Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Number 8 On Tour wrote: 27 Jun 2023, 16:50Zou in ieder geval raar zijn als we 10 miljoen als 1e uitgeven aan een reservespits.
Nog zo'n eentje die denkt dat er een volgorde is qua transfers..... Manmanman. :wall:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Reservespits zou ik (nog) niet willen zeggen. Laat ze het elkaar maar moeilijk maken tijdens de voorbereiding.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso, Fabio Silva heeft ook bijna 800 minuten in 19 wedstrijden gespeeld na de winterstop. En als hij er vanaf augustus bij was geweest had hij makkelijk 40+ wedstrijden gehad.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Sevilla ook interesse heeft dan zal het heb koekenbakker zijn :)
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 16:24Laatste berichten waren volgens mij dat hij ergens eind 2023 weer fit zou zijn. Geen enkele club zal hem geblesseerd kopen. Maar dat is mijn verwachting.
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar wat wellicht wel een realistisch scenario is, is dat PSV 2 CB's haalt net als afgelopen zomer toen Boscagli er langdurig uitlag. En Obispo in de winter verkocht wordt.
Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 16:36Maar dit is ook een beetje het probleem dat we nu hebben: er moet eigenlijk meer gebeuren dan we kunnen betalen zonder onze ambities overboord te gooien. Creatief te werk gaan biedt daarin uitkomst, maar ik denk vooral dat we moeten rekenen op een of twee ''teleurstellingen''. Ga maar na:
- Als Sambo géén rechtsback wordt, moeten we daar nog iemand halen.
- Ons centrale duo achterin moet op de schop OF we moeten accepteren dat we het weer gaan proberen met in elk geval Teze, Obispo en/of Ramalho.
- Op het middenveld moeten er twee zwaargewichten bij, ook gezien het naderende vertrek van Gutiérrez en Sangaré
- We hebben minimaal twee nieuwe vleugelaanvallers nodig, aannemende dat El Ghazi en Bakayoko blijven.
- Luuk heeft een back-up nodig, en daarvoor gaan we nu dus 10 miljoen betalen.
- Over eventuele vervanging van Xavi wil ik dan nog niet eens nadenken.

Maar willen we echt een goed elftal met minimale zwakheden, dan moet er bovenop die 10 miljoen nog wel een miljoen of 40, 50 bij. Dat wordt waarschijnlijk gewoon een lastig verhaal, of je nou wel of geen 15 miljoen aan Varela uitgeeft. En dan kom je inderdaad uit bij huurlingen, transfervrije spelers of spelers met krasjes die voor lagere prijzen weg mogen. Daar zitten hoe dan ook verhoogde risico's aan vast en ik twijfel er niet aan dat die risico's uitgebreid zullen worden aangestipt in de vele beschouwingen op dit forum :mrgreen:
Vanuit dat opzicht wordt het vooral interessant om te zien hoe PSV deze zomer te werk gaat t.o.v. voorgaande jaren. Daarin kregen we bijv. een hek om de selectie met oog op die voorronde CL wat gevolgen had op evt. verkopen en aankopen, terwijl PSV ook steeds vroegtijdig een aantal aankopen wou doen, waarbij vaak het criteria haast meer een rol speelde dan het criteria rationaliteit. Waarbij ook aangestipt moet worden dat de scouting zichzelf ook met regelmaat gepasseerd voelde. Namen als Ginkel, Pröpper, Hoever, etc.

Uiteindelijk is het genuanceerde antwoord dat het altijd een combinatie van is. PSV zal een flink bedrag moeten (en hopelijk ook kunnen) investeren en tegelijkertijd zal het in dat proces ook moeten roeien met de riemen die het heeft. Sambo zal bijv. een serieuze kans moeten krijgen op de rechtsback positie, maar voor die positie zou je ook altijd nog kunnen experimenteren met Mauro Jr. om die in te passen gezien het succes in het verleden onder Schmidt op die positie. Lukt dat kan je er voor kiezen om een wat talentvollere goedkopere linksback aan te trekken, bijv. een Andrei Borza. Jonge speler die bij de kampioen van Roemenië al best wel een serieuze rol heeft in het team in de play-offs (zelfde systeem als België). Zo'n jongen kost waarschijnlijk 3 miljoen, Kerkez achtige transfer en kan zich zowel ontwikkelen bij het 1e als JPSV. Tegelijkertijd heb je evt. altijd nog Teze als 3e optie voor RB mocht bijv. Sambo geschorst zijn en Mauro LB moeten spelen.



Het zijn allemaal niet de meest gedroomde of ideale scenario's, maar wel die in principe best werkend en/of passend zouden kunnen zijn en die PSV lucht kunnen bieden. Net als dat huurdeals en transfervrije opties dat voor PSV ook kunnen. Ik vind dat er op dat vlak best wel wat interessante opties zijn. Bijv. een Mateus Tete of Danjuma als huuropties. In het transfervrije segment heb je spelers als een Skhiri, een Bamba, een Almendra, een Hector Bellerin, een Reiss Nelson, van Hecke (heeft een optie voor een jaar), Luka Romero (een favorietje van mij).

Als je op die manier uit beide segmenten creatieve deals kan slepen, daarin een balans kan vinden en dat kan combineren met een rationeel doelgericht (en hopelijk succesvol) aankoopbeleid, heb je nmi een goede zomer achter de rug.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone. Jij noemt Mateus Tete vaak als huurspeler. Maar die jongen heeft nog altijd maar een half jaar contract. Dat zou voor PSV te doen moeten zijn, toch? Koop behoort dan zeker tot de mogelijkheden, zou je zeggen.

JP van Hecke ben ik niet kapot van. Hoop dat PSV hoger mikt.
Rigo
Bankzitter
Posts: 266
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 18:00
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 16:24Laatste berichten waren volgens mij dat hij ergens eind 2023 weer fit zou zijn. Geen enkele club zal hem geblesseerd kopen. Maar dat is mijn verwachting.
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar wat wellicht wel een realistisch scenario is, is dat PSV 2 CB's haalt net als afgelopen zomer toen Boscagli er langdurig uitlag. En Obispo in de winter verkocht wordt.
Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 16:36Maar dit is ook een beetje het probleem dat we nu hebben: er moet eigenlijk meer gebeuren dan we kunnen betalen zonder onze ambities overboord te gooien. Creatief te werk gaan biedt daarin uitkomst, maar ik denk vooral dat we moeten rekenen op een of twee ''teleurstellingen''. Ga maar na:
- Als Sambo géén rechtsback wordt, moeten we daar nog iemand halen.
- Ons centrale duo achterin moet op de schop OF we moeten accepteren dat we het weer gaan proberen met in elk geval Teze, Obispo en/of Ramalho.
- Op het middenveld moeten er twee zwaargewichten bij, ook gezien het naderende vertrek van Gutiérrez en Sangaré
- We hebben minimaal twee nieuwe vleugelaanvallers nodig, aannemende dat El Ghazi en Bakayoko blijven.
- Luuk heeft een back-up nodig, en daarvoor gaan we nu dus 10 miljoen betalen.
- Over eventuele vervanging van Xavi wil ik dan nog niet eens nadenken.

Maar willen we echt een goed elftal met minimale zwakheden, dan moet er bovenop die 10 miljoen nog wel een miljoen of 40, 50 bij. Dat wordt waarschijnlijk gewoon een lastig verhaal, of je nou wel of geen 15 miljoen aan Varela uitgeeft. En dan kom je inderdaad uit bij huurlingen, transfervrije spelers of spelers met krasjes die voor lagere prijzen weg mogen. Daar zitten hoe dan ook verhoogde risico's aan vast en ik twijfel er niet aan dat die risico's uitgebreid zullen worden aangestipt in de vele beschouwingen op dit forum :mrgreen:
Vanuit dat opzicht wordt het vooral interessant om te zien hoe PSV deze zomer te werk gaat t.o.v. voorgaande jaren. Daarin kregen we bijv. een hek om de selectie met oog op die voorronde CL wat gevolgen had op evt. verkopen en aankopen, terwijl PSV ook steeds vroegtijdig een aantal aankopen wou doen, waarbij vaak het criteria haast meer een rol speelde dan het criteria rationaliteit. Waarbij ook aangestipt moet worden dat de scouting zichzelf ook met regelmaat gepasseerd voelde. Namen als Ginkel, Pröpper, Hoever, etc.

