Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 04:28
Brael wrote: 27 Jun 2023, 23:43 Inderdaad, het goedpraten van een dergelijke clausule is direct ook het omlaag praten van je eigen club.
Waarom denkt iedereen zo makkelijk over hem dan maar moeten verkopen met net een goed half jaar in de benen en slechts 1 jaar contract over? Alsof je dan 5 a 6 miljoen kan pakken ofzo.
Verlengen zonder clausule is ook een optie he.
Soms zit je als club in een situatie dat een speler niet opbrengt wat hij voor je waard is.
In die situatie zat PSV echt veel en veel te vaak, de afgelopen jaren.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 28 Jun 2023, 08:06
11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 04:28

Waarom denkt iedereen zo makkelijk over hem dan maar moeten verkopen met net een goed half jaar in de benen en slechts 1 jaar contract over? Alsof je dan 5 a 6 miljoen kan pakken ofzo.
Verlengen zonder clausule is ook een optie he.
Soms zit je als club in een situatie dat een speler niet opbrengt wat hij voor je waard is.
In die situatie zat PSV echt veel en veel te vaak, de afgelopen jaren.
Bij welke spelers dan allemaal? Angelino lijkt me een duidelijk voorbeeld en ik vergeet er vast een aantal, maar aangezien het veel en veel te vaak is vraag ik me af op wie je allemaal doelt.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 28 Jun 2023, 08:19 In die situatie zat PSV echt veel en veel te vaak, de afgelopen jaren.
Bij welke spelers dan allemaal? Angelino lijkt me een duidelijk voorbeeld en ik vergeet er vast een aantal, maar aangezien het veel en veel te vaak is vraag ik me af op wie je allemaal doelt.
[/quote]Ik doel niet per se op clausules, ik doel op situaties waarin onze spelers niet opbrengen wat ze eigenlijk waard zijn. Dat is echt enorm vaak gebeurd. Er zijn weinig uitgaande transfers geweest waarin de consensus was dat we er het maximale uit hebben gesleept, qua opbrengst.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hier spreken ze al over een akkoord:

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Steeds meer kanalen inderdaad.

Rik zal straks wel een update geven
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht ben ik nu een spuit 11, een beetje druk geweest de laatste weken.

Heeft PSV niet ook een samenwerkingsverband met Chivas Guadalajara?
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 Jun 2023, 21:12Hier spreken ze al over een akkoor
Schept in ieder geval wel duidelijkheid. Hopelijk brengt het de carrousel op gang en verwelkomen we zijn vervanger voor het trainingskamp.
#InsideVarela
One can only hope
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 28 Jun 2023, 21:15Heeft PSV niet ook een samenwerkingsverband met Chivas Guadalajara?
Ja;
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... uadalajara
One can only hope
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ah, Topsport Toon.
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruilen met vega?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fritske12 wrote: 28 Jun 2023, 21:33 ruilen met vega?
Niet nodig. Niet goed genoeg.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Guti zal ons snel verlaten.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit gaat inderdaad snel afgerond worden.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi en doooooorr
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 28 Jun 2023, 12:58Ik doel niet per se op clausules, ik doel op situaties waarin onze spelers niet opbrengen wat ze eigenlijk waard zijn. Dat is echt enorm vaak gebeurd. Er zijn weinig uitgaande transfers geweest waarin de consensus was dat we er het maximale uit hebben gesleept, qua opbrengst.
Maar leveren ze minder op dan ze waard zijn of leveren ze minder op dan wij ze als supporters waard VINDEN?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Som lijkt mij bekend voor Chivas en zal geen probleem moeten zijn. Morgen afronden.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 28 Jun 2023, 22:00
Brael wrote: 28 Jun 2023, 12:58Ik doel niet per se op clausules, ik doel op situaties waarin onze spelers niet opbrengen wat ze eigenlijk waard zijn. Dat is echt enorm vaak gebeurd. Er zijn weinig uitgaande transfers geweest waarin de consensus was dat we er het maximale uit hebben gesleept, qua opbrengst.
Maar leveren ze minder op dan ze waard zijn of leveren ze minder op dan wij ze als supporters waard VINDEN?
Beide.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prima voor beide partijen. Guti heeft het prima gedaan na een waardeloze eerste 1.5 seizoen. Van watje naar warrior. Toch als je een stap verder wil, moet je jongens hebben die nog een niveautje hoger kunnen spelen.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2023, 21:57 Mooi en doooooorr
Helemaal niks mooi. Een groot verlies voor de selectie.

Wel goed dat er duidelijkheid is zo vroeg in het window, kunnen ze op doorschakelen naar een vervanger anders zijn target 1, 2 en 3 dadelijk niet meer beschikbaar.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Groot verlies lijkt me overdreven, goede speler, met belangrijke kwaliteiten, maar ook met kwaliteiten die goed te vervangen zijn.
Saibari is underrated.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 28 Jun 2023, 22:17
Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2023, 21:57 Mooi en doooooorr
Helemaal niks mooi. Een groot verlies voor de selectie.

Wel goed dat er duidelijkheid is zo vroeg in het window, kunnen ze op doorschakelen naar een vervanger anders zijn target 1, 2 en 3 dadelijk niet meer beschikbaar.
Het is nu zaak dat we snel deals maken. Nu Guti vertrekt komt er weer groot deel van salarispot vrij waardoor we versterking op het middenveld kunnen halen die hopelijk beter is dan Guti.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 28 Jun 2023, 22:19 Groot verlies lijkt me overdreven, goede speler, met belangrijke kwaliteiten, maar ook met kwaliteiten die goed te vervangen zijn.
Vindt hem bij de betere vijf tot zes voetballers van de selectie horen (Mauro, Veerman, Xavi, De Jong, Van Aanholt en Sangare). Iedere speler die van dit rijtje vertrekt is een verlies. Daarbij is het een stabiele factor binnen de selectie. Klaagt nooit. Voert altijd zijn taak uit. Geeft gas op momenten dat het nodig is. Het team staat altijd voorop.

Ik vindt dat gouden krachten voor de selectie.

Dat soort voetballers zijn het fundament (maar dan uiteraard op hoger niveau) van een Real Madrid. Stabiele voetballers die op belangrijke momenten pieken en voetbal als teamsport beleven.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer maar als ie weg wil, dan maar snel.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het duurde ivm al die blessures even voordat hij echt van waarde werd voor de club, maar uiteindelijk werd hij de echte strijder die we graag wilden zien. Jammer dat hij gaat vertrekken, maar ik denk dat er een keer een moment komt dat je beiden verder moet. Hij heeft maar 1 carrière, hij moet ook het gevoel hebben dat hij ergens onbetwist basisspeler is. Hij houdt van PSV en de liefde is wederzijds, wens hem het allerbeste toe. PSV is inventief genoeg om hem adequaat te vervangen.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qua mentaliteit, strijd en positionering heel sterk, maar mist weer andere kwaliteiten. Voor zo'n belangrijke positie niet goed genoeg als onbetwiste basisspeler m.i., tenzij hij naast een glasbak staat die hem aanvult.
Overigens is dat "niet klagen" wat steeds wordt gezegd een myth, gast ging volop flirten en in gesprek met andere clubs toen hij even op de bank kwam onder Schmidt. Zijn goed recht hoor, niks mis mee, maar we moeten niet doen alsof hij minder klaagt dan iedere andere speler. Dat klopt gewoon niet.
Post Reply