald indertijd? En €7m voor Pereiro? Reken je inflatie mee dan vind ik dat niet eens zo gek, zeker niet voor wat een van de grootste talenten van dat land schijnt te zijn. Wordt bovendien wel enthousiast van zijn techniek, energie en directe spel; volgens mij zou deze jongen de investering lachend waard zijn!
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 26 Jun 2023, 23:20 Die Fabricio Díaz is erg interessant ja. Alleen wat een geld, 8 miljoen voor een speler uit de Uruguayaanse competitie. Niet mis.
Julio Enciso werd van een Paraguyaans elftal gehaald voor ruim 10 miljoen. Blijkt een redelijke voltreffer geweest voor Brighton. Spelers worden nu eenmaal duurder
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

8 miljoen voor Díaz zou een no-brainer zijn. Die heeft zoveel voetbalinzicht en techniek dat hij zich hier wel staande gaat houden.
User avatar
BlackMambaSanga
Veelbelovend talent
Posts: 109
Joined: 13 Jun 2023, 20:06
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:29 10, 12, 15, iets in die richting. Wie het weet mag het zeggen.
Wat ik wel weet is dat de genoemde transfersommen in termijnen worden betaald voor een talent (in PSV's ogen). Dan valt 10-12mln over 5 jaar makkelijk te doen. Is elk jaar een Seelt verkopen🤔
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 23:19En dat gekoppeld met Brands die wel aardig fan is van het terughalen van Nederlandse spelers.
Waar Brands fan van is doet niet zo heel veel ter zake als AD zijnde. En Nederlandse spelers terughalen: dat doen heel veel Nederlandse clubs. Iedere club wil een Nederlandse kern behouden natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is die bruiloft bij Augsburg eindelijk afgelopen?
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 Jun 2023, 23:19 Ik ben vooral benieuwd of PSV daadwerkelijk weer serieus in die hoek lijkt. Of dat Stewart vooral z'n eigen netwerk gebruikt, veelal rondom Amerikaanse spelers. En dat gekoppeld met Brands die wel aardig fan is van het terughalen van Nederlandse spelers.

Zit wel ff een verschil tussen. Met Pepi en Lang lijkt het eerder op de relatief bekende weg die PSV volgt. We gaan het zien.
Ik denk dat je met de Verenigde Staten veel in contact komt met Zuid-Amerikaanse voetballanden. En dat Earnest (en/of zijn netwerk) dus daarom ook daar wel (meer) weet wat de pareltjes zouden zijn.
Ex unitate vires
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weer een nieuwe dag, kijken of we eindelijk weer iets concreets horen.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kun je rekenen? :L
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 27 Jun 2023, 08:26 Kun je rekenen? :L
Nee, ik zit al jaren vast in groep 1😌
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Jun 2023, 07:28
Juancho wrote: 26 Jun 2023, 23:19En dat gekoppeld met Brands die wel aardig fan is van het terughalen van Nederlandse spelers.
Waar Brands fan van is doet niet zo heel veel ter zake als AD zijnde. En Nederlandse spelers terughalen: dat doen heel veel Nederlandse clubs. Iedere club wil een Nederlandse kern behouden natuurlijk.
Toch vind dat in het licht van ‘topsportklimaat’ vaak een raar streven, zeker omdat het poeltje van Nederlanders van beperkte kwaliteit is en ze meestal een toploon krijgen. Wat brengen El Ghazi en Til nu dat een buitenlands talent van 22 niet kunnen bieden. En ook Van Aanholt vind ik geen noodzaak, maar is nog te billijken vanwege het huurargument.

