Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare levert netto 25 miljoen op. Daar zou je dan dus met een beetje geluk Varela en Pepi voor kunnen terug halen. Niet slecht toch? En zoals al is gemeld, PSV moet ook geld en salaris vrij maken door uitgaande transfers. Zeker achterin. En gelukkig is er nog een potje van oa Madueke want idd, die klasse (linker) aanvaller moet absoluut komen. En nee, geen Lang :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 27 Jun 2023, 16:16
Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:13 Het lastige is natuurlijk dat je met het probleem zit dat de portemonnee niet oneindig is en daarin keuzes gemaakt worden gezien de hoeveelheid posities die zowel kwalitatief als kwantitatief (uitgaande van evidente verkopen) versterkt moeten worden. Varela, een Diaz. Het zijn hele goede spelers, maar een significant transferbedrag daarvoor neerleggen kan consequenties hebben voor andere posities. Vanuit dat opzicht was Spierings juist een hele interessante. En blijft Skhiri wmb ook een hele interessante naam.

Ik zou zelf Zorgane wel heel graag willen zien als Guti/Sangare vertrekt.
Als je een speler voor 37 miljoen verkoopt en je kan daarvan 15 miljoen in zijn vervanger(s) stoppen dan is dat nog best acceptabel. Maar vooral de linksvoor positie baart mij zorgen voorlopig. Haal je daar een Lang/Summerville dan kan er praktisch gezien geen ruimte zijn voor flinke investeringen voor andere posities achterin.
Waarom kan dat er praktisch niet zijn? Wat heeft PSV te spenderen dan? Werd er niet eerder beweerd dat met verkoop van Sangare we richting de 40 miljoen konden?
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 16:25, edited 1 time in total.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha als club supporter moet je tegenwoordig eigenlijk boekhouder zijn, het gaat hier denk ik vaker over het geld wat een speler kost en wat hij later eventueel op kan brengen, dan over de voetbalkwaliteiten van een speler.
Blij dat Pepi rond is, hopelijk wint hij de concurrentie van Luuk de Jong die dan mooi als pinchhitter kan fungeren.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 27 Jun 2023, 16:16
Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:13 Het lastige is natuurlijk dat je met het probleem zit dat de portemonnee niet oneindig is en daarin keuzes gemaakt worden gezien de hoeveelheid posities die zowel kwalitatief als kwantitatief (uitgaande van evidente verkopen) versterkt moeten worden. Varela, een Diaz. Het zijn hele goede spelers, maar een significant transferbedrag daarvoor neerleggen kan consequenties hebben voor andere posities. Vanuit dat opzicht was Spierings juist een hele interessante. En blijft Skhiri wmb ook een hele interessante naam.

Ik zou zelf Zorgane wel heel graag willen zien als Guti/Sangare vertrekt.
Als je een speler voor 37 miljoen verkoopt en je kan daarvan 15 miljoen in zijn vervanger(s) stoppen dan is dat nog best acceptabel. Maar vooral de linksvoor positie baart mij zorgen voorlopig. Haal je daar een Lang/Summerville dan kan er praktisch gezien geen ruimte zijn voor flinke investeringen voor andere posities achterin.
Het bedrag is best acceptabel. Het punt is meer dat PSV meerdere posities moet versterken met een (relatief) beperkt budget. 15 miljoen investeren in je middenveld of 20 miljoen investeren in je aanval kan daardoor consequenties hebben voor andere posities. Daarom is het belangrijk dat je iig op een paar posities creatief te werk gaat. Bijv. een huurdeal in de aanval voor op rechts kan daarin uitkomst bieden. Goede spelers met een degradatieclausule. Maar ook transfervrije spelers bijv.

Hopelijk komt Lang nu heel snel. Zou echt een absolute glasbak zijn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:14
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 09:43Mijn verwachting is dat PSV in de verdediging alleen voor een rechtback en een rechtsbenige CV gaat. Lijkt me dat zowel Boscagli als Obispo blijven. Vooral door de blessure van Obispo.
Hoelang ligt Obispo eruit eigenlijk? Ik denk best dat dat een rol kan spelen i.c.m. in hoeverre V/d Blaak indruk maakt in de voorbereiding.
Laatste berichten waren volgens mij dat hij ergens eind 2023 weer fit zou zijn. Geen enkele club zal hem geblesseerd kopen. Maar dat is mijn verwachting.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja, eind 2023 komt Obi pas terug.. En Jarred is eveneens al weg. Earnie, waar zijn die CB's?! :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:23
11 Tinus wrote: 27 Jun 2023, 16:16

Als je een speler voor 37 miljoen verkoopt en je kan daarvan 15 miljoen in zijn vervanger(s) stoppen dan is dat nog best acceptabel. Maar vooral de linksvoor positie baart mij zorgen voorlopig. Haal je daar een Lang/Summerville dan kan er praktisch gezien geen ruimte zijn voor flinke investeringen voor andere posities achterin.
Het bedrag is best acceptabel. Het punt is meer dat PSV meerdere posities moet versterken met een (relatief) beperkt budget. 15 miljoen investeren in je middenveld of 20 miljoen investeren in je aanval kan daardoor consequenties hebben voor andere posities. Daarom is het belangrijk dat je iig op een paar posities creatief te werk gaat. Bijv. een huurdeal in de aanval voor op rechts kan daarin uitkomst bieden. Goede spelers met een degradatieclausule. Maar ook transfervrije spelers bijv.

Hopelijk komt Lang nu heel snel. Zou echt een absolute glasbak zijn.
Een speler huren voor rechtsbuiten is inderdaad wel een goed idee, maar dan moet er nog steeds een topper komen voor links en voor op het middenveld, en dan zijn we nog niet begonnen achterin.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:23Het bedrag is best acceptabel. Het punt is meer dat PSV meerdere posities moet versterken met een (relatief) beperkt budget. 15 miljoen investeren in je middenveld of 20 miljoen investeren in je aanval kan daardoor consequenties hebben voor andere posities.
Maar dit is ook een beetje het probleem dat we nu hebben: er moet eigenlijk meer gebeuren dan we kunnen betalen zonder onze ambities overboord te gooien. Creatief te werk gaan biedt daarin uitkomst, maar ik denk vooral dat we moeten rekenen op een of twee ''teleurstellingen''. Ga maar na:
- Als Sambo géén rechtsback wordt, moeten we daar nog iemand halen.
- Ons centrale duo achterin moet op de schop OF we moeten accepteren dat we het weer gaan proberen met in elk geval Teze, Obispo en/of Ramalho.
- Op het middenveld moeten er twee zwaargewichten bij, ook gezien het naderende vertrek van Gutiérrez en Sangaré
- We hebben minimaal twee nieuwe vleugelaanvallers nodig, aannemende dat El Ghazi en Bakayoko blijven.
- Luuk heeft een back-up nodig, en daarvoor gaan we nu dus 10 miljoen betalen.
- Over eventuele vervanging van Xavi wil ik dan nog niet eens nadenken.

Maar willen we echt een goed elftal met minimale zwakheden, dan moet er bovenop die 10 miljoen nog wel een miljoen of 40, 50 bij. Dat wordt waarschijnlijk gewoon een lastig verhaal, of je nou wel of geen 15 miljoen aan Varela uitgeeft. En dan kom je inderdaad uit bij huurlingen, transfervrije spelers of spelers met krasjes die voor lagere prijzen weg mogen. Daar zitten hoe dan ook verhoogde risico's aan vast en ik twijfel er niet aan dat die risico's uitgebreid zullen worden aangestipt in de vele beschouwingen op dit forum :mrgreen:
Last edited by Ykhim on 27 Jun 2023, 16:37, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijf Mateus Tete erg interessant vinden voor de positie rechtsbuiten. Net wat meer ervaring dan Baka, fijne dribbel en heeft daarnaast al onder de leiding van Bosz gespeeld. Heeft nog slechts een half jaar contract.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dan moeten we eerst wel El Ghazi lozen, want zolang die er zit, gaat er geen rechtsbuiten bijkomen met Baka en Ghazi op de rechterkant.
Het blijft hopen dat Sangare snel verkocht wordt zodat we die 25? miljoen die we overhouden kunnen investeren. Met pepi en ik vermoed Lang is er al een aardige hap genomen uit het geld wat Madueke heeft opgeleverd.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Absoluut niet mijn voorkeur maar dan krijg je toch dit?

Linksvoor: Lang/El G
Rechtsvoor: Tete/Baka

Das gewoon dubbel bezet zoals het moet. Persoonlijk zie ik vooral graag dat El G voor nog een leuk bedragje verkocht wordt en Lang vooral heel lang en ver weg blijft. Kan je 1 klasse aanvaller kopen en wellicht, als er idd weinig budget is een rechteraanvaller huren.
Last edited by Juancho on 27 Jun 2023, 16:40, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 16:36
Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:23Het bedrag is best acceptabel. Het punt is meer dat PSV meerdere posities moet versterken met een (relatief) beperkt budget. 15 miljoen investeren in je middenveld of 20 miljoen investeren in je aanval kan daardoor consequenties hebben voor andere posities.
Maar dit is ook een beetje het probleem dat we nu hebben: er moet eigenlijk meer gebeuren dan we kunnen betalen zonder onze ambities overboord te gooien. Creatief te werk gaan biedt daarin uitkomst, maar ik denk vooral dat we moeten rekenen op een of twee ''teleurstellingen''. Ga maar na:
- Als Sambo géén rechtsback wordt, moeten we daar nog iemand halen.
- Ons centrale duo achterin moet op de schop OF we moeten accepteren dat we het weer gaan proberen met in elk geval Teze, Obispo en/of Ramalho.
- Op het middenveld moeten er twee zwaargewichten bij, ook gezien het naderende vertrek van Gutiérrez en Sangaré
- We hebben minimaal twee nieuwe vleugelaanvallers nodig, aannemende dat El Ghazi en Bakayoko blijven.
- Luuk heeft een back-up nodig, en daarvoor gaan we nu dus 10 miljoen betalen.
- Over eventuele vervanging van Xavi wil ik dan nog niet eens nadenken.

Maar willen we echt een goed elftal met minimale zwakheden, dan moet er bovenop die 10 miljoen nog wel een miljoen of 40, 50 bij. Dat wordt waarschijnlijk gewoon een lastig verhaal, of je nou wel of geen 15 miljoen aan Varela uitgeeft. En dan kom je inderdaad uit bij huurlingen, transfervrije spelers of spelers met krasjes die voor lagere prijzen weg mogen. Daar zitten hoe dan ook verhoogde risico's aan vast en ik twijfel er niet aan dat die risico's uitgebreid zullen worden aangestipt in de vele beschouwingen op dit forum :mrgreen:
In principe eens, maar dan heb je het niet over ervaren spelers zonder hoge transfersom met bovengemiddeld salaris zoals een Guardado/Moreno. Die categorie zie ik ze nog wel aanboren voor de CV positie.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik blijf erbij: probeer Danjuma te huren en koop Lang niet. Dan is je aanval rond en die 12 miljoen hebben we keihard nodig voor de verdediging.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat we echt spelers gaan krijgen die ‘out of tye blue’ op de radar zn gekomen en stilletjes aan getekend hebben.

Mijn gevoel is dat we ala Gotze gewoon verrast gaan worden en Xavi vorig jaar bijvoorbeeld.
Gaat een keispannende week(jes) nog worden voor de 1e training. ZIN IN! 😃
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Handball
Regelmatige invaller
Posts: 319
Joined: 10 Jun 2022, 13:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 16:23
11 Tinus wrote: 27 Jun 2023, 16:16

Als je een speler voor 37 miljoen verkoopt en je kan daarvan 15 miljoen in zijn vervanger(s) stoppen dan is dat nog best acceptabel. Maar vooral de linksvoor positie baart mij zorgen voorlopig. Haal je daar een Lang/Summerville dan kan er praktisch gezien geen ruimte zijn voor flinke investeringen voor andere posities achterin.
Het bedrag is best acceptabel. Het punt is meer dat PSV meerdere posities moet versterken met een (relatief) beperkt budget. 15 miljoen investeren in je middenveld of 20 miljoen investeren in je aanval kan daardoor consequenties hebben voor andere posities. Daarom is het belangrijk dat je iig op een paar posities creatief te werk gaat. Bijv. een huurdeal in de aanval voor op rechts kan daarin uitkomst bieden. Goede spelers met een degradatieclausule. Maar ook transfervrije spelers bijv.

Hopelijk komt Lang nu heel snel. Zou echt een absolute glasbak zijn.
Ff snel gerekend gaat er nog wel een flink bedrag af. Sws mis je 5% solidariteits bonus, daarnaast zijn er wss afspraken met Sangare gemaakt bij het verlengen afgelopen jaar en een eventueel % nog naar Toulouse. Blijft er al snel nog maar een 30 miljoen over.

Daarnaast heeft PSV doelstellingen gemaakt qua het terugdringen van de afschrijvingen post. Daar is een mooi begin mee gemaakt met de verkoop van Bruma, Max + een eventueel vertrek van Baumi & Romero. Als je al 25 miljoen uitgeeft aan Pepi+middenvelder, dan blijft er erg weinig over voor andere aanwinsten. Dan worden zelfs types als Gotze en Benitez lastig door de hoge tekenbedragen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 27 Jun 2023, 16:39 Absoluut niet mijn voorkeur maar dan krijg je toch dit?

