Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 Jun 2023, 08:37 Begrijp ik het nou goed dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we een linksbuiten kunnen halen? Want anders zouden we stapelen? Of legt VP het weer verkeerd uit?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rugge.html
Zoals ik het lees: dat stapelen is niet van toepassing. We zouden eerst moeten verkopen om Noa te kunnen betalen. Dat betekent waarschijnlijk niet dat we nu geen geld hebben, maar de prijs van Noa is dermate hoog voor PSV dat we nu niet ons budget erin steken zonder verkopen.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 28 Jun 2023, 08:34Heb Luuk ook nooit zoveel bijzonders zien doen, ja, ooit een keer met een mooie omhaal scoren. Trouwens, scoren dat deed ie wel. Op anderhalf jaar na, toen zelfs dat niet. Maar verder? Niks bijzonders hoor, traag, de bal springt steeds maar van z’n voeten, dozen nog om de schoenen, enz. enz. Vuilnisman, kan die De Jong niet beter weg? Ruimte in het salarishuis enzo…Mag ik toch zeggen? Niet dan?
Vind Luuk ook wat armoedig idd. Wel een aardige gozer. Maar x een spits die een beetje kan meevoetballen was wel lekker geweest. Weer een spits die wordt geroemd om z’n druk zetten, had liever een keer een spits die een mannetje kan uitspelen!

En wat hierboven staat is precies wat ik gister zei; je kan je gewenste linksbuiten nu niet halen omdat je je geld deels aan een spits hebt uitgegeven, die veel minder nodig is
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 Jun 2023, 08:37 Begrijp ik het nou goed dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we een linksbuiten kunnen halen? Want anders zouden we stapelen? Of legt VP het weer verkeerd uit?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rugge.html
Lang is te duur, en we moeten eerst een verdediger verkopen omdat we anders daar stapelen.
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 Jun 2023, 08:37 Begrijp ik het nou goed dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we een linksbuiten kunnen halen? Want anders zouden we stapelen? Of legt VP het weer verkeerd uit?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rugge.html
In deze denk ik dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we zoveel geld uitgeven aan Lang. Er zal een potje zijn voor die plek, maar da's (nog) niet zo groot. Ook andere posities verdienen aandacht.
Het stapelen heeft betrekking op de invulling van de verdediging. Inderdaad, een hoop oud zeer, maar om terug te komen op het eerder genoemde 'doorselecteren' - het is helaas geen Marktplaats waar je je spullen tegen elk aannemelijk bod kwijt kan.
Drommels
Bankzitter
Posts: 232
Joined: 16 Feb 2022, 11:24
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen fijn artikel dus, onze verdedigers kunnen we aan de straatstenen niet kwijt. Word weer zweten voor de vCL of we een nieuwe RCV hebben.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 08:45
psvgouda wrote: 28 Jun 2023, 08:34Heb Luuk ook nooit zoveel bijzonders zien doen, ja, ooit een keer met een mooie omhaal scoren. Trouwens, scoren dat deed ie wel. Op anderhalf jaar na, toen zelfs dat niet. Maar verder? Niks bijzonders hoor, traag, de bal springt steeds maar van z’n voeten, dozen nog om de schoenen, enz. enz. Vuilnisman, kan die De Jong niet beter weg? Ruimte in het salarishuis enzo…Mag ik toch zeggen? Niet dan?
Vind Luuk ook wat armoedig idd. Wel een aardige gozer. Maar x een spits die een beetje kan meevoetballen was wel lekker geweest. Weer een spits die wordt geroemd om z’n druk zetten, had liever een keer een spits die een mannetje kan uitspelen!

En wat hierboven staat is precies wat ik gister zei; je kan je gewenste linksbuiten nu niet halen omdat je je geld deels aan een spits hebt uitgegeven, die veel minder nodig is
Dit is natuurlijk klinkklare onzin.. ongeacht of Pepi is gekocht. Wij gaan nooit 13/15 miljoen voor Lang neer leggen. Dat heeft niks met de aankoop van Pepi te maken, die prijs is gewoon te hoog.
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Drommels wrote: 28 Jun 2023, 08:54 Geen fijn artikel dus, onze verdedigers kunnen we aan de straatstenen niet kwijt. Word weer zweten voor de vCL of we een nieuwe RCV hebben.
Ramalho staat in de belangstelling van Celta, die gaat nog wel weg. Obispo verkopen we sws niet ivm blessure. Boscagli gaat na zn blessure ook niet weg vermoed ik, die heeft een handje vol wedstrijden gemaakt vorig jaar na zn blessure. Teze zou weg kunnen, maar ik denk dat hij een optie is voor de rechter cv.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 28 Jun 2023, 08:54
Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 08:45

Vind Luuk ook wat armoedig idd. Wel een aardige gozer. Maar x een spits die een beetje kan meevoetballen was wel lekker geweest. Weer een spits die wordt geroemd om z’n druk zetten, had liever een keer een spits die een mannetje kan uitspelen!

En wat hierboven staat is precies wat ik gister zei; je kan je gewenste linksbuiten nu niet halen omdat je je geld deels aan een spits hebt uitgegeven, die veel minder nodig is
Dit is natuurlijk klinkklare onzin.. ongeacht of Pepi is gekocht. Wij gaan nooit 13/15 miljoen voor Lang neer leggen. Dat heeft niks met de aankoop van Pepi te maken, die prijs is gewoon te hoog.
Kijk een ballenjongen met verstand :mrgreen:
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 08:44
ruuddevil wrote: 28 Jun 2023, 08:37 Begrijp ik het nou goed dat we eerst spelers moeten verkopen voordat we een linksbuiten kunnen halen? Want anders zouden we stapelen? Of legt VP het weer verkeerd uit?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... rugge.html
Zoals ik het lees: dat stapelen is niet van toepassing. We zouden eerst moeten verkopen om Noa te kunnen betalen. Dat betekent waarschijnlijk niet dat we nu geen geld hebben, maar de prijs van Noa is dermate hoog voor PSV dat we nu niet ons budget erin steken zonder verkopen.
Voor een duppie op de eerste rang hopen dat Ramalho de nieuwe Alex blijkt, transfervrij met Mwene een omhoog gevallen KKD-speler halen, je in een bezopen bui vergrijpen aan de veel te dure komst van Baumgartl en er dan achter komen dat ze even kut zijn als de mediocre verdedigers die je geforceerrd vanuit je jeugdopleiding laat doorstromen. En dan gewichtig meedelen dat het 'niet ons beleid is om te stapelen.' Keurig verwoord natuurlijk, maar wat eigenlijk gezegd wordt is 'we komen maar niet van die kutspelers af en we hebben - mede door onze investeringsprioriteit die traditioneel in de aanval en op het middenveld ligt - gewoon geen geld momenteel om ze te vervangen.'

Geen beleid om te stapelen... Zou dat ook werkelijk een geldig excuus zijn als ze in september nog met die jokers opgescheept zijn? Voor Bosz zou dat toch een klap in het gezicht zijn lijkt me.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 08:59
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 08:44
Zoals ik het lees: dat stapelen is niet van toepassing. We zouden eerst moeten verkopen om Noa te kunnen betalen. Dat betekent waarschijnlijk niet dat we nu geen geld hebben, maar de prijs van Noa is dermate hoog voor PSV dat we nu niet ons budget erin steken zonder verkopen.
Voor een duppie op de eerste rang hopen dat Ramalho de nieuwe Alex blijkt, transfervrij met Mwene een omhoog gevallen KKD-speler halen, je in een bezopen bui vergrijpen aan de veel te dure komst van Baumgartl en er dan achter komen dat ze even kut zijn als de mediocre verdedigers die je geforceerrd vanuit je jeugdopleiding laat doorstromen. En dan gewichtig meedelen dat het 'niet ons beleid is om te stapelen.' Keurig verwoord natuurlijk, maar wat eigenlijk gezegd wordt is 'we komen maar niet van die kutspelers af en we hebben - mede door onze investeringsprioriteit die traditioneel in de aanval en op het middenveld ligt - gewoon geen geld momenteel om ze te vervangen.'

Geen beleid om te stapelen... Zou dat ook werkelijk een geldig excuus zijn als ze in september nog met die jokers opgescheept zijn? Voor Bosz zou dat toch een klap in het gezicht zijn lijkt me.
op basis waarvan denk je dat dit gaat gebeuren?
Ramalho gaat naar alle waarschijnlijkheid weg en Obispo ligt er nog lang uit. Stel je koopt een sloper voor rechts met Teze erachter en Boscagli met een talentvolle linksbenige CV zoals Krejci dan is het prima toch?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 28 Jun 2023, 08:15
Eindhovenvoetbal wrote: 28 Jun 2023, 07:41

Kosten van Til, Savio, El Ghazi had ik inderdaad liever een Hancko voor gehad ja. Veel liever.
Maar dan had je dus ook niet de doelpunten van Til en El Ghazi gehad.
Inderdaad, en ook niet de tegendoelpunten door het verschrikkelijk beroerde verdedigen dit seizoen en de mega gaten op het veld omdat Til nonstop balverlies lijdt. Dat heft elkaar allemaal wel op. Een solide basis achterin maakt het verschil.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Komt allemaal goed. In Earnie we trust. Ik heb er wel vertrouwen in dat onze nieuwe td wel begrijpt hoe je een stabiele selectie opbouwt. We zitten nu nog met de puinhopen van de laatste 2 á 3 jaar onder John de Jong. Die heeft er echt een enorme bende van gemaakt. Vind het ergens wel te begrijpen dat je in deze fase even afwacht wat de huidige spelers gaan doen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat zowel Bosz als Stewart duidelijk zijn tegen spelers die hier niks meer te zoeken hebben. Dan kunnen de betreffende spelers hun zaakwaarnemers op pad sturen en kunnen wij ook verder. Daarom is het ook fijn dat Guti aanstuurt op een snel vertrek. Vind het jammer dat hij gaat maar we weten wel waar we aan toe zijn en kunnen zelf ook doorpakken nu.
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Frisian1913 wrote: 28 Jun 2023, 08:54Dit is natuurlijk klinkklare onzin.. ongeacht of Pepi is gekocht. Wij gaan nooit 13/15 miljoen voor Lang neer leggen. Dat heeft niks met de aankoop van Pepi te maken, die prijs is gewoon te hoog.
Hmm. Brugge wilde vorig jaar 30+ hè. Ik vind 13 miljoen voor Lang meer in proportie dan 10 voor Pepi, maar kan zijn dat ze denken dat de prijs zakt als ze nog even wachten natuurlijk..
Mithras
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 04 Nov 2020, 14:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Helemaal mee eens, ik heb veel vertrouwen in de nieuwe technische leiding (zowel Stewart als Bosz). Gaat het lukken om alle gaten in de selectie deze zomer te dichten? Ik denk het niet. Maar ga er wel vanuit dat we grote stappen de goede kant op gaan zetten en hopelijk is dat al genoeg progressie om kampioen te worden.

Edit: eens met Joenepsv dus!
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



#Lazio: Zeki #Amdouni, Swiss center forward born in 2000 from #Basel likes the attack

Polls also by #PSV and #EintrachtFrankfurt

denk niet dat dit nog aan de orde is, maar die Amdouni is een aardige speler en topscoorder van de Conference League
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 28 Jun 2023, 08:31
Rikkert1234 wrote: 28 Jun 2023, 08:29 Gaan we deze transferwindow ook voor een recordaantal trollaccounts?
Er zijn weer een hoop ballenjongens met een vooral negatieve tendens inderdaad.
Beetje respect voor de ballenjongens hé :sadder:
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gebeurt echt zelden dat ik het oneens ben met elke post van iemand :lol:
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 28 Jun 2023, 08:59
Standbeeld wrote: 28 Jun 2023, 08:44
Zoals ik het lees: dat stapelen is niet van toepassing. We zouden eerst moeten verkopen om Noa te kunnen betalen. Dat betekent waarschijnlijk niet dat we nu geen geld hebben, maar de prijs van Noa is dermate hoog voor PSV dat we nu niet ons budget erin steken zonder verkopen.
Voor een duppie op de eerste rang hopen dat Ramalho de nieuwe Alex blijkt, transfervrij met Mwene een omhoog gevallen KKD-speler halen, je in een bezopen bui vergrijpen aan de veel te dure komst van Baumgartl en er dan achter komen dat ze even kut zijn als de mediocre verdedigers die je geforceerrd vanuit je jeugdopleiding laat doorstromen. En dan gewichtig meedelen dat het 'niet ons beleid is om te stapelen.' Keurig verwoord natuurlijk, maar wat eigenlijk gezegd wordt is 'we komen maar niet van die kutspelers af en we hebben - mede door onze investeringsprioriteit die traditioneel in de aanval en op het middenveld ligt - gewoon geen geld momenteel om ze te vervangen.'

Geen beleid om te stapelen... Zou dat ook werkelijk een geldig excuus zijn als ze in september nog met die jokers opgescheept zijn? Voor Bosz zou dat toch een klap in het gezicht zijn lijkt me.
Achteraf is mooi wonen. Ramalho was een sterkhouder bij Red Bull Salzburg met CL ervaring. Als we nu zo'n speler nu zouden halen met zo'n profiel zouden we weer op de banken staan. M'wene was een redelijke speler, heeft niets gekost en is nuttig geweest. Niet meer dan dat. Baumgartl was een talent wat degradeerde met een tobbend Stuttgart en had als aanvoerder meerdere jeugdelftallen van het nationale elftal van Duitsland doorlopen. Verder kun je niet zeggen dat we nooit in de verdediging investeren, aangezien laatstgenoemde 10 miljoen koste.

Verder is dat natuurlijk wel de crux. Als we nu een centrale verdediger halen, hebben we voor die posities dus de aankoop, Teze, Obispo, Baumgartl, Ramalho, Boscagli en nog v.d. Blaak als talent daarachter. 7 mensen voor 2 posities die allemaal een salaris krijgen waarvan je er eigenlijk maar 5 nodig hebt. Zo lang niemand vertrekt, komt er ook niemand bij. Ik ga er trouwens wel vanuit dat er nog iemand weg gaat.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 28 Jun 2023, 08:31
Er zijn weer een hoop ballenjongens met een vooral negatieve tendens inderdaad.
Denk je op een supportersforum te zitten, blijkt het een reïncarnatieforum te zijn. ;)
User avatar
Frisian1913
Regelmatige invaller
Posts: 395
Joined: 18 Jan 2022, 18:54
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 09:08
Frisian1913 wrote: 28 Jun 2023, 08:54Dit is natuurlijk klinkklare onzin.. ongeacht of Pepi is gekocht. Wij gaan nooit 13/15 miljoen voor Lang neer leggen. Dat heeft niks met de aankoop van Pepi te maken, die prijs is gewoon te hoog.
Hmm. Brugge wilde vorig jaar 30+ hè. Ik vind 13 miljoen voor Lang meer in proportie dan 10 voor Pepi, maar kan zijn dat ze denken dat de prijs zakt als ze nog even wachten natuurlijk..

Tsja wat Brugge wil is heel mooi, maar PSV gaat niet 13-15 miljoen neerleggen voor Lang. Dat geloof ik gewoon niet en als ik de berichten lees gaat dat ook niet gebeuren.
We horen ook al weken dat Pepi voor 11+ zou worden verkocht omdat Ausburg dat wil. Uiteindelijk is het 8 miljoen geworden en met wat te halen bonussen rond de 9/10 uitkomt
We gaan het zien.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 28 Jun 2023, 09:16 Het gebeurt echt zelden dat ik het oneens ben met elke post van iemand :lol:
inderdaad en toch krijgt iemand het voor elkaar :grin:
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 28 Jun 2023, 09:16 Het gebeurt echt zelden dat ik het oneens ben met elke post van iemand :lol:
Wie is het? :P
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Loenaldo88 wrote: 28 Jun 2023, 09:08 Hmm. Brugge wilde vorig jaar 30+ hè. Ik vind 13 miljoen voor Lang meer in proportie dan 10 voor Pepi, maar kan zijn dat ze denken dat de prijs zakt als ze nog even wachten natuurlijk..
Misschien kun je nog een keer herhalen dat je Pepi niks vindt :P Dit is het spel van de transferperiode. PSV vindt dat Brugge te hoog in zet en slingert dit de media in. Lang wil naar PSV. Zo ging het ook bij Lozano. Niet dat ik de spelers in status wil vergelijken maar dit is niets nieuws
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 28 Jun 2023, 08:04Brands houdt niet van stapelen? Laat Brands zich bezig houden met zijn eigen zaken.
Het is dan ook niet goed gequote natuurlijk. Er staat dat het nooit beleid is geweest onder Brands in het verleden.
Op dit moment heeft PSV tien verdedigers onder contract en spelers stapelen is nooit het beleid geweest onder Marcel Brands, in zijn tijd als technisch directeur. De verwachting is dat Earnest Stewart dat ook niet wil en eerst een oplossing probeert te vinden om een aantal spelers door te selecteren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Loenaldo88
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 06 Jun 2023, 21:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 28 Jun 2023, 09:24Wie is het? :P
Ben ook benieuwd… 😇

Als Pepi mislukt hier dan zeggen jullie ff sorry hè. En als hij er 30 inlegt en we kampioen worden; vier ik graag feestje mee!

Ik ga ff werken, hebben jullie even rust :-)
Post Reply