Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
VTheMan
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 21:52
Loenaldo88 wrote: 27 Jun 2023, 21:32
Die heeft sarr dan toch ook nog niet gehad.. ik weet niet hoor; ik zeg dat ik sarr in de nl competitie wat extra’s vond hebben. Dan wordt gezegd zit daar bankie.. en dan zeg ik dat zat Pepi ook en dan heeft ie geen kans gehad. Dat je in een competitie niet gelijk slaagt wil niet zeggen dat je er niets van kan toch!
Image
Image
Image
Image

😉
Als je dit doortrekt naar gelijke minuten gespeeld zou je toch zeggen dat Sarr inderdaad iets beter is?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Frisian1913 wrote: 27 Jun 2023, 21:49
PsvBmg wrote: 27 Jun 2023, 21:40

Zegt mij nog niet zoveel, bij VVV hadden ze er eentje die scoorde in het rampjaar er meer dan 25 goals
Als je het over giakoumakis hebt, die ging vrolijk door met scoren in de schotse comp en doet het nu in de MLS ook goed met 10 goals in 15 potjes. En die was nog een stuk ouder ook.
Pepi is gewoon een vrij complete spits van 20 jaar. Als je de analyses en filmpjes van die jongen ziet, snap je wel waarom Ausburg er destijds 16,5 miljoen voor betaalde.
Ik laat me verrassen, als er maar een goede CV bij gaat komen, zonder die worden we op zeker geen kampioen.
Het fundament achterin moet goed zijn
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

PsvBmg wrote: 27 Jun 2023, 21:57
Frisian1913 wrote: 27 Jun 2023, 21:49

Als je het over giakoumakis hebt, die ging vrolijk door met scoren in de schotse comp en doet het nu in de MLS ook goed met 10 goals in 15 potjes. En die was nog een stuk ouder ook.
Pepi is gewoon een vrij complete spits van 20 jaar. Als je de analyses en filmpjes van die jongen ziet, snap je wel waarom Ausburg er destijds 16,5 miljoen voor betaalde.
Ik laat me verrassen, als er maar een goede CV bij gaat komen, zonder die worden we op zeker geen kampioen.
Het fundament achterin moet goed zijn
Daar ben ik het zeker met je eens. Dr zal achterin echt wat bij moeten, maar ik denk dat eerst een CV weg moet. Met teze, ramalho, bossi, obispo op de loonlijst, komt die cv eerst niet.
Ardbeg
Mister PSV

VTheMan wrote: 27 Jun 2023, 21:56
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 21:52

Image
Image
Image
Image

😉
Als je dit doortrekt naar gelijke minuten gespeeld zou je toch zeggen dat Sarr inderdaad iets beter is?
Dat kun je mitigeren door mee te nemen dat dit zijn 2e seizoen voor Heerenveen was, ouder is en in een veel dominanter team speelde.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 22:00
VTheMan wrote: 27 Jun 2023, 21:56

Dat kun je mitigeren door mee te nemen dat dit zijn 2e seizoen voor Heerenveen was, ouder is en in een veel dominanter team speelde.
Like voor het gebruik van 'mitigeren'. Nice.
Ardbeg
Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 22:10
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 22:00

Like voor het gebruik van 'mitigeren'. Nice.
🤜🤛
Kolkmania
Regelmatige invaller

Denk dat die jongen alles in zich heeft om er elk jaar 15-20 in te schieten met voldoende minuten. Heb alleen wel mijn twijfels bij zijn plafond. Komt op mij over als een redelijk veelzijdige jongen, maar niet fysiek dominant (qua kracht of explosiviteit) en voetballend in de kleine ruimtes beperkt. Wellicht dat zijn bizarre werklust (vooral knap op zo'n leeftijd in een belabberd elftal) een indicator is dat zo'n jongen zich boven verwachting zal ontwikkelen.
ruuddevil
Legende

