Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Davinson Sanchez.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lisandro Magallan
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 23:10 Davinson Sanchez.
Ja?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat je zegt ben je zelluf.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 23:11
Heruone wrote: 27 Jun 2023, 23:10 Davinson Sanchez.
Ja?
Ja. Zolang het maar niet de ali-express variant Jorge wordt.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 23:12
Ardbeg wrote: 27 Jun 2023, 23:11

Ja?
Ja. Zolang het maar niet de ali-express variant Jorge wordt.
Of nog erger: Dirty
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 23:10 Davinson Sanchez.
Met een streepje op de A. Sánchez.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft niet gebracht wat er gedacht werd toen hij gehaald werd. Nu 28 jaar en nog steeds een twijfelgeval. Dan ga je de hoofdprijs ook niet vangen. Dus dat hij vertrekt is voor alle partijen het beste en hoe eerder hoe beter. Op de aanval na moet er ruimte worden gemaakt in de selectie voor aankopen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 27 Jun 2023, 23:10 Davinson Sanchez.
?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij vertrek Guti en Sangare houden we over:

Simons, Til, Veerman en Saibari.

Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?

Bosz wil graag met kleine selecties werken.

Lijkt mij dat hij met 3 keepers, 8 verdedigers, 6 middenvelders en 6 aanvallers best tevreden is. Waarbij ook genoeg spelers uit de jeugd mogen komen.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 23:27 Bij vertrek Guti en Sangare houden we over:

Simons, Til, Veerman en Saibari.

Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?

Bosz wil graag met kleine selecties werken.

Lijkt mij dat hij met 3 keepers, 8 verdedigers, 6 middenvelders en 6 aanvallers best tevreden is. Waarbij ook genoeg spelers uit de jeugd mogen komen.
Wel in de juiste volgorde he. De autisten hier worden anders helemaal loco.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 23:27 Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?
Voor de opvolging van Guti kun je Ambríz wel met potlood opschrijven. Dat schijnt echt niet heel ingewikkeld te gaan worden, mits PSV geen andere, betere spelers op het oog heeft.
MarkvanBommel
Ballenjongen
Posts: 11
Joined: 14 Jun 2023, 10:43
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Cody Gakpo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 23:36
ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 23:27 Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?
Voor de opvolging van Guti kun je Ambríz wel met potlood opschrijven. Dat schijnt echt niet heel ingewikkeld te gaan worden, mits PSV geen andere, betere spelers op het oog heeft.
De naam Ambríz is hier de afgelopen dagen besproken maar om niet tussen alle pagina’s te hoeven struinen, was dit een type Guti qua speeltijd en hoe lag ong de schatting van het kostenplaatje?
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MarkvanBommel wrote: 27 Jun 2023, 23:43
Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 23:36

Voor de opvolging van Guti kun je Ambríz wel met potlood opschrijven. Dat schijnt echt niet heel ingewikkeld te gaan worden, mits PSV geen andere, betere spelers op het oog heeft.
De naam Ambríz is hier de afgelopen dagen besproken maar om niet tussen alle pagina’s te hoeven struinen, was dit een type Guti qua speeltijd en hoe lag ong de schatting van het kostenplaatje?
Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:06 Fidel Ambríz: Mexicaans jeugdinternational, net 20 geworden en een van de aanjagers bij León, die eerder deze maand de Noord-Amerikaanse CL op hun naam schreven. Speelt in principe op het middenveld als '6' of '8', maar wordt ook regelmatig centraal achterin gezet. Een speler die het liefst zo ver mogelijk vooruit verdedigt, sterk is in de lucht en veel venijn in zijn spel heeft, en het aan de bal verder vrij simpel houdt. Hij biedt León tactische mogelijkheden in die zin dat hij heel veel posities in de as kan bekleden en van nature dus ook graag vooruit gaat, komt daardoor als CV ook regelmatig als extra mannetje op het veld, en als middenvelder regelmatig als extra mannetje achterin wanneer nodig. Hij oogt niet bijzonder krachtig of snel, maar qua positioneren en anticiperen zit het wel goed. Handelingssnelheid: mwah. Wel een goeie crosspass in de benen, maar niet iemand die het spel van achteruit gaat regisseren. Het is een echte aanjager en een goeie ook.

Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar best een interessante optie als 5e of 6e optie voor het middenveld. Zal ook geen 10 miljoen hoeven kosten. Hooguit 5 of 6, schat ik zo in.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Saibari niet de perfecte nummer 6 zijn in het Bosz systeem (ala Schöne)? Te weinig rendement, maar wel een goede technische voetballer. Geen idee hoe goed hij verdedigend is overigens..
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 23:27 Bij vertrek Guti en Sangare houden we over:

Simons, Til, Veerman en Saibari.

Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?

Bosz wil graag met kleine selecties werken.

Lijkt mij dat hij met 3 keepers, 8 verdedigers, 6 middenvelders en 6 aanvallers best tevreden is. Waarbij ook genoeg spelers uit de jeugd mogen komen.
Denk dat na de verkoop van Gutiérrez en Sangaré - niet onwaarschijnlijk begin juli - het spel echt op de wagen komt. Dat geeft zo’n €30m aan (extra) investeringsruimte. Voor het middenveld zou Varela imo de ideale ‘directe versterking’ zijn, waarachter Ambriz en Rodriguinho relatief goedkope, jonge talenten zijn om daarachter paraat te hebben. Intussen zal Saibari wel verhuurd worden en ik vraag me af of Til wel in de plannen van Bosz voor gaat komen.

Rest natuurlijk nog de vraag over de verdediging, waarover zelfs nog geen enkel serieus gerucht naar buiten komt. Ben wel erg benieuwd of PSV hier echt bereid gaat zijn tot serieuze investeringen, of dat we weer machteloos toezien hoe de club weer vervalt in de neiging tot ‘buitenkansjes’, grabbelbak koopjes en categorie transfervrij waar het wensdenken weer vanaf druipt.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 23:36
ComeOnPSV wrote: 27 Jun 2023, 23:27 Ik denk dat PSV dan in eerste instantie voor 1 hele goede middenvelder gaat en misschien een talent erbij?
Voor de opvolging van Guti kun je Ambríz wel met potlood opschrijven. Dat schijnt echt niet heel ingewikkeld te gaan worden, mits PSV geen andere, betere spelers op het oog heeft.
Is dat een "zekerheidje"?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 23:48Is dat een "zekerheidje"?
Lijkt me eerder iemand die op termijn basisspeler moet gaan worden, hoewel het altijd afhangt van wat er nog meer mogelijk is qua aankopen. Als vierde of vijfde middenvelder in de rangorde zou ik het een uitstekende optie vinden. Als eerste middenvelder vind ik het nog te licht, zoals gisteren uiteengezet.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Jun 2023, 23:53
RV1913 wrote: 27 Jun 2023, 23:48Is dat een "zekerheidje"?
Lijkt me eerder iemand die op termijn basisspeler moet gaan worden, hoewel het altijd afhangt van wat er nog meer mogelijk is qua aankopen. Als vierde of vijfde middenvelder in de rangorde zou ik het een uitstekende optie vinden. Als eerste middenvelder vind ik het nog te licht, zoals gisteren uiteengezet.
Volgens mij bedoelt hij of het een zekerheidje is dat hij komt. Dat vraag ik me in ieder geval ook af.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee, want anders had het al in de media gestaan. Maar ik heb wel vernomen dat dit transfergerucht in een meer serieus segment te plaatsen valt. Ook dat er nog wel wat gesprekken overheen moeten gaan voor er eventueel een akkoord is, maar naar verluidt gaat het niet om onoverkomelijke verschillen. Het vertrek van Gutiérrez en de naderende seizoensstart kan e.e.a. daarin wel versnellen.

