Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 27 Jun 2023, 09:10
DonyellMalen wrote: 27 Jun 2023, 08:47 Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
Lijkt een beetje op de voorzitter van de JP van Hecke fanclub. Hopelijk tekent JP snel bij in Brighton.
Jeroen Zoet en Jordy De Wijs zijn ook spelers waar hij voorzitter van het fanclubje is. Kunnen minimaal twee keer per jaar rekenen op een artikeltje in het ED.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 27 Jun 2023, 09:10
DonyellMalen wrote: 27 Jun 2023, 08:47 Het is toch niet zo dat Elfrink hoopt op JP van Hecke? Zou een vrij matige versterking zijn.
Lijkt een beetje op de voorzitter van de JP van Hecke fanclub. Hopelijk tekent JP snel bij in Brighton.
Van Hecke heeft aandelen bij verschillende media. Werd gisteren bij de Done Deal podcast ookal naar Ajax gepraat haha
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 27 Jun 2023, 09:10
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:05 Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.

Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?
Vorig jaar was ie toch zo goed als binnen? :lol:
Wat een soap was dat zeg..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 27 Jun 2023, 09:10
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:05 Volgens Rik lijken Guti en Sangaré te gaan vertrekken, er zijn clubs voor zowel Guti als Sangaré concreet. Dan zouden in de komende 2 á 3 weken dus 2 nieuwe middenvelders gepresenteerd moeten worden anders draai je de voorbereiding met alleen Xavi, Veerman, Til en Saibari (indien Bosz hem als middenvelder ziet) als middenvelders.

Valt wel te rijmen met de verschillende geruchten over de middenvelders.
Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?
Ik heb zijn naam niet gehoord, maar dat zegt niet veel.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mijn verwachting is dat PSV in de verdediging alleen voor een rechtback en een rechtsbenige CV gaat. Lijkt me dat zowel Boscagli als Obispo blijven. Vooral door de blessure van Obispo. Mocht je dan van Hecke halen ben je er niet op vooruitgegaan. Mocht PSV voor Sambo en Mwene gaan ben je er zelfs op achteruitgegaan..

LB: van Aanholt en Mauro
RB: Sambo en aankoop/Mwene
LCV: Boscagli en Obispo
RCV: Teze en aankoop
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:40
Vanthaman18 wrote: 27 Jun 2023, 09:10

Weet jij of Vinicius Souza een van de targets is?
Ik heb zijn naam niet gehoord, maar dat zegt niet veel.
Ik ben een nieuw lid hier, dus niet bekend met iedereen. Maar ben jij onze “Hamstelaar” of “klerry haamstra” ? 😁 Kunnen we blind vertrouwen op jou? Interessante namen zie ik voorbij komen, word zelf vooral blij van spelers met zuid-amerikaanse afkomst.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Djamba97 wrote: 27 Jun 2023, 09:43
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:40

Ik heb zijn naam niet gehoord, maar dat zegt niet veel.
Ik ben een nieuw lid hier, dus niet bekend met iedereen. Maar ben jij onze “Hamstelaar” of “klerry haamstra” ? 😁 Kunnen we blind vertrouwen op jou? Interessante namen zie ik voorbij komen, word zelf vooral blij van spelers met zuid-amerikaanse afkomst.
Nee, dat ben ik niet. Zijn andere mensen hier die meer credits verdienen en die meer weten.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:44
Djamba97 wrote: 27 Jun 2023, 09:43

Ik ben een nieuw lid hier, dus niet bekend met iedereen. Maar ben jij onze “Hamstelaar” of “klerry haamstra” ? 😁 Kunnen we blind vertrouwen op jou? Interessante namen zie ik voorbij komen, word zelf vooral blij van spelers met zuid-amerikaanse afkomst.
Nee, dat ben ik niet. Zijn andere mensen hier die meer credits verdienen en die meer weten.

Wie of waar zijn deze mensen? Even wakker worden!! We willen aankopen zien en het liefst veel belovende aankopen😁
RVN-fan
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 20 May 2022, 20:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In België werd/wordt Adem Zorgane ook weer aan PSV gelinkt, al is het maar vanuit andere clubs. Met een vertrek van zowel Guti als Sangare zul je stootkracht terug moeten halen èn ervoor morten zorgen dat er toekomstig kapitaal op het veld blijft staan. Voetballers als Zorgane, Varela en Diaz kunnen daarvoor zorgen. De vraag is en blijft of PSV deze contreien weer durft op te zoeken.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RVN-fan wrote: 27 Jun 2023, 09:49 In België werd/wordt Adem Zorgane ook weer aan PSV gelinkt, al is het maar vanuit andere clubs. Met een vertrek van zowel Guti als Sangare zul je stootkracht terug moeten halen èn ervoor morten zorgen dat er toekomstig kapitaal op het veld blijft staan. Voetballers als Zorgane, Varela en Diaz kunnen daarvoor zorgen. De vraag is en blijft of PSV deze contreien weer durft op te zoeken.
Paradou AC heeft vorig jaar Zorgane én Kadri verkocht. Beide doen het best goed in België. Misschien kunnen we beter daar al gaan scouten.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:43 Mijn verwachting is dat PSV in de verdediging alleen voor een rechtback en een rechtsbenige CV gaat. Lijkt me dat zowel Boscagli als Obispo blijven. Vooral door de blessure van Obispo. Mocht je dan van Hecke halen ben je er niet op vooruitgegaan. Mocht PSV voor Sambo en Mwene gaan ben je er zelfs op achteruitgegaan..