Kwaliteit moet gewoon het uitgangspunt zijn lijkt me. Bij Real Madrid of Manchester City zal het ze ook worst zijn welk paspoort hun spelers bij zich dragen. En met Gomes, Alex, Gutiérrez, Guardado e.v.a. hebben we kunnen zien dat buitenlanders evengoed tot echte clubmensen kunnen uitgroeien. Dat we nu weer €12m voor Lang met al zijn grilligheid kapot gaan slaan en zelfs een clubwatcher als Rik Elfrink hoopt dat Jan Paul van Hecke naar PSV komt… Er loopt voor dat geld en het loon dat zulke jongens opstrijken toch wel iets rond dat betere prijs/kwaliteit garandeert? Schudt eens even aan die zorgvuldig gekweekte netwerkboom Earnie!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het nog wel wat stil hoor, met betrekking tot de transfers. Ik had toch inmiddels wel gehoopt op wat vuurwerk of witte rook. Maar goed, ze zullen ongetwijfeld hard aan het werk zijn.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 27 Jun 2023, 08:58 Ik vind het nog wel wat stil hoor, met betrekking tot de transfers. Ik had toch inmiddels wel gehoopt op wat vuurwerk of witte rook. Maar goed, ze zullen ongetwijfeld hard aan het werk zijn.
Dan zijn ze gewoon met buitenlandse spelers bezig in het buitenland.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Spierings ondertussen al terug van vakantie?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.

Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze Earnie wacht mooi op dolle donderdag en presenteert dan gewoon Pepi, Varela, Ronaldinho z'n broer en Lango
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

grasveld wrote: 27 Jun 2023, 08:58 Ik vind het nog wel wat stil hoor, met betrekking tot de transfers. Ik had toch inmiddels wel gehoopt op wat vuurwerk of witte rook. Maar goed, ze zullen ongetwijfeld hard aan het werk zijn.
Spelers van het Zuid-Amerikaanse continent duren wat langer ;)
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:05 Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.

Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 27 Jun 2023, 08:47 Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
Lijkt een beetje op de voorzitter van de JP van Hecke fanclub. Hopelijk tekent JP snel bij in Brighton.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 27 Jun 2023, 08:37 Toch vind dat in het licht van ‘topsportklimaat’ vaak een raar streven, zeker omdat het poeltje van Nederlanders van beperkte kwaliteit is en ze meestal een toploon krijgen. Wat brengen El Ghazi en Til nu dat een buitenlands talent van 22 niet kunnen bieden. En ook Van Aanholt vind ik geen noodzaak, maar is nog te billijken vanwege het huurargument.

Kwaliteit moet gewoon het uitgangspunt zijn lijkt me. Bij Real Madrid of Manchester City zal het ze ook worst zijn welk paspoort hun spelers bij zich dragen. En met Gomes, Alex, Gutiérrez, Guardado e.v.a. hebben we kunnen zien dat buitenlanders evengoed tot echte clubmensen kunnen uitgroeien. Dat we nu weer €12m voor Lang met al zijn grilligheid kapot gaan slaan en zelfs een clubwatcher als Rik Elfrink hoopt dat Jan Paul van Hecke naar PSV komt… Er loopt voor dat geld en het loon dat zulke jongens opstrijken toch wel iets rond dat betere prijs/kwaliteit garandeert? Schudt eens even aan die zorgvuldig gekweekte netwerkboom Earnie!
Helemaal mee eens dat we meer uit zo'n Zuid Amerikaans netwerk moeten kunnen halen. Maar los daarvan is het om meerdere redenen toch wel prettig als je een Nederlandse kern hebt, en dat geeft je voetballend ook wat meer zekerheid. Bij een Zuid Amerikaans talent is het altijd maar afwachten hoe lang hij nodig heeft om te acclimatiseren, en hoe dat uiteindelijk allemaal uitpakt. Bij een Nederlander is die onzekerheid een stuk kleiner. Daarnaast zit je daar vaak vast aan schimmige contracten en dubieuze zaakwaarnemers, waardoor de som geld die je onder de streep betaalt, vaak hoger uitvalt.

Verder eens met grasveld, het duurt enorm lang!
Post Reply