Verder hangt het ook af van alternatieven. PSV zal niet over alleen Ambríz nadenken en in gesprek zijn. Op andere opties heb ik helaas geen zicht, want ik heb geen ingangen bij PSV 8)
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:06
RV1913 wrote: 26 Jun 2023, 18:41Weet je meer over deze speler?
Uiteraard :mrgreen:

Fidel Ambríz: Mexicaans jeugdinternational, net 20 geworden en een van de aanjagers bij León, die eerder deze maand de Noord-Amerikaanse CL op hun naam schreven. Speelt in principe op het middenveld als '6' of '8', maar wordt ook regelmatig centraal achterin gezet. Een speler die het liefst zo ver mogelijk vooruit verdedigt, sterk is in de lucht en veel venijn in zijn spel heeft, en het aan de bal verder vrij simpel houdt. Hij biedt León tactische mogelijkheden in die zin dat hij heel veel posities in de as kan bekleden en van nature dus ook graag vooruit gaat, komt daardoor als CV ook regelmatig als extra mannetje op het veld, en als middenvelder regelmatig als extra mannetje achterin wanneer nodig. Hij oogt niet bijzonder krachtig of snel, maar qua positioneren en anticiperen zit het wel goed. Handelingssnelheid: mwah. Wel een goeie crosspass in de benen, maar niet iemand die het spel van achteruit gaat regisseren. Het is een echte aanjager en een goeie ook.

Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar best een interessante optie als 5e of 6e optie voor het middenveld. Zal ook geen 10 miljoen hoeven kosten. Hooguit 5 of 6, schat ik zo in.
6 miljoen voor de 6e optie op ons middenveld. Je zou toch mogen hopen dat optie 6 voor ons middenveld iets goedkoper is, of beter nog: uit de eigen jeugd kan doorstromen.
We verkopen net optie 4 voor ons middenveld voor de helft van dit bedrag.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Romero gaat weg bij Racing.

Zal ook wel snel vertrekken bij PSV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 28 Jun 2023, 00:02 6 miljoen voor de 6e optie op ons middenveld. Je zou toch mogen hopen dat optie 6 voor ons middenveld iets goedkoper is, of beter nog: uit de eigen jeugd kan doorstromen.
We verkopen net optie 4 voor ons middenveld voor de helft van dit bedrag.
Ik vind het niet erg zinnig om bepaalde getallen eruit te pikken en van daaruit een punt onderuit te halen dat gebaseerd is op een schets van gisteren, toen Gutiérrez nog redelijkerwijs tot de selectie behoorde. Je moet optie 5/6 lezen als de eerste opties achter de basiself, en dus niet de basiself zelf. De rol zoals Guti, Til en Saibari - en niet per se in die volgorde, want verschillende type spelers achter verschillende type basisspelers - 'm aan het einde van dit seizoen hadden. Guti gaat weg, dus die moet je vervangen en Ambríz zou dat kunnen doen. Of je dat vervolgens optie 4, 5 of 6 noemt mag je helemaal zelf weten trouwens. Als je ook potentie meerekent (wat gewoon extra geld kost), dan is 6 miljoen geen bizar bedrag ofzo. Bovendien is dat slechts een inschatting van mijn kant. Misschien neemt León wel genoegen met 4 miljoen en wat bonussen of percentages. Nogmaals: gaan vitten over relatief kleine cijfermatige verschillen op dat niveau is niet erg zinnig, draagt ook niet veel bij aan eventuele discussie.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was.
Savio werd gehuurd en dat was echt niet voor serieuze knaken, El Ghazi kwam pas na Branthwaite dus zijn aantrekken kan niet de reden zijn geweest dat het geld op was, en Branthwaite werd gehuurd omdat we tijdelijk iemand nodig hadden vanwege de blessure van Boscagli. En die serieuze knaken voor Til vallen ook wel mee, of had je echt graag iemand van het niveau Til voor de verdediging gezien?
Post Reply