Naast Van Hecke die totaal ongeschikt is, heb ik ook sterke twijfels bij Van Ewijk en Summerville. Van Ewijk is een domme voetballer en Summerville is zo’n keffertje dat niet bijt.
Massimo
Legende

ruuddevil wrote: 27 Jun 2023, 22:28 Naast Van Hecke die totaal ongeschikt is, heb ik ook sterke twijfels bij Van Ewijk en Summerville. Van Ewijk is een domme voetballer en Summerville is zo’n keffertje dat niet bijt.
Het verschil tussen Van Hecke en Van de Ven is nog wel erg groot. Die laatste heeft zich trouwens op jonge leeftijd al goed ontwikkeld. Van Ewijk vind ik een interessante speler en op dit moment beter/verder dan Sambo, maar ik vind het verschil niet dusdanig om er dan even bijvoorbeeld 6 miljoen tegenaan te tikken. Tevens en dat zei hier laatste iemand, dat je dan eventueel met Sambo en Van Ewijk twee spelers in eenzelfde categorie zou hebben en daar zit wel wat. Sowieso kan de rechtsbackpositie wel weer eens een lastige positie gaan worden komend seizoen. Summerville vind ik ook te weinig. Je hebt iemand nodig met meer goals en assists. Daarnaast heb je, ondanks dat je De Jong nog hebt met Pepi en Bakayoko ook twee jonge spelers en heb je op links iemand nodig die al wat verder is en direct kan leveren.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 27 Jun 2023, 21:27Er zijn natuurlijk wel vaker spitsen geweest uit het rechterrijtje die er aardig wat in knalden, een leuke transfer maken en er vervolgens niks van bakken. Het is ook 1 seizoen van Pepi, dat is flinterdun.
Dit zou waar zijn als het zou kloppen. Maar zoals wel vaker is dat niet het geval. Pepi legde er bij Dallas als 18-jarige ook 13 in 31 wedstrijden in. 7 goals in 15 interlands, evenals een lading goals bij jeugdteams. En nu dus ook bij Groningen. Zijn onderliggende statistieken geven aan dat hij structureel meer scoort dan je op basis van xG mag verwachten. Kortom: het is geen eendagsvlieg, het is geen flinterdunne basis, het is gewoon een hele, hele klinische afmaker.

Er worden hier vergelijkingen gemaakt met spelers die ook weleens wat goals maakten voor een team uit het rechterrijtje, waarbij gemakshalve compleet voorbij wordt gegaan aan het totaalpakket dat Pepi met zich meebrengt. Het is niet ''alleen maar'' een speler die topscorer van Groningen werd. Het is iemand die bij het steeds sterker worden VS mag aansluiten, iemand met een breed pallet aan kwaliteiten en iemand die nog steeds maar '20' is. Ja: hij kan floppen, want dat risico is er bij elke aankoop, maar het risico is hier wel behoorlijk beperkt hoor.
Søren
Meervoudig international

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 22:46Groningen
Dat dus!
Hij verdient op z’n minst het vertrouwen obv zijn statistieken.
Iedere aankoop is uiteindelijk een gok…
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 22:46
Dit zou waar zijn als het zou kloppen.
Tegelwaardig deze! 🧐
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 22:46
Juancho wrote: 27 Jun 2023, 21:27Er zijn natuurlijk wel vaker spitsen geweest uit het rechterrijtje die er aardig wat in knalden, een leuke transfer maken en er vervolgens niks van bakken. Het is ook 1 seizoen van Pepi, dat is flinterdun.
Dit zou waar zijn als het zou kloppen. Maar zoals wel vaker is dat niet het geval. Pepi legde er bij Dallas als 18-jarige ook 13 in 31 wedstrijden in. 7 goals in 15 interlands, evenals een lading goals bij jeugdteams. En nu dus ook bij Groningen. Zijn onderliggende statistieken geven aan dat hij structureel meer scoort dan je op basis van xG mag verwachten. Kortom: het is geen eendagsvlieg, het is geen flinterdunne basis, het is gewoon een hele, hele klinische afmaker.

Er worden hier vergelijkingen gemaakt met spelers die ook weleens wat goals maakten voor een team uit het rechterrijtje, waarbij gemakshalve compleet voorbij wordt gegaan aan het totaalpakket dat Pepi met zich meebrengt. Het is niet ''alleen maar'' een speler die topscorer van Groningen werd. Het is iemand die bij het steeds sterker worden VS mag aansluiten, iemand met een breed pallet aan kwaliteiten en iemand die nog steeds maar '20' is. Ja: hij kan floppen, want dat risico is er bij elke aankoop, maar het risico is hier wel behoorlijk beperkt hoor.
Ik wil net zeggen mij stond ook wat bij dat hij als 18 jarig ventje bij Dallas aardig wat gescoord had.
AltijdLoyaal
Ballenjongen

Frico wrote: 27 Jun 2023, 21:42
ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 21:35 Hopelijk komt Rik straks weer met een (nieuwe) naam.

Mochten we maandag met nieuwe versterkingen willen trainen moeten er nu wel namen gaan komen.
Ik denk persoonlijk dat de 1ste training niet zo belangrijk is qua deadline. Ik ga dan meer uit dat 95% (idealiter natuurlijk 100%) van je gewenste selectie op de dag van vertrek naar het trainingskamp aanwezig is.
Lijkt me niet dat er voor maandag nog een nieuwe speler komt, het boekjaar sluit zaterdag pas. Voor PSV is het veel gunstiger om daarna pas nieuwe spelers te halen. Maar ik laat me graag verrassen.
ComeOnPSV
Vedette

Juancho
Mister PSV

Om precies te zijn:

North Texas SC: 11 goals in 14 wedstrijden
FC Dallas: 16 goals in 59 wedstrijden
Groningen: 13 goals in 31 wedstrijden
USA u17: 6 goals in 17 wedstrijden
USA: 7 goals in 15 wedstrijden

Waar het mij om ging is dat je niet zomaar kan stellen: Pepi schopt er bij een matig Groningen 13 in dus eenmaal in PSV shirt zal die wel zeker de 25 goals halen. Dat vind ik een flinterdunne verwachting om zo maar te zeggen. Nog los van het feit dat het lang niet altijd makkelijker zal zijn om spits van PSV te zijn dan bijv. een Groningen. Spelen voor PSV houdt weer vele andere dingen in en daarin zal je je moeten aanpassen.

Ik hoop van harte dat het hem lukt uiteraard want het is wel een speler die denk ik een publiekslieveling kan worden.
Last edited by Juancho on 27 Jun 2023, 22:59, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 22:56
Gelukkig
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Wat jammer nou, gelukkig was het vooral Rik zelf die dit zag zitten
DonyellMalen
Legende

Goed zo. Mis je niets aan.
Joenepsv
Legende

Van Hecke komt zwaar tekort dus prima. Je wil als nieuwe rcv een upgrade op wat er nu is en Van Hecke is dat zeker niet.
Jwoeloe
Moderator

Beste nieuws van vandaag. Al dat linken van PSV aan Van Hecke werd me te veel.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Goed nieuws, zeer beperkte speler. Niks beter dan wat we nu hebben lopen, en die zijn ook niet goed genoeg.
MarkvanBommel
Ballenjongen
Favoriete speler: Cody Gakpo

ComeOnPSV
Vedette

Gewoon kans dat er al een speler klaar staat om Guti te vervangen, maar dat Guti eerst 100% zeker weg moet zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 27 Jun 2023, 22:57Waar het mij om ging is dat je niet zomaar kan stellen: Pepi schopt er bij een matig Groningen 13 in dus eenmaal in PSV shirt zal die wel zeker de 25 goals halen.
Dat zegt toch ook niemand? Er wordt gezegd dat áls hij hier (of een andere Nederlandse topclub) had gespeeld, hij topscorer was geworden en voor 25+ naar het buitenland had kunnen vertrekken. Ik zou niet weten waarom dat zo'n gekke uitspraak is als hij er bij een zeer beperkt Groningen al 13 binnenschiet. Pepi scoort overal relatief makkelijk, dus die zal er bij een Nederlandse topclub ook genoeg maken.
Nog los van het feit dat het lang niet altijd makkelijker zal zijn om spits van PSV te zijn dan bijv. een Groningen. Spelen voor PSV houdt weer vele andere dingen in en daarin zal je je moeten aanpassen.
Dit is zo, maar wat mij betreft ook een iets andere discussie dan goals. Luuk de Jong had bijvoorbeeld ook een tijdje nodig voordat hij z'n ritme gevonden had. Dat zal voor Pepi niet anders zijn, maar het totaalpakket is waanzinnig interessant. Ik ben daarom ook heel blij met deze transfer. In combinatie met de avontuurlijke speelstijl van Bosz, de klasse van twee goeie vleugelspelers, Veerman en - hopelijk - Xavi om Pepi heen, dat is best een fijne gedachte. Daar kun je als trainer mee vooruit.
Post Reply