LB: van Aanholt en Mauro
RB: Sambo en aankoop/Mwene
LCV: Boscagli en Obispo
RCV: Teze en aankoop
Nachtmerrie scenario dit.

Letterlijk 1 bewezen goede verdediger (PvA) in dit lijstje afgezien van een mogelijk goede aankoop.

Zelfs bij Mauro kun je flinke twijfels hebben omdat die het in een korte periode waarbij hij vooral aanvallend in topvorm was heeft laten zien en terugkomt van een zware blessure.

Ik weet het... we krijgen dan weer het riedeltje dat er eerst verdedigers moeten worden verkocht om nieuwe te halen, want zo werkt dat nu eenmaal. Maar bijzonder situaties vragen om bijzondere oplossingen. En de situatie is bijzonder in negatieve zin mbt onze verdediging.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.

Het is echt tijd (!) voor een kanon. Ik zie het zitten in bijvoorbeeld Karlsson, Pepi, Bakayoko als basis, met Luuk als breekijzer. Zo hou je het meeste budget voor waar we het meest versterking behoeven: de verdediging.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iedereen die zegt dat Van Hecke vooral weg moet blijven. Waarop gebaseerd dat hij niet goed genoeg zou zijn?

Is deze hier al gepost?

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 27 Jun 2023, 10:10 Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.

Het is echt tijd (!) voor een kanon. Ik zie het zitten in bijvoorbeeld Karlsson, Pepi, Bakayoko als basis, met Luuk als breekijzer. Zo hou je het meeste budget voor waar we het meest versterking behoeven: de verdediging.
Dus Sangaré houden, geen €37,5 (of 25) miljoen krijgen en hem misbruiken op 6, met 'Kamikaze' Bosz als trainer?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare gaat 100% zeker weg. En snel ook. Is al vanuit zijn entourage gecommuniceerd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Jun 2023, 10:11Iedereen die zegt dat Van Hecke vooral weg moet blijven. Waarop gebaseerd dat hij niet goed genoeg zou zijn?
Het is geen toptalent, vorig seizoen nauwelijks gespeeld, slechte wedstrijden bij Jong Oranje. Inmiddels 23 jaar. Dan kan je net zo goed verder gaan met Teze of Obispo. We moeten een groter talent halen. Iemand die beter is dan wat we hebben of een veel groter potentie heeft. Ik denk dat Van Hecke een gevalletje Cillessen/Krul verhaal is.
User avatar
Rauru
Verbannen
Posts: 32
Joined: 26 Jun 2023, 08:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Xavi Simons
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 27 Jun 2023, 10:10 Ik zie nog wel kansen dat Sangare blijft: met pna Veerman en Simons zie ik het wel zitten mits de verdediging dan wordt versterkt en er een kanon wordt gehaald op linksbuiten.

Het is echt tijd (!) voor een kanon. Ik zie het zitten in bijvoorbeeld Karlsson, Pepi, Bakayoko als basis, met Luuk als breekijzer. Zo hou je het meeste budget voor waar we het meest versterking behoeven: de verdediging.
Volgens Rik Elfrink is het zeker dat Sangare vertrekt
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Hecke moet wegblijven omdat ik hem heb zien voetballen en het is gewoon pure middelmaat. Regelmatig net te laat in de duels. Kan je net zo goed Teze opstellen als Van Hecke het alternatief is.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teze is twee klassen beter dan v Hecke. Meen ik serieus. Heb van Hecke denk ik wel 20 volledige wedstrijden zien spelen en dat is echt geen PSV 1 materiaal voor de basis.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 26 Jun 2023, 23:47 Julio Enciso werd van een Paraguyaans elftal gehaald voor ruim 10 miljoen. Blijkt een redelijke voltreffer geweest voor Brighton. Spelers worden nu eenmaal duurder
Is zo, geweldige speler is dat overigens. Wederom een schot in de roos van de Brighton-scouting.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 27 Jun 2023, 11:07
TheSyb wrote: 26 Jun 2023, 23:47 Julio Enciso werd van een Paraguyaans elftal gehaald voor ruim 10 miljoen. Blijkt een redelijke voltreffer geweest voor Brighton. Spelers worden nu eenmaal duurder
Is zo, geweldige speler is dat overigens. Wederom een schot in de roos van de Brighton-scouting.
Daar wordt tenminste wel naar mij geluisterd :treurig:
Sensation wrote: 13 Aug 2021, 14:50 @Ykhim ken jij deze knul beter? De weerstand is laag en bijv. een aantal goals en passeeracties is ook puur geluk, maar hij is pas 17! Passeert veel op basis van schijnbewegingen, vind ik altijd mooi, en in zijn passes zie je dat hij wel een bepaald inzicht heeft wat hem onderscheidt.

Last edited by Sensation on 27 Jun 2023, 11:10, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjah als Lang de volgende is, met Sambo er ook gewoon bij, dan zijn de vacatures opgevuld. Dan wordt het tijd om spelers te verkopen maar daarvoor ben je afhankelijk. Het enige wat je kunt doen is met wellicht 1 maar max 2 spelers wel al een aankoop doen om de vervangbare spelers naar de uitgang de dirigeren.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Duidelijk. Van Hecke stays out. Dank.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Feyenoord ontvangt bod op Danilo. Ik hoop dat PSV de transfer van Pepi snel afrondt. Stel je voor, die komen last minute nog met een beter bod...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan moet Pepi ook nog naar Feyenoord willen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply