Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jun 2023, 19:44Reacties dat we niet in volgordes moeten denken incoming…
Want je gaat als club inderdaad tegen een speler zeggen: Wacht even man, jouw positie staat op nummer 4 van prioriteiten. Komen later terug voor je
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 27 Jun 2023, 19:49
Chucky wrote: 27 Jun 2023, 19:44Reacties dat we niet in volgordes moeten denken incoming…
Want je gaat als club inderdaad tegen een speler zeggen: Wacht even man, jouw positie staat op nummer 4 van prioriteiten. Komen later terug voor je
Haha, het ligt ook wel wat genuanceerder inderdaad.

Maar PSV heeft geen dik budget, en om dan 10 miljoen uit te geven aan Pepi terwijl de spitspositie op dit moment al driedubbel bezet is (De Jong, Vertessen, Van Duiven) roept wel de nodige vraagtekens op, zeker omdat de verdediging dé te versterken linie is, en we ook maar drie fitte CV’s hebben…
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Je logica, maar dan omgedraaid: waar slaat het op dat we eventueel een verdediger halen terwijl we voor die positie Boscagli, Teze, Obispo, Ramalho en eventueel ook nog Guti hebben?

Beetje flauw, ja, want natuurlijk hebben we ook achterin versterking nodig. Maar we hadden ook een back-up nodig voor Luuk. Vertessen heeft hier geen plek, van Duiven moet zijn debuut nog maken en El Ghazi mag je in geen 1000 jaar als serieuze optie voor die plek zien. Daar moest wat bij en tegelijkertijd wil PSV weer waarde gaan creëren. Een speler als Pepi laat daarmee twee wensen in vervulling gaan.

En nee: het zegt nog niks over het vervolg van de transferperiode. Het is 27 juni. Spelers gaan nog verkocht worden. Adem in, adem uit.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 27 Jun 2023, 19:49je
Nou ik zou nu nooit naar spitsen van 10 mjn kijken. Want ik ga er niet vanuit dat we in totaal 50 miljoen gaan uitgeven. Zou me dus eerst focussen op andere posities en dan daarna tegen het einde van de transferperiode kijken wat voor buitenkansjes er zijn voor de spits. Geef het merendeel van de miljoenen uit om de basis te versterken. Lang, van Ewijk, die geile argentijn als CM (als sangare weggaat), een CV niet te vergeten, maar niet aan een spits (en zeker niet aan een spits die ik nog nooit iets speciaals heb zien doen)
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jun 2023, 19:53
Maikel wrote: 27 Jun 2023, 19:49

Want je gaat als club inderdaad tegen een speler zeggen: Wacht even man, jouw positie staat op nummer 4 van prioriteiten. Komen later terug voor je
Haha, het ligt ook wel wat genuanceerder inderdaad.

Maar PSV heeft geen dik budget, en om dan 10 miljoen uit te geven aan Pepi terwijl de spitspositie op dit moment al driedubbel bezet is (De Jong, Vertessen, Van Duiven) roept wel de nodige vraagtekens op, zeker omdat de verdediging dé te versterken linie is, en we ook maar drie fitte CV’s hebben…
Hoezo heeft PSV geen dik budget?

Juist het feit dat ze nu 9 neerleggen voor Pepi geeft aan dat ze wel een, voor PSV begrippen, dik budget hebben.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:56
Maikel wrote: 27 Jun 2023, 19:49je
Nou ik zou nu nooit naar spitsen van 10 mjn kijken. Want ik ga er niet vanuit dat we in totaal 50 miljoen gaan uitgeven. Zou me dus eerst focussen op andere posities en dan daarna tegen het einde van de transferperiode kijken wat voor buitenkansjes er zijn voor de spits. Geef het merendeel van de miljoenen uit om de basis te versterken. Lang, van Ewijk, die geile argentijn als CM (als sangare weggaat), een CV niet te vergeten, maar niet aan een spits (en zeker niet aan een spits die ik nog nooit iets speciaals heb zien doen)
De periode dat De Jong vorig seizoen geblesseerd was liet zien waarom PSV wel moet investeren in een goede spits.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Ik zal je uit je droom helpen, el Ghazi is geen spits, van Duiven heeft er 1 goed seizoen opzitten, Luuk past niet in het systeem van Bosz, Vertessen gaat weg omdat hij niet goed genoeg is, voor de verdediging moet er eerst verkocht worden omdat je anders gaat stapelen, ons probleem al 2 seizoenen was geen 2e spits dat heeft ons ontzettend veel punten gekost, dus dat wij een 20 jarig Amerikaans Toptalent (en international) halen, voordat we iets anders doen heeft te maken met de haalbaarheid en de situatie, dus is het wel een logische deal in deze context, maar goeie eerste post goed onderbouwd ook waarom het in volgorde zou moeten 😁
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 27 Jun 2023, 20:02
Chucky wrote: 27 Jun 2023, 19:53

Haha, het ligt ook wel wat genuanceerder inderdaad.

Maar PSV heeft geen dik budget, en om dan 10 miljoen uit te geven aan Pepi terwijl de spitspositie op dit moment al driedubbel bezet is (De Jong, Vertessen, Van Duiven) roept wel de nodige vraagtekens op, zeker omdat de verdediging dé te versterken linie is, en we ook maar drie fitte CV’s hebben…
Hoezo heeft PSV geen dik budget?

Juist het feit dat ze nu 9 neerleggen voor Pepi geeft aan dat ze wel een, voor PSV begrippen, dik budget hebben.
Of het geld is nu op. Niemand die het weet. Als er nu nog geld is voor een top cv en een top linksbuiten, hebben we een dik budget. En dan als Sangaré weggaat nog een top 6 halen van dat geld. Met de huidige selectie, dus met Sangaré en Guti er nog bij, zou er nu nog geld moeten zijn voor een top cv en top linksbuiten. Daar hebben we gewoon een tekort aan kwaliteit.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:56
Maikel wrote: 27 Jun 2023, 19:49je
Nou ik zou nu nooit naar spitsen van 10 mjn kijken. Want ik ga er niet vanuit dat we in totaal 50 miljoen gaan uitgeven. Zou me dus eerst focussen op andere posities en dan daarna tegen het einde van de transferperiode kijken wat voor buitenkansjes er zijn voor de spits. Geef het merendeel van de miljoenen uit om de basis te versterken. Lang, van Ewijk, die geile argentijn als CM (als sangare weggaat), een CV niet te vergeten, maar niet aan een spits (en zeker niet aan een spits die ik nog nooit iets speciaals heb zien doen)
Ik heb 100x liever Pepi voor 9 met bonussen, dan Lang voor 12, Pepi is jonger, talentvoller en (wordt wss eerste spits in het systeem van Bosz)
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:06top cv
Ja als we dat budget nog hebben, dan heb ik niets gezegd; maar heb een gevoel dat het niet zo is en dat we straks moeten gaan wachten met het versterken van andere posities totdat Sangare straks is verkocht. Wat nou als dat pas in de laatste weken gebeurt. Dan zijn we de lul. Die Engelse clubs komen heel vaak pas heel laat. Dan had ik dus liever eerst andere posities versterkt, maar als het èn èn kan, dan zou dat top zijn ❤️
Last edited by Loenaldo88 on 27 Jun 2023, 20:10, edited 1 time in total.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:05
Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 19:42 Eerste reactie hier, maar ik zit me zo godsgruwelijk op te vreten alweer. Waar slaat het op dat we een spits voor 10 mjn halen, terwijl we voor die plek de Jong, Vertessen, van Duijven en eventueel ook nog el Ghazi hebben. Begrijp me niet verkeerd, het is niet top top, maar als je budget schaars is, ga je het toch niet op die positie uitgeven. Koop eerst een linksbuiten, een cv, een back en een cm (als Sangare en of Guti gaan) en ga daarna tegen het einde van de transferzomer eens kijken of we eventueel nog een leuk spitsje op de kop kunnen tikken. Investeren zodat we onze basis beter maken alsjeblieft! (Enige dat ik me kan bedenken is dat Stewart helemaal stapelgek is van Pepi en hem daarom persé wil presenteren als eerste aanwinst, maar ik zie het nog niet vooralsnog).
Ik zal je uit je droom helpen, el Ghazi is geen spits, van Duiven heeft er 1 goed seizoen opzitten, Luuk past niet in het systeem van Bosz, Vertessen gaat weg omdat hij niet goed genoeg is, voor de verdediging moet er eerst verkocht worden omdat je anders gaat stapelen, ons probleem al 2 seizoenen was geen 2e spits dat heeft ons ontzettend veel punten gekost, dus dat wij een 20 jarig Amerikaans Toptalent (en international) halen, voordat we iets anders doen heeft te maken met de haalbaarheid en de situatie, dus is het wel een logische deal in deze context, maar goeie eerste post goed onderbouwd ook waarom het in volgorde zou moeten 😁
Dus het halen van een verdediger zou betekenen dat we aan het stapelen zijn, maar nu nog een spits halen (vóórdat Vertessen is verkocht / Fofana en/of Van Duiven zijn verhuurd en we natuurlijk Luuk hebben) is wel goed beleid? Opvallend.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:06
Maikel wrote: 27 Jun 2023, 20:02

Hoezo heeft PSV geen dik budget?

Juist het feit dat ze nu 9 neerleggen voor Pepi geeft aan dat ze wel een, voor PSV begrippen, dik budget hebben.
Of het geld is nu op. Niemand die het weet. Als er nu nog geld is voor een top cv en een top linksbuiten, hebben we een dik budget. En dan als Sangaré weggaat nog een top 6 halen van dat geld. Met de huidige selectie, dus met Sangaré en Guti er nog bij, zou er nu nog geld moeten zijn voor een top cv en top linksbuiten. Daar hebben we gewoon een tekort aan kwaliteit.
Rik heeft meermaals gezegd dat we bijna het gehele Madueke-geld kunnen besteden aan transfers. +- 25-30 miljoen, als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL halen komt er misschien nog een last minute topper omdat we dan ontzettend veel geld hebben.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:10als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL
Ja maar als dat dus niet zo is. Hebben we nu nog 12/15 miljoen en kunnen we nu alleen nog een linksbuiten halen…
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jun 2023, 20:09
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:05

Ik zal je uit je droom helpen, el Ghazi is geen spits, van Duiven heeft er 1 goed seizoen opzitten, Luuk past niet in het systeem van Bosz, Vertessen gaat weg omdat hij niet goed genoeg is, voor de verdediging moet er eerst verkocht worden omdat je anders gaat stapelen, ons probleem al 2 seizoenen was geen 2e spits dat heeft ons ontzettend veel punten gekost, dus dat wij een 20 jarig Amerikaans Toptalent (en international) halen, voordat we iets anders doen heeft te maken met de haalbaarheid en de situatie, dus is het wel een logische deal in deze context, maar goeie eerste post goed onderbouwd ook waarom het in volgorde zou moeten 😁
Dus het halen van een verdediger zou betekenen dat we aan het stapelen zijn, maar nu nog een spits halen (vóórdat Vertessen is verkocht / Fofana en/of Van Duiven zijn verhuurd en we natuurlijk Luuk hebben) is wel goed beleid? Opvallend.
Pepi is de vervanger van Fabio, welke basiswaardige 2e spits hebben wij dan? Boscagli Teze Ramalho is geen topkwaliteit maar beter op hun positie t.o.v. Vertessen in de spits, Ga je nu echt Fofana die al 3 seizoenen structureel geblesseerd is mee rekenen om je punt te maken😂, van Duiven mag lekker pendelen tussen 1 en jong, Fofana moet maar kijken of hij fit blijft, Vertessen gaat 100% weg, dus waar is de 2e spits die we zo hard nodig hebben?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is denk ik tachtig keer uitgelegd dat niet elke transfer op hetzelfde tijdstip afgerond worden. Leeft er het idee dat PSV maar met één speler tegelijk bezig is? Dat er niet met meerdere kampen/spelers/posities gesproken en onderhandeld wordt?

Of wordt er gedacht dat PSV handelt op de manier van "Oh, deze positie is afgetikt. Op naar de volgende!"

Mbt wat Loenaldo88 aangeeft. Wil je kampioen worden en Europees meedoen, kan je niet meer wegkomen met minder dan 8 tot 20 miljoen. Die wereld is zo goed als gepasseerd. Het is een lastig parket voor PSV. Zijn de daadkrachtig, vinden supporters het te veel geld en moet het goedkoper.

Doet PSV het niet, heeft het gebrek aan daadkracht. Ga er maar eens aan staan..Een speler van dit profiel voor deze prijs. Echt prima. Als je kijk hebt op de huidige voetbalmarkt en in de speler verdiept hebt.
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 20:16, edited 2 times in total.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:10
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:06

Of het geld is nu op. Niemand die het weet. Als er nu nog geld is voor een top cv en een top linksbuiten, hebben we een dik budget. En dan als Sangaré weggaat nog een top 6 halen van dat geld. Met de huidige selectie, dus met Sangaré en Guti er nog bij, zou er nu nog geld moeten zijn voor een top cv en top linksbuiten. Daar hebben we gewoon een tekort aan kwaliteit.
Rik heeft meermaals gezegd dat we bijna het gehele Madueke-geld kunnen besteden aan transfers. +- 25-30 miljoen, als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL halen komt er misschien nog een last minute topper omdat we dan ontzettend veel geld hebben.
Tja, Rik zei ook meermaals dat Cillessen topkandidaat was... We moeten het gewoon afwachten. Dat is frustrerend, maar ook de charme van deze periode. Ben echt heel benieuwd. Stel we hebben straks naast Pepi ook een echte impuls centraal achterin, op linksbuiten en een vervanger voor Sangaré als hij vertrekt, dan zijn we echt serieus sterker geworden. Dat zou geweldig zijn.
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 20:13 Er is denk ik tachtig keer uitgelegd dat niet elke transfer op hetzelfde tijdstip afgerond worden. Leeft er het idee dat PSV maar met één speler tegelijk bezig is? Dat er niet met meerdere kampen/spelers/posities gesproken en onderhandeld wordt?

Of wordt er gedacht dat PSV handelt op de manier van "Oh, deze positie is afgetikt. Op naar de volgende!"
De volgorde zal me een zorg zijn, maar PSV heeft natuurlijk alles maar 1x uit te geven. En dat gaat de laatste jaren bijna chronisch mis. Vorig jaar riep ook iedereen om een top cv, die kwam er niet. Brands haalde ook jaren geen goede cv, terwijl hij wel miljoenen stak in posities die minder prioriteit hadden.

Denk dan ook dat de mensen de volgorde niet zozeer boeit, maar vooral bang zijn dat wéér niet de juiste posities worden versterkt.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 27 Jun 2023, 20:15, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:11
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:10als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL
Ja maar als dat dus niet zo is. Hebben we nu nog 12/15 miljoen en kunnen we nu alleen nog een linksbuiten halen…
Lees jij weleens iets? Rik en Sangares entourage hebben gezegd dat hij 100% weggaat in deze window.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:13
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:10

Rik heeft meermaals gezegd dat we bijna het gehele Madueke-geld kunnen besteden aan transfers. +- 25-30 miljoen, als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL halen komt er misschien nog een last minute topper omdat we dan ontzettend veel geld hebben.
Tja, Rik zei ook meermaals dat Cillessen topkandidaat was... We moeten het gewoon afwachten. Dat is frustrerend, maar ook de charme van deze periode. Ben echt heel benieuwd. Stel we hebben straks naast Pepi ook een echte impuls centraal achterin, op linksbuiten en een vervanger voor Sangaré als hij vertrekt, dan zijn we echt serieus sterker geworden. Dat zou geweldig zijn.
in een eerder stadium heeft ook van Baar bevestigd dat we genoeg te besteden hebben deze zomer, en denk jij dat Stewart 9 miljoen zou stukslaan als er 5 aankopen moeten komen en we die dan niet zouden kunnnen betalen?
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:13window.
Ja, maar wat als er pas een bod komt tegen het einde van de transferperiode (begrijpend lezen, kun je dat?!)
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:15
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:13

Tja, Rik zei ook meermaals dat Cillessen topkandidaat was... We moeten het gewoon afwachten. Dat is frustrerend, maar ook de charme van deze periode. Ben echt heel benieuwd. Stel we hebben straks naast Pepi ook een echte impuls centraal achterin, op linksbuiten en een vervanger voor Sangaré als hij vertrekt, dan zijn we echt serieus sterker geworden. Dat zou geweldig zijn.
in een eerder stadium heeft ook van Baar bevestigd dat we genoeg te besteden hebben deze zomer, en denk jij dat Stewart 9 miljoen zou stukslaan als er 5 aankopen moeten komen en we die dan niet zouden kunnnen betalen?
Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was. En lees op het oude forum maar eens terug hoe Brands keer op keer naliet de achterhoede te versterken, terwijl zo'n beetje elke fan zag dat daar de echte nood voor versterking zat. Net als vorig seizoen. Net als dit seizoen.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:15
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:13window.
Ja, maar wat als er pas een bod komt tegen het einde van de transferperiode (begrijpend lezen, kun je dat?!)
als er nu al clubs zijn die interesse tonen, denk je echt dat Sangare ons zo gaat naaien door zolang te wachten, het is voor beide partijen het beste dat er snel een akkoord komt zodat wij cashen en hij de volledige voorbereiding van zijn nieuwe club kan bijwonen. (snap je dat met je passief agressieve !?😂)
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Of wat als er nu een bod komt van 25 miljoen. Gaan ze toch twijfelen, moeten nog andere posities worden versterkt. Als je je eerst daar op had gefocust had je met de spits kunnen wachten en had je kunnen kijken wat er met Vertessen en el Ghazi zou gebeuren, hoe Fofana en van Duijven het in de voorbereiding zouden doen en had je dan kunnen beslissen wat je met de spits positie zou doen. Want wat is dit voor signaal naar van Duijven, Fofana, Vertessen?! En wat zal Babadi denken; zou ik echt een kans krijgen op mijn positie?
Last edited by Loenaldo88 on 27 Jun 2023, 20:21, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:15

in een eerder stadium heeft ook van Baar bevestigd dat we genoeg te besteden hebben deze zomer, en denk jij dat Stewart 9 miljoen zou stukslaan als er 5 aankopen moeten komen en we die dan niet zouden kunnnen betalen?
Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was. En lees op het oude forum maar eens terug hoe Brands keer op keer naliet de achterhoede te versterken, terwijl zo'n beetje elke fan zag dat daar de echte nood voor versterking zat. Net als vorig seizoen. Net als dit seizoen.
News flash, Brands is niet de TD dat is Stewart, dus waarom ervanuit gaan dat hij dezelfde fout gaat maken?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:12
Chucky wrote: 27 Jun 2023, 20:09

Dus het halen van een verdediger zou betekenen dat we aan het stapelen zijn, maar nu nog een spits halen (vóórdat Vertessen is verkocht / Fofana en/of Van Duiven zijn verhuurd en we natuurlijk Luuk hebben) is wel goed beleid? Opvallend.
Pepi is de vervanger van Fabio, welke basiswaardige 2e spits hebben wij dan? Boscagli Teze Ramalho is geen topkwaliteit maar beter op hun positie t.o.v. Vertessen in de spits, Ga je nu echt Fofana die al 3 seizoenen structureel geblesseerd is mee rekenen om je punt te maken😂, van Duiven mag lekker pendelen tussen 1 en jong, Fofana moet maar kijken of hij fit blijft, Vertessen gaat 100% weg, dus waar is de 2e spits die we zo hard nodig hebben?
Ik zie hem niet als serieuze optie nee, maar ook een Fofana telt mee in de aantallen hè. En trouwens, Fábio was eerder juist de opvolger van de verhuurde Vertessen ;)

We hebben alles bij elkaar een hele hoop spitsen onder contract staan. Ook al voldoen ze zeker niet allemaal, ze kosten wel allemaal geld. Dus terug naar mijn vraag: waarom op die positie wel stapelen (terwijl we met Luuk een goede basisspits hebben), en centraal achterin niet (terwijl we absoluut een topverdediger nodig hebben centraal achterin)?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:11
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:10als Sangaré snel verkocht wordt komt daar 25 bij en als we CL
Ja maar als dat dus niet zo is. Hebben we nu nog 12/15 miljoen en kunnen we nu alleen nog een linksbuiten halen…
Hoe weet jij het budget van PSV?
Post Reply