Uiteindelijk is het genuanceerde antwoord dat het altijd een combinatie van is. PSV zal een flink bedrag moeten (en hopelijk ook kunnen) investeren en tegelijkertijd zal het in dat proces ook moeten roeien met de riemen die het heeft. Sambo zal bijv. een serieuze kans moeten krijgen op de rechtsback positie, maar voor die positie zou je ook altijd nog kunnen experimenteren met Mauro Jr. om die in te passen gezien het succes in het verleden onder Schmidt op die positie. Lukt dat kan je er voor kiezen om een wat talentvollere goedkopere linksback aan te trekken, bijv. een Andrei Borza. Jonge speler die bij de kampioen van Roemenië al best wel een serieuze rol heeft in het team in de play-offs (zelfde systeem als België). Zo'n jongen kost waarschijnlijk 3 miljoen, Kerkez achtige transfer en kan zich zowel ontwikkelen bij het 1e als JPSV. Tegelijkertijd heb je evt. altijd nog Teze als 3e optie voor RB mocht bijv. Sambo geschorst zijn en Mauro LB moeten spelen.



Het zijn allemaal niet de meest gedroomde of ideale scenario's, maar wel die in principe best werkend en/of passend zouden kunnen zijn en die PSV lucht kunnen bieden. Net als dat huurdeals en transfervrije opties dat voor PSV ook kunnen. Ik vind dat er op dat vlak best wel wat interessante opties zijn. Bijv. een Mateus Tete of Danjuma als huuropties. In het transfervrije segment heb je spelers als een Skhiri, een Bamba, een Almendra, een Hector Bellerin, een Reiss Nelson, van Hecke (heeft een optie voor een jaar), Luka Romero (een favorietje van mij).

Als je op die manier uit beide segmenten creatieve deals kan slepen, daarin een balans kan vinden en dat kan combineren met een rationeel doelgericht (en hopelijk succesvol) aankoopbeleid, heb je nmi een goede zomer achter de rug.

Kan het niet een reden zijn dat het zo rustig is? Dat PSV eerst de transfervrije spelers afwacht of die toehappen. Lukt dat? Dan heb je meer geld te besteden. Het is natuurlijk een puzzel die uiteindelijk moet vallen?
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 27 Jun 2023, 18:09 @Heruone. Jij noemt Mateus Tete vaak als huurspeler. Maar die jongen heeft nog altijd maar een half jaar contract. Dat zou voor PSV te doen moeten zijn, toch? Koop behoort dan zeker tot de mogelijkheden, zou je zeggen.

JP van Hecke ben ik niet kapot van. Hoop dat PSV hoger mikt.
Tsygankov had ook nog een halfjarig contract en die ging ook niet zonder slag of stoot... Met een marktwaarde van 25 miljoen gaat hij echt wel een aardig bedrag nog kosten denk ik hoor.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone Luka Romero van Lazio? Die gaat zeer waarschijnlijk helaas naar AC Milan toch?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 18:21 Tsygankov had ook nog een halfjarig contract en die ging ook niet zonder slag of stoot... Met een marktwaarde van 25 miljoen gaat hij echt wel een aardig bedrag nog kosten denk ik hoor.
Zit wat in. Al zal het beduidend minder dan 25 miljoen gaan zijn.

Huur klinkt alleen zo onlogisch bij een speler met slechts een halfjaar contract.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Summerville vind ik wel een leuke speler. Als je ziet wat Bosz bij Leverkusen had met oa Diaby en Bailey dan zou het kunnen werken.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hahahaha!
Wat een kneusjeselftal is dit Jong Oranje..
Zelden zulke ballwatchers gezien..
Van Hecke, van de Ven wat zijn die in godsnaam aan het doen?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vet man. Pepi! Like! Next! :D
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 18:00
LaFoquita wrote: 27 Jun 2023, 16:24Laatste berichten waren volgens mij dat hij ergens eind 2023 weer fit zou zijn. Geen enkele club zal hem geblesseerd kopen. Maar dat is mijn verwachting.
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar wat wellicht wel een realistisch scenario is, is dat PSV 2 CB's haalt net als afgelopen zomer toen Boscagli er langdurig uitlag. En Obispo in de winter verkocht wordt.
Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 16:36Maar dit is ook een beetje het probleem dat we nu hebben: er moet eigenlijk meer gebeuren dan we kunnen betalen zonder onze ambities overboord te gooien. Creatief te werk gaan biedt daarin uitkomst, maar ik denk vooral dat we moeten rekenen op een of twee ''teleurstellingen''. Ga maar na:
- Als Sambo géén rechtsback wordt, moeten we daar nog iemand halen.
- Ons centrale duo achterin moet op de schop OF we moeten accepteren dat we het weer gaan proberen met in elk geval Teze, Obispo en/of Ramalho.
- Op het middenveld moeten er twee zwaargewichten bij, ook gezien het naderende vertrek van Gutiérrez en Sangaré
- We hebben minimaal twee nieuwe vleugelaanvallers nodig, aannemende dat El Ghazi en Bakayoko blijven.
- Luuk heeft een back-up nodig, en daarvoor gaan we nu dus 10 miljoen betalen.
- Over eventuele vervanging van Xavi wil ik dan nog niet eens nadenken.

Maar willen we echt een goed elftal met minimale zwakheden, dan moet er bovenop die 10 miljoen nog wel een miljoen of 40, 50 bij. Dat wordt waarschijnlijk gewoon een lastig verhaal, of je nou wel of geen 15 miljoen aan Varela uitgeeft. En dan kom je inderdaad uit bij huurlingen, transfervrije spelers of spelers met krasjes die voor lagere prijzen weg mogen. Daar zitten hoe dan ook verhoogde risico's aan vast en ik twijfel er niet aan dat die risico's uitgebreid zullen worden aangestipt in de vele beschouwingen op dit forum :mrgreen:
Vanuit dat opzicht wordt het vooral interessant om te zien hoe PSV deze zomer te werk gaat t.o.v. voorgaande jaren. Daarin kregen we bijv. een hek om de selectie met oog op die voorronde CL wat gevolgen had op evt. verkopen en aankopen, terwijl PSV ook steeds vroegtijdig een aantal aankopen wou doen, waarbij vaak het criteria haast meer een rol speelde dan het criteria rationaliteit. Waarbij ook aangestipt moet worden dat de scouting zichzelf ook met regelmaat gepasseerd voelde. Namen als Ginkel, Pröpper, Hoever, etc.

Uiteindelijk is het genuanceerde antwoord dat het altijd een combinatie van is. PSV zal een flink bedrag moeten (en hopelijk ook kunnen) investeren en tegelijkertijd zal het in dat proces ook moeten roeien met de riemen die het heeft. Sambo zal bijv. een serieuze kans moeten krijgen op de rechtsback positie, maar voor die positie zou je ook altijd nog kunnen experimenteren met Mauro Jr. om die in te passen gezien het succes in het verleden onder Schmidt op die positie. Lukt dat kan je er voor kiezen om een wat talentvollere goedkopere linksback aan te trekken, bijv. een Andrei Borza. Jonge speler die bij de kampioen van Roemenië al best wel een serieuze rol heeft in het team in de play-offs (zelfde systeem als België). Zo'n jongen kost waarschijnlijk 3 miljoen, Kerkez achtige transfer en kan zich zowel ontwikkelen bij het 1e als JPSV. Tegelijkertijd heb je evt. altijd nog Teze als 3e optie voor RB mocht bijv. Sambo geschorst zijn en Mauro LB moeten spelen.



Het zijn allemaal niet de meest gedroomde of ideale scenario's, maar wel die in principe best werkend en/of passend zouden kunnen zijn en die PSV lucht kunnen bieden. Net als dat huurdeals en transfervrije opties dat voor PSV ook kunnen. Ik vind dat er op dat vlak best wel wat interessante opties zijn. Bijv. een Mateus Tete of Danjuma als huuropties. In het transfervrije segment heb je spelers als een Skhiri, een Bamba, een Almendra, een Hector Bellerin, een Reiss Nelson, van Hecke (heeft een optie voor een jaar), Luka Romero (een favorietje van mij).

Als je op die manier uit beide segmenten creatieve deals kan slepen, daarin een balans kan vinden en dat kan combineren met een rationeel doelgericht (en hopelijk succesvol) aankoopbeleid, heb je nmi een goede zomer achter de rug.
Verwacht dat 1 CB dan wel huur is. Althans dat is mijn verwachting. Of een talent die ook in JPSV kan spelen (vervanger Seelt)
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Summerville is een leuke linksbuiten met dreiging maar heeft veel te weinig rendement. Dan zie ik liever die nummer 7 van Georgië komen voor de helft van het geld.
User avatar
Rauru
Verbannen
Posts: 32
Joined: 26 Jun 2023, 08:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Xavi Simons
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mag toch hopen dat er mensen bij PSV naar Jong Oranje zitten te kijken want Van Hecke kan echt totaal niet. Jongere versie van Van Beek
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben echt heel erg benieuwd wat er nog staat te gebeuren. Het is zo stil. Ook rondom Pepi is het lang stil geweest. Hoop dat de transfer stroom bij PSV snel op gang komt
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 17:03 Image
Zit de nieuwe aankoop daarin?
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Last edited by Loenaldo88 on 27 Jun 2023, 19:43, edited 1 time in total.
User avatar
Rauru
Verbannen
Posts: 32
Joined: 26 Jun 2023, 08:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Xavi Simons
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft!
Denk niet dat Vertessen blijft eerlijk gezegd
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Reacties dat we niet in volgordes moeten denken incoming…
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rauru wrote: 27 Jun 2023, 19:43gezegd
Nee oké! Ik ook niet eigenlijk, maar dan geldt voor de spits positie toch helemaal dat je pas iets gaat doen als er wat weg gaat (lees ik steeds mbt andere posities). Linksbuiten en rechtsback hebben we sowieso nodig! Lang en van Ewijk graag. Als Sangare weggaat een of andere geile Argentijnse sloper en Ramalho eruit werken en dan een cv halen. Spits echt 0 prio op moment! Iemand nr van Stewart? Geef ik m ff zooitje tips, dit is niks zo :opzijnkop:
Last edited by Loenaldo88 on 27 Jun 2023, 19:48, edited 1 time in total.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft!
Here we go again...Pepi is gewoon gehaald voor de basis en we kunnen niet vertrouwen op Vertessen/V Duiven als 2e spits. Daarnaast is ons budget niet 'schaars', lijkt er zelfs op dat het budget deze zomer relatief groot is. En nee, het feit dat we een spits halen betekent niet dat er op de andere posities niks komt, grappig dat mensen daar zo aan blijven vasthouden zonder logisch na te denken. De ene transfer wordt sneller afgerond dan de andere en dat is deze keer nou eenmaal een spits.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jun 2023, 19:44
Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Reacties dat we niet in volgordes moeten denken incoming…
Je kan één bedrag namelijk meerdere keren uitgeven, dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Post Reply