Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 27 Jun 2023, 21:18Pepi ramt in het rampjaar van Groningen er 12 in. Als die bij de top 5 van de Eredivisie had gespeeld, had ie gewoon topscoorder van de eredivisie geweest en ging die voor 25+ naar et buitenland.
Ik snap @Maikel wel, easy kratje pils 🍻
Matavz en Berg waren de vorige verlossers van Groningen, ook compleet. Moet het nog zien.. Mag toch. Zouden ook de verlossers worden. Sarr voor Pep, zou ze op de fiets gaan ruilen!
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 Jun 2023, 22:06 Speelt in principe op het middenveld als '6' of '8', maar wordt ook regelmatig centraal achterin gezet.
Dus PSV zou hem (Ambríz) evt ook als CV op de korrel kunnen hebben?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 00:54
Frisian1913 wrote: 27 Jun 2023, 21:18Pepi ramt in het rampjaar van Groningen er 12 in. Als die bij de top 5 van de Eredivisie had gespeeld, had ie gewoon topscoorder van de eredivisie geweest en ging die voor 25+ naar et buitenland.
Ik snap @Maikel wel, easy kratje pils 🍻
Matavz en Berg waren de vorige verlossers van Groningen, ook compleet. Moet het nog zien.. Mag toch. Zouden ook de verlossers worden. Sarr voor Pep, zou ze op de fiets gaan ruilen!
En waarom weet je eigenlijk niet..tenminste, verder dan gevoel kwam je niet. Het is nooit goed.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 00:37
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was.
Savio werd gehuurd en dat was echt niet voor serieuze knaken, El Ghazi kwam pas na Branthwaite dus zijn aantrekken kan niet de reden zijn geweest dat het geld op was, en Branthwaite werd gehuurd omdat we tijdelijk iemand nodig hadden vanwege de blessure van Boscagli. En die serieuze knaken voor Til vallen ook wel mee, of had je echt graag iemand van het niveau Til voor de verdediging gezien?
Precies, en Til was samen met Xavi de korte en lange termijn opvolger van Götze voor samen 3 a 4 miljoen.

El Ghazi kwam eigenlijk ook pas vanwege de blessures voorin. Anders denk ik dat PSV geduldig was gebleven tot de laatste week van de transfermarkt. Zonder blessures van Luuk, Vertessen, Obispo en Madueke had het er een stuk anders uitgezien in augustus vorig jaar.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 00:37
Eindhovenvoetbal wrote: 27 Jun 2023, 20:17Vorig seizoen werden serieuze knaken gestopt in spelers als Til, Savio, El Ghazi. Terwijl ook toen de achterhoede prioriteit had. Uiteindelijk moest daar Branthwaite gehuurd worden omdat het geld op was.
Savio werd gehuurd en dat was echt niet voor serieuze knaken, El Ghazi kwam pas na Branthwaite dus zijn aantrekken kan niet de reden zijn geweest dat het geld op was, en Branthwaite werd gehuurd omdat we tijdelijk iemand nodig hadden vanwege de blessure van Boscagli. En die serieuze knaken voor Til vallen ook wel mee, of had je echt graag iemand van het niveau Til voor de verdediging gezien?
Kosten van Til, Savio, El Ghazi had ik inderdaad liever een Hancko voor gehad ja. Veel liever.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Staat hier nog iets nieuws in?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 07:46

Staat hier nog iets nieuws in?
Uiteraard niet.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 07:46

Staat hier nog iets nieuws in?
Dat Lang 13 a 15 miljoen kost en dat er achterin eerst wat moet vertrekken omdat Brands niet van stapelen houdt.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 07:50
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 07:46

Staat hier nog iets nieuws in?
Dat Lang 13 a 15 miljoen kost en dat er achterin eerst wat moet vertrekken omdat Brands niet van stapelen houdt.
Brands of Steward?

Daarnaast houdt Brands niet van verdedigers. Stapelen is gewoon een excuus. :grin: :monkey:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 28 Jun 2023, 07:54
11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 07:50

Dat Lang 13 a 15 miljoen kost en dat er achterin eerst wat moet vertrekken omdat Brands niet van stapelen houdt.
Brands of Steward?

Daarnaast houdt Brands niet van verdedigers. Stapelen is gewoon een excuus. :grin: :monkey:
Er staat dat Brands niet van stapelen houdt en Earnie waarschijnlijk ook niet.
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 28 Jun 2023, 00:08
Brael wrote: 28 Jun 2023, 00:02 6 miljoen voor de 6e optie op ons middenveld. Je zou toch mogen hopen dat optie 6 voor ons middenveld iets goedkoper is, of beter nog: uit de eigen jeugd kan doorstromen.
We verkopen net optie 4 voor ons middenveld voor de helft van dit bedrag.
Ik vind het niet erg zinnig om bepaalde getallen eruit te pikken en van daaruit een punt onderuit te halen dat gebaseerd is op een schets van gisteren, toen Gutiérrez nog redelijkerwijs tot de selectie behoorde. Je moet optie 5/6 lezen als de eerste opties achter de basiself, en dus niet de basiself zelf. De rol zoals Guti, Til en Saibari - en niet per se in die volgorde, want verschillende type spelers achter verschillende type basisspelers - 'm aan het einde van dit seizoen hadden. Guti gaat weg, dus die moet je vervangen en Ambríz zou dat kunnen doen. Of je dat vervolgens optie 4, 5 of 6 noemt mag je helemaal zelf weten trouwens. Als je ook potentie meerekent (wat gewoon extra geld kost), dan is 6 miljoen geen bizar bedrag ofzo. Bovendien is dat slechts een inschatting van mijn kant. Misschien neemt León wel genoegen met 4 miljoen en wat bonussen of percentages. Nogmaals: gaan vitten over relatief kleine cijfermatige verschillen op dat niveau is niet erg zinnig, draagt ook niet veel bij aan eventuele discussie.
Ik heb het idee dat je zelf nogal strak in deze discussie staat, door een paar keer aan te geven dat je iets niet "zinnig" vindt, door te denken dat ik iets "onderuit wil halen" of te denken dat ik zit te "vitten", en door te zeggen dat iets niet bijdraagt aan de discussie. De toon is zo wel gezet, zeg maar.

Als jij zegt dat deze speler optie 6 is voor het middenveld, dan lees ik dat als optie 6 voor het middenveld. Als jij zegt dat die 6 miljoen moet kosten, dan lees ik dat die 6 miljoen moet kosten. Dat vind ik veel geld, voor optie 6 op het middenveld. Zoals je terecht aangeeft, is dat een beetje de Saibari rol. 6 miljoen voor Saibari is veel te veel geld.

Dat optie 6 uiteindelijk ook optie 4 kan blijken, en 6 miljoen ook opeens 4 miljoen kan blijken, verandert uiteraard die vergelijking. Maar dat ik dat nuance verschil niet maak, moet je mij niet aanwrijven; ik baseer me op jouw woorden.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 07:50
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 07:46

Staat hier nog iets nieuws in?
Dat Lang 13 a 15 miljoen kost en dat er achterin eerst wat moet vertrekken omdat Brands niet van stapelen houdt.
Brands houdt niet van stapelen? Laat Brands zich bezig houden met zijn eigen zaken.

Snap de opmerking overigens wel maar dat zou betekenen dat als we niemand verkopen we weer met een gemankeerde achterhoede gaan spelen. Ramalho en Obispo moet je gewoon doorselecteren. Met name Obispo is een gevaar voor eigen ploeg.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 Jun 2023, 07:50
ComeOnPSV wrote: 28 Jun 2023, 07:46

Staat hier nog iets nieuws in?
Dat Lang 13 a 15 miljoen kost en dat er achterin eerst wat moet vertrekken omdat Brands niet van stapelen houdt.
Brands houdt niet van stapelen? Laat Brands zich bezig houden met zijn eigen zaken.

Snap de opmerking overigens wel maar dat zou betekenen dat als we niemand verkopen we weer met een gemankeerde achterhoede gaan spelen. Ramalho en Obispo moet je gewoon doorselecteren. Met name Obispo is een gevaar voor eigen ploeg.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 07:41
loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 00:37

Savio werd gehuurd en dat was echt niet voor serieuze knaken, El Ghazi kwam pas na Branthwaite dus zijn aantrekken kan niet de reden zijn geweest dat het geld op was, en Branthwaite werd gehuurd omdat we tijdelijk iemand nodig hadden vanwege de blessure van Boscagli. En die serieuze knaken voor Til vallen ook wel mee, of had je echt graag iemand van het niveau Til voor de verdediging gezien?
Kosten van Til, Savio, El Ghazi had ik inderdaad liever een Hancko voor gehad ja. Veel liever.
Maar dan had je dus ook niet de doelpunten van Til en El Ghazi gehad.
User avatar
Rauru
Verbannen
Posts: 32
Joined: 26 Jun 2023, 08:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Xavi Simons
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel weer typisch Brands om te investeren in een aanvaller, maar als het om verdedigers gaat moet ''er eerst wat weg''. Ze snappen toch hopelijk wel dat je met de huidige CVs ook Bosz beperkt in zijn mogelijkheden mbt speelwijze.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoo ... ord/420843

Het blijft toch treurig dat wij amper in staat zijn geweest de afgelopen jaren dit soort aankopen te doen. Dé manier om je als club sportief en financieel verder te ontwikkelen en stappen te kunnen zetten. Enorm jammer dat wij vorig jaar kiezen om de LCV-vacature op te vullen met Branthwaite en miljoenen uit te geven aan gasten die geen kapitaal genereren (Til, El Ghazi). Zo’n Hancko was voor ons ook prima haalbaar geweest.

Hopelijk gaat Earnest hier echt verandering in brengen.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 Jun 2023, 01:15En waarom weet je eigenlijk niet..tenminste, verder dan gevoel kwam je niet. Het is nooit goed.
Ik zie het niet in hem. Stap van Groningen is groot, heb hem bij Groningen nooit iets bijzonders zien doen behalve wat goals maken. Maar deed Vleminckx ook bij NEC, deden Matavz en Berg ook bij Groningen. Heeft geen individuele actie, is niet heel balvast. Afhankelijk van de aanvoer, zullen wel met linskbenige op rechts gaan spelen en rechtsbenige op links. Wel redelijk snel en neusje voor de goal. Kan toch denken dat dat net te weinig is.

Geen geld voor Lang nu zegt Elferink, omdat we Pepi hebben gehaald. Ik had dan 100x liever Lang gehad en geen Pepi. Mening delen weinig mensen, maar mag toch afwijkende mening hebben?!
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaan we deze transferwindow ook voor een recordaantal trollaccounts?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2023, 08:29 Gaan we deze transferwindow ook voor een recordaantal trollaccounts?
Er zijn weer een hoop ballenjongens met een vooral negatieve tendens inderdaad.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb Luuk ook nooit zoveel bijzonders zien doen, ja, ooit een keer met een mooie omhaal scoren. Trouwens, scoren dat deed ie wel. Op anderhalf jaar na, toen zelfs dat niet. Maar verder? Niks bijzonders hoor, traag, de bal springt steeds maar van z’n voeten, dozen nog om de schoenen, enz. enz. Vuilnisman, kan die De Jong niet beter weg? Ruimte in het salarishuis enzo…Mag ik toch zeggen? Niet dan?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rauru wrote: 28 Jun 2023, 08:16 Wel weer typisch Brands om te investeren in een aanvaller, maar als het om verdedigers gaat moet ''er eerst wat weg''. Ze snappen toch hopelijk wel dat je met de huidige CVs ook Bosz beperkt in zijn mogelijkheden mbt speelwijze.
Je snapt toch hopelijk wel dat Brands geen TD is he? :wall:
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Begrijp ik het nou goed dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we een linksbuiten kunnen halen? Want anders zouden we stapelen? Of legt VP het weer verkeerd uit?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rugge.html
Last edited by ruuddevil on 28 Jun 2023, 08:38, edited 1 time in total.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rauru wrote: 28 Jun 2023, 08:16 Wel weer typisch Brands om te investeren in een aanvaller, maar als het om verdedigers gaat moet ''er eerst wat weg''. Ze snappen toch hopelijk wel dat je met de huidige CVs ook Bosz beperkt in zijn mogelijkheden mbt speelwijze.
Madueke, Gakpo/Hazard, Silva, en Savio zijn vertrokken en alleen Vertessen kwam terug. Dan is het toch logisch dat er wordt gezocht naar versterkingen? Zeker als Simons een centralere rol krijgt, dan houd je letterlijk alleen De Jong, Bakayoko en El Ghazi over."

Edit: Heb zelf wel mijn twijfels over de grootte van de transfersom voor het kwaliteit wat je terug krijgt, maar dat is een andere vraag imo.
Last edited by Kolkmania on 28 Jun 2023, 08:44, edited 1 time in total.
KingRuud
Ballenjongen
Posts: 21
Joined: 08 Jun 2023, 04:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we moeten wachten tot wij verdedigers verkopen, kunnen wij nog wel eens een groot probleem hebben. Er zullen weinig ploegen zijn die onze koekenbakkers achterin willen kopen (vooral Obispo is een ongeleid projectiel). De achterste linie moet echt de hoogste prioriteit hebben, anders vallen we in dezelfde valkuil als de laatste jaren! :no:

Ook heel typisch voor ons beleid dat vrijwel alle geruchten in dit topic zich betrekken tot het middenveld en aanvalslinie.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Van Hecke gaat verlengen is het goede nieuws lijkt me.
Post Reply