Linksvoor: Lang/El G
Rechtsvoor: Tete/Baka

Das gewoon dubbel bezet zoals het moet. Persoonlijk zie ik vooral graag dat El G voor nog een leuk bedragje verkocht wordt.
Qua bezetting top ja. Al zie ik El Ghazi, zoals al aantal keer eerder hier gemeld, wel terug naar Engeland gaan of een duik nemen richting de zandbak. Zou voor zowel PSV als hemzelf beter zijn, qua prijs/kwaliteit vind ik Anwar niet goed genoeg.
Number 8 On Tour
Bankzitter
Posts: 220
Joined: 04 Nov 2020, 14:55
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zou me niet verbazen als Luuk de Jong nog vertrekt.
Zou in ieder geval raar zijn als we 10 miljoen als 1e uitgeven aan een reservespits. Of Luuk de Jong laten banken voor 3,0 bruto per jaar (2 jaar restcontract).
Wellicht kan hij ook in SA of USA nog cashen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vergeet Madueke, Gakpo, van Ginkel en de dure huurspelers niet. Ik denk dat we al flink gezakt zijn in huur- en afschrijvingskosten en dat dat geen issue meer is, zo lang we niet 1-op-1 gaan vervangen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb wat versgeschoten materiaal voor de Negentiendertien Hivemind 'KOEADA' (Kuiten, Oorlellen en Andere Delen Analyse).

Image
Image
Image
Image

Ik groet u,

Signing out,

Detective Ardbeg.

🫡
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 17:13, edited 3 times in total.
EDG
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 04 Nov 2020, 17:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 17:03 Ik heb wat versgeschoten materiaal voor de Negentiendertien Hivemind 'KOEADA' (Kuiten, Oorlellen en Andere Delen Analyse).

Image
Is Wily S. terug op z’n post? ;)
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 17:03 Ik heb wat versgeschoten materiaal voor de Negentiendertien Hivemind 'KOEADA' (Kuiten, Oorlellen en Andere Delen Analyse).

Image
Image
Image
Image

Ik groet u,

Signing out,

Detective Ardbeg.

🫡
TESLA MODEL 3, uit maart 2023
Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €54.690,-
en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen
van - PK.


Algemene informatie
Merk TESLA
Type MODEL 3
Kleur zwart
Bouwjaar 22-03-2023
Nieuwprijs € 54.690
Brandstof Elektriciteit
Vermogen - kW / - PK
0-100km/h -
Topsnelheid - km/h
Aantal eigenaren 1 (bekijk uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 22-03-2027

VOLKSWAGEN ID.5 PRO 150 KW, uit maart 2023
Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €56.150,-
en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van - km/h en een maximum vermogen
van - PK.


Algemene informatie
Merk VOLKSWAGEN
Type ID.5 PRO 150 KW
Kleur grijs
Bouwjaar 03-03-2023
Nieuwprijs € 56.150
Brandstof Elektriciteit
Vermogen - kW / - PK
0-100km/h -
Topsnelheid - km/h
Aantal eigenaren 1 (bekijk uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 03-03-2027

PORSCHE PANAMERA GTS, uit juni 2020
Dit voertuig had destijds een nieuwprijs vanaf €233.513,-
en is een origineel Nederlandse auto.

De auto kan van 0-100km/h in - seconden en
heeft een topsnelheid van 292 km/h en een maximum vermogen
van 460 PK.

Deze PANAMERA GTS verbruikt gemiddeld 1 liter op de 9.7 kilometer.

Algemene informatie
Merk PORSCHE
Type PANAMERA GTS
Kleur grijs
Bouwjaar 23-06-2020
Nieuwprijs € 233.513
Brandstof Benzine
Vermogen 338 kW / 460 PK
0-100km/h -
Topsnelheid 292 km/h
Transmissie 8 v., automaat
Aantal eigenaren (bekijk uitgebreid rapport)
Importauto Nee
APK tot 23-06-2024
Last edited by SKERLA on 27 Jun 2023, 17:14, edited 3 times in total.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat het een lelijke auto is weten we wel maar wat betekenen die Tesla foto's? :D
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarom was Spierings geweldig geweest. Nederlander, transfervrij, goede stats
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch wel leuk en interessant hoe we als supporters bij een club als PSV kunnen discussiëren over het eventuele te besteden budget etc, is toch veel leuker dan dat je supporter bent van bijv. Mancity waarbij ze een oneindig budget te besteden hebben.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 27 Jun 2023, 17:07 Dat het een lelijke auto is weten we wel maar wat betekenen die Tesla foto's? :D
Was er eentje dubbel. Heb het aangepast. Wie weet ;)
Post Reply