Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:19 Of wat als er nu een bod komt van 25 miljoen. Gaan ze toch twijfelen, moeten nog andere posities worden versterkt. Als je je eerst daar op had gefocust had je met de spits kunnen wachten en had je kunnen kijken wat er met Vertessen en el Ghazi zou gebeuren, hoe Fofana en van Duijven het in de voorbereiding zouden doen en had je dan kunnen beslissen wat je met de spits positie zou doen.
Om dan weer te eindigen zoals in de periode zonder Luuk. En dan allemaal weer hier roepen dat PSV Pepi heeft laten lopen en hoe slecht dat is gezien Pepi aan de lopende band scoort bij Feyenoord en haalbaar was.

Wat en wie er gekocht wordt, er is altijd kritiek.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jun 2023, 20:20
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:12

Pepi is de vervanger van Fabio, welke basiswaardige 2e spits hebben wij dan? Boscagli Teze Ramalho is geen topkwaliteit maar beter op hun positie t.o.v. Vertessen in de spits, Ga je nu echt Fofana die al 3 seizoenen structureel geblesseerd is mee rekenen om je punt te maken😂, van Duiven mag lekker pendelen tussen 1 en jong, Fofana moet maar kijken of hij fit blijft, Vertessen gaat 100% weg, dus waar is de 2e spits die we zo hard nodig hebben?
Ik zie hem niet als serieuze optie nee, maar ook een Fofana telt mee in de aantallen hè. En trouwens, Fábio was eerder juist de opvolger van de verhuurde Vertessen ;)

We hebben alles bij elkaar een hele hoop spitsen onder contract staan. Ook al voldoen ze zeker niet allemaal, ze kosten wel allemaal geld. Dus terug naar mijn vraag: waarom op die positie wel stapelen (terwijl we met Luuk een goede basisspits hebben), en centraal achterin niet (terwijl we absoluut een topverdediger nodig hebben centraal achterin)?
Omdat dat te maken heeft met hoe de markt werkt en wat er beschikbaar is op dat moment, Pepi was nu al beschikbaar en moest je uit handen houden van een concurrent, we weten niet waar ze mee bezig zijn alleen dat dit het eerste rond is, maar om dat gelijk een slecht beleid te noemen aan de hand van de volgorde is toch onzin?
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:19nieuwe
Oké, was niet nodig inderdaad.

Maar ik bedoel aan te geven, het kan toch zijn dat er pas een bod in de richting van wat PSV wil hebben komt, tegen het einde van de transferperiode. Heeft er dus niets mee te maken met of Sangare ons gaat naaien, maar simpelweg met wanneer het juiste bod komt..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:13 De volgorde zal me een zorg zijn, maar PSV heeft natuurlijk alles maar 1x uit te geven. En dat gaat de laatste jaren bijna chronisch mis. Vorig jaar riep ook iedereen om een top cv, die kwam er niet. Brands haalde ook jaren geen goede cv, terwijl hij wel miljoenen stak in posities die minder prioriteit hadden.

Denk dan ook dat de mensen de volgorde niet zozeer boeit, maar vooral bang zijn dat wéér niet de juiste posities worden versterkt.
Ja dat was een andere TD, eerst Earnie een kans geven voor dat hij met eerdere fouten vergeleken wordt. Zou niet eerlijk zijn. Nog steeds geldt mijn vraag of mensen het idee hebben dat PSV echt met 1 transfer per keer bezig is?

Of klinkt met meerdere clubs en spelers onderhandelingen voeren (die niet allemaal even snel gaan) veel logischer?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:23
Chucky wrote: 27 Jun 2023, 20:20

Ik zie hem niet als serieuze optie nee, maar ook een Fofana telt mee in de aantallen hè. En trouwens, Fábio was eerder juist de opvolger van de verhuurde Vertessen ;)

We hebben alles bij elkaar een hele hoop spitsen onder contract staan. Ook al voldoen ze zeker niet allemaal, ze kosten wel allemaal geld. Dus terug naar mijn vraag: waarom op die positie wel stapelen (terwijl we met Luuk een goede basisspits hebben), en centraal achterin niet (terwijl we absoluut een topverdediger nodig hebben centraal achterin)?
Omdat dat te maken heeft met hoe de markt werkt en wat er beschikbaar is op dat moment, Pepi was nu al beschikbaar en moest je uit handen houden van een concurrent, we weten niet waar ze mee bezig zijn alleen dat dit het eerste rond is, maar om dat gelijk een slecht beleid te noemen aan de hand van de volgorde is toch onzin?
Ja, het ligt inderdaad wel wat genuanceerder. Maargoed, ervaring leert ook dat de verantwoordelijken bij PSV wel een handje hebben van de verdediging verwaarlozen ten koste van aanvallende aankopen…
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:20
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17

Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was. En lees op het oude forum maar eens terug hoe Brands keer op keer naliet de achterhoede te versterken, terwijl zo'n beetje elke fan zag dat daar de echte nood voor versterking zat. Net als vorig seizoen. Net als dit seizoen.
News flash, Brands is niet de TD dat is Stewart, dus waarom ervanuit gaan dat hij dezelfde fout gaat maken?
News flash, John de Jong was ook niet Brands. En ik ga nergens van uit, maar het verleden leert dat er lang niet altijd (misschien wel vaker niet dan wel de laatste 10-15 jaar) de meest logische dingen zijn gedaan met het beschikbare geld. Dus een afwachtende houding vind ik passend. En natuurlijk is er de hoop dat er ook na de 8 miljoen voor Pepi nog geld is om van het huidige budget een top cv en linksbuiten te halen. Dat zal zo'n 20-25 miljoen zijn? En dan als Sangaré vertrekt, kan met dat geld een nieuwe 6 gehaald worden. Misschien wel twee.
Fonzerilli
Jeugdinternational
Posts: 134
Joined: 02 May 2021, 16:55
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:15

in een eerder stadium heeft ook van Baar bevestigd dat we genoeg te besteden hebben deze zomer, en denk jij dat Stewart 9 miljoen zou stukslaan als er 5 aankopen moeten komen en we die dan niet zouden kunnnen betalen?
Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was. En lees op het oude forum maar eens terug hoe Brands keer op keer naliet de achterhoede te versterken, terwijl zo'n beetje elke fan zag dat daar de echte nood voor versterking zat. Net als vorig seizoen. Net als dit seizoen.
Al we Marco Timmer moeten geloven gaat PSV het beschikbare geld idd investeren in de aanval en wordt de rest pas versterkt als er iemand verkocht wordt. Dit is wat hij van de week schreef:

Het aantrekken van bijvoorbeeld Ricardo Pepi voor ruim negen miljoen euro betekent direct een behoorlijke hap uit het beschikbare transferbudget van Stewart. En op de linksbuitenpositie heeft PSV twee spelers nodig waarvan één directe versterking als opvolger van Cody Gakpo. De club is dan ook zeer serieus wat betreft Noa Lang, maar een transfer van de 24-jarige aanvaller zal PSV waarschijnlijk een bedrag van ongeveer twaalf miljoen euro kosten. Dat kan de club na Pepi wel ophoesten, maar heel veel budget blijft er dan ook niet meer over.

Als spelers als Sangaré en Guti worden verkocht, is er weer wel geld om die posities goed in te vullen en zo lijkt de defensie dus wat later in de transferperiode aan de beurt te komen tenzij er snel verdedigers worden verkocht. Zo staat André Ramalho bijvoorbeeld in de belangstelling van meerdere clubs.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:23is
Hmmm, naja ik zie het ook niet in hem hoor. Als ze nou een of ander supertalent hadden gehaald, waar er geen 10 anderen van rondlopen. Deze had van mij prima naar Feyenoord gemogen. Denk dat vrijwel iedere PL club iets soortgelijks heeft rondlopen en dat je er zo eentje tegen het einde van de transferperiode nog prima kunt ophalen (ik ben niet voor huren, maar met spitspositie zou ik daar best mee kunnen leven. Je hebt nu nog Luuk. Kijk in voorbereiding hoe die jonkies het doen en als het echt niet voldoet dan huur je iemand voor achter Luuk. Kijk je volgend jaar opnieuw hoever onze jonkies zijn en dan beslis je of je een eerste spits haalt ofniet).
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop verder dan Hoever trouwens 🙃
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:28
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:23is
Hoezo quote je steeds 1 woord van iemand 😆?
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 20:30Hoezo quote je elke keer 1 woord van mensen? 😅
Ah! Haha snap hem nu. Excuses 🤪
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:28
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:23is
Hmmm, naja ik zie het ook niet in hem hoor. Als ze nou een of ander supertalent hadden gehaald, waar er geen 10 anderen van rondlopen. Deze had van mij prima naar Feyenoord gemogen. Denk dat vrijwel iedere PL club iets soortgelijks heeft rondlopen en dat je er zo eentje tegen het einde van de transferperiode nog prima kunt ophalen (ik ben niet voor huren, maar met spitspositie zou ik daar best mee kunnen leven. Je hebt nu nog Luuk. Kijk in voorbereiding hoe die jonkies het doen en als het echt niet voldoet dan huur je iemand voor achter Luuk. Kijk je volgend jaar opnieuw hoever onze jonkies zijn en dan beslis je of je een eerste spits haalt ofniet).
Je vind Pepi niet boeiend ( zelfs een 13 in een dozijn spirs) en bent voor huren en je denkt dat we tegen het einde makkelijk een PL spits ergens oppikken, meine gute.😂
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 20:25
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:13 De volgorde zal me een zorg zijn, maar PSV heeft natuurlijk alles maar 1x uit te geven. En dat gaat de laatste jaren bijna chronisch mis. Vorig jaar riep ook iedereen om een top cv, die kwam er niet. Brands haalde ook jaren geen goede cv, terwijl hij wel miljoenen stak in posities die minder prioriteit hadden.

Denk dan ook dat de mensen de volgorde niet zozeer boeit, maar vooral bang zijn dat wéér niet de juiste posities worden versterkt.
Ja dat was een andere TD, eerst Earnie een kans geven voor dat hij met eerdere fouten vergeleken wordt. Zou niet eerlijk zijn. Nog steeds geldt mijn vraag of mensen het idee hebben dat PSV echt met 1 transfer per keer bezig is?

Of klinkt met meerdere clubs en spelers onderhandelingen voeren (die niet allemaal even snel gaan) veel logischer?
Uiteraard, Earnie geniet mijn volste vertrouwen. Maar na al die jaren is een beetje angst voor weer hetzelfde scenario toch ook weer niet supergek? Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10. Maar ik blijf gewoon waakzaam na al die teleurstellingen in het verleden haha. Ff een cv en een linksbuiten halen voor de gemoedsrust, lekker man.

Maar ja, het is ook allemaal pas net begonnen. Earnie 4 president als er nog een top cv, een linksbuiten en straks vervangers voor Guti en Sangaré komen.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:31Je vind Pepi niet boeiend ( zelfs een 13 in een dozijn spirs) en bent voor huren en je denkt dat we tegen het einde makkelijk een PL spits ergens oppikken, meine gute.😂
Een jonge spits, die er in eredivisie +10 maakt. Denk ik ja. Denk jij dat we Pepi voor minimaal 20+ gaan verkopen? (Ik niet zo zeker van)
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:34
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 20:31Je vind Pepi niet boeiend ( zelfs een 13 in een dozijn spirs) en bent voor huren en je denkt dat we tegen het einde makkelijk een PL spits ergens oppikken, meine gute.😂
Een jonge spits, die er in eredivisie +10 maakt. Denk ik ja. Denk jij dat we Pepi voor minimaal 20+ gaan verkopen? (Ik niet zo zeker van)
Ja. Ik denk het niet, ik weet het zeker. Durf er wel een krat pils op te zetten ook.

20 jaar, zeer compleet en jong. Daarbij een nationaliteit die met het jaar hotter lijkt te worden in de voetbalwereld. Drie goede seizoenen bij PSV en hij gaat voor 40+ weg.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:33
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 20:25

Ja dat was een andere TD, eerst Earnie een kans geven voor dat hij met eerdere fouten vergeleken wordt. Zou niet eerlijk zijn. Nog steeds geldt mijn vraag of mensen het idee hebben dat PSV echt met 1 transfer per keer bezig is?

Of klinkt met meerdere clubs en spelers onderhandelingen voeren (die niet allemaal even snel gaan) veel logischer?
Uiteraard, Earnie geniet mijn volste vertrouwen. Maar na al die jaren is een beetje angst voor weer hetzelfde scenario toch ook weer niet supergek? Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10. Maar ik blijf gewoon waakzaam na al die teleurstellingen in het verleden haha. Ff een cv en een linksbuiten halen voor de gemoedsrust, lekker man.

Maar ja, het is ook allemaal pas net begonnen. Earnie 4 president als er nog een top cv, een linksbuiten en straks vervangers voor Guti en Sangaré komen.
Goed dat je waakzaam bent voor teleurstelling, ben ik ook. Ben je het dan wel met me eens dat het eem beetje vreemd is om te roepen dat PSV de prioriteiten verkeerd heeft liggen en de verdediging negeert (niet jij, in het algemeen)?

De enige logica die er dan overblijft zou denken dat PSV inderdaad 1 speler of positie in volgorde afhandelt, wat haaks staat op: "Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10" 😉
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 20:36
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:33

Uiteraard, Earnie geniet mijn volste vertrouwen. Maar na al die jaren is een beetje angst voor weer hetzelfde scenario toch ook weer niet supergek? Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10. Maar ik blijf gewoon waakzaam na al die teleurstellingen in het verleden haha. Ff een cv en een linksbuiten halen voor de gemoedsrust, lekker man.

Maar ja, het is ook allemaal pas net begonnen. Earnie 4 president als er nog een top cv, een linksbuiten en straks vervangers voor Guti en Sangaré komen.
Goed dat je waakzaam bent voor teleurstelling, ben ik ook maar ben je het dan wel met me eens dat het eem beetje vreemd is om te roepen dat PSV de prioriteiten verkeerd heeft liggen en de verdediging negeert (niet jij, in het algemeen).

De enige logica die er dan overblijft zou denken dat PSV inderdaad 1 speler of positie in volgorde afhandelt, wat haakt staat op: "Ik denk geen moment dat PSV met maar 1 speler onderhandelt. Misschien wel met 10" 😉
Ben ik helemaal met je eens, daarom heb ik dat ook nog nooit gezegd of beweerd. Ik oordeel pas een week voor de beslissende voorronde van de CL.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV betaalt 8 miljoen euro vast en 1 miljoen euro aan bonussen die haalbaar zijn. Lukt het PSV om grote successen te boeken én draagt Pepi daar in grote mate aan bij, dan is het bedrag 10 miljoen euro.

PSV moet daarnaast dulden dat een deel van de eventuele winst bij een toekomstige transfer naar FC Augsburg teruggaat. Dat percentage ligt tussen de 10 en 20 procent, waarschijnlijk aan de bovenkant. Het percentage geldt alleen over de winst.
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 20:43, edited 2 times in total.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 27 Jun 2023, 20:20Hoe weet jij het budget van PSV?
Er werd gezegd dat we het geld van Madueke konden uitgeven. Zo’n 25. 10 voor Pepi, dan hou je ongeveer 15 over..

Maar hoop van niet hoor, hoop dat de bomen tot in de hemel groeien!
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:40
Vanthaman18 wrote: 27 Jun 2023, 20:20Hoe weet jij het budget van PSV?
Er werd gezegd dat we het geld van Madueke konden uitgeven. Zo’n 25. 10 voor Pepi, dan hou je ongeveer 15 over..

Maar hoop van niet hoor, hoop dat de bomen tot in de hemel groeien!
Madueke is verkocht voor 40.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 20:28

Hmmm, naja ik zie het ook niet in hem hoor. Als ze nou een of ander supertalent hadden gehaald, waar er geen 10 anderen van rondlopen.
Waarom zie je het niet in hem? Onderbouwd aub. Toptalenten waar er geen 10 van rondlopen kunnen wij niet betalen. Tenzij je zo'n bizarre uitzondering als Simons hebt. Oh en Madueke is voor 40 verkocht.
Last edited by Ardbeg on 27 Jun 2023, 20:43, edited 1 time in total.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je dacht na post 1 ga ik ook meteen in de overdrive? Wacht nou maar af, conclusies trek je bij 1 september en in zekere zin ook na de CL confrontaties. Voor nu weet niemand hier of we 20 of 40 miljoen gaan uitgeven. Gezien de lange onderhandelingen met Bosz heeft het er alle schijn van dat we niet op de centen gaan zitten in ieder geval.
Saibari is underrated.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar Loenaldo88, kratje pils erop dan? Onder 20 mil, krijg jij een krat naar wens van mij. Erboven is kratje naar wens van jou voor mij.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 27 Jun 2023, 20:43 Maar @Loenaldo88, kratje pils erop dan? Onder 20 min, krijg jij een krat naar wens van mij. Erboven is kratje naar wens voor mij.
Kratje pils voor mij als loenie te zijner tijd een ban heeft en/of geen lid meer is?
Saibari is underrated.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 27 Jun 2023, 20:45
Maikel wrote: 27 Jun 2023, 20:43 Maar @Loenaldo88, kratje pils erop dan? Onder 20 min, krijg jij een krat naar wens van mij. Erboven is kratje naar wens voor mij.
Kratje pils voor mij als loenie te zijner tijd een ban heeft en/of geen lid meer is?
Die durf ik dan weer niet aan :mrgreen:
